Zie je wel! Werkelijk ALLES raakt nu in de war.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja verdomme! nu heb ik niet genoeg aan 1 biertje!!!
16 Minuten nog om naar de supermarkt te gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja verdomme! nu heb ik niet genoeg aan 1 biertje!!!
Kan kloppen, ze zijn in Hongarije!!!quote:
Wát jammer.quote:
Neuh, ik vind dit ook mooie beelden. Die SC net, daar lag toch een BEHOORLIJKE plas water aan de binnenkantquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:04 schreef Gezicht het volgende:
[..]
16 Minuten nog om naar de supermarkt te gaan.
Pokemons vangen bedoel je?quote:
Een regenjack ook niet?quote:
Dit soort achter-de-schermen-gedoe vind ik vaak nog leuker dan een Q3 of Q2 ofzo, dus ik blijf zeker wel kijkenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Neuh, ik vind dit ook mooie beelden. Die SC net, daar lag toch een BEHOORLIJKE plas water aan de binnenkant![]()
Echt hequote:
twitter:TomClarksonF1 twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 13:51:49Chucking it down at the Hungaroring; the @5liveSport comms box is completely flooded! And no more notes... #bbcf1 https://t.co/8KKE4xxXI9 reageer retweet
Hier ook, mijn vrouw ging even met de jongste de hond uitlaten. Kwamen 3 uur later terug, arme beest kon geen pap meer zeggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Pokemons vangen bedoel je?
(staat tegenwoordig synoniem voor 'gaan wandelen met de hond" bij de kinderen van een vriendin van me)
Teringquote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:06 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:TomClarksonF1 twitterde op zaterdag 23-07-2016 om 13:51:49Chucking it down at the Hungaroring; the @5liveSport comms box is completely flooded! And no more notes... #bbcf1 https://t.co/8KKE4xxXI9 reageer retweet
Denk eerder dat de race helemaal niet meer doorgaat dit seizoen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:06 schreef Yaku het volgende:
Wat als het theoretisch het hele weekend zeiknat is? Wordt de hele race dan opgeschort?
Goed idee!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:07 schreef Zorro het volgende:
Gewoon met die heli vlak boven de baan gaan hangen, blaast al het water wel weg.
Olav had hetzelfde ideequote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:07 schreef Zorro het volgende:
Gewoon met die heli vlak boven de baan gaan hangen, blaast al het water wel weg.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:08 schreef BroesWillems het volgende:
Dure buienradar apparatuur, knippert er linksboven "It's raining".
Is it you, Olav?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:07 schreef Zorro het volgende:
Olav leest meequote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:07 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:08 schreef BroesWillems het volgende:
Dure buienradar apparatuur, knippert er linksboven "It's raining".
Toch is die Olav wel briljantquote:
Ik denk dat ie gaat winnen!quote:
Die hoopt dat het nog even zo blijft, kan hij lekker rondjes doenquote:
Z'n commentaarhok stond onder waterquote:
verzuipt in zijn commentaarboxquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:12 schreef heywoodu het volgende:
"Er zitten twee dames op hun knieeën voor mijn stoel."
net zo saai als een normale F1 race. Mercedes op kop.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die hoopt dat het nog even zo blijft, kan hij lekker rondjes doen
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:12 schreef heywoodu het volgende:
Er kwam ineens een vrouwenstem vragen of hij niet naar een ander hok wilde ivm het water, "I think that's a good idea"quote:
Olav gaat een gruwelijk natte Annie aanduwen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:12 schreef heywoodu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |