abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163994212
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:13 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Weet iemand wat er gebeurd als je bij Wizz of Ryanair met zo'n backpack aan komt zetten ter handbage?
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk groter dan de toegestane maat, maar wat nou als je 'm maar halfvol hebt zitten en bij elkaar pakt tot een pakketje wat wel voldoet aan de maten?
Ze hebben gewoon afmetingen qua eisen. Vaak staat er ook zo'n bakje waar je je tas in kan doen. Waarschijnlijk dus te groot - maar op de sites kan je dit vinden.
Love is in the air!
pi_163995882
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 08:28 schreef Landgeld het volgende:
Ik heb vliegtickets geboekt via vliegtickets.nl
O.a. een vlucht met Lufthansa. Weten jullie of het mogelijk is om met terugwerkende kracht de Miles&More punten te krijgen hiervoor?
Heb je de vluchten al gevlogen of nog niet?

Zo niet dan kun je je frequent flyer number geven bij het inchecken (volgens sommigen in deze draad kan het ook bij online inchecken maar dat heb ik zelf nooit gezien, zal vast). Schrijf het bv even op een briefje.

En anders kun je je vlucht achteraf claimen via de website.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  maandag 25 juli 2016 @ 13:09:38 #53
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_163996933
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 01:13 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Weet iemand wat er gebeurd als je bij Wizz of Ryanair met zo'n backpack aan komt zetten ter handbage?
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk groter dan de toegestane maat, maar wat nou als je 'm maar halfvol hebt zitten en bij elkaar pakt tot een pakketje wat wel voldoet aan de maten?
Gewoon proberen dan. Ik wens je veel succes maar denk dat wanneer ze al bij de check-in geen commentaar hebben, die nerds bij de vliegtuigtrap die blijkbaar op commissie of premie basis werken, je er alsnog wel uit zullen pikken gezien de minimale en exceptionele maten die Wizz voor handbagage hanteert. En RyanAir.... Weet je dat RyanAir het op Budapest een hele tijd flikte om een bord bij de ingang van de taxfree shop te hebben met de opmerking dat aangekochte Taxfree artikelen in de handbagage moesten passen en anders alsnog tegen betaling als ruim bagage mee moesten. Achterlijke gekken.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  maandag 25 juli 2016 @ 13:12:57 #54
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_163997005
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 08:28 schreef Landgeld het volgende:
Ik heb vliegtickets geboekt via vliegtickets.nl
O.a. een vlucht met Lufthansa. Weten jullie of het mogelijk is om met terugwerkende kracht de Miles&More punten te krijgen hiervoor?
Wanneer je lid van die M&M club bent kun je ook achteraf claimen. Wanneer geen lid én nog niet vertrokken, kun je alsnog lid worden en je nummer bij het inchecken opgeven.

Reeds gevlogen en nog geen lid, dan is het helaas pindakaas en volgende keer iets alerter zijn.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  maandag 25 juli 2016 @ 13:17:21 #55
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_163997131
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:45 schreef Buddy_Vedder het volgende:
ja je eigen voedsel meenemen, priceless tegenover andere reizigers maar ook een beetje goedkoop, transavia achtig idee.
En Buddy, heeft de Travel Manager alle doorverbindingen en doorlabeling van de bagage in middels al naar volle tevredenheid geregeld?

Want stiekum wil ik ook zo'n travel manager, dus mag je hier best een beetje reclame voor hem maken. Toch?
pi_164002839
Shit, De gloednieuwe A350 van China Airlines vliegt niet in december en in januari wanneer ik terug kom (Amsterdam - Taiwan ) door operationele redenen. We krijgen de a340. Iemand er al mee gevlogen?
pi_164003186
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 10:46 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Ze hebben gewoon afmetingen qua eisen. Vaak staat er ook zo'n bakje waar je je tas in kan doen. Waarschijnlijk dus te groot - maar op de sites kan je dit vinden.
Maar als het in elkaar gepropte pakket gewoon past? Desnoods gooi je het in een plastic tas zodat ze niet kunnen zeuren over het uiterlijk.
Alleen vraag ik me wel af of je een backpack met frame zo klein kunt maken. Frame buigt niet en te groot is te groot.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_164003933
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 18:11 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Maar als het in elkaar gepropte pakket gewoon past? Desnoods gooi je het in een plastic tas zodat ze niet kunnen zeuren over het uiterlijk.
Alleen vraag ik me wel af of je een backpack met frame zo klein kunt maken. Frame buigt niet en te groot is te groot.
Inderdaad. Door het frame gaat zo´n tas er waarschijnlijk niet in passen. Wel eens mensen met een 40L als handbagage gezien maar alleen bij gewone maatschappijen
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_164004710
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 18:48 schreef miro86 het volgende:

[..]

Inderdaad. Door het frame gaat zo´n tas er waarschijnlijk niet in passen. Wel eens mensen met een 40L als handbagage gezien maar alleen bij gewone maatschappijen
Regelmatig iemand tegengekomen met zo,n tas en elke keer verbaas ik me weer dat ze zo mee mogen. Bij Transavia nam dat ding een hele bovenbak voor 3 rijen stoelen in beslag. Bij budget maatschappijen is het trouwens altijd maar gokken, met kleinere bagage kan je daar al gedonder hebben. Beter is om dit van te voren goed te checken en na te vragen bij de maatschappij.
pi_164004854
Ik mocht bij American, Hawaiian en British mijn 44l backpack en een rugzak als handbagage meenemen :D Stond ik ook wel van te kijken.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_164015082
Zijn er eigenlijk airlines waar je kosteloos je vlucht kan wijzigen?
Zelf wil ik mijn geboekte vlucht bij Lufthansa via online-bookingsmodule een dag verzetten (dag later). Ik zie alleen dat dit zo'n 100-150 euro kost.
Love is in the air!
pi_164015107
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 09:12 schreef Landgeld het volgende:
Zelf wil ik mijn geboekte vlucht bij Lufthansa via online-bookingsmodule een dag verzetten (dag later). Ik zie alleen dat dit zo'n 100-150 euro kost.
Bij veel maatschappijen kan dat, maar dan moet je wel een veel duurder ticket kopen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_164015322
quote:
Goedkope tickets kunnen doorgaans uitsluitend kosteloos worden gewijzigd of geannuleerd als er iets wijzigt aan de vlucht, bijvoorbeeld vertrektijd of overstap.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 09:38:13 #64
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_164015392
quote:
Het mogen omboeken van een ticket uit een goedkope boekingsklasse is natuurlijk een wassen neus. Indien van toepassing zijn er ineens geen goedkope stoelen meer voorradig, en kom je dus in een duurdere boekingsklasse terecht. Nog afgezien van de vaste fee die je moet betalen. Het zou me niets verbazen wanneer dat prijsopdrijven van de laagste boekingsklasse gewoon standaard in de software zit ingebakken. Gewoon de goedkoopste klassen niet aanbieden. Prima verdienmodel dus.
pi_164016780
Thanks. Aanpassen of ticket een dagje verlengen prijstechnisch dus niet interessant, ook niet bij Lufthansa ;)
Love is in the air!
pi_164019759
Had me een keer vergist met de vluchtdagen bij Ethiopian (ik kwam een dag eerder aan op het luchthaven). Eerst een binnenlandse vlucht in Ethiopie en daarna een aparte internationale vlucht naar Kenia. Perfect afgehandeld; de twee omboekingen bij elkaar waren nog geen $50.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_164020832
Tja, sat is betaalbaar. bij Lufthansa, KLM, TA kost het zo 100-150 euro voor een wijziging van vertrek of aankomstdag.
Love is in the air!
  dinsdag 26 juli 2016 @ 14:55:18 #68
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_164021845
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 13:58 schreef Landgeld het volgende:
Tja, sat is betaalbaar. bij Lufthansa, KLM, TA kost het zo 100-150 euro voor een wijziging van vertrek of aankomstdag.
Hangt van je boekingsklasse af.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_164025113
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:55 schreef static het volgende:

[..]

Hangt van je boekingsklasse af.
klopt. Goedkoopste boekingsklasse zijn dit soort wijzigingen het duurst :)
vanaf 130 euro tot 250 euro bijv. bij Lufthansa..
Love is in the air!
pi_164033598
Ik ga maandag 10 augustus met een paar vrienden naar Boedapest, de 18e is de terugvlucht, beide via Wizz Air met z'n allen in een boeking gedaan.

Nu heb ik echter een tentamen gefaald wat op de 17e herkanst wordt... dus de 16e moet ik terug vliegen. Is het mogelijk om alleen het returnticket wat op mijn naam staat te wijzigen?

Alvast bedankt.
Moo
pi_164034195
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:18 schreef dontpickme het volgende:
Ik ga maandag 10 augustus met een paar vrienden naar Boedapest, de 18e is de terugvlucht, beide via Wizz Air met z'n allen in een boeking gedaan.

Nu heb ik echter een tentamen gefaald wat op de 17e herkanst wordt... dus de 16e moet ik terug vliegen. Is het mogelijk om alleen het returnticket wat op mijn naam staat te wijzigen?

Alvast bedankt.
Oh Wizz Air? Hahahaha :D

Boek gewoon een enkeltje op de 16e en neem je verlies. Je kunt proberen om hun klantenservice te bellen (hoop dat je dan wel een paar uur de tijd hebt, hahaha) en dan heel lief vragen of je het misschien mag wijzigen (hahahaha nee) maar ik geef je weinig kans.

Neem iig aan dat je gewoon een normaal ticket hebt en geen business plus, dan.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_164034641
Kan iemand mij uitleggen wat die verschillende classes zijn met tickets uit bijvoorbeeld economy class. Wil bij garuda bijbetalen om nu alvast stoelen te reserveren maar omdat ik S klasse ticket heb mag ik dat alleen 24 uur van tevoren :?
pi_164034743
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:33 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Neem iig aan dat je gewoon een normaal ticket hebt en geen business plus, dan.
Ik vind business plus sowieso wel een heerlijk ironisch gekozen naam bij budgetmaatschappijen.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 22:57:48 #74
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_164034927
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:18 schreef dontpickme het volgende:

Alvast bedankt.
Wijzigingen kan mogelijk tegen een wijzigingsfee en verschil in tarief.

Dus het is verstandiger om een nieuw ticket te boeken. Dat is overigens niet goedkoop terug in die periode, heen geven ze de vluchten voor een grijpstuiver weg, terug naar Eindhoven is dat niet het geval.
Je zou eventueel iets kunnen met Ryanair naar Charleroi...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_164035556
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:57 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Wijzigingen kan mogelijk tegen een wijzigingsfee en verschil in tarief.

Dus het is verstandiger om een nieuw ticket te boeken. Dat is overigens niet goedkoop terug in die periode, heen geven ze de vluchten voor een grijpstuiver weg, terug naar Eindhoven is dat niet het geval.
Je zou eventueel iets kunnen met Ryanair naar Charleroi...
Of als het echt heel duur is gewoon lekker met klm naar schiphol (aangenomen dat je daar dichterbij woont dan eindhoven natuurlijk)
pi_164048374
Ik heb een ticket en nu twijfel ik even over de vertrekdatum en wilde zeker weten of het klopt. Ik heb een vlucht op 4 nov vanaf jakarta om 00.15 uur. Dit betekent dus de nacht van donderdag op vrijdag toch?
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:22:14 #77
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_164050436
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 23:20 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Of als het echt heel duur is gewoon lekker met klm naar schiphol (aangenomen dat je daar dichterbij woont dan eindhoven natuurlijk)
Dan zou ik ook zeker nog ff kijken naar een retour BUD-AMS over het vogende weekend heen. Want uit ervaring zijn enkele reizen bij KLM meestal slechts in de duurste boekingsklasse te boeken, en dat is doorgaans veel duurder dan een goedkoop retour.
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:24:37 #78
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_164050471
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 17:40 schreef TN-FR het volgende:
Ik heb een ticket en nu twijfel ik even over de vertrekdatum en wilde zeker weten of het klopt. Ik heb een vlucht op 4 nov vanaf jakarta om 00.15 uur. Dit betekent dus de nacht van donderdag op vrijdag toch?
Het is dus op 4 Nov om 12:15 AM. Dus ja, dat is de nacht van donderdag op vrijdag.
pi_164050613
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:24 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Het is dus op 4 Nov om 12:15 AM. Dus ja, dat is de nacht van donderdag op vrijdag.
Thanks voor de bevestiging!
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:44:45 #80
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_164050895
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:22 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Dan zou ik ook zeker nog ff kijken naar een retour BUD-AMS over het vogende weekend heen. Want uit ervaring zijn enkele reizen bij KLM meestal slechts in de duurste boekingsklasse te boeken, en dat is doorgaans veel duurder dan een goedkoop retour.
Retour boeken is dan het devies, de enige uitzondering die ik zo weet is de route Istanbul - Amsterdam (of vice versa) daar is KLM tegenwoordig overgegaan tot het aanbieden van aantrekkelijk geprijsde enkele reis tickets.
(Ongetwijfeld door de concurrentie welke KLM voelt van het superieure product van Turkish Airlines op deze route, of de low cost maatschappijen Onur Air, Atlas Global en Pegasus welke ook werken op basis van enkele reizen).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_164051563
Iemand een tip m.b.t. een visum voor Vietnam?

Ga volgende maand. Maar moet dus langs de ambassade in Den Haag?
Ik woon in Limburg :/
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 27 juli 2016 @ 23:38:47 #82
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_164057164
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 20:12 schreef relativity het volgende:
Iemand een tip m.b.t. een visum voor Vietnam?

Ga volgende maand. Maar moet dus langs de ambassade in Den Haag?
Ik woon in Limburg :/
Die reis kun je je besparen. Google even een agent voor een soort van invitatie, kost iets van 18 euro waarbij je opgeeft de datum en port of entry, mits je vliegt uiteraard, en dan kun je ter plekke 45 dollar aftikken voor een 30 dagen plakplaatje in je paspoort. Beetje omslachtig maar zo werkt het nu eenmaal.

Indien je niet direct vliegt, kun je ook in bv KUL of BKK een visum aanvragen, zonder spoedbehandeling ben je dan wel je paspoort 2 dagen kwijt. Zal iets goedkoper zijn dan de eerste procedure.
pi_164059368
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat die verschillende classes zijn met tickets uit bijvoorbeeld economy class. Wil bij garuda bijbetalen om nu alvast stoelen te reserveren maar omdat ik S klasse ticket heb mag ik dat alleen 24 uur van tevoren :?
Je koopt in principe een ander product. Aan elke boekingklasse zitten bepaalde restricties verbonden, bijv. extra kosten bij omboeken of alleen te boeken meer dan 30 dagen voordat de vlucht vertrekt.

Dit is een fundamenteel onderdeel van revenue management en hoe maatschappijen hun omzet maximaliseren met de stoelen die ze hebben. Uiteraard betekent dat ook dat je op drukke vluchten alleen duurdere klassen kan boeken, aangezien een maatschappij zich anders in de voet schiet en te goedkoop zou verkopen.

Veel mensen realiseren zich de verschillen tussen de producten echter niet, of eigenlijk geven ze er niks om, omdat een heel groot deel alleen prijs-georienteerd is tegenwoordig. Daarnaast is het van veel maatschappijen een bewuste keuze om het ticket en extra's (ancillaries) te splitsen: deels zodat er goedkopere tarieven voor de vluchten kunnen worden geadverteerd, maar ook omdat je op die manier de vlucht meer kunt aanpassen op basis van de wensen van een individu.

Waar S-class zit in de structuur van Garuda is lastig te zeggen, elke maatschappij bepaalt z'n eigen hierarchie van boekingklassen. Aangezien ze voor een wijziging geld vragen zal je echter een promo / saver ticket hebben hoogst waarschijnlijk.

Ik ben overigens erg benieuwd naar Garuda, binnenkort maar eens met ze vliegen. Van blacklisted in de EU naar een van de 5-star airlines van IATA en 'best crew' volgens Skytrax in 15 jaar tijd is aardig knap. :o
Jack does it in real time...
pi_164059386
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 06:01 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Je koopt in principe een ander product. Aan elke boekingklasse zitten bepaalde restricties verbonden, bijv. extra kosten bij omboeken of alleen te boeken meer dan 30 dagen voordat de vlucht vertrekt.

Dit is een fundamenteel onderdeel van revenue management en hoe maatschappijen hun omzet maximaliseren met de stoelen die ze hebben. Uiteraard betekent dat ook dat je op drukke vluchten alleen duurdere klassen kan boeken, aangezien een maatschappij zich anders in de voet schiet en te goedkoop zou verkopen.

Veel mensen realiseren zich de verschillen tussen de producten echter niet, of eigenlijk geven ze er niks om, omdat een heel groot deel alleen prijs-georienteerd is tegenwoordig. Daarnaast is het van veel maatschappijen een bewuste keuze om het ticket en extra's (ancillaries) te splitsen: deels zodat er goedkopere tarieven voor de vluchten kunnen worden geadverteerd, maar ook omdat je op die manier de vlucht meer kunt aanpassen op basis van de wensen van een individu.

Waar S-class zit in de structuur van Garuda is lastig te zeggen, elke maatschappij bepaalt z'n eigen hierarchie van boekingklassen. Aangezien ze voor een wijziging geld vragen zal je echter een promo / saver ticket hebben hoogst waarschijnlijk.

Ik ben overigens erg benieuwd naar Garuda, binnenkort maar eens met ze vliegen. Van blacklisted in de EU naar een van de 5-star airlines van IATA en 'best crew' volgens Skytrax in 15 jaar tijd is aardig knap. :o
Ik heb die info dus van FOX reizen en die vertelde mij dus dat stoelen reserveren niet mogelijk is. Bel ik gister Garuda vertellen ze me dat het geen enkel probleem is. Is inderdaad een promoticket maar ¤60 pp enkele reis kost het vastleggen. Garuda vertelde me dat gezien ik 15 oktober vertrek het heel bijzonder zou zijn als er 24 uur van tevoren (gratis) geen plekken naast elkaar beschikbaar zijn ivm rustige periode.

Zit nu nog te twijfelen dus :@
pi_164059411
Sowieso is het een full service airline, meestal is het daar niet een ontzettend gevecht qua inchecken en wat ook volgens mij. Daarnaast is de kans niet heel groot dat 90% van het vliegtuig een Y-ticket boekt, dus heel veel mensen zullen net als jij ook niet eerder in kunnen checken. Ik vind het een ontzettende bak geld die ze ervoor vragen, maar als je absolute zekerheid wilt zal je er inderdaad voor betalen.
Jack does it in real time...
pi_164059462
In principe zijn de kosten voor deze keer niet zo erg. Vliegtickets en verblijf incl zakgeld wordt volledig betaald dus dan zouden dit mijn enige kosten zijn. Maarja geef liever 240 euro uit ter plaatse als garuda ook aangeeft dat dat geen enkel probleem moet zijn met 24 uur inchecken van tevoren
pi_164060983
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 07:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
In principe zijn de kosten voor deze keer niet zo erg. Vliegtickets en verblijf incl zakgeld wordt volledig betaald dus dan zouden dit mijn enige kosten zijn. Maarja geef liever 240 euro uit ter plaatse als garuda ook aangeeft dat dat geen enkel probleem moet zijn met 24 uur inchecken van tevoren
Ik vloog met garuda 2 jaar geleden eind oktober en had een lagere promoklasse, kon pas 12 uur van te voren inchecken. Dat was geen probleem. Ik vloog alleen, zag toen nog plekken voor 2 personen :)
We fear that which we cannot see
pi_164063254
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 23:38 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Die reis kun je je besparen. Google even een agent voor een soort van invitatie, kost iets van 18 euro waarbij je opgeeft de datum en port of entry, mits je vliegt uiteraard, en dan kun je ter plekke 45 dollar aftikken voor een 30 dagen plakplaatje in je paspoort. Beetje omslachtig maar zo werkt het nu eenmaal.

Indien je niet direct vliegt, kun je ook in bv KUL of BKK een visum aanvragen, zonder spoedbehandeling ben je dan wel je paspoort 2 dagen kwijt. Zal iets goedkoper zijn dan de eerste procedure.
Oke, bedankt. Dus gewoon zo''n visa via een agent aanshaffen en daar ter plekke?
Ben benieuwd. Heb dat nog nooit zo hoeven doen bij andere landen.

Er zijn wel veel verschillende agents die een visa aanbieden voor Vietnam (iemand een aanrader?)

[ Bericht 4% gewijzigd door relativity op 28-07-2016 12:17:52 ]
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_164071360
Ik moet even mijn onvrede kwijt over TACV. Een airline die op de kaapverdische eiland vliegt. Eerst was onze eerst vlucht geannuleerd. Dit wisten zij al eerder, maar wij werden pas op schiphol geïnformeerd. Toen kwam mijn koffer niet mee na de tussenstop. En nu zijn wij op Sal en is nu al bekent dat onze vlucht van zaterdag vertraging heeft tot zondag. We horen alleen maar horror verhalen. Gelukkig zitten we goed met heerlijk weer! Maar wat een gezeik zeg!

Einde beklacht!
Be brave. Be kind.
pi_164077425
Als ik de lijst van verboden goederen mag geloven mag ik mijn leatherman wel meenemen in mijn ruimbagage (en volkomen logisch niet in mijn handbagage)? En als dit mag hoef ik dit niet ergens te melden? Hoorde iemand wat vertellen over een vergunning, maar in dat geval laat ik hem gewoon lekker thuis.
pi_164077626
Iemand ervaring met de new World business class van KLM? Ik vlieg in september naar Johannesburg en kijk er enorm naar uit. Het is een zakelijke reis en de werkgever heeft business class geboekt.

Kun je echt zo lekker slapen in die stoelen en uitgerust het vliegtuig uit lopen?
  donderdag 28 juli 2016 @ 23:10:26 #92
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_164077949
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 22:55 schreef lichtknopje het volgende:
Iemand ervaring met de new World business class van KLM? Ik vlieg in september naar Johannesburg en kijk er enorm naar uit. Het is een zakelijke reis en de werkgever heeft business class geboekt.

Kun je echt zo lekker slapen in die stoelen en uitgerust het vliegtuig uit lopen?
Ja, die neem ik altijd van Amsterdam naar Hong Kong. Grotere verbetering t.o.v. de vorige alleen is het voetbankje nét te klein en lijkt het schot tussen de stoelen regelrecht uit een oorlog te komen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 28 juli 2016 @ 23:41:53 #93
62913 Blik
The one and Only!
pi_164078518
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 23:38 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

In Cambodja kan het ook, handig als je toch Pnomh Penh of Angkor aan het bezoeken bent
pi_164082821
Gister een vlucht gehad van Boedapest naar Eindhoven met Wizzair. Zou om 15:05 vertrekken vanaf Boedapest, maar dat werd uiteindelijk pas 19:05. Bij 3u+ vertraging heb je toch recht op een compensatie?
  vrijdag 29 juli 2016 @ 09:13:06 #95
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_164083169
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 08:46 schreef tompsv18 het volgende:
Gister een vlucht gehad van Boedapest naar Eindhoven met Wizzair. Zou om 15:05 vertrekken vanaf Boedapest, maar dat werd uiteindelijk pas 19:05. Bij 3u+ vertraging heb je toch recht op een compensatie?
Afhankelijk van de reden van vertraging heb je er misschien recht op.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_164083461
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 09:13 schreef XL het volgende:

[..]

Afhankelijk van de reden van vertraging heb je er misschien recht op.
Vlucht daarvoor van Wizzair uit Italie naar Boedapest had problemen door het slechte weer daar, dat vliegtuig werd gebruikt voor Boedapest - Eindhoven.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 09:34:09 #97
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_164083494
quote:
Dat lijkt me wel gezien de vertragingen gisteren op BUD. Aan het weer in BUD of EIN heeft het niet gelegen en de meeste vluchten die om die tijd moesten vertrekken, vertrokken gewoon. Succes met de claim bij de LCC ratjes.

Update: slecht weer in Italie is geen reden. Wordt gegarandeerd wel als excuus gebruikt maar moeten ze maar anders plannen.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 09:54:48 #98
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_164083827
Extreem weer kan een geldige reden voor overmacht zijn. Ik zou er zelf bij Wizzair geen energie insteken, maar je kunt je gegevens bij een bemiddelaar invullen en misschien ziet die er brood in. Die hebben ook wat standaard reacties op standaard afwijzingen liggen, want die ga je sowieso krijgen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_164083870
quote:
Zeker, google maar even en je vindt ontelbare sites waar je een korte checklist kunt invullen en dan gaan zij achter de compensatie aan voor een deel van het bedrag.
Je zou het ook zelf kunnen proberen maar, hahahahah bij Wizz Air, veel succes :')
  vrijdag 29 juli 2016 @ 09:58:33 #100
258802 Yreal
henk..!
pi_164083903
quote:
voor zover ik weet gaat het om aankomsttijd. Daar ook 3 uur vertraging?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')