Bron: BILDquote:Macheten-Mann rennt
durch Reutlingen!
24.07.2016 - 17:25 Uhr
Reutlingen – Ein Mann ist mit einer Machete bewaffnet durch Reutlingen gelaufen und hat um sich geschlagen – eine Frau ist tot, zwei weitere Personen wurden verletzt!
Nach BILD-Informationen konnte er festgenommen werden.
Mehr gleich bei BILD.de
Dus die smeris is de dader?quote:Op zondag 24 juli 2016 17:38 schreef sonnyspek het volgende:
https://twitter.com/HansAckerNY/status/757238038313467904
Foto dader.
Had ik eerst ook, dacht al dat het als grap was bedoeld.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus die smeris is de dader?
Foutje, ik had de foto niet aangeklikt dus zag alleen die agent![]()
Is ie dood? Ik zie een flinke wond aan zijn kop.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:38 schreef sonnyspek het volgende:
https://twitter.com/HansAckerNY/status/757238038313467904
Foto dader.
Ik hoop van wel, anders krijgt hij nog gratie ook vanwege een slechte jeugd o.i.d.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is ie dood? Ik zie een flinke wond aan zijn kop.
"verward"quote:Op zondag 24 juli 2016 17:49 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
1 dode, 2 gewonden.
Mogelijk verwarde man.
Laat dat mogelijk maar weg.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:49 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
1 dode, 2 gewonden.
Mogelijk verwarde man.
Is de politie in Duitsland doorgaans niet groen uitgedost?quote:Op zondag 24 juli 2016 17:49 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
1 dode, 2 gewonden.
Mogelijk verwarde man.
Ja, zal wel de speciale amokläufer-eenheid zijn.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is de politie in Duitsland doorgaans niet groen uitgedost?
Is mogelijk. Of die miljoen extra bewoners zijn niet helemaal waar mevrouw Merkel op had gehoopt.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:50 schreef Hochwinter het volgende:
Zijn ze in Duitsland net zo aan het bezuinigen op de geestelijke gezondheidszorg als in Nederland?
Klopt idd, is meer een globalist.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit is geen moslim. Ook al heet hij Ali, is hij geboren in een islamitisch land, heeft hij een Koran en banden met IS.
Hij ziet er anders al behoorlijk uitgeschakeld uit, ik dacht eerst dat ie dwars door zijn kop was geschoten. Hij lijkt ook niet bij bewustzijn, en ja, dan durf ik me ook te laten fotograferen naast een leeuw.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:56 schreef Zolderkamer het volgende:
Props voor de agent die ff met een voetje de benen vasthoud.. waar ze hier minimaal vijf agenten nodig hebben omdat die niets mogen..
Buikloop.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij ziet er anders al behoorlijk uitgeschakeld uit, ik dacht eerst dat ie dwars door zijn kop was geschoten. Hij lijkt ook niet bij bewustzijn, en ja, dan durf ik me ook te laten fotograferen naast een leeuw.
Briefkaartje sturen maar weer?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:03 schreef crystal_meth het volgende:
Aantal xenofobe geweldmisdrijven in Duitsland was vorig jaar reeds verdubbeld (van 316 in 2014 naar 612 in 2015). Ik vermoed dat het dit jaar nog meer zal worden.
Neen. De uniformen zijn sinds een jaar of 2 blauw.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, zal wel de speciale amokläufer-eenheid zijn.
Misschien liep de vrouw in kwestie wel "te bloot" rond. Ja, dat kan niet.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:04 schreef DrDentz het volgende:
Hij speelde wss gewelddadige spelletjes en/of gepest
Hij kijkt "vergrèld" zoals wij dat hier zeggen.. Maar als je buiten bewustzijn bent heb je helemaal geen uitdrukking op je gezicht en lig je er ook niet zo netjes bij...quote:Op zondag 24 juli 2016 18:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij ziet er anders al behoorlijk uitgeschakeld uit, ik dacht eerst dat ie dwars door zijn kop was geschoten. Hij lijkt ook niet bij bewustzijn, en ja, dan durf ik me ook te laten fotograferen naast een leeuw.
Had ze vrijdag ook nog gewoon in het groen gezien.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Neen. De uniformen zijn sinds een jaar of 2 blauw.
Grunniger gespot. Groeten uut Westerkwartier.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:05 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hij kijkt "vergrèld" zoals wij dat hier zeggen.. Maar als je buiten bewustzijn bent heb je helemaal geen uitdrukking op je gezicht en lig je er ook niet zo netjes bij...
Verder: een leeuw.. ja?
Soms zie je nog wel groene idd. Maar de gewone agent is meestal gewoon blauw tegenwoordig.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Had ze vrijdag ook nog gewoon in het groen gezien.
Groetn oet de Woldstreek halve friesquote:Op zondag 24 juli 2016 18:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Grunniger gespot. Groeten uut Westerkwartier.
O, okee.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Soms zie je nog wel groene idd. Maar de gewone agent is meestal gewoon blauw tegenwoordig.
Ik vond het op de een of andere manier wel meer respect afdwingen.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, okee.
Bij ons verandert dat ook nogal eens natuurlijk. Vond dat groen met dat vale gele shirt sws lelijk.
Hohoho. Woon ver genoeg van de landgrens nog af.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:07 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Groetn oet de Woldstreek halve fries![]()
Die bierbuiken werden er wel erg groot in, donkerblauw kleedt meer af hè. Zou mijn vrouw zeggen dan.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vond het op de een of andere manier wel meer respect afdwingen.
Wat is het alternatief?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit went nooit en ik ben ook niet van plan om er aan te wennen.
Bron?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Euh, ok dan. Moeite met de waarheid?
Dat soort messen kun je gewoon bij een dumpzaak kopen hoor. Ook in NL. Paar maanden geleden toevallig gezien toen ik ergens moest zijn en nog wat tijd over had ben ik eens zo'n dumpzaak ingelopen. Een machete zet je iets 25 ¤ achteruit, meer niet.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tering wat een mes, gelukkig dat hij niet probeerde om mensen de onthoofden zoals gebruikelijk bij dat soort figuren.
Oh ok, dat maakt het minder erg om ermee op mensen in te hakken.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat soort messen kun je gewoon bij een dump zaak kopen hoor. Ook in NL. Paar maanden geleden toevallig gezien toen ik ergens moest zijn en nog wat tijd over had ben ik eens zo'n dump zaak ingelopen. Een machete zet je iets 25 ¤ achteruit, meer niet.
Van het feit dat zij moeite met de waarheid heeft? Ik denk dat haar spastische reactie op alles wat neigt naar Islamitisch geweld boekdelen spreekt.quote:
Nee, wat ik bedoel is dat je het dark web er niet voor op hoeft te gaan om dit moordtuig aan te schaffen.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh ok, dat maakt het minder erg om ermee op mensen in te hakken.
Straks vertel je me nog dat een voertuig dienst kan doen.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, wat ik bedoel is dat je het dark web er niet voor op hoeft te gaan om dit moordtuig aan te schaffen.
Klopt, bij ons thuis hing er vroeger ook een aan de muur, zo'n mes hoorde bij de standaard uitrusting van de Ghurka's.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat soort messen kun je gewoon bij een dumpzaak kopen hoor. Ook in NL. Paar maanden geleden toevallig gezien toen ik ergens moest zijn en nog wat tijd over had ben ik eens zo'n dumpzaak ingelopen. Een machete zet je iets 25 ¤ achteruit, meer niet.
Oh nee, dit is toch weer wat anders dan een Ghurka mes.quote:
Ik weet het oprecht niet. Ik weet wél dat ik nooit zo afgestompt zal raken dat dit me niet meer raakt.quote:
Ik denk ook niet dat er iemand is die het niets meer doet. Ik bedoel, hier wordt je toch sowieso enorm boos van?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet het oprecht niet. Ik weet wél dat ik nooit zo afgestompt zal raken dat dit me niet meer raakt.
Wat doe je er tegen?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er iemand is die het niets meer doet. Ik bedoel, hier wordt je toch sowieso enorm boos van?
Echt heel boos ja. Machteloos boos.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er iemand is die het niets meer doet. Ik bedoel, hier wordt je toch sowieso enorm boos van?
Tja, als ik dat toch eens wist. Stemmen op een randdebiel als Wilders wetende dat je daarmee op kamp tokkie stemt?quote:
Nice had toch ook niets met IS te maken?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:19 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Mensen die na "München" hun lesje nog niet geleerd hebben, en zonder onderbouwing weer naar de islam wijzen.
Om nieuws wat je toevallig hoort..?quote:
Natuurlijk gaan er tegenreacties volgen (die zijn er eigenlijk al), maar het is toch allemaal te laat. Shit als 'grenzen dicht' heeft geen zin.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat is nogal pessimistisch. Ik vermoed dat er wel een tegenreactie komt als de aanslagen zich in dit tempo blijven voort zetten. Zo doodgeslagen is de gemiddelde westerling toch niet?
Dat is inderdaad populistisch geneuzel.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan er tegenreacties volgen (die zijn er eigenlijk al), maar het is toch allemaal te laat. Shit als 'grenzen dicht' heeft geen zin.
Of een dumpzaak idd, ongelofelijk maar waar.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:23 schreef frietenstamp het volgende:
20 Euro zo'n machete, gewoon te koop bij outdoor winkels.
Wat is daar ongelofelijk aan? Je wil toch niet alles gaan verbieden??quote:Op zondag 24 juli 2016 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Of een dumpzaak idd, ongelofelijk maar waar.
quote:Op zondag 24 juli 2016 18:25 schreef Starm het volgende:
Volgens die Bild zou de machete man door een BMW bestuurder zijn aangereden.
Tja, en auto's, wat toch echt massamoordmachines zijn, zijn ook overal te koop.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
'maar een steekpartijtje'quote:Op zondag 24 juli 2016 18:22 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Om nieuws wat je toevallig hoort..?
Het is maar een steekpartijtje...
Die 675 verzopen vluchtelingen onder in dat ruim van die boot laatst of die 80 doden in Kabul gister vind ik net iets erger dan 1 dode duitse en twee gewonden.. Of dat hele Nice gebeuren..
Ook erg daar niet van.. Maarja de wereld draait enzo..
Wacht er zijn nog steeds mensen die dat riedeltje herhalen?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, wel met een alcoholist die een kutleven had, heul veul privéproblemen had en niets met zijn religie deed.
En dus als ultieme daad alsnog naar de hemel te willen gaan door te sterven als martelaar.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, wel met een alcoholist die een kutleven had, heul veul privéproblemen had en niets met zijn religie deed.
Eehm.. waarom zou dat ongelofelijk zijn..? Het is gewoon gereedschap..quote:Op zondag 24 juli 2016 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onze staatssecretaris?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:25 schreef Starm het volgende:
Was het een dikke BMW?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:25 schreef Starm het volgende:
Hij stond inderdaad bekend als een zeer vrome persoonlijkheid.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wacht er zijn nog steeds mensen die dat riedeltje herhalen?
Om de bush te kappen in NL?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:28 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Eehm.. waarom zou dat ongelofelijk zijn..? Het is gewoon gereedschap..
Een manchete voor dunne "slierterige" begroeiing, en een bijl voor bomen..
En een accuboormachine om gaten te boren..
Je krijgt met een balpen ook iemand in 1 steek dood..
Wat heeft dat er mee te maken? Hij handelde naar het ideaal en in opdracht van IS. Waarom zou je dat ontkennen?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij stond inderdaad bekend als een zeer vrome persoonlijkheid.
Je kan hier ook zonder probllemen bergbeklimspul kopen. Voor welke bergen?!?!!!!!quote:
Ja.. zo erg is het niet.. tel maar eens alle doden in de wereld vanaf het begin dat je dit nieuws hoorde en ik deze post plaats, bij elkaar op..quote:Op zondag 24 juli 2016 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'maar een steekpartijtje'![]()
Ik vind alle aanslagen erg, vooral omdat men er niets maar dan ook niets mee bereikt.
Bergen op Zoom hè.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je kan hier ook zonder probllemen bergbeklimspul kopen. Voor welke bergen?!?!!!!!
Ja, nog even slag om de arm, kan ook gewoon verwarde man zijn natuurlijk.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:31 schreef Oud_student het volgende:
Ze lijken het afgekeken te hebben van de Palestijnen. De volgende aanslag zal wrs. door een burka gepleegd worden met een keukenmes op een agent
Ik vind het wel erg. Mag dat ook?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:30 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja.. zo erg is het niet.. tel maar eens alle doden in de wereld vanaf het begin dat je dit nieuws hoorde en ik deze post plaats bij elkaar op..
Zoals de Jewish Defense League in Frankrijk doet?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:31 schreef Oud_student het volgende:
Ze lijken het afgekeken te hebben van de Palestijnen. De volgende aanslag zal wrs. door een burka gepleegd worden met een keukenmes op een agent
Omdat dat nergens uit blijkt. Dat IS een willekeurige aanslag claimt is niets nieuws of vreemds. Het heeft er verder heel veel mee te maken lijkt me - namelijk dat het kennelijk niet een vroom Islamitische persoonlijkheid is geweest. En dan komen we weer terug op de nutteloze discussie hiervoor over moslims en islam.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Hij handelde naar het ideaal en in opdracht van IS. Waarom zou je dat ontkennen?
Neeheequote:Op zondag 24 juli 2016 18:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Whehehe, dat soort tuintjes ken ik wel idd.
Wat, waar? Bron?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dader is een Syrische asielzoeker. Je verwacht het uiteraard niet he.
Maar gezien de informatievoorziening bij onze buurtjes kun je beter nog even wachten.twitter:ILNewsFlash twitterde op zondag 24-07-2016 om 18:29:52BREAKING UPDATE: #German police confirmed the #Reutlingen stabber is a #Syrian migrant, recently entered the country https://t.co/daYt7IUYJs reageer retweet
En nu dan Stimorol?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:35 schreef Ryan3 het volgende:
Hier een bron:Maar gezien de informatievoorziening bij onze buurtjes kun je beter nog even wachten.twitter:ILNewsFlash twitterde op zondag 24-07-2016 om 18:29:52BREAKING UPDATE: #German police confirmed the #Reutlingen stabber is a #Syrian migrant, recently entered the country https://t.co/daYt7IUYJs reageer retweet
Dat zei ik al.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:35 schreef Ryan3 het volgende:
Hier een bron:Maar gezien de informatievoorziening bij onze buurtjes kun je beter nog even wachten.twitter:ILNewsFlash twitterde op zondag 24-07-2016 om 18:29:52BREAKING UPDATE: #German police confirmed the #Reutlingen stabber is a #Syrian migrant, recently entered the country https://t.co/daYt7IUYJs reageer retweet
Het is wensdenken. Waarom weet ik niet.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Op momenten dat het niet (of nog helemaal niet bewezen) gaat om Islamitisch geweld lijkt me dat anders een prima reactie.
zoals ik al zei teletekst pagina 136. Overheen gelezen?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dan moet je er ook even een bron bij plakken hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |