abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2016 @ 09:12:04 #241
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_163969273
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 09:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

?
Een moslim achtergrond? En dat baseer je op?
Dat hij uit Iran kokmt
The End Times are wild
  zondag 24 juli 2016 @ 09:14:03 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163969279
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 09:12 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat hij uit Iran kokmt
Ah, en dat maakt dat hij een moslim achtergrond heeft.
Dat hij ook christen of joods zou kunnen zijn doet er dan kennelijk niet meer toe?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_163969293
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 23:21 schreef MagicIsland1 het volgende:
Niet islam gerelateerde aanslag...

Dat zoiets nog kan in 2016 :o
Dat is wat de Duitse linkse politici ons willen wijsmaken. Ik sta er verbaasd van hoeveel naïevelingen dit weer als zoete koek slikken.

Linkse Duitse politici zijn als de dood dat rechtsextremisten geweld gaan gebruiken tegen moslims in Duitsland. Dus door deze aanslag weg te poetsen als een 'loner shooting' verbaasd me niet zo. Zeker nadat een andere gestoorde tiener enkele dagen eerder wél namens IS in Duitsland mensen probeerde dood te maken met een bijl.

Van de andere kant, het zou natuurlijk kunnen dat het inderdaad om een loner shooting ging. Maar een Iraniër die geïnspireerd is door Breivik? Het kan, maar het fronst mijn wenkbrauwen.
  zondag 24 juli 2016 @ 09:22:26 #244
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_163969326
Ik lees zo net op de NOS dat er 3 Turkse en 3 jongeren van Abanese/Kosovaarse afkomst zijn neergeschoten. Ik neem aan dat deze jongeren soennieten zijn en de dader sjieët. Gaf de dader niet aan te handelen omdat hij zo gepest was ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 24 juli 2016 @ 09:28:00 #245
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163969347
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 09:22 schreef deedeetee het volgende:
Ik lees zo net op de NOS dat er 3 Turkse en 3 jongeren van Abanese/Kosovaarse afkomst zijn neergeschoten. Ik neem aan dat deze jongeren soennieten zijn en de dader sjieët. Gaf de dader niet aan te handelen omdat hij zo gepest was ?
Zal wel een immigrantrijke buurt geweest zijn dan. Lijkt me heel sterk dat hij zo selectief te werk is gegaan tijdens z'n moordtocht.
  zondag 24 juli 2016 @ 09:33:26 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163969374
quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2016 09:28 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Zal wel een immigrantrijke buurt geweest zijn dan. Lijkt me heel sterk dat hij zo selectief te werk is gegaan tijdens z'n moordtocht.
Bij een willekeurig winkelcentrum doet de samenstelling van de buurt er toch niet zo toe?
En zeker niet als het een van de grootste winkelcentra van Duitsland is.
Wie daar rondloopt kan zo uit een straal van 50 km rond het winkelcentrum komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 24 juli 2016 @ 09:36:09 #247
78780 deedeetee
pi_163969397
quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2016 09:28 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dat schijnt hij toch wél gedaan te hebben dus mag ik me afvragen op dit niet gewoon zijn welbewuste opzet was. Getuigen hebben immers verklaard dat hij doelbewust schoot.
  zondag 24 juli 2016 @ 09:40:28 #248
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_163969430
quote:
Wat heerlijk toch dat dit soort etnisch/religieuze vetes anno 2016 ook in West-Europa uitgevochten kunnen worden?

:N
pi_163969472
Voor sommige lieden moet en zal het een islamgerelateerde aanslag zijn.

Misschien effe wachten op de resultaten van het onderzoek? Of zeg ik nou iets geks?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_163969485
quote:
Goede aanname om de islam weer centraal te kunnen stellen, chapeau.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_163969510
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 09:15 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat is wat de Duitse linkse politici ons willen wijsmaken. Ik sta er verbaasd van hoeveel naïevelingen dit weer als zoete koek slikken.

Linkse Duitse politici zijn als de dood dat rechtsextremisten geweld gaan gebruiken tegen moslims in Duitsland. Dus door deze aanslag weg te poetsen als een 'loner shooting' verbaasd me niet zo. Zeker nadat een andere gestoorde tiener enkele dagen eerder wél namens IS in Duitsland mensen probeerde dood te maken met een bijl.

Van de andere kant, het zou natuurlijk kunnen dat het inderdaad om een loner shooting ging. Maar een Iraniër die geïnspireerd is door Breivik? Het kan, maar het fronst mijn wenkbrauwen.
:') Dude. Balen he.
  zondag 24 juli 2016 @ 09:56:02 #252
78780 deedeetee
pi_163969518
Er is een moslim bij betrokken dus logisch denken mag niet ? :')
Ik doe t lekker toch :P
  zondag 24 juli 2016 @ 09:58:38 #253
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_163969533
Wtf is er mis met jullie?

Zien jullie nou echt overal hel en verdoemenis? Achter iedere misdaad zit opeens een boze moslim..

Vanochtend zag ik een eend aangereden worden. De dader was gebruind, misschien door de zon maar waarschijnlijk midden-oosters. Geen respect voor leven. Moet wel een geradicaliseerde moslim zijn! :')

Echt waar, stelletje bangeriken. Weet je wie de haatzaaiers zijn?! Mensen zoals jullie, die onzin spuien op fora en verbanden leggen waar 5-jarigen nog hun twijfels bij hebben. Niet te geloven zeg :{
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  zondag 24 juli 2016 @ 10:09:05 #254
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163969599
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 09:58 schreef Sosa het volgende:

Zien jullie nou echt overal hel en verdoemenis? Achter iedere misdaad zit opeens een boze moslim..

Vanochtend zag ik een eend aangereden worden. De dader was gebruind, misschien door de zon maar waarschijnlijk midden-oosters. Geen respect voor leven. Moet wel een geradicaliseerde moslim zijn! :')

Echt waar, stelletje bangeriken. Weet je wie de haatzaaiers zijn?! Mensen zoals jullie, die onzin spuien op fora en verbanden leggen waar 5-jarigen nog hun twijfels bij hebben. Niet te geloven zeg :{
Nou nou, wat forumposters gelijkstellen aan mensen die in het openbaar beginnen te schieten of met een vrachtwagen door een mensenmassa ploegen slaat ook wel een beetje ver door, vind je ook niet?
  zondag 24 juli 2016 @ 10:11:33 #255
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163969625
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 09:58 schreef Sosa het volgende:

Puur toeval dat bij aanslag na aanslag moslims betrokken zijn, natuurlijk. :N
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 24 juli 2016 @ 10:11:39 #256
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_163969627
quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:09 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Nou nou, wat forumposters gelijkstellen aan mensen die in het openbaar beginnen te schieten of met een vrachtwagen door een mensenmassa ploegen slaat ook wel een beetje ver door, vind je ook niet?
Nee helemaal niet. Dat zijn mafkezen, individuele gevallen die ook zo behandeld moeten worden.

Er is geen conspiracy, geen verband, geen terreurcellen etc. Dat is wat due rechtse idioten je willen laten geloven. Denk aub zelf ff na
  zondag 24 juli 2016 @ 10:14:45 #257
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_163969641

[ Bericht 100% gewijzigd door Sosa op 24-07-2016 10:15:58 (Dubbel) ]
  zondag 24 juli 2016 @ 10:15:23 #258
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_163969647
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:11 schreef Perrin het volgende:

[..]

Puur toeval dat bij aanslag na aanslag moslims betrokken zijn, natuurlijk. :N
Ja

In Amerika zijn het vnl zwarten bijv. die in de misdaad statistieken naar voren komen.

Dus mss moeten ze daar alle negers eruit gooien of preventief vastzetten.

Heeft vast niks met milieu, armoede of racisme te maken. Nee, ze plegen misdaden omdat ze zwart zijn.

Snap je hoe mank je gedachtengang gaat?
  zondag 24 juli 2016 @ 10:19:33 #259
38496 Perrin
pi_163969681
Leer eerst maar eens quoten en argumenteren. Als een bepaalde bevolkingsgroep telkens er bovenuit steekt kwa misdaden, worden er natuurlijk verbanden gelegd. En dat hoeft niet per definitie onterecht te zijn.
pi_163969707
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:15 schreef Sosa het volgende:

[..]

Ja

In Amerika zijn het vnl zwarten bijv. die in de misdaad statistieken naar voren komen.

Dus mss moeten ze daar alle negers eruit gooien of preventief vastzetten.

Heeft vast niks met milieu, armoede of racisme te maken. Nee, ze plegen misdaden omdat ze zwart zijn.

Snap je hoe mank je gedachtengang gaat?
Religie heeft geen invloed op gedrag? Of alleen niet als het negatief is?
pi_163969711
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:19 schreef Perrin het volgende:
Leer eerst maar eens quoten en argumenteren. Als een bepaalde bevolkingsgroep telkens er bovenuit steekt kwa misdaden, worden er natuurlijk verbanden gelegd. En dat hoeft niet per definitie onterecht te zijn.
en het hoeft ook niet per definitie terecht te zijn. Moord en doodslag gebeurt helaas ook vaak genoeg zonder religieuze motieven maar dat past niet in plaatje
  zondag 24 juli 2016 @ 10:23:39 #262
38496 Perrin
pi_163969729
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:22 schreef computergirl het volgende:

[..]

en het hoeft ook niet per definitie terecht te zijn. Moord en doodslag gebeurt helaas ook vaak genoeg zonder religieuze motieven maar dat past niet in plaatje
Maar roepen dat er niks aan de hand kán zijn, is onzin.
  zondag 24 juli 2016 @ 10:25:43 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163969756
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 09:56 schreef deedeetee het volgende:
Ja? Is er een moslim bij betrokken?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163969766
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:23 schreef Sosa het volgende:

[..]

Ga toch weg knuppel, ik ga mijn zondag niet verpesten aan een stelletje idioten die elkaar naroepen. Succes ermee.
ok doei
There are only 151 Pokémon.
  zondag 24 juli 2016 @ 10:28:27 #265
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_163969794
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:22 schreef computergirl het volgende:

[..]

Juist.

Want stel je voor dat Mo uit A'dam zuid een aanslag pleegt omdat ie depressief is.

Neehee, hij is moslim dus sowieso Jihadist, toch? Zo gaat die redenatie hier.
  zondag 24 juli 2016 @ 10:29:00 #266
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_163969804
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:26 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

ok doei
:W
pi_163969818
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 09:48 schreef KoosVogels het volgende:

Misschien effe wachten op de resultaten van het onderzoek? Of zeg ik nou iets geks?
Ja, je overschat de frustratietolerantie van een hele grote groep mensen. Er moet nu meteen een daderprofiel komen - het liefst een dat de onderbuik bevestigt - en als die er niet stante pede is extrapoleert men nog even verder op de glijdende schaal.
pi_163969856
quote:
Logisch denken? Hoe kan die kerel tijdens het schieten bepalen of iemand soennitisch is of niet?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_163969863
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja? Is er een moslim bij betrokken?
Als iemand uit Iran afkomstig is dan is die kans procentueel gezien bijzonder groot. Of heb jij aanwijzingen dat hij geen moslim is?
  zondag 24 juli 2016 @ 10:37:39 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163969929
quote:
5s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:32 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Als iemand uit Iran afkomstig is dan is die kans procentueel gezien bijzonder groot. Of heb jij aanwijzingen dat hij geen moslim is?
Als hij David heet is de kans al een stuk kleiner.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163969989
Hier gebeurt precies waar iedereen zo bang voor is ...

De BBC laat zelfs de naam Ali weg uit de naam van de dader om te voorkomen dat hij in verband
wordt gbracht met Moslims.

Er wordt ook steeds overal benadrukt dat hij alleen handelde en dat hij géén banden had met IS.

23 Jul 2016

The BBC has unilaterally chosen not to report the Munich attacker’s full name, in what appears to be an attempt to scrub any Muslim or Islamic heritage link to its coverage of the incident.
Most sources at this point suggest that Ali David Sonboly – the Munich attacker who targeted children and killed nine yesterday – is not connected to radical Islam, but the BBC has gone to extraordinary lengths to try to keep any reference to his heritage out of its coverage, opting to name him only as “David Sonboly”.

Maar ook bij Trouw viel hem mij al op.
Daar hebben ze het áls ze al een naam noemen in een artikel over Ali David S.

Dat zijn nationaliteit Duits-Iraans wordt genoemd zal wel moeten, want hij had twee paspoorten.
Dus dubbele nationaliteit.

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)schietpartijen.dhtml

Dader München: videospellenfanaat met fascinatie voor schietpartijen
Langzaam ontstaat in Duitsland een beeld van de 18-jarige Duits-Iraanse jongeman die gisteravond in München negen mensen doodschoot. Ali David S. zou geen politiek motief hebben gehad.

NRC meldt dit.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nden-met-is-a1513053

Politie: dader München had geen banden met IS

De dader was geboren en opgegroeid in München.
Dat heeft de Beierse politiechef zaterdag gezegd.
De dader van de schietpartij die in München vrijdagavond negen mensen het leven kostte
had geen banden met terreurbeweging Islamitische Staat.

Hij was een scholier die geboren en opgegroeid was in München.
Dat heeft de Beierse politiechef Hubertus Andrä zaterdag op een persconferentie gezegd.

De autoriteiten concludeerden dit na het doorzoeken van de woning van de schutter. Ook is er geen band gevonden met de vluchtelingenkwestie. De schutter had een illegaal verkregen 9mm-pistool van Glock en droeg voorafgaand aan de schietpartij driehonderd kogels bij zich. In zijn huis werd het boek Rampage in Head: Why Students Killaangetroffen.

‘Lone wolf’

Na het eerste onderzoek heeft de politie geconcludeerd dat de dader alleen heeft gehandeld. In de eerste berichtgeving werd nog uitgegaan van “één tot drie schutters”. De autoriteiten spreken van “een klassiek geweldincident”. De dader was onder behandeling voor een depressie. De schutter had geen strafblad.

De autoriteiten denken dat de schutter geïnspireerd was door de Noorse moordenaar Anders Breivik, die vrijdag exact vijf jaar geleden 77 mensen vermoordde in Oslo en op het eiland Utøya. Andrä sprak van een “voor de hand liggend verband”.

Minister van Binnenlandse Zaken Thomas de Maizière was later op de dag voorzichtiger. Hij zei dat het nog te vroeg was om de daden van de schutter te verbinden aan het bloedbad dat Breivik in 2011 aanrichtte. De Maizière zei dat niets wijst op een “band met internationaal terrorisme”, maar liet wel weten dat uit gevonden documenten en internetgeschiedenis bleek dat de schutter interesse toonde in andere schietpartijen - waaronder ook de moordpartij van Breivik.

Identiteit dader

Over de identiteit van de aanvaller werden zaterdag nog geen uitspraken gedaan. Een dag eerder sprak de politie van een 18-jarige Duitser van Iraanse komaf. De dader pleegde zelfmoord na de schietpartij. Politieagenten hadden hem wel beschoten, maar niet geraakt.

In andere artikelen van het NRC is ook geen naam te vinden, maar

misschien heb ik niet goed genoeg gezocht.
pi_163970027
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:19 schreef Perrin het volgende:
:')
pi_163970051
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:41 schreef FANN het volgende:

De BBC laat zelfs de naam Ali weg uit de naam van de dader om te voorkomen dat hij in verband

Er wordt ook steeds overal benadrukt dat hij alleen handelde en dat hij géén banden had met IS.

[ afbeelding ]

23 Jul 2016

The BBC has unilaterally chosen not to report the Munich attacker’s full name, in what appears to be an attempt to scrub any Muslim or Islamic heritage link to its coverage of the incident.
Most sources at this point suggest that Ali David Sonboly – the Munich attacker who targeted children and killed nine yesterday – is not connected to radical Islam, but the BBC has gone to extraordinary lengths to try to keep any reference to his heritage out of its coverage, opting to name him only as “David Sonboly”.

Dat zijn nationaliteit Duits-Iraans wordt genoemd zal wel moeten, want hij had twee paspoorten.

Langzaam ontstaat in Duitsland een beeld van de 18-jarige Duits-Iraanse jongeman die gisteravond in München negen mensen doodschoot. Ali David S. zou geen politiek motief hebben gehad.

NRC meldt dit.

De dader van de schietpartij die in München vrijdagavond negen mensen het leven kostte

Dat heeft de Beierse politiechef Hubertus Andrä zaterdag op een persconferentie gezegd.

De autoriteiten concludeerden dit na het doorzoeken van de woning van de schutter. Ook is er geen band gevonden met de vluchtelingenkwestie. De schutter had een illegaal verkregen 9mm-pistool van Glock en droeg voorafgaand aan de schietpartij driehonderd kogels bij zich. In zijn huis werd het boek Rampage in Head: Why Students Killaangetroffen.

‘Lone wolf’

Na het eerste onderzoek heeft de politie geconcludeerd dat de dader alleen heeft gehandeld. In de eerste berichtgeving werd nog uitgegaan van “één tot drie schutters”. De autoriteiten spreken van “een klassiek geweldincident”. De dader was onder behandeling voor een depressie. De schutter had geen strafblad.

De autoriteiten denken dat de schutter geïnspireerd was door de Noorse moordenaar Anders Breivik, die vrijdag exact vijf jaar geleden 77 mensen vermoordde in Oslo en op het eiland Utøya. Andrä sprak van een “voor de hand liggend verband”.

Minister van Binnenlandse Zaken Thomas de Maizière was later op de dag voorzichtiger. Hij zei dat het nog te vroeg was om de daden van de schutter te verbinden aan het bloedbad dat Breivik in 2011 aanrichtte. De Maizière zei dat niets wijst op een “band met internationaal terrorisme”, maar liet wel weten dat uit gevonden documenten en internetgeschiedenis bleek dat de schutter interesse toonde in andere schietpartijen - waaronder ook de moordpartij van Breivik.

Identiteit dader

Over de identiteit van de aanvaller werden zaterdag nog geen uitspraken gedaan. Een dag eerder sprak de politie van een 18-jarige Duitser van Iraanse komaf. De dader pleegde zelfmoord na de schietpartij. Politieagenten hadden hem wel beschoten, maar niet geraakt.

misschien ben je niet echt objectief in je zoektocht.
Dit is echt BNW niveau
pi_163970081
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:45 schreef computergirl het volgende:

[..]

misschien ben je niet echt objectief in je zoektocht.
Dit is echt BNW niveau
:D

Nee man, ik zie het toch hier gebeuren...

Dat hadden ze wel voorzien denk ik :P
  zondag 24 juli 2016 @ 10:49:00 #275
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_163970098
quote:
Deze aanslag is in geen geval het moslimterrorisme zoals bijvoorbeeld Charlie Hebdo of Madrid, daarom wordt dit in de Duitse media ook geduid als een schietpartij.
En het lijkt er sterk op dat zijn veronderstelde religieuze achtergrond net zo relevant is als zijn haarkleur.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_163970110
quote:

[ afbeelding ]

23 Jul 2016

NRC meldt dit.

‘Lone wolf’

Identiteit dader

Maar wat is het probleem hiermee?
pi_163970141
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 01:05 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Alle Moslims zien hier liever de Sharia als zij het mochten bepalen. Dat is dus eg wel een volk die je "niet over een kam kunt scheren" hoor. Dan lul jij over "fobie en intolerantie" want die zijn fout. Hoe wil jij het leefbaar houden hier dan. Oh een aanslag hier en daar. Mwa het gebeurt toch niet zo vaak. Als jij maar geen slachtoffer wordt toch?

Waar de hel heb jij je hoofd gelaten.

De elite hebben expres al die teringlijers hieheen gehaald. Zij zien graag een burgeroorlog? Dan krijgen ze wat mij betteft wel een burgeroorlog. Maar dan gaan we ook langs Rutte Slalom Bos pechtold Klaver Buma Balk en de rest van die hele tyfus club.
Wat heb jij gerookt op je zolderkamer? Ik zou het raam maar eens open zetten en wat frisse lucht opsnuiven.

Maar je hebt gelijk populisme en het buitensluiten van groepen heeft al veel mooie dingen voortgebracht...NOT.
I wander in my time...
pi_163970151
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:49 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Maar wat is het probleem hiermee?
Er is geen probleem, ze willen juist problemen voorkomen....

Als iedereen meteen gaat roepen dat het een Moslims is, zoals hier dus gebeurt.... en
dat hij wel een terrorist zal zijn, dan heb je nóg meer heisa, dús leggen ze er expres
héél vaak de nadruk op, dat het niet zo is.

Of hij nou Moslim is of niet kan je trouwens nergens lezen, misschien heeft dat ook een reden,
want áls hij het wél is.......... nou............. dan barst het helemaal los.

Of niet dan? :')
pi_163970162
quote:

Nee zo gek is dat niet. ;)
Het is geen eens bekent of de dader moslim was.
Laat staan dat de islam er iets mee te maken heeft.
pi_163970176
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:53 schreef FANN het volgende:

[..]

Als iedereen meteen gaat roepen dat het een Moslims is, zoals hier dus gebeurt.... en
dat hij wel een terrorist zal zijn, dan heb je nóg meer heisa, dús leggen ze er expres

Of hij nou Moslim is of niet kan je trouwens nergens lezen, misschien heeft dat ook een reden,

niet-BNW optie: journalisten die niet voor de Telegraaf werken wachten af totdat de feiten duidelijk zijn. Zoals de precieze naam en totdat onderzoek naar mogelijk IS verband is afgerond.
  zondag 24 juli 2016 @ 10:57:05 #281
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_163970199
quote:

[ afbeelding ]

23 Jul 2016

NRC meldt dit.

‘Lone wolf’

Identiteit dader

Het staat expliciet in jouw bericht dat het lijkt alsof de BBC elke moslim affiliatie wil maskeren. Dit is dus een aanname en geen statement van de BBC op de vraag of er hier een agenda de grondslag is voor bepaalde duidingen of bewoordingen.
pi_163970200
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:55 schreef computergirl het volgende:

[..]

niet-BNW optie: journalisten die niet voor de Telegraaf werken wachten af totdat de feiten duidelijk zijn. Zoals de precieze naam en totdat onderzoek naar mogelijk IS verband is afgerond.
Ook bij Trouw heette dit op de voorpagina van gisteren 'terreur'.
pi_163970211
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:54 schreef krokodil76 het volgende:

[..]

Nee zo gek is dat niet. ;)
Het is geen eens bekent of de dader moslim was.
Laat staan dat de islam er iets mee te maken heeft.
Ik kan me best voorstellen hoor dat de meeste mensen meteen denken aan een aanslag en
terorisme etc... na alles wat er de laatste tijd is gebeurt, maar dit heeft er dnk ik toch écht geen donder mee te maken.
pi_163970236
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:57 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het staat expliciet in jouw bericht dat het lijkt alsof de BBC elke moslim affiliatie wil maskeren. Dit is dus een aanname en geen statement van de BBC op de vraag of er hier een agenda de grondslag is voor bepaalde duidingen of bewoordingen.
ow.. lees jij dat zo? :D

Blijkbaar ben ik niet duidelijk wat ik wil zeggen ofzo?

quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:57 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen hoor dat de meeste mensen meteen denken aan een aanslag en
terorisme etc... na alles wat er de laatste tijd is gebeurt, maar dit heeft er denk ik toch écht geen donder mee te maken.
pi_163970271
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ook bij Trouw heette dit op de voorpagina van gisteren 'terreur'.
dat was dus ook beetje voorbarig, tenzij Trouw aanslagen zoals door Tristan vd Vlis en de heren van de Columbine schietpartij ook als terreur klasseert
pi_163970276
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:59 schreef FANN het volgende:

[..]

Blijkbaar ben ik niet duidelijk wat ik wil zeggen ofzo?

[..]

nee dat ben je niet.
  zondag 24 juli 2016 @ 11:01:21 #287
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_163970279
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:59 schreef FANN het volgende:

[..]

Blijkbaar ben ik niet duidlijk wat ik wil zeggen ofzo?

[..]

Misschien heb ik de verkeerde gequote, want ik zie dat we nagenoeg tot dezelfde conclusie zijn gekomen.
pi_163970282
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 11:01 schreef computergirl het volgende:

[..]

nee dat ben je niet.
Dacht ik ook niet...
pi_163970285
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2016 11:01 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Misschien heb ik de verkeerde gequote, want ik zie dat we nagenoeg tot dezelfde conclusie zijn gekomen.
ow... :+
  zondag 24 juli 2016 @ 11:03:24 #290
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_163970318
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 11:00 schreef computergirl het volgende:

[..]

dat was dus ook beetje voorbarig, tenzij Trouw aanslagen zoals door Tristan vd Vlis en de heren van de Columbine schietpartij ook als terreur klasseert
Dat waren verwarde jongens met mentale issues, totaal anders dus :9
wooblabalurg
  zondag 24 juli 2016 @ 11:03:41 #291
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_163970325
quote:
En sommige lieden juichen nu dat niet het geval is.

Leuk he, FOK!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 24 juli 2016 @ 11:05:11 #292
37769 erodome
Zweefteef
pi_163970354
Lama, is al uitgelegd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  † In Memoriam † zondag 24 juli 2016 @ 11:07:18 #293
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_163970381
Verbazingwekkend wat zo'n puistenkop kan aanrichten.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_163970387
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 11:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoezo waar iedereen bang voor is? De naam van die jongen is dan toch ook Ali David S? Ik weet niet of bv zijn ouders zijn hele naam, alleen Ali of alleen David als roepnaam gebruikte, ik weet niet hoe hij zichzelf voorstelde, weet jij dat wel?
En er is toch uit onderzoek tot nu toe gebleken dat er geen banden met isis zijn, er wel een interesse was voor mass shootings?

Waarom is dit zo verdacht dan volgens jou?
Waar zeg ik dat het verdacht is? :o :

Het was een constatering, dat was álles.

Ik zég toch ook dat hij geen banden had met Isis n dat daar zo vaak de nadruk op wordt
gelegd, maar blijkbaar komt het dan nóg niet over.

Dat zie je toch ook hier gebeuren?
  zondag 24 juli 2016 @ 11:07:53 #295
37769 erodome
Zweefteef
pi_163970393
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2016 11:03 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En sommige lieden juichen nu dat niet het geval is.

Leuk he, FOK!
Er valt helemaal niets te juichen hierover.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 24 juli 2016 @ 11:08:04 #296
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163970395
quote:
5s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:32 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Alle Iraniërs die ik persoonlijk ken zijn seculier en moeten niks van geloof hebben. Welke conclusie moet ik dan gaan trekken?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  † In Memoriam † zondag 24 juli 2016 @ 11:08:38 #297
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_163970402
Feit is dat het geen autochtone Duitser was.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_163970404
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:57 schreef FANN het volgende:

[..]

terorisme etc... na alles wat er de laatste tijd is gebeurt, maar dit heeft er dnk ik toch écht geen donder mee te maken.
Daar kan ik me ook wat bij voorstellen, maar Laten we eerst het onderzoek afwachten.
  zondag 24 juli 2016 @ 11:08:48 #299
37769 erodome
Zweefteef
pi_163970406
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 11:07 schreef FANN het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat het verdacht is? :o :

Het was een constatering, dat was álles.

Ik zég toch ook dat hij geen banden had met Isis n dat daar zo vaak de nadruk op wordt
gelegd, maar blijkbaar komt het dan nóg niet over.

Dat zie je toch ook hier gebeuren?
Sorry, ik begreep het al na je uitleg, kwam even niet zo over met die tekst.
Ik zou graag willen zeggen dat ik nog niet wakker ben, maar ben al wat uurtjes op :@
pi_163970408
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:53 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik heb de eerste zin van jouw posting verkeerd geinterpreteerd. Ik zelfs zou die zin in een andere context gebruiken, vandaar de verwarring
  zondag 24 juli 2016 @ 11:09:30 #301
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_163970417
Is er al een antwoord op de vraag waar dit depressieve kindje het wapen en een tas vol munitie vandaan heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')