Ook al zou 80% islamitisch gerelateerd geweld zijn, dan is er nog 20% geweld dat niet islamitisch gerelateerd is. Alleen al daarom kan je nergens bij voorbaat vanuit gaan.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom vind je dat onzin als herhaaldelijk is gebleken dat de kans groter is dat het wel gerelateerd is aan de Islam dan niet? Met welk percentage ga jij er bij voorbaat wel vanuit dat een aankomend incident Islamitisch gerelateerd is?
Oja, omdat ik moslims haat toch?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik geef aan hoe jij reageert. Snap je dat ook al niet.
Een asielzoeker.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wie neemt een machete mee naar een imbiss?
Maar kun je procentueel een vermoeden hebben. Mee eens?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook al zou 80% islamitisch gerelateerd geweld zijn, dan is er nog 20% geweld dat niet islamitisch gerelateerd is. Alleen al daarom kan je nergens bij voorbaat vanuit gaan.
Volgens mij wijst die user je terecht op je lelijke vooringenomenheid en generaliseringen. Wellicht is het tijd voor wat zelfkritiek.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ok dan, dat is immers geen reactie op de ontkenning van de later benoemde users dat het nimmer gerelateerd kan of mag zijn aan de Islam.
Breivik-aanhanger?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een asielzoeker.
Een moslim.
Een haatbaard.
#Fylax
Vul de rest zelf maar in.
Volgens mij haalt de waarheid mijn vooringenomenheid langzaam maar zeker in.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij wijst die user je terecht op je lelijke vooringenomenheid en generaliseringen.
Een procentueel vermoeden?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar kun je procentueel een vermoeden hebben. Mee eens?
Jan Roos.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wie neemt een machete mee naar een imbiss?
Het punt is dat jij je gevoel of vermoeden niet brengt als vermoeden, maar als zo goed als vaststaand feit.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kan nog Syrische Breivik-aanhanger zijn hoor.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:42 schreef Oud_student het volgende:
Zo zie je weer dat terrorisme, islam en vluchtelingen behoorlijk aan elkaar gelinked zijn. Of de dader nu in opdracht of allen "slechts" geïnspireerd is door de islam, IS of een van de andere talloze islamistische organisaties is een academische discussie![]()
Hoe lang moet dit nog doorgaan tot men eindelijk fundamentele maatregelen neemt.
( in Duitsland zullen we iig op de verkiezingen van volgend jaar moeten wachten, met CSU en AfD als winnaar)
Welke waarheid precies? Dat elke moslim een terrorist is? Dat elke terrorist een moslim is?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Volgens mij haalt de waarheid mijn vooringenomenheid langzaam maar zeker in.
Terecht. Jammer dat ie nog leeft trouwens.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)uw-met-machete-.html
#DikkeBMWJongen
Hoe pakte je 'procentueel vermoeden' gisteren voor je uit, vind je?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou ja, wellicht bracht ik het zo maar in mijn beleving was het 80% kans dat het inderdaad Islamitisch gerelateerd was. Dan is het nogal simpel om voor de 20% te gaan maar verstandiger om af te wachten, wat de discussie geen goed doet.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Het punt is dat jij je gevoel of vermoeden niet brengt als vermoeden, maar als zo goed als vaststaand feit.
Mens dood mens?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:44 schreef frietenstamp het volgende:
NU.nl kopt "DUITSE MAN doodt vrouw met machete"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In het bericht staat wel dat het om een vluchteling gaat. Wel slechte titel. Zou "man in Duitsland" moeten zijn, in plaats van "Duitse man". Maar ja, nu.nl...quote:Op zondag 24 juli 2016 18:44 schreef frietenstamp het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is niks Duits aan die gek.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:44 schreef frietenstamp het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weinig aan gelogen lijkt me.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:44 schreef frietenstamp het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
50/50. Gisteren was mijn vermoeden 85%, vandaag 80%.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe pakte je 'procentueel vermoeden' gisteren voor je uit, vind je?
Nee deze niet, of hij wilde met voorbedachte rade onderdak in de gevangenis.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Weer zo'n Syrische schooier die naar Duitsland is gekomen om te parasiteren op het sociale stelsel.
Staat dat zo snel al honderd procent vast? En zelfs als, misschien had NU dat bewijs nog niet op het moment van plaatsen.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:46 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Als het gaat om iemand zonder Duitse nationaliteit, is het wel feitelijk onjuist toch?
http://www.heute.de/mann-(...)lingen-44530124.htmlquote:
Ik vind de juiste feiten afwachten de discussie juist wel ten goede komen. Discussieert wat eerlijker.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou ja, wellicht bracht ik het zo maar in mijn beleving was het 80% kans dat het inderdaad Islamitisch gerelateerd was. Dan is het nogal simpel om voor de 20% te gaan maar verstandiger om af te wachten, wat de discussie geen goed doet.
Er kan nog méér bij er kan nog méér bij..quote:Op zondag 24 juli 2016 18:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kijken of ik hier een leuk nummertje bij kan vinden..
Dat staat buiten kijf.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind de juiste feiten afwachten de discussie juist wel ten goede komen. Discussieert wat eerlijker.
Niet iedereen wil politiek correct discussiëren. Wen er maar aan.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind de juiste feiten afwachten de discussie juist wel ten goede komen. Discussieert wat eerlijker.
Om dan dit soort mislukte aanslagen te plegen ja? Geloof r nix vanquote:Op zondag 24 juli 2016 18:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die uitspraak van Orban dat het om een georganiseerde invasie gaat is toch niet zo vreemd blijkt nu wel. De derde islamitische invasie is een feit. De eerste twee waren mislukt en nu komt men binnen zogenaamd als zielige vluchteling terwijl het allemaal jongemannen op gevechtsleeftijd zijn die hier de ene na de andere aanslag plegen.
Het zijn geen vluchtelingen maar ordinaire uitkeringseisers.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb mijzelf al aangemeld om vluchtelingen te begeleiden. Hopelijk krijg ik geen machette in mijn rug
Dat is aan de overheid om te beoordelen.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het zijn geen vluchtelingen maar ordinaire uitkeringseisers.
Misschien kan zo'n Syrische tandarts gelijk even naar jouw kiespijn kijken?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb mijzelf al aangemeld om vluchtelingen te begeleiden. Hopelijk krijg ik geen machette in mijn rug
Je dacht niet dat ik daar al aan gewend was? Neemt niet weg dat een poging wagen soms nog steeds vruchten afwerpt. Als iedereen met de pootjes in de lucht gaat liggen en opgeeft komen we sowieso nergens.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:54 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Niet iedereen wil politiek correct discussiëren. Wen er maar aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |