Kickbox heeft standaard 3 rondes,quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Badr mag blij zijn dat Rico heeft ingestemd met drie rondjes, anders had hij het op zeker niet overleefd.
Glory niet.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:54 schreef Knudde het volgende:
[..]
Kickbox heeft standaard 3 rondes,
Tja wat ik heb gelezen is dat hij wat bijverdiende door voor motorclubbendes geld op te halen bij mensen die geld schuldig waren aan deze motor clubsquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gokgeld speelt een rol, omkoperij ook. Maar dat onsportieve gedrag heeft gewoon te maken met kortsluiting.
Dezelfde kortsluiting die hem buiten de ring regelmatig parten speelt.
Ok was ff in de war met k1 regels. 3 rondes zijn ook te doen, meestal gaat er al iemand knock-out binnen de 3 rondes. Metname Badr lukt het zijn tegenstanders binnen die rondes knock-out te slaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Glory niet.
En wie organiseert dit? Precies.
Crimineel dus. En dat nog los van diverse mishandelingen, waaronder eenzwangere vrouw.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:56 schreef Knudde het volgende:
[..]
Tja wat ik heb gelezen is dat hij wat bijverdiende door voor motorclubbendes geld op te halen bij mensen die geld schuldig waren aan deze motor clubs
Dit zijn geen feiten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Crimineel dus. En dat nog los van diverse mishandelingen, waaronder eenzwangere vrouw.
En het zou niets verbazen als hij ook nog betaalt heeft voor de moord Koen Everink.
Diverse mishandelingen zijn gewoon bewezen hoor. Hij is ook vaak genoeg veroordeeld. Kun je gewoon googelen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:05 schreef Knudde het volgende:
[..]
Dit zijn geen feiten.
Anders wil ik graag een betrouwbare bron zien waarin hij inderdaad veroordeeld is voor deze zaken. Metname die laatste beschuldiging, kan ik jou helaas niet meer serieus nemen.
Adieu
Dat laatste is dan wel weer een tikkeltje speculatie natuurlijk, Hari zal vast niet de enige crimineel/onderwereldfiguur zijn geweest waar Everink wat mee te maken hadquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Crimineel dus. En dat nog los van diverse mishandelingen, waaronder eenzwangere vrouw.
En het zou niets verbazen als hij ook nog betaalt heeft voor de moord Koen Everink.
Natuurlijk is dat speculatie. Ik beweer ook niet dat het een feit is.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat laatste is dan wel weer een tikkeltje speculatie natuurlijk, Hari zal vast niet de enige crimineel/onderwereldfiguur zijn geweest waar Everink wat mee te maken had
Mijn vraag staat overigens nog steeds open: hoe lang duren die ronden? Wel handig om alvast te wetenquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat speculatie. Ik beweer ook niet dat het een feit is.
Is het niet gewoon K1 regels, dus drie ronden van drie minuten?quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn vraag staat overigens nog steeds open: hoe lang duren die ronden? Wel handig om alvast te weten
Ik heb liever dat het idool van die straatratten een keertje keihard valt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:52 schreef superniger het volgende:
Hopelijk wint Badr. Dan kan je lekker lachen om al die schuimbekkende fatsoensrakkers.
Ziggo heeft alleen de PPV, de PPV begint om 22:00. De PPV heeft vier partijen waarvan de laatste Rico vs Badr.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:18 schreef Luppie0110 het volgende:
Klopt het dat het main event om 21:30 begint op Ziggo? Of de prelims?
Hebben wij hier veel aan ja.quote:
Wie bedoel jij met straatratten?quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb liever dat het idool van die straatratten een keertje keihard valt.
Kneuzen zoals Badr vermoed ik.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:22 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Wie bedoel jij met straatratten?
Ziggo heeft rond 21.30 voorbeschouwingquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:18 schreef Luppie0110 het volgende:
Klopt het dat het main event om 21:30 begint op Ziggo? Of de prelims?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |