er worden meer gevechten uitgezonden naast de wedstrijd van badder haring.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:01 schreef Bolasie het volgende:
Wanneer beginnen ze nou? Ik lees overal wat anders namelijk, de één zegt 22:00 en de Unibet weer 23:00. Voorbeschouwing Ziggo is weer vanaf 21:45.
Gratis op Ziggo sport.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:15 schreef eight het volgende:
¤25 bij ufc tv...wat een mafketels daar zeg
Maar die andere wedstrijden boeit niemand.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:17 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
er worden meer gevechten uitgezonden naast de wedstrijd van badder haring.
Geboren 8 december 1984,quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoezo, Badr is Marokkaan en vecht ook voor Marokko.
Maar hij vecht onder de vlag van Marokko.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:35 schreef TwztId het volgende:
[..]
Geboren 8 december 1984,
Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
Geboren en getogen in Nederland hoor.
Livesportstreaming247.comquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:15 schreef eight het volgende:
¤25 bij ufc tv...wat een mafketels daar zeg
Omdat tijdens de K1 toernooien de Nederlanders te dominant waren. Zie ook Errol Zimmerman, Gökhan Saki, etc.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar hij vecht onder de vlag van Marokko.
Edit: dit ging mijn pet te bovenquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Livesportstreaming247.com
Hier gewoon graties.
Even verliest aangepast naar wint, zodat het klopt. Het is altijd kut voor een sport en voor het respect voor een sport als zo'n gigantische antiheld en zelfs gewoon crimineel iets wint. Dit soort randfiguren geven een sport als kickboksen het slechte imago.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:19 schreef Knudde het volgende:
Als Badr deze wedstrijd wint, dan is het werkelijk een schande voor de kickbox. Hij zou zich dan keihard moeten schamen en naar alle kickboxers die het sport hoog in het vaandel hebben staan
Zijn gewoon veel mocro's die op Badr ingezet hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:21 schreef Bolasie het volgende:
Badr stond een paar dagen terug nog op 2.5, inmiddels gezakt tot 1.9 op Unibet. Rico nog licht favoriet.
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:24 schreef bascross het volgende:
[..]
Zijn gewoon veel mocro's die op Badr ingezet hebben.
Ga toch rennen man met je slechte imago voor de sport. Kickbox heeft altijd al een slechte imago gehad, het is dan ook vanzelfsprekend dat wedstrijden met zo'n omvang verboden zijn in NL. Dus dat zou betekenen dat Rico van der Hoeren ook een slechte imago heeft en crimineel is omdat hij deze sport uitoefend. Ik hoop Badr deze arrogante TV-geile van der Hoeren goed op zn plek zet, en dat praatjes geen gaatjes vullenquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even verliest aangepast naar wint, zodat het klopt. Het is altijd kut voor een sport en voor het respect voor een sport als zo'n gigantische antiheld en zelfs gewoon crimineel iets wint. Dit soort randfiguren geven een sport als kickboksen het slechte imago.
Hij heet Verhoeven, zoals Badr Hari Badr Hari heetquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:38 schreef Knudde het volgende:
[..]
Ga toch rennen man met je slechte imago voor de sport. Kickbox heeft altijd al een slechte imago gehad, het is dan ook vanzelfsprekend dat wedstrijden met zo'n omvang verboden zijn in NL. Dus dat zou betekenen dat Rico van der Hoeren ook een slechte imago heeft en crimineel is omdat hij deze sport uitoefend. Ik hoop Badr deze arrogante TV-geile van der Hoeren goed op zn plek zet, en dat praatjes geen gaatjes vullen
De sport heeft, volledig terecht, een slecht imago.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:38 schreef Knudde het volgende:
[..]
Ga toch rennen man met je slechte imago voor de sport. Kickbox heeft altijd al een slechte imago gehad, het is dan ook vanzelfsprekend dat wedstrijden met zo'n omvang verboden zijn in NL. Dus dat zou betekenen dat Rico van der Hoeren ook een slechte imago heeft en crimineel is omdat hij deze sport uitoefend. Ik hoop Badr deze arrogante TV-geile van der Hoeren goed op zn plek zet, en dat praatjes geen gaatjes vullen
Gast, Rico mag blij zijn dat Badr heeft ingestemd anders was hij niets maar dan ook niets. Hij heeft nu deze bekendheid te danken aan Badr, anders had niemand wat van hen hem gehoord. Met Badr is het altijd spektakel, wedstrijden zijn bij hem altijd uitverkocht. Kortom wat jij ook van hem vind, dat interesseert niemand en metname de bezoekers van zijn wedstrijden. Badr is een beest, dankzij Badr wordt deze wedstrijd wereldnieuwsquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij heet Verhoeven, zoals Badr Hari Badr Hari heet![]()
Maar nee. Zo'n crimineel die grote wedstrijden wint is niet goed voor de sport, welke sport het dan ook is. Liefhebbers van de sport zullen dus sowieso wel voor Verhoeven zijn, liefhebbers van foute crimineeltjes die denken dat ze vet stoer zijn zullen wellicht hopen op een zege voor Hari
Badr mag blij zijn dat Rico heeft ingestemd met drie rondjes, anders had hij het op zeker niet overleefd.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:45 schreef Knudde het volgende:
[..]
Gast, Rico mag blij zijn dat Badr heeft ingestemd anders was hij niets maar dan ook niets. Hij heeft nu deze bekendheid te danken aan Badr, anders had niemand wat van hen hem gehoord. Met Badr is het altijd spektakel, wedstrijden zijn bij hem altijd uitverkocht. Kortom wat jij ook van hem vind, dat interesseert niemand en metname de bezoekers van zijn wedstrijden. Badr is een beest, dankzij Badr wordt deze wedstrijd wereldnieuws
Hoe lang duren de ronden eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Badr mag blij zijn dat Rico heeft ingestemd met drie rondjes, anders had hij het op zeker niet overleefd.
Het onsportieve gedrag van Badr binnen de ringen kan beïnvloed zijn door gokgeld. Sport metname kickbox leeft door gokkers metname in de onderwereld. Kijk eens voor de gein wie er altijd vooraan zitten bij een VIP tafel? Juist, altijd van onderwereld figuren. Rico laat zich wellicht niet snel beïnvloeden door gokgeld, helaas heeft Badr door invloeden van buitenaf een slechte imago bezorgdquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De sport heeft, volledig terecht, een slecht imago.
Los daarvan hebben sommige vechters ook individueel daaraan bijgedragen. Badr voorop met zijn onsportieve gedrag binnen de ring en zijn criminele gedrag erbuiten.
Rico gedraagt zich, in ieder geval in de context van zijn sport, als een prima professional en een redelijk mens. Is een uithangbord voor een sport ipv een ambassadeur van een criminele organisatie.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:50 schreef Knudde het volgende:
[..]
Het onsportieve gedrag van Badr binnen de ringen kan beïnvloed zijn door gokgeld. Sport metname kickbox leeft door gokkers metname in de onderwereld. Kijk eens voor de gein wie er altijd vooraan zitten bij een VIP tafel? Juist, altijd van onderwereld figuren. Rico laat zich wellicht niet snel beïnvloeden door gokgeld, helaas heeft Badr door zijn handelingen die gedrag binnen de ringen een slechte imago bezorgd
Kickbox heeft standaard 3 rondes,quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Badr mag blij zijn dat Rico heeft ingestemd met drie rondjes, anders had hij het op zeker niet overleefd.
Glory niet.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:54 schreef Knudde het volgende:
[..]
Kickbox heeft standaard 3 rondes,
Tja wat ik heb gelezen is dat hij wat bijverdiende door voor motorclubbendes geld op te halen bij mensen die geld schuldig waren aan deze motor clubsquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gokgeld speelt een rol, omkoperij ook. Maar dat onsportieve gedrag heeft gewoon te maken met kortsluiting.
Dezelfde kortsluiting die hem buiten de ring regelmatig parten speelt.
Ok was ff in de war met k1 regels. 3 rondes zijn ook te doen, meestal gaat er al iemand knock-out binnen de 3 rondes. Metname Badr lukt het zijn tegenstanders binnen die rondes knock-out te slaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Glory niet.
En wie organiseert dit? Precies.
Crimineel dus. En dat nog los van diverse mishandelingen, waaronder eenzwangere vrouw.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:56 schreef Knudde het volgende:
[..]
Tja wat ik heb gelezen is dat hij wat bijverdiende door voor motorclubbendes geld op te halen bij mensen die geld schuldig waren aan deze motor clubs
Dit zijn geen feiten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Crimineel dus. En dat nog los van diverse mishandelingen, waaronder eenzwangere vrouw.
En het zou niets verbazen als hij ook nog betaalt heeft voor de moord Koen Everink.
Diverse mishandelingen zijn gewoon bewezen hoor. Hij is ook vaak genoeg veroordeeld. Kun je gewoon googelen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:05 schreef Knudde het volgende:
[..]
Dit zijn geen feiten.
Anders wil ik graag een betrouwbare bron zien waarin hij inderdaad veroordeeld is voor deze zaken. Metname die laatste beschuldiging, kan ik jou helaas niet meer serieus nemen.
Adieu
Dat laatste is dan wel weer een tikkeltje speculatie natuurlijk, Hari zal vast niet de enige crimineel/onderwereldfiguur zijn geweest waar Everink wat mee te maken hadquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Crimineel dus. En dat nog los van diverse mishandelingen, waaronder eenzwangere vrouw.
En het zou niets verbazen als hij ook nog betaalt heeft voor de moord Koen Everink.
Natuurlijk is dat speculatie. Ik beweer ook niet dat het een feit is.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat laatste is dan wel weer een tikkeltje speculatie natuurlijk, Hari zal vast niet de enige crimineel/onderwereldfiguur zijn geweest waar Everink wat mee te maken had
Mijn vraag staat overigens nog steeds open: hoe lang duren die ronden? Wel handig om alvast te wetenquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat speculatie. Ik beweer ook niet dat het een feit is.
Is het niet gewoon K1 regels, dus drie ronden van drie minuten?quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn vraag staat overigens nog steeds open: hoe lang duren die ronden? Wel handig om alvast te weten
Ik heb liever dat het idool van die straatratten een keertje keihard valt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:52 schreef superniger het volgende:
Hopelijk wint Badr. Dan kan je lekker lachen om al die schuimbekkende fatsoensrakkers.
Ziggo heeft alleen de PPV, de PPV begint om 22:00. De PPV heeft vier partijen waarvan de laatste Rico vs Badr.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:18 schreef Luppie0110 het volgende:
Klopt het dat het main event om 21:30 begint op Ziggo? Of de prelims?
Hebben wij hier veel aan ja.quote:
Wie bedoel jij met straatratten?quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb liever dat het idool van die straatratten een keertje keihard valt.
Kneuzen zoals Badr vermoed ik.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:22 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Wie bedoel jij met straatratten?
Ziggo heeft rond 21.30 voorbeschouwingquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:18 schreef Luppie0110 het volgende:
Klopt het dat het main event om 21:30 begint op Ziggo? Of de prelims?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |