SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Straks fixen ze de voetjes, werken de servers weer nietquote:Op zondag 24 juli 2016 14:18 schreef Amarantha het volgende:
Wel chill dat de servers eindelijk goed lijken te werken. Althans nog nergens last van gehad dit weekend.
De enige Pokemon die mij is ontsnaptquote:Op zondag 24 juli 2016 14:18 schreef Lastpost het volgende:
1244CP Poliwrath gevonden en kunnen vangen.
Idem hier.. al snap ik ook nog niet helemaal dat gym gebeuren...quote:Op zondag 24 juli 2016 14:19 schreef Mrmime het volgende:
Ponyta uit mijn ei gekomen, leuk! Ben nu level 10 maar ben nog lang niet sterk genoeg voor de gyms hier in de buurt
Tisdat?quote:Op zondag 24 juli 2016 14:47 schreef Luppie0110 het volgende:
Pokevision. Wordt wel echt valsspelen zo.
Helemaal mee eens hoor, alleen commercieel is het veel interessanter om het anders te doen. Met Pokemon Go is er een enorme playerbase ontstaan die op deze manier warm gemaakt kan worden om (ook) een 3DS + SuMo te kopen.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Logischer is als Gen II eerst volgt. Iets wat ik toejuich.
Heel eerlijk gezegd vind ik dat hele gym gebeuren een gigantische aanfluiting. Volgens mij moet het ook niet de bedoeling zijn dat je op internet moet opzoeken hoe dat hele systeem werkt.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Idem hier.. al snap ik ook nog niet helemaal dat gym gebeuren...
Vind het tot nu toe leuker om verschillende pokemons te vangen
Altijd ff 30 s wachten met het resetten van de app. Sinds ik dat doe ben ik niks meer kwijt geraakt (frozen pokeball glitch enzo).quote:Op zondag 24 juli 2016 14:14 schreef Sodeknetters het volgende:
Shit!
Mijn eerste 5 km ei stond op uitkomen, blijft de app hangen.
Nou mooi dat ei nergens meer te vinden. Ook geen enkele Pokemon die er uitgekomen zou kunnen zijn.
Iemand een idee of, en hoe het terug te halen kan zijn?
Tot ze die shit fixen zie ik het niet als cheatenquote:Op zondag 24 juli 2016 14:47 schreef Luppie0110 het volgende:
Ja. Of je gaat nu gewoon als een kip zonder kop 3km in de rondte lopen omdat een core element van de game uitgezet is.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:48 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Kun je zien waar alle Pokemon zitten en voor hoelang.
Volgens Pokevision zat er een Gyrados in de straat. Volgens de app zelf was er niets in de buurt. Werkt Pokevision nou wel echt of niet?quote:Op zondag 24 juli 2016 14:47 schreef Luppie0110 het volgende:
nice! 2x vuur pokemonquote:Op zondag 24 juli 2016 14:58 schreef Debsterr het volgende:
Net een paar uur buiten gespeeld en aardig wat (nieuwe) gevangen. O.a. Charmander en Ponyta.
Tussen een verzorgingstehuis en het zwembad inquote:Op zondag 24 juli 2016 14:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nice! 2x vuur pokemonwat voor soort plek was je
Geen idee. Ik gebruik het niet.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens Pokevision zat er een Gyrados in de straat. Volgens de app zelf was er niets in de buurt. Werkt Pokevision nou wel echt of niet?
quote:Op zondag 24 juli 2016 15:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tussen een verzorgingstehuis en het zwembad in
Je zal 'm maar per ongeluk weggooien!quote:Op zondag 24 juli 2016 15:02 schreef koffiepot het volgende:
Echt he, dat prullenbakje achter een Lucky egg.
Ja dat dusquote:Op zondag 24 juli 2016 14:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Tot ze die shit fixen zie ik het niet als cheaten
Als stapjes werken wil ik best wel achter pokemon aanlopen
HOE. IK HEB DIT NODIG.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:19 schreef RRuben het volgende:
Nog een tip: Je kan een screen pinnen op je mobiel. Zo kan je Pokemon Go pinnen en dan kan ie niet per ongeluk afsluiten in je broek
Verder, maakt de plaats waar een pokemon staat in nearby uit? Had een pokemon op plaats 9 staan, en toen ging ie naar plaats 1 maar niet tegen gekomen
Wat voor locatie was het?quote:Op zondag 24 juli 2016 15:26 schreef Badr_Harry het volgende:
Zojuist een charizard gevangen, 30 ulltra balls gegooid en uiteindelijk met een gewonen pokeball gevangen
Dat is wel mooi ja, als je het slim speelt kaap je zo een vrijgekomen gym wegquote:Op zondag 24 juli 2016 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
Net wel moeten lachen, ik had een gym overgenomen met mijn vriendin, komen er 2 meisjes van een jaar of 15 aan, ze vroegen al "Team blauw?" dus wij, nee .. rood. Alsof er meteen rivaliteit was![]()
Op een gegeven moment hadden ze ons verslagen, maar ze gingen natuurlijk hun sterkste Pokemon healen om die in de gym te zetten, waardoor wij tijd hadden om onze Pokemon opnieuw in de nu grijze/lege gym te plaatsen.. opeens hoorde je zo "What the fuck?![]()
"
CP/HP?quote:Op zondag 24 juli 2016 15:26 schreef Badr_Harry het volgende:
Zojuist een charizard gevangen, 30 ulltra balls gegooid en uiteindelijk met een gewonen pokeball gevangen
Ja, ik doe dat zelf ook steeds, je sterkste inzetten en dan moet je hem healen.. in die tussentijd kun je (als je aanwezig bent als andere partij) gewoon de gym inpikkenquote:Op zondag 24 juli 2016 15:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is wel mooi ja, als je het slim speelt kaap je zo een vrijgekomen gym weg
nice wel dan is die nog te vangen.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:39 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Ben zelf 21, cp van de charizard was maar 174
Verschilt per mobiel denk ik. Bij mij als ik naar dat overzichtje ga van alle openstaande apps en dan op de punaise klikquote:
HTC, dit heb ik niet.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:46 schreef RRuben het volgende:
[..]
Verschilt per mobiel denk ik. Bij mij als ik naar dat overzichtje ga van alle openstaande apps en dan op de punaise klik( die punaise staat dan op de meest recente app.)
Zal wel sterven van de poliwags, psyducks en magikarpsquote:Op zondag 24 juli 2016 15:59 schreef Unites het volgende:
Straks even naar de kust. Ben benieuwd of daar écht daadwerkelijk speciale water-Pokémon tevoorschijn komen.
Oh dat is wel jammer danquote:Op zondag 24 juli 2016 15:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
HTC, dit heb ik niet.Sowieso kan ik niet van scherm wisselen (ook niet naar overzicht), zonder dat heel pokemon opnieuw op moet starten.
waar in de stad, natuur?quote:Op zondag 24 juli 2016 15:01 schreef Debsterr het volgende:
Net geteld.. 70 stuks gevangen in zo'n 3 uur
Santos?quote:Op zondag 24 juli 2016 16:38 schreef Maraca het volgende:
Heb straks een etentje in Scheveningen. Misschien dat ik wat eerder gawaterpokemon ftw
Helaas niet, ik ga burgers eten in Delft. Maar Santos is wel goddelijk, dus das een goeie keusquote:
Combinatie van 2 parken in Eindhoven, een incense, veel Pokéstops en 1 plek waarbij constant 3 lures actief zijn.quote:
Ik ga niet naar Santosquote:Op zondag 24 juli 2016 16:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Helaas niet, ik ga burgers eten in Delft. Maar Santos is wel goddelijk, dus das een goeie keus
Sinds het begin van het spelquote:Op zondag 24 juli 2016 17:01 schreef Fylax het volgende:
huh sinds wanneer krijgnje 3 candy bij het vangen?
quote:Op zondag 24 juli 2016 16:55 schreef Noorseviking het volgende:
Leuk verhaal. In the middel of nowhere zonder pokestops. Kom ik twee gasten tegen die ook op zoektocht zijn.. In het vizier een wartortle en een magmar. Beide mis ik en vluchten. Ik hang even met hun rond en wat denk je? Er is weer een magmar!. Dit keer een CP ???? Ik heb nog twee great balls over en mis. Uit pure wanhoop koop ik 20 pokeballs met mijn coins.
Uit alles vloog de Magmar er uit met gemak. 1 van de twee vraagt : gebruik jij nooit je curve?
Nog 6 laatste pokeballs en ik laat ''Ronald'' 1 van de jongens het proberen met een curve.
En ja hoor als alle hoop verloren lijkt. Haalt hij de Magmar van 1245 CP binnen.
Vanaf nu heet mijn Magmar dus ook Ronald
Hoe gooi je met een curve danquote:Op zondag 24 juli 2016 16:55 schreef Noorseviking het volgende:
Leuk verhaal. In the middel of nowhere zonder pokestops. Kom ik twee gasten tegen die ook op zoektocht zijn.. In het vizier een wartortle en een magmar. Beide mis ik en vluchten. Ik hang even met hun rond en wat denk je? Er is weer een magmar!. Dit keer een CP ???? Ik heb nog twee great balls over en mis. Uit pure wanhoop koop ik 20 pokeballs met mijn coins.
Uit alles vloog de Magmar er uit met gemak. 1 van de twee vraagt : gebruik jij nooit je curve?
Nog 6 laatste pokeballs en ik laat ''Ronald'' 1 van de jongens het proberen met een curve.
En ja hoor als alle hoop verloren lijkt. Haalt hij de Magmar van 1245 CP binnen.
Vanaf nu heet mijn Magmar dus ook Ronald
De pokeball ingedrukt blijven houden terwijl je cirkeltjes maakt op je smartphone en dan zie je vanzelf cirkels ontstaan die aanduiden dat je met een curve gaat gooien.quote:
Dat ronddraaiende gedoe maar dan ook nog is in een boog. Het is mij niet gelukt maar deze uberheld Ronald dus wel!quote:
Niet voor gevechten. Dragon breath kan je minstens 2x gebruiken ipv steel wingquote:
dat is hetzelfdequote:Op zondag 24 juli 2016 17:21 schreef KingRadler het volgende:
wat is een blender ik geef Pokemon altijd aan de Prof.
Dit ja ik smijt mijn ballen zoals Roberto Carlos zijn vrije trappen namquote:Op zondag 24 juli 2016 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een curve moet je zien als en vrije trap bij voetbal.
Over het muurtje gooien en je raakt.
Als kakkie had ik hier toch een Pierre verwacht.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit ja ik smijt mijn ballen zoals Roberto Carlos zijn vrije trappen nam
Je kan wel raden hoe ik mijn ballen erin schietquote:Op zondag 24 juli 2016 17:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit ja ik smijt mijn ballen zoals Roberto Carlos zijn vrije trappen nam
Vergelijkbaar met www.ingress.com/intel dus. Alleen was dat wel direct bij launch beschikbaar.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
Leuk feitje over Pokévision. Het idee is oorspronkelijk afkomstig van Niantic en een dergelijke map zou beschikbaar zijn vlak na de launch. De server problemen hebben dit idee in de ijskast gezet. Om nu te gaan beweren dat Pokévision keihard cheaten is dan ook hypocriet.
nav deze comicquote:Op zondag 24 juli 2016 17:21 schreef KingRadler het volgende:
wat is een blender ik geef Pokemon altijd aan de Prof.
Wat was je cp voor evolvequote:Op zondag 24 juli 2016 17:47 schreef Sarabi het volgende:
Mijn Eevie genaamd Pyro is een Flareon van cp1323 gewordenmijn sterkste tot nu toe
Hoeft niet, gewoon veel langs het water lopen als dat er is.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Wow heb een magikarp gevonden die 400 candy nodig heeft om te evolven. Dat duurt wel eventjes![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2016 17:49 schreef 0108daniel het volgende:
Jup, Pokemons die aan de professor worden gegeven worden inderdaad bruut afgeslacht.
Maar daarvoor krijg je wel 1 candy, dus iedereen blij
ga haten op hunnebeddenquote:Op zondag 24 juli 2016 17:59 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Wauw dan leef je onder een hunnebed![]()
![]()
van de week ook maar even heen gaan danquote:Op zondag 24 juli 2016 18:24 schreef liesje1979 het volgende:
Paar uur wezen fietsen naar Kijkduin, dé Pokemonspot in Den Haag. Best veel gevangen.
Die ik nog niet had: Doduo, Onix, Hitmonchan. Vulpix, Squirtle, Weepinbell, Omanyte, Rhyhorn, en uit een ei kwam een geodude.
Totale score vandaag: 77.
Goeie dag wel.
Deden wij gister ookquote:Op zondag 24 juli 2016 18:40 schreef Maraca het volgende:
Boh, zitplaats bij een pokestop met luremodule
Dan moet je wel heel rustig fietsen en volgens mij registreert hij ook niet alles. Heb al wel een paar eieren kunnen hatchen tijdens het fietsen.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:39 schreef Max23 het volgende:
Als je gewoon een rustig, normaal tempo fietst, telt die dan wel de kilometers voor je ei?
Ik ben een Pokémon trainerquote:Op zondag 24 juli 2016 18:23 schreef sararaats het volgende:
Zijn jullie Pokémonjagers of trainers?
Hier zitten verdorie veel Pokémons.
Ja. tot 15 of 20 km/u geloof ik. De app moet wel open blijven.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:39 schreef Max23 het volgende:
Als je gewoon een rustig, normaal tempo fietst, telt die dan wel de kilometers voor je ei?
quote:Op zondag 24 juli 2016 20:11 schreef KingRoland het volgende:
Aerodactyl in het wild gevonden. What the...
Heb het idee dat ze wat meer Pokemon vrij laten in het wild.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:11 schreef KingRoland het volgende:
Jelly.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb pas 37,2 km en ben level 19. Zie niet wat er nadeel aan is. Ik kan niet eens bij die Pokestop.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:24 schreef colastroop het volgende:
Nadeel van een pokestop vlakbij je huis is dat je minder kilometers maakt. Ik heb pas 30km op de teller en ben lvl 18
Jup erg irritant, maar iedereen heeft er last van dus je bent iig niet de enigequote:Op zondag 24 juli 2016 20:23 schreef Flippiee het volgende:
Mijn voetstapjes werken al een paar dagen niet.Al paar keer pikachu en meowth o.a. misgelopen
Minder beweging natuurlijkquote:Op zondag 24 juli 2016 20:28 schreef Vidura het volgende:
[..]
Ik heb pas 37,2 km en ben level 19. Zie niet wat er nadeel aan is. Ik kan niet eens bij die Pokestop.
Oh top.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:29 schreef colastroop het volgende:
[..]
Jup erg irritant, maar iedereen heeft er last van dus je bent iig niet de enige
Level 15 worden om mee te beginnen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:33 schreef pmponer het volgende:
hoe kom je aan een pokemon van meer dan 1000 (ben net level 8)
die 10k ei had je moeten bewaren totdat je level 20 was...! Want hoe hoger je level hoe sterker de pokemon zullen zijn die je tegenkomt (niet allemaal btw)quote:Op zondag 24 juli 2016 20:33 schreef pmponer het volgende:
hoe kom je aan een pokemon van meer dan 1000 (ben net level 8)
Jeetje ik 75km en lvl 18.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:28 schreef Vidura het volgende:
[..]
Ik heb pas 37,2 km en ben level 19. Zie niet wat er nadeel aan is. Ik kan niet eens bij die Pokestop.
Een hitmonchan is iig best wel zeldzaam dus dat is wel mooi meegenomen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:37 schreef pmponer het volgende:
ah ok, nou ja ik weet er ook helemaal niks van
Ik speel het vooral met de kinderen.
en de ballen zijn nu op...
Ja maar die kan ik moelijk hier in de straat op de gym zetten, die is dan zo weer weg.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:39 schreef colastroop het volgende:
[..]
Een hitmonchan is iig best wel zeldzaam dus dat is wel mooi meegenomen.
Kakkie? Maar zo goed als hem ben ik niet. Ik gooi ze nog wel eens misquote:Op zondag 24 juli 2016 17:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Als kakkie had ik hier toch een Pierre verwacht.
Beetje zoals Ronaldo dus.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kakkie? Maar zo goed als hem ben ik niet. Ik gooi ze nog wel eens mis
Samsung toevallig? Ik gebruik gewoon deze app er naast, dan gaat je scherm niet uit.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja. tot 15 of 20 km/u geloof ik. De app moet wel open blijven.
Als ik een rondje ga fietsen, doe ik het altijd op de battery save en dan regelmatig met mijn vinger over het scherm zodat ie niet op zwart gaat. Bij mij doet ie het dan niet meer namelijk
cp?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zoveel geodudes gevangen vandaag dat ik nu een graveler heb.
Bij mij in de buurt zit dus een spawnplek van electabuzz, daar kwam ik vandaag pas achter.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:14 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Elactrabuzz...daar droom ik alleen over... die kom ik nooit en te nimmer tegen!
1x tot dusver. Helaas kreeg ik de frozen pokeball of doom.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:14 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Elactrabuzz...daar droom ik alleen over... die kom ik nooit en te nimmer tegen!
Yup, gericht speuren is er niet bij zo.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die voetjes die niet veranderen verpesten het hele idee best wel
Nee preciesquote:Op zondag 24 juli 2016 21:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup, gericht speuren is er niet bij zo.
Op welk level zit jij?quote:Op zondag 24 juli 2016 21:48 schreef Amarantha het volgende:
Mijn sterkste op dit moment.
[ afbeelding ]
Kan nog stuk beterMaar komt wel.
Op het scherm tikken als een malle.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe doe je ook alweer vechten in een gym? Vandaag even geprobeerd maar zonder succes.
In het stadspark is het leuk jagen 😊quote:Op zondag 24 juli 2016 16:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Combinatie van 2 parken in Eindhoven, een incense, veel Pokéstops en 1 plek waarbij constant 3 lures actief zijn.
Na powerbanks nu ook nieuw glas voor de telefoonsquote:Op zondag 24 juli 2016 21:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op het scherm tikken als een malle.
http://www.ign.com/wikis/(...)and_Unlockable_Itemsquote:Op zondag 24 juli 2016 22:02 schreef Amarantha het volgende:
Is er ook een lijstje welke items je ongeveer krijgt bij welke level?
Aangezien ik nu door mijn lucky eggs heen ben en Pokémon lokkers.
Lucky!quote:Op zondag 24 juli 2016 21:59 schreef Amarantha het volgende:
Telefoon nu instant aan staan om Pokéstop bij mijn huis leeg te plunderen elke 5 minuten. Ben bijna door mijn Pokéballs heen.
Snel level 20 worden dusquote:Op zondag 24 juli 2016 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://www.ign.com/wikis/(...)and_Unlockable_Items
Zeker
quote:
474 Pokémon gevangen en 466 stopsquote:Op zondag 24 juli 2016 22:14 schreef Amarantha het volgende:
Vandaag maar eens gekeken naar die statistieken, wel leuk om te zien(op km stand na dan want die vertrouw ik niet)
Ik heb 428 keer een Pokémon gevangen en 469 keer bij een Pokéstop geweest. En jullie?
256/95quote:Op zondag 24 juli 2016 22:14 schreef Amarantha het volgende:
Vandaag maar eens gekeken naar die statistieken, wel leuk om te zien(op km stand na dan want die vertrouw ik niet)
Ik heb 428 keer een Pokémon gevangen en 469 keer bij een Pokéstop geweest. En jullie?
Hoe kan je dat zienquote:Op zondag 24 juli 2016 22:14 schreef Amarantha het volgende:
Nice, welk level ben je?quote:Op zondag 24 juli 2016 22:39 schreef Zelfscanner het volgende:
Bij een lure een 1627 vaporeon gevangen![]()
![]()
![]()
![]()
Moest toch even stuiteren![]()
Als je op je poppetje klikt staan er van die medailles. Dat zijn je statistieken.quote:
Ow, bij mij staan die er niet. Kan alleen op Journal klikken.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je op je poppetje klikt staan er van die medailles. Dat zijn je statistieken.
naar onder scrollenquote:Op zondag 24 juli 2016 22:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ow, bij mij staan die er niet. Kan alleen op Journal klikken.
Als je naar beneden scrollt?quote:Op zondag 24 juli 2016 22:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ow, bij mij staan die er niet. Kan alleen op Journal klikken.
Oh wacht, server ligt er bij mij uit. Vandaar dat ie het niet doetquote:
Vriendschappelijke gym aanvallen met een van je pokemons en er minstens eentje van de gym verslaan.quote:
Oooh zo, ah tofquote:Op zondag 24 juli 2016 22:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vriendschappelijke gym aanvallen met een van je pokemons en er minstens eentje van de gym verslaan.
RNGesusquote:Op zondag 24 juli 2016 23:08 schreef b0ef het volgende:
Lees af en toe dat er hier echt goede pokemons gevangen worden bij pokestops met een lure module. Ik had er net nog een aan staan: pidgey, rattata, Weedle en een pidgeot.. Waar ligt dit aan?
https://www.periscope.tv/PAULFIERCE/1rmxPDpDRzDxNquote:Op zondag 24 juli 2016 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niantic op Comic Con nu trouwens
https://twitter.com/pokesteal/status/757321378618085376
JAAAAAAA DIE JONGEN HEEFT HET GEVRAAGDquote:Op zondag 24 juli 2016 23:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://www.periscope.tv/PAULFIERCE/1rmxPDpDRzDxN
Het is gewoon tijd dat ze vertellen hoe je alle legendaries krijgtquote:Op zondag 24 juli 2016 23:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAAAA DIE JONGEN HEEFT HET GEVRAAGD![]()
Zometeen geeft hij antwoord.
edit: hij vroeg of de 3 legendarische vogels(Zapdos, Articuno en Moltres) verkrijgbaar zullen zijn afhankelijk van welk team je hebt gekozen
Viel tegen eigenlijkquote:Op maandag 25 juli 2016 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is inderdaad een geslaagde avond! Maar heb je ook lekker gegeten?
Hier gisteravond ook een echte egel gespot en een smirk-lachje van een jongen van een jaar of 11. Ook veel complete gezinnen (moeder, vader, kinderen, oma) op tocht gezien.quote:Op zondag 24 juli 2016 23:19 schreef Sickert het volgende:
Wel een echte egel en Pokemon kiddos gespot die het tof vonden dat ik (33) ook aan de pokemon was.
Volgende keer Santos dus, en een ijsje bij de Italiaan vlakbij de Mac. Die heeft heerlijk ijsquote:Op maandag 25 juli 2016 00:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Viel tegen eigenlijkWe waren naar een tapas restaurant gegaan, maar vond het mwua.. het was aardig, maar heb beter gehad
Ga ik onthoudenquote:Op maandag 25 juli 2016 00:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgende keer Santos dus, en een ijsje bij de Italiaan vlakbij de Mac. Die heeft heerlijk ijs
Meet bij Noorseviking!quote:Op maandag 25 juli 2016 00:05 schreef Noorseviking het volgende:
Tot de conclusie gekomen dat er bij mijn huis een squirtle spawn point zit.
Teamleaders zijn ook bekendquote:Op maandag 25 juli 2016 00:07 schreef DannyDeko het volgende:
Oke dus de 3 legendary birds hebben wel degelijk iets met je gekozen team te maken. En zijn dus waarschijnlijk te krijgen via special events in de toekomst.
Fixedquote:Op maandag 25 juli 2016 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Teamleaders zijn ook bekend
[ afbeelding ]
Spark
Blanche
Candela
quote:Op maandag 25 juli 2016 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spark
Blanche
Candela
quote:
Fixedquote:Op maandag 25 juli 2016 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spark
Blanche :
Candela
Dus je kan maar 1 soort krijgen. Ooit. Een keer.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:07 schreef DannyDeko het volgende:
Oke dus de 3 legendary birds hebben wel degelijk iets met je gekozen team te maken. En zijn dus waarschijnlijk te krijgen via special events in de toekomst.
Ik wil een trade systeemquote:Op maandag 25 juli 2016 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus je kan maar 1 soort krijgen. Ooit. Een keer.
Er is letterlijk niets gezegd. De teams hebben met de vogels te maken en ze kondigen daar later iets over aan.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze lieten wel beetje doorschemeren dat dat er wel aan zit te komen.quote:
Tenzij je kan traden dusquote:Op maandag 25 juli 2016 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met kabeltjes, zoals vroeger?quote:Op maandag 25 juli 2016 00:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ze lieten wel beetje doorschemeren dat dat er wel aan zit te komen.
[..]
Tenzij je kan traden dus
Haha nou toevallig ging het daar wel over. Volgens mij werd er gevraagd er in de toekomst getrade kan worden en toen werd er dus een beetje omheengeluld met dingen als "weet je nog toen je vroeger met linkkabeltjes met elkaar kon ruilen enzo, wouldn't that be nice?" Of iets in die richting.quote:
Althans zo'n plaatje zag ik, dat je je telefoon echt heel vlak bij elkaar moet houden ofzo.quote:
Traden via NFC!quote:Op maandag 25 juli 2016 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Althans zo'n plaatje zag ik, dat je je telefoon echt heel vlak bij elkaar moet houden ofzo.
Moedigt het aan om sociaal te doen, ik vind het een goed idee. Want dat vind ik echt briljant aan de app, plus dat het mensen massaal laat bewegen. Heel knap ik deze tijden.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Althans zo'n plaatje zag ik, dat je je telefoon echt heel vlak bij elkaar moet houden ofzo.
quote:Op maandag 25 juli 2016 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moedigt het aan om sociaal te doen, ik vind het een goed idee. Want dat vind ik echt briljant aan de app, plus dat het mensen massaal laat bewegen. Heel knap ik deze tijden.
Zat vandaag op een bankje, bij een lure, verderop het bankje zaten wat andere spelers en tussen ons in een oude man, iedereen met zijn telefoon bezig. Dus ik vroeg aan die man of hij ook Pokemon speelde. Hij speelde niet maar heb best een tijd zitten kletsen met hem. Ook het spel laten zien enzo, vond ij prachtig, Toen ik wegging bedankte hij me. Hij vond het fijn een praatje te maken.Triest maar waar, zonder pokemon had ik geen praatje gemaakt. Sterker nog, dan had ik niet op dat bankje gezeten maar de hele middag beetje in uis gehangen waarschijnlijk.
Ik hoop zo dat dit waar is.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is letterlijk niets gezegd. De teams hebben met de vogels te maken en ze kondigen daar later iets over aan.
Maar dat wisten we al. Zie teamlogo's.
Of je ze alle drie of enkel je eigen vogel kunt vangen is nog niet bekend.
Echt? Daar heb ik niet zo'n last van. niet altijd bij elke lure zin in een praatje, dan ga ik wat achteraf staan, maar ik groet wel altijd, en als ik weet van wie de lure was bedank ik ook. En op plaatsen zoals Kijkduin enzo, is het bijna onmogelijk om achteraf te staan. Maar daar speelt iedereen, leuke sfeer. Maar raak dus ook regelmatig in gesprek met mensen die niet spelen.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Ik voel me wel wat ongemakkelijk als ik alleen rondloop en andere mensen wel samen zie lopen haha.
Oh ik bedank eigenlijk niemand.quote:Op maandag 25 juli 2016 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt? Daar heb ik niet zo'n last van. niet altijd bij elke lure zin in een praatje, dan ga ik wat achteraf staan, maar ik groet wel altijd, en als ik weet van wie de lure was bedank ik ook. En op plaatsen zoals Kijkduin enzo, is het bijna onmogelijk om achteraf te staan. Maar daar speelt iedereen, leuke sfeer. Maar raak dus ook regelmatig in gesprek met mensen die niet spelen.
Maar ga ook altijd alleen op vakantie dus misschien ben ik de schaamte voorbij ofzo. Gewoon doen wat je leuk vindt, in je hoofd denken mensen er meer van dan het is,
Of denk jij bij iedere speler die je tegenkomt, en alleen is, aggossie?
Nee joh, ik zie overal mensen alleen spelen.
goalsquote:Op maandag 25 juli 2016 00:52 schreef Rabieluh het volgende:
Ik kwam met een moeder met wijnglas en dochter tegen op straat die aan het spelen waren.
Ik ook alleen als ik weet wie het is hoor, het is niet alsof ik op plaatsen als kijkduin rij voor rij afga met van heb jij hem aangezet?quote:Op maandag 25 juli 2016 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik bedank eigenlijk niemand.Hier in de oude dierentuin zijn het wel veel groepjes en mijn Pokémon whatsapp groep is een beetje stil de laatste dagen dus ik wandel maar alleen rond (tenzij weekend dan is mijn beste vriend er). Heb wel beetje gevoel dat ik aan word gekeken hehe.
Na ik moet eerlijk zeggen ben ook wel beetje te lui om telkens mensen te gaan appenquote:Op maandag 25 juli 2016 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook alleen als ik weet wie het is hoor, het is niet alsof ik op plaatsen als kijkduin rij voor rij afga met van heb jij hem aangezet?
Het zijn misschien veel groepjes omdat jij er op let? En sowieso hebben groepjes het veel te druk met elkaar om op te letten of iemand alleen loopt.
En zelfs al denken mensen, oooh kijk dat meisje,, fucking zielig, dit spel is alleen voor groepjes, moet dat je gewoon niet uitmaken. Niets om je voor te schamen toch?
Ik heb er net eentje boven de 1000cp gekregen, eindelijk. Had eindelijk een pokemon met een fatsoenlijke attack die de moeite was om dust tegenaan te smijten.quote:Op maandag 25 juli 2016 01:01 schreef Studiotje het volgende:
En ik maar blij zijn met een pokemon van 500cp
Ik ook, zie mijn topic.quote:Op maandag 25 juli 2016 01:00 schreef Divje het volgende:
Ik word er echt zo schijtziek van dat de meeste pokeballs willekeurige richtingen opgaan![]()
Spuug op hem.quote:Op maandag 25 juli 2016 01:09 schreef Mishu het volgende:
Ik heb momenteel een heel irritant jongetje in mijn dorp wat zelf geen vrienden heeft en heel opdringerig is. Zo'n pestkop die pest omdat hij zelf geen sociale vaardigheden heeft. Het is heel irritant, hij zoekt de hele tijd contact met me
Speel met z'n vriendjesquote:Op maandag 25 juli 2016 01:09 schreef Mishu het volgende:
Ik heb momenteel een heel irritant jongetje in mijn dorp wat zelf geen vrienden heeft en heel opdringerig is. Zo'n pestkop die pest omdat hij zelf geen sociale vaardigheden heeft. Het is heel irritant, hij zoekt de hele tijd contact met me
Volgens mijn beste vriend gooi je dan te hard. Ik gooide daarna zachter en toen ging hij wel recht en had ik hem.quote:
Vangenquote:Op maandag 25 juli 2016 01:07 schreef Remqo het volgende:
Hoe komen jullie aan die sterke pokemon?
Heb net m'n eerste Slowbro over 1000 cp
Ik kom nooit zo vaak op de Zaanse Schans als voorheen, daar ligt continue een route aan luresquote:
Of een Rattata van CP10 die 3x ontsnaptquote:Op maandag 25 juli 2016 01:00 schreef Divje het volgende:
Ik word er echt zo schijtziek van dat de meeste pokeballs willekeurige richtingen opgaan![]()
Erg hequote:Op maandag 25 juli 2016 01:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
IJMUIDEN is wel Voltorb land zeg...
De ene na de andere
Ben jij vrijgezel?quote:Op maandag 25 juli 2016 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moedigt het aan om sociaal te doen, ik vind het een goed idee. Want dat vind ik echt briljant aan de app, plus dat het mensen massaal laat bewegen. Heel knap ik deze tijden.
Zat vandaag op een bankje, bij een lure, verderop het bankje zaten wat andere spelers en tussen ons in een oude man, iedereen met zijn telefoon bezig. Dus ik vroeg aan die man of hij ook Pokemon speelde. Hij speelde niet maar heb best een tijd zitten kletsen met hem. Ook het spel laten zien enzo, vond ij prachtig, Toen ik wegging bedankte hij me. Hij vond het fijn een praatje te maken.Triest maar waar, zonder pokemon had ik geen praatje gemaakt. Sterker nog, dan had ik niet op dat bankje gezeten maar de hele middag beetje in uis gehangen waarschijnlijk.
Ja bizar welquote:
Smoothquote:
Lees hem nu pas.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Altijd ff 30 s wachten met het resetten van de app. Sinds ik dat doe ben ik niks meer kwijt geraakt (frozen pokeball glitch enzo).
Ja die zit er, nee nog niet zelf gezien. Alleen op maps op internetquote:Op maandag 25 juli 2016 05:12 schreef KaBuf het volgende:
Heeft er al iemand een Charizard? Die wil ik echt, maar überhaupt nog nooit in een gym ofzo gezien dus vraag me af of die al in het spel is
Wel zelf gezien, alleen te laat om 'm te kunnen vangen.quote:Op maandag 25 juli 2016 05:12 schreef KaBuf het volgende:
Heeft er al iemand een Charizard? Die wil ik echt, maar überhaupt nog nooit in een gym ofzo gezien dus vraag me af of die al in het spel is
Een keer op klikken als ze misgaan, krijg je ze ferugquote:Op maandag 25 juli 2016 01:00 schreef Divje het volgende:
Dit is alleen niet zoquote:Op maandag 25 juli 2016 07:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een keer op klikken als ze misgaan, krijg je ze ferug
quote:Op maandag 25 juli 2016 05:12 schreef KaBuf het volgende:
met 10 candies?quote:Op maandag 25 juli 2016 08:14 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gisteren gevangen, inmiddels gelvled naar 900+
Niet waar. Het ei heeft het level van het level waarop je het vond. Helaas pindakaas. Alles zo snel mogelijk uitbroeden dus.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:36 schreef colastroop het volgende:
die 10k ei had je moeten bewaren totdat je level 20 was...! Want hoe hoger je level hoe sterker de pokemon zullen zijn die je tegenkomt (niet allemaal btw)
Zoveel onwaarheden de eerste dagen rond getoeterd op i'netquote:
oh wow, Central Park zit volquote:Op maandag 25 juli 2016 01:59 schreef KaBuf het volgende:
Wel geinig, ik ben nu op vakantie in New York en in musea enzo zie ik ook genoeg mensen spelen.![]()
Of een winkelcentrum waar een plek is om te zitten, met gratis WiFi. Had drie lures in m'n bereik
Zal wel niet, hoe kan je ze anders alle 150 krijgen?quote:Op maandag 25 juli 2016 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met iets meer ?quote:Op maandag 25 juli 2016 08:26 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Nee met iets meer, kreeg 35-36 cp erbij per upgrade
Dan nogquote:Op maandag 25 juli 2016 08:26 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Nee met iets meer, kreeg 35-36 cp erbij per upgrade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |