op mn thaise voetbalshirt webshop hebben ze geen paypal meerquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe eigenlijk niets meer via paypal buiten wat abos die via paypal doorlopen.
Maar heb verder alles via Skrill lopen nu.
VIP niveau?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Skrill heeft een prima customer service als je op een hoger VIP nikeau zit.
heerlijk spreekwoord hequote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga zometeen niet meer kijken, ga lekker in tuin zitten ben gekke henkie niet.
Nee, die mag meteen weer hele lading nieuwe gaan trainen maandagquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pro-actief denken wordt meestal wel gewaardeerd, ja.
Is je coach je teamleider zeg maar?
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, die mag meteen weer hele lading nieuwe gaan trainen maandagMaar coaches die op de vloer rondlopen zijn ook wel prima. Maar het is zon rotzooitje
Kreeg vrijdag ook mailtje dat er voortaan toestemming moet worden gevraagd om door te verbinden
Terwijl ik bijv nog geen facturatie als skill heb, dus verwachten ze dat newbies facturaties gaan oplossen van zakelijke klanten met rekeningen van paar k. Ja dan gaat het echt goedkomen
ff lezenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
https://www.skrill.com/en/vip-programme/
En ik vind 1 week theorie voor zo`n omslachtig systeem, zoveel productkennis en systeemkennis echt absurd weinig. Je word te snel voor de leeuwen gegooid dus dat het verloop enorm is is wel logischquote:
quote:
Manman.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]Echt he, word er nog een potje ook nog afgeschaft omdat ze dachten dat ze in de binnenstad van Arnhem een robbertje gingen vechten
Is het hoogste wat eredivisie clubs nog kunnen halenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:07 schreef Fok-it het volgende:
Een STUNT als Berghuis gehaald wordt?![]()
![]()
![]()
Wtf is dat voor presentator
Het gras is ook geweldig groenquote:
Sorry.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit vind ik een slechte post. Dat weet je zelf ook heel goed.
eternal chokersquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry.
Wat vind jij van de klunzige Nederlanders op de fiets dit jaar?
Kruijswijk en Dumoulin heb ik niets over te klagen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry.
Wat vind jij van de klunzige Nederlanders op de fiets dit jaar?
behalve als je wintquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kruijswijk en Dumoulin heb ik niets over te klagen.
Poels gedoog ik.
Voor de rest heb ik niets met Nederlanders. Chauvinisme is een rotziekte.
Is toch niet meer te filmen hequote:
Poels is wel een baasje hoor. Ben benieuwd hoe hij het als kopman zou doen.Verdient hij wel bij een andere ploeg eigenlijkquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kruijswijk en Dumoulin heb ik niets over te klagen.
Poels gedoog ik.
Voor de rest heb ik niets met Nederlanders. Chauvinisme is een rotziekte.
Poels moet lekker bij Sky blijven. Kopman worden bij een andere ploeg kan hij denk ik niet aan, alleen als jongen die ritten uitzoekt om te winnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Poels is wel een baasje hoor. Ben benieuwd hoe hij het als kopman zou doen.Verdient hij wel bij een andere ploeg eigenlijk
Nu welquote:
Mn vriendin en ik wisten niet wat we zagen toen we de uitslag (incl de tiebreaks) zagenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu wel![]()
Lekker hoor. Tegen wie moet hij finale?
Wtfquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mn vriendin en ik wisten niet wat we zagen toen we de uitslag (incl de tiebreaks) zagen
Feliciano Lopez
totaal kansloos gok ik
Gelukkig Brown eruit.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:18 schreef Fok-it het volgende:
Maar kansloos tegen Lopez ja. Is ook eerste geplaatst
Zet die bij een random treinstation neer en mensen geven hem geld jaquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig Brown eruit.
#geentennisuiterlijk
ben het vergeten sorryquote:
Nee ik kijk ze niet meer elke dag. Maar zag op instagram dat ze een tweeling krijgenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
Is Sof hier?
Ik vroeg me af of ze de vlog van Thomas en Darcy al heeft gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |