En waarom regel je die dan niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:59 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Om een therapie voor PTSS te kunnen starten zijn stabiele leefomstandigheden een vereiste...
En daar zal je zelf voor moeten zorgen, maar je weigert alle hulp.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:59 schreef FokdeKoning het volgende:
Om een therapie voor PTSS te kunnen starten zijn stabiele leefomstandigheden een vereiste...
Ik heb al bij TIG organisaties en instanties om hulp gevraagd, "Sorry, wij hebben begrip voor uw situatie, maar wij kunnen niets voor u doen"quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:59 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik zei een ORGANISATIE ALS... tering jantje, je wilt het echt niet he?
Als hulp krijgen betekend dat je eerst alles wat je hebt moet inleveren, dan bedank ik er inderdaad voor.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En daar zal je zelf voor moeten zorgen, maar je weigert alle hulp.
Doei trollie
Nu, prima opgelost dus.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:02 schreef FokdeKoning het volgende:
Als hulp krijgen betekend dat je eerst alles wat je hebt moet inleveren, dan bedank ik er inderdaad voor.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:02 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Als hulp krijgen betekend dat je eerst alles wat je hebt moet inleveren, dan bedank ik er inderdaad voor.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als het enige andere alternatief op straat slapen is, dan JA.
Eigen keuze dus, waarom dan nu klagen over de consequenties?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:02 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaak geprobeerd, maar wordt keer op keer van het kastje naar de muur gestuurd. Er is namelijk niets aan mij te verdienen, daar draait het zich om.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:05 schreef FokdeKoning het volgende:
Er is namelijk niets aan mij te verdienen, daar draait het zich om.
Come at me, bitchquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:06 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel een keertje echt trollen, maar dat zal niet plezierig voor je uitpakken.
Maar hoe ga je daar komen zonder rijbewijsquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:09 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Geef me je adres maar, zul jij eens meemaken wat dit "trolletje" met je doet.
YEAH!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:09 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Geef me je adres maar, zul jij eens meemaken wat dit "trolletje" met je doet.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar hoe ga je daar komen zonder rijbewijs
Dat moet de maatschappij oplossen! Maar wel op een manier die TS zint, anders weigert hij.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aangezien ik geen rechten heb, heb ik ook geen plichten!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Helaas is de realiteit niet hoe jij hem graag ziet, dus ik zou zeggen, probeert dat eens in de praktijk te brengen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:15 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Aangezien ik geen rechten heb, heb ik ook geen plichten!
Dat jij afstand doet van je rechten, betekent niet dat je geen plichten hebt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:15 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Aangezien ik geen rechten heb, heb ik ook geen plichten!
Ik doe geen afstand van mijn rechten, dat hebben de overheid en gemeenten al meermaals voor mij gedaan met haar aantoonbare racistische wetgeving en uitspraken.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat jij afstand doet van je rechten, betekent niet dat je geen plichten hebt.
Bij zo'n redenatie hoop ik echt van harte dat je een dwarslaesie oploopt en dan op drie hoog zonder lift moet gaan wonen!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als het enige andere alternatief op straat slapen is, dan JA.
Vertrouwen in de overheid is sowieso al een dikke Faal. Jij bent er zeker ook zo één die werkelijk gelooft dat de VVD het landsbelang voorop stelt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:33 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik heb dat nomadenbestaan aan een andere overheidsinstelling te danken die mij gouden bergen beloofden en mij vervolgens, ondanks dat ik me aan alle afspraken heb gehouden, hebben laten vallen als een baksteen.
En jij voelt je nu verheven boven zijn redenatie, met een redenatie als deze?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:36 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Bij zo'n redenatie hoop ik echt van harte dat je een dwarslaesie oploopt en dan op drie hoog zonder lift moet gaan wonen!
Ach??? Maar wel zoals de meeste slaafjes hier blindelings naar hun pijpen dansen???quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vertrouwen in de overheid is sowieso al een dikke Faal. Jij bent er zeker ook zo één die werkelijk gelooft dat de VVD het landsbelang voorop stelt.
Probeer eens wat minder te vertrouwen op de overheid en wat meer op je sociale kringen.
Tsjah als je werkt betaal je belasting. Ik compenseer het op mijn manier en voel mij er prima bij. Voel jij je prima bij jouw huidige situatie?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:40 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ach??? Maar wel zoals de meeste slaafjes hier blindelings naar hun pijpen dansen???
Het gaat mij om de redenatie dat iemand met PTSS zich niet aan moet stellen. Erkenning en respect voor deze ziekte zijn in Nederland namelijk heel ver te zoeken!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En jij voelt je nu verheven boven zijn redenatie, met een redenatie als deze?
Ik leef al meer dan 10 jaar van jouw belastingcentjes en als dat zo doorgaat de rest van je leven.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Tsjah als je werkt betaal je belasting. Ik compenseer het op mijn manier en voel mij er prima bij. Voel jij je prima bij jouw huidige situatie?
Je kan wel constant zo verheven lopen doen, maar daar worden mensen niet bepaald behulpzaam van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |