Ja precies, geeft je eigen ook veel stressquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, wachten is dan wel echt killing voor klanten
Nouja afwachten hoe het gaat.Succes alvast
Hoe ga je jezelf inplannen komende week?
hoe bevalt hetquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja precies, geeft je eigen ook veel stressSowieso is werkdruk best hoog. Zo`n coach is best chill maar je merkt wel hoe Vodafone van hogeraf er ook bovenop zit met targets en zo.
Ik heb maandag en dinsdag van 12 tot 8.Woensdag/Donderdag vrij.Vrijdag van 12 tot 6 en zatedag van half 10 tot 6. Al met al best okay dus
Bellen wel prima. Had eerste werkdag meteen wel een half uur een serieus huilende vrouw aan de telefoon die vies genaaid was dus dat wel ff pittigquote:
Ja dat hoort erbij ouwequote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bellen wel prima. Had eerste werkdag meteen wel een half uur een serieus huilende vrouw aan de telefoon die vies genaaid was dus dat wel ff pittigEn hoop weerstandgesprekken, maar al met al goed te doen
Het is vooral het systeem wat heel kut is
?quote:
Dat moet heel kut zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:50 schreef Toto69 het volgende:
Ja dat hoort erbij ouwekan je nagaan hoe dat bij paypal is
Oh geen ideequote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar word je gewoon genaaid voor een paar barkie.
Het verloop qua collega's is groot.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat moet heel kut zijn.
Ik heb ook zelden zo'n kutbedrijf meegemaakt.
kennis van me had ooit 87k stuck op paypal.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gaat om geld en regelmatig om bedragen a la 10k.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kennis van me had ooit 87k stuck op paypal.
Vaak is het hun eigen schuld ook nogquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:53 schreef Toto69 het volgende:
En dan ragen ze tegen ons, wat ik snap, maar wij hebben 0 macht en kunnen toch niks
jep, maar maak dat ze eens duidelijkquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vaak is het hun eigen schuld ook nog
Waar je toen over dmde?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar toen ik laatst echt 3 weken op een refund van 1.5k moest wachten
Is hier ook ja.quote:
Ik niet, ze gaan er zelf werkenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ook wel medelijden met die mensen die klantenservice doen voor de belastingdienst
De belastingdienst is een werkgever voor mensen die niet veel kunnenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ook wel medelijden met die mensen die klantenservice doen voor de belastingdienst
Pro-actief denken wordt meestal wel gewaardeerd, ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is hier ook ja.
Ik had ook m`n twijfels geuit over Vodafone als bedrijf en over de hoeveelheid fouten die collegas maakte qua cases enzo en dat ik dat best kut vond, en toen zei m`n coach dat hij m`n drive daarin waardeerde en dat hij hoopte dat ik dat ging omdenken omdat hij verwachte dat ze mensen zoals ik nodig gingen hebben
Ze kunnen bijna niets zien/doen door hun systeem en bijna iedereen die je aan de telefoon krijgt haat je.quote:
Lekker he. Kramertje meteen in beeldquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Jorgensen aardig voetballertje he fokkie
Doe eigenlijk niets meer via paypal buiten wat abos die via paypal doorlopen.quote:
skrill is ook aids vind ikquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe eigenlijk niets meer via paypal buiten wat abos die via paypal doorlopen.
Maar heb verder alles via Skrill lopen nu.
Ga zometeen niet meer kijken, ga lekker in tuin zitten ben gekke henkie niet.quote:
Skrill heeft een prima customer service als je op een hoger VIP nikeau zit.quote:
op mn thaise voetbalshirt webshop hebben ze geen paypal meerquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe eigenlijk niets meer via paypal buiten wat abos die via paypal doorlopen.
Maar heb verder alles via Skrill lopen nu.
VIP niveau?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Skrill heeft een prima customer service als je op een hoger VIP nikeau zit.
heerlijk spreekwoord hequote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga zometeen niet meer kijken, ga lekker in tuin zitten ben gekke henkie niet.
Nee, die mag meteen weer hele lading nieuwe gaan trainen maandagquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pro-actief denken wordt meestal wel gewaardeerd, ja.
Is je coach je teamleider zeg maar?
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, die mag meteen weer hele lading nieuwe gaan trainen maandagMaar coaches die op de vloer rondlopen zijn ook wel prima. Maar het is zon rotzooitje
Kreeg vrijdag ook mailtje dat er voortaan toestemming moet worden gevraagd om door te verbinden
Terwijl ik bijv nog geen facturatie als skill heb, dus verwachten ze dat newbies facturaties gaan oplossen van zakelijke klanten met rekeningen van paar k. Ja dan gaat het echt goedkomen
ff lezenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
https://www.skrill.com/en/vip-programme/
En ik vind 1 week theorie voor zo`n omslachtig systeem, zoveel productkennis en systeemkennis echt absurd weinig. Je word te snel voor de leeuwen gegooid dus dat het verloop enorm is is wel logischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |