Zie je wel! Werkelijk ALLES raakt nu in de war.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja verdomme! nu heb ik niet genoeg aan 1 biertje!!!
16 Minuten nog om naar de supermarkt te gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja verdomme! nu heb ik niet genoeg aan 1 biertje!!!
Kan kloppen, ze zijn in Hongarije!!!quote:
Wát jammer.quote:
Neuh, ik vind dit ook mooie beelden. Die SC net, daar lag toch een BEHOORLIJKE plas water aan de binnenkantquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:04 schreef Gezicht het volgende:
[..]
16 Minuten nog om naar de supermarkt te gaan.
Pokemons vangen bedoel je?quote:
Een regenjack ook niet?quote:
Dit soort achter-de-schermen-gedoe vind ik vaak nog leuker dan een Q3 of Q2 ofzo, dus ik blijf zeker wel kijkenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Neuh, ik vind dit ook mooie beelden. Die SC net, daar lag toch een BEHOORLIJKE plas water aan de binnenkant![]()
Echt hequote:
twitter:TomClarksonF1 twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 13:51:49Chucking it down at the Hungaroring; the @5liveSport comms box is completely flooded! And no more notes... #bbcf1 https://t.co/8KKE4xxXI9 reageer retweet
Hier ook, mijn vrouw ging even met de jongste de hond uitlaten. Kwamen 3 uur later terug, arme beest kon geen pap meer zeggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Pokemons vangen bedoel je?
(staat tegenwoordig synoniem voor 'gaan wandelen met de hond" bij de kinderen van een vriendin van me)
Teringquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:06 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:TomClarksonF1 twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 13:51:49Chucking it down at the Hungaroring; the @5liveSport comms box is completely flooded! And no more notes... #bbcf1 https://t.co/8KKE4xxXI9 reageer retweet
Denk eerder dat de race helemaal niet meer doorgaat dit seizoen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:06 schreef Yaku het volgende:
Wat als het theoretisch het hele weekend zeiknat is? Wordt de hele race dan opgeschort?
Goed idee!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:07 schreef Zorro het volgende:
Gewoon met die heli vlak boven de baan gaan hangen, blaast al het water wel weg.
Olav had hetzelfde ideequote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:07 schreef Zorro het volgende:
Gewoon met die heli vlak boven de baan gaan hangen, blaast al het water wel weg.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:08 schreef BroesWillems het volgende:
Dure buienradar apparatuur, knippert er linksboven "It's raining".
Is it you, Olav?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:07 schreef Zorro het volgende:
Olav leest meequote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:07 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:08 schreef BroesWillems het volgende:
Dure buienradar apparatuur, knippert er linksboven "It's raining".
Toch is die Olav wel briljantquote:
Ik denk dat ie gaat winnen!quote:
Die hoopt dat het nog even zo blijft, kan hij lekker rondjes doenquote:
Z'n commentaarhok stond onder waterquote:
verzuipt in zijn commentaarboxquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:12 schreef heywoodu het volgende:
"Er zitten twee dames op hun knieeën voor mijn stoel."
net zo saai als een normale F1 race. Mercedes op kop.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die hoopt dat het nog even zo blijft, kan hij lekker rondjes doen
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:12 schreef heywoodu het volgende:
Er kwam ineens een vrouwenstem vragen of hij niet naar een ander hok wilde ivm het water, "I think that's a good idea"quote:
Olav gaat een gruwelijk natte Annie aanduwen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:12 schreef heywoodu het volgende:
Er ligt wat water in de commentaarpositie en die word droog gemaakt en Olav doet daar live verslag van.quote:
Als het niet weer keihard gaat regenen wel denk ikquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:13 schreef Gezicht het volgende:
Zo te zien gaan we wel gewoon beginnen om 14:20.
nu heb ik nummer van Eminem in mijn hoofd dat begint met:quote:
itt zn commentaarpositie is zijn humor wel droog geblevenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er ligt wat water in de commentaarpositie en die word droog gemaakt en Olav doet daar live verslag van.
Is het nog niet nat genoeg daar?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:12 schreef heywoodu het volgende:
Gewoon Annie inzetten als co-commentator.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:14 schreef Zorro het volgende:
En iedereen dadelijk weer commentaar op Olav omdat hij in deze bijna onwerkbare omstandigheden helemaal van alles mist
Als ie maar enthousiast doet, dan vind ik het prima. Ik let zelf wel op.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:14 schreef Zorro het volgende:
En iedereen dadelijk weer commentaar op Olav omdat hij in deze bijna onwerkbare omstandigheden helemaal van alles mist
Die heeft haar mond vol.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gewoon Annie inzetten als co-commentator.
Dit ja. Zn commentaar is gewoon leuk. Wat er op de baan gebeurd zie ik zelf wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als ie maar enthousiast doet, dan vind ik het prima. Ik let zelf wel op.
RAI uno volgens mij gewoonquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:15 schreef Nattekat het volgende:
Kan iemand even opzoeken of er een Italiaanse radiozender is die het uitzendt?
Ook gelijk even de Oostenrijkse:)
Nog niemand sneller iig.quote:
Frequency AM: medium wavequote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:15 schreef Nattekat het volgende:
Kan iemand even opzoeken of er een Italiaanse radiozender is die het uitzendt?
Ook gelijk even de Oostenrijkse:)
Jep, op 0,002 van Rosbergquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:18 schreef MakkieR het volgende:
wow ik lees net verstappen 2e in de derde training?
ja semi-pole.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:18 schreef MakkieR het volgende:
Ja, op 0,002 sec van P1.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:18 schreef MakkieR het volgende:
Bernie Ecclestonequote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:21 schreef aapnoodmies het volgende:
wie bepaald wie er als eerste gaat kwalificeren?
Blijft mij ook een vraagtekenquote:
Hoeveel punten zou dat opleveren in de manager?quote:
75quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoeveel punten zou dat opleveren in de manager?
Diegene die er al eerste in de drup wil gaan staan wachtenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:21 schreef aapnoodmies het volgende:
wie bepaald wie er als eerste gaat kwalificeren?
Ik denk niet dat iemand hem nog heeft dus veel zou dat niet uitmaken.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoeveel punten zou dat opleveren in de manager?
Ik welquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand hem nog heeft dus veel zou dat niet uitmaken.
Ik heb hem gister weg gedaanquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand hem nog heeft dus veel zou dat niet uitmaken.
1 pot natquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:25 schreef BroesWillems het volgende:
Dat was ricciardo, geen Verstappen.
Ik ook; F1 kwalificatie kijkenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:25 schreef Gezicht het volgende:
Nondeju ik had nog plannen voor vanmiddag hoor.
Ric in beeld verstappen zijn tijd werd weergegevenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:25 schreef BroesWillems het volgende:
Dat was ricciardo, geen Verstappen.
En daarna GP2 en GP3. Met De Vries op pole.quote:
Olav zei dat max achter de Ferarri zat, maar was Ricciardo.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:26 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ric in beeld verstappen zijn tijd werd weergegeven
Dat is al op manquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zijn wel hele kleine slokjes van dat ene biertje zo.
Ik hoop het wel, anders start Max P7 volgens mij als er nu geen sessie meer gedaan kan worden. Of had niet iedereen een tijd al staan? Geen idee welke tijden ze zouden nemen mochten ze niet meer naar buiten kunnen nu.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:27 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hopen dat er geen snellere tijden meer neergezet kunnen worden :p
7 is prima als je ziet wie er voor staanquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, anders start Max P7 volgens mij als er nu geen sessie meer gedaan kan worden. Of had niet iedereen een tijd al staan? Geen idee welke tijden ze zouden nemen mochten ze niet meer naar buiten kunnen nu.
En Perez op 1. Goet foor mijne mennudzjer!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, anders start Max P7 volgens mij als er nu geen sessie meer gedaan kan worden. Of had niet iedereen een tijd al staan? Geen idee welke tijden ze zouden nemen mochten ze niet meer naar buiten kunnen nu.
Je vriendin elke 5s op refresh laten drukkenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:29 schreef BroesWillems het volgende:
Iemand een tip om op de mobiele site de pagina automatisch te laten vernieuwen ivm nieuwe Posts.
die 7 die ervoor staan, een keer niezen en Max rijdt op kop hahaquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Www.tweakers.netquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:29 schreef BroesWillems het volgende:
Iemand een tip om op de mobiele site de pagina automatisch te laten vernieuwen ivm nieuwe Posts.
Liever p7 met Mercs achteraan dan derde en de Mercs voor jequote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja, iedereen heeft een ronde gereden.quote:
Ja das waar. Vlag maar af.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Liever p7 met Mercs achteraan dan derde en de Mercs voor je
Of nog beter, de ranking van P3 krijgenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Liever p7 met Mercs achteraan dan derde en de Mercs voor je
Austin vorig jaar denk ik?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:30 schreef Twieki het volgende:
Hoe lang duurde de langste kwalificatie ooit?
Tot het donker isquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:30 schreef F1gamer het volgende:
is er ook maximale duur aan een kwalificatie?
Nee bedoel nu door naar q2 met deze standquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan hebben we tot 9 uur 's avonds de tijdquote:
Heb ik al gezegd dat iedereen die mijn buitenlandbundel opsnoept met kutplaatjes in een zwembad wakker worden vannacht?quote:
Ja, we plaatsen geen plaatjes meer omdat jij op vakantie bent, dan ga je maar lekker niet op FOK!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat iedereen die mijn buitenlandbundel opsnoept met kutplaatjes in een zwembad wakker worden vannacht?
Ja. Morgen kwalificeren.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:33 schreef Monolith het volgende:
Zijn er vaststaande regels voor wat er gebeurt als het zo blijft regenen eigenlijk?
Ach wat dat kost toch niks; ik heb 2 weken italie ook gewoon geinternet wat ik wou en muziek gestreamd en weet ik het wat allemaal en hoefde maar iets van 2 tientjes extra te betalen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat iedereen die mijn buitenlandbundel opsnoept met kutplaatjes in een zwembad wakker worden vannacht?
Dan krijgen we vast wel een Froome momentje , waar zijn de bonus secondenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:33 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ham staat daar ook, laat het zo maar, leuke kwalificatie uitslag
Neequote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:34 schreef Yaku het volgende:
Wat als ze Q2 en Q3 ook op full wets of intermediates moeten rijden? Moeten ze op zondag dan ook op die banden starten (zelfs al is het droog)?
Nee. Vrije keuze.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:34 schreef Yaku het volgende:
Wat als ze Q2 en Q3 ook op full wets of intermediates moeten rijden? Moeten ze op zondag dan ook op die banden starten (zelfs al is het droog)?
nee, vrije keusquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:34 schreef Yaku het volgende:
Neequote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:34 schreef Yaku het volgende:
Ja, je zag geen hand voor ogen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:35 schreef Niox het volgende:
Ik schakel net pas in. Vanwaar de rode flag? Regende het echt zo hard of is er inderdaad geen vertrouwen in de full wet banden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet de plassen tochquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:35 schreef Niox het volgende:
Ik schakel net pas in. Vanwaar de rode flag? Regende het echt zo hard of is er inderdaad geen vertrouwen in de full wet banden?
teveel water op de baan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:35 schreef Niox het volgende:
Misschien maar de schoolslag wie het eerst over de finish zwemt, wint de pole.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:35 schreef Niox het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mocht ff 4¤ aftikken voor 100mbquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ach wat dat kost toch niks; ik heb 2 weken italie ook gewoon geinternet wat ik wou en muziek gestreamd en weet ik het wat allemaal en hoefde maar iets van 2 tientjes extra te betalen.
Max is sowieso 60 euro bovenop je abo, daarna wordt je snelheid teruggezet door je provider. En vanaf komend jaar mogen ze niks extra's meer rekenen in het buitenland voor internet.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:35 schreef Niox het volgende:
Brennie ook, buitenlandbundel 4 euro per dag voor 125mb of iets.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:39 schreef Gezicht het volgende:
Jep, Max vooraan. Herkenbaar aan de gele camera boven de cockpit voor degenen die dat niet weten.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:36 schreef Fokker89 het volgende:
Nou, voor die zurekat dan maar in een spoiler:Hij wordt alsnog geladen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dat moest van Rolf X Woutersquote:
Wel slim, vrij baan. Ik verwacht een goeie tijd van Max.quote:
Gerookte Ham?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |