Oh ok, dat maakt het minder erg om ermee op mensen in te hakken.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat soort messen kun je gewoon bij een dump zaak kopen hoor. Ook in NL. Paar maanden geleden toevallig gezien toen ik ergens moest zijn en nog wat tijd over had ben ik eens zo'n dump zaak ingelopen. Een machete zet je iets 25 ¤ achteruit, meer niet.
Van het feit dat zij moeite met de waarheid heeft? Ik denk dat haar spastische reactie op alles wat neigt naar Islamitisch geweld boekdelen spreekt.quote:
Nee, wat ik bedoel is dat je het dark web er niet voor op hoeft te gaan om dit moordtuig aan te schaffen.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh ok, dat maakt het minder erg om ermee op mensen in te hakken.
Straks vertel je me nog dat een voertuig dienst kan doen.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, wat ik bedoel is dat je het dark web er niet voor op hoeft te gaan om dit moordtuig aan te schaffen.
Klopt, bij ons thuis hing er vroeger ook een aan de muur, zo'n mes hoorde bij de standaard uitrusting van de Ghurka's.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat soort messen kun je gewoon bij een dumpzaak kopen hoor. Ook in NL. Paar maanden geleden toevallig gezien toen ik ergens moest zijn en nog wat tijd over had ben ik eens zo'n dumpzaak ingelopen. Een machete zet je iets 25 ¤ achteruit, meer niet.
Oh nee, dit is toch weer wat anders dan een Ghurka mes.quote:
Ik weet het oprecht niet. Ik weet wél dat ik nooit zo afgestompt zal raken dat dit me niet meer raakt.quote:
Ik denk ook niet dat er iemand is die het niets meer doet. Ik bedoel, hier wordt je toch sowieso enorm boos van?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet het oprecht niet. Ik weet wél dat ik nooit zo afgestompt zal raken dat dit me niet meer raakt.
Wat doe je er tegen?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er iemand is die het niets meer doet. Ik bedoel, hier wordt je toch sowieso enorm boos van?
Echt heel boos ja. Machteloos boos.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er iemand is die het niets meer doet. Ik bedoel, hier wordt je toch sowieso enorm boos van?
Tja, als ik dat toch eens wist. Stemmen op een randdebiel als Wilders wetende dat je daarmee op kamp tokkie stemt?quote:
Nice had toch ook niets met IS te maken?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:19 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Mensen die na "München" hun lesje nog niet geleerd hebben, en zonder onderbouwing weer naar de islam wijzen.
Om nieuws wat je toevallig hoort..?quote:
Natuurlijk gaan er tegenreacties volgen (die zijn er eigenlijk al), maar het is toch allemaal te laat. Shit als 'grenzen dicht' heeft geen zin.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat is nogal pessimistisch. Ik vermoed dat er wel een tegenreactie komt als de aanslagen zich in dit tempo blijven voort zetten. Zo doodgeslagen is de gemiddelde westerling toch niet?
Dat is inderdaad populistisch geneuzel.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan er tegenreacties volgen (die zijn er eigenlijk al), maar het is toch allemaal te laat. Shit als 'grenzen dicht' heeft geen zin.
Of een dumpzaak idd, ongelofelijk maar waar.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:23 schreef frietenstamp het volgende:
20 Euro zo'n machete, gewoon te koop bij outdoor winkels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |