Gelukkig Brown eruit.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:18 schreef Fok-it het volgende:
Maar kansloos tegen Lopez ja. Is ook eerste geplaatst
Zet die bij een random treinstation neer en mensen geven hem geld jaquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig Brown eruit.
#geentennisuiterlijk
ben het vergeten sorryquote:
Nee ik kijk ze niet meer elke dag. Maar zag op instagram dat ze een tweeling krijgenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
Is Sof hier?
Ik vroeg me af of ze de vlog van Thomas en Darcy al heeft gezien.
Ja over die had ik het.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik kijk ze niet meer elke dag. Maar zag op instagram dat ze een tweeling krijgen![]()
is dat wat ze in het filmpje zeggen?
Jaa, zij was vroeger ook al zwanger geweest van een tweeling toch? Of in ieder geval wel zwanger.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja over die had ik het.
Ze hadden ook niet echt dagelijks gevlogd de laatste weken.
Wel leuk, een tweeling.
Ja ook van een tweeling, toen ze 15 was ofzo?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa, zij was vroeger ook al zwanger geweest van een tweeling toch? Of in ieder geval wel zwanger.
Ik vind het ook leuk![]()
Zou ook wel een tweeling willen
Oh nee ik wil wel drie kinderen, dus dan is een tweeling en een losse (lol) eigenlijk niet zo leukquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ook van een tweeling, toen ze 15 was ofzo?
Ik ook wel, ben je er in een keer vanaf.
15? De slet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me dan niet leuk. Dan moet je er vier nemen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nee ik wil wel drie kinderen, dus dan is een tweeling en een losse (lol) eigenlijk niet zo leuk
Ja eigenlijk ook wel primaquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me dan niet leuk. Dan moet je er vier nemen.
tokkie gespotquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
is er geen pokemon go sc waar je dit soort dingen kan postenquote:
Heel forumquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
is er geen pokemon go sc waar je dit soort dingen kan posten
ook al gedaan maar deel goed nieuws graag met julliequote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
is er geen pokemon go sc waar je dit soort dingen kan posten
Als het een leuke hype is vind ik het prima, maar dit vind ik geen leuke hypequote:
alle hypes zijn kutquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het een leuke hype is vind ik het prima, maar dit vind ik geen leuke hype
heb je ooit sushi gegeten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |