abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juli 2016 @ 10:09:13 #151
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_163948745
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 10:07 schreef noidey het volgende:

[..]

Weet jij het verschil tussen legaal en illegaal?
Kon lange tijd heel makkelijk via Slowakije. Zie de reportage in de NRC, ergens vorige week.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 10:09:47 #152
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163948753
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 10:07 schreef noidey het volgende:

[..]

Weet jij het verschil tussen legaal en illegaal?
Ik haakte even in op je opmerking over criminelen die illegaal een wapen kopen. RTL heeft al aangetoond hoe makkelijk dat is als je wil. Misschien moeten ze daar eens wat aan gaan doen
Laffe huichelaar
pi_163948793
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 08:51 schreef Resistor het volgende:
Ik heb best wel een vreemd gevoel.

Ik ben 'blij' dat het een 'home grown' terrorist is, een zoon van mensen die waarschijnlijk redelijk goed geïntegreerd zijn.

Het zou pas echt ellende geven als blijkt dat hij in de laatste 3 jaar naar Duitsland gekomen is.
Die twee broer van de aanslag in Brussel waren geboren in Brussel, die dader van de aanslag in Orlando was geboren in New York, dus ik zou eerder juist het omgekeerde denken.

Mensen die hier georen en opgegroeid zijn en dan toch zo kunnen ontsporen is nog veel enger.
pi_163948797
Waar staan we nu?
- één dader
- 10 doden
- meerdere gewonden

Is de dader gepakt?
Welk motief had hij (m/v)?

PS: ik ben net wakker, dus ik moet even up to date gebracht worden :P
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_163948805
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 10:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Waar staan we nu?
- één dader
- 10 doden
- meerdere gewonden

Is de dader gepakt?
Hij is deaud
  zaterdag 23 juli 2016 @ 10:13:03 #156
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163948809
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 10:09 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Kon lange tijd heel makkelijk via Slowakije. Zie de reportage in de NRC, ergens vorige week.
Kan nog steeds overal heel gemakkelijk. En daar hoef je echt niet voor naar het buitenland.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Admin zaterdag 23 juli 2016 @ 10:13:32 #157
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_163948818
quote:
Waar staan we nu?
- één dader
- 10 doden
- meerdere gewonden

Is de dader gepakt?

ja
ja
ja

nee want dood
m
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 10:14:02 #158
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163948828
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 10:10 schreef noidey het volgende:

[..]

Het maakt dus eigelijk niet eens meer uit of de dader moslim is of niet, blijkbaar is de islam nooit de oorzaak.
Breivik was ook gewoon maar iemand die blanke mensen in een slecht daglicht wou zetten en daarmee de Islam wou versterken.
Precies, hij is eigenlijk een vriend van de moslims. Z'n manifest maakte dat heel goed duidelijk.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 23 juli 2016 @ 10:14:22 #159
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163948838
quote:
Waar staan we nu?
- één dader
- 10 doden
- meerdere gewonden

Is de dader gepakt?

De dader heeft al bijna een tuintje op z'n buik.
pi_163948844
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 10:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

ja
ja
ja

nee want dood
m
Dank :)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 10:14:50 #161
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163948848
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 10:13 schreef noidey het volgende:

[..]

Oke, dus ik kan nu naar Slowakije toe, legaal een pipa kopen, en weer terug naar huis rijden zonder problemen? Nee. Dit geldt niet in Nederland. Het is in Nederland verboden om een vuurwapen te hebben. Maakt niet uit of je hem in Slowakije hebt gekocht.
Het is niet per definitie verboden om een vuurwapen in bezit te hebben.
pi_163948864
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 10:10 schreef noidey het volgende:

[..]

Het maakt dus eigelijk niet eens meer uit of de dader moslim is of niet, blijkbaar is de islam nooit de oorzaak.
Breivik was ook gewoon maar iemand die blanke mensen in een slecht daglicht wou zetten en daarmee de Islam wou versterken.
Hij was Iraans, dus de kans is klein dat hij überhaupt 'echt' moslim is. Die zijn in Europa nooit echt gelovig, zijn ook meestal supergoed geïntegreerd enzo. Kans is groot dat het een enorme gek was met issues. Los van de Islam.
  Admin zaterdag 23 juli 2016 @ 10:17:59 #163
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_163948883
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_163948886
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 10:14 schreef Dven het volgende:

[..]

Het is niet per definitie verboden om een vuurwapen in bezit te hebben.
Praat je nu vanuit dat ene land waar je woont wat niks met Nederland te maken heeft of bedoel je dat als je een vuurwapenvergunning hebt je een vuurwapen op een bepaald terrein mag gebruiken?
  zaterdag 23 juli 2016 @ 10:18:10 #165
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163948888
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 10:16 schreef noidey het volgende:

[..]

Ja of nog een beter idee, laten we het onmogelijk maken voor hardwerkende burgers om zichzelf te verdedigen tegen het toenemende terreur in Europa, en het nog steeds even makkelijk laten voor terroristen om zoveel illegale geweren te kopen als ze maar willen. Super Idee!
Het is voor jou even gemakkelijk om illegaal wapens aan te schaffen als dat het voor terroristen is hoor. Als je wil loop je morgen nog met een blaffer rond en kan je superheld spelen door de eerlijke hardwerkende Nederlandse burgers te beschermen tegen al die boze, kwade en laffe moslims.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 10:18:20 #166
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163948891
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 10:15 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Hij was Iraans, dus de kans is klein dat hij überhaupt 'echt' moslim is. Die zijn in Europa nooit echt gelovig, zijn ook meestal supergoed geïntegreerd enzo. Kans is groot dat het een enorme gek was met issues. Los van de Islam.
Ik ken veel Iraniërs en die zijn altijd bizar hoog opgeleid, supervriendelijk en vrouwen dragen allemaal geen hoofddoek.
Moest wel denken aan een kerel die ik ken. Is op zijn vijfde naar Nederland vanuit Iran gekomen en vertelde dat ie op de basisschool wel eens gepest werd door zijn Iraanse achtergrond. Hij was echter even nuchter geworden als waar de streek om bekend is. Dus dat deerde hem uiteindelijk niet zoveel.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_163948894
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 10:16 schreef noidey het volgende:

[..]

Ja of nog een beter idee, laten we het onmogelijk maken voor hardwerkende burgers om zichzelf te verdedigen tegen het toenemende terreur in Europa, en het nog steeds even makkelijk laten voor terroristen om zoveel illegale geweren te kopen als ze maar willen. Super Idee!
Koop je ook illegale geweren als je je zo graag wil 'verdedigen'. Succes.
pi_163948904
Waarom hebben meerdere regeringsleiders al gesproken maar blijft Merkel stil?
  zaterdag 23 juli 2016 @ 10:19:28 #169
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163948908
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 10:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Praat je nu vanuit dat ene land waar je woont wat niks met Nederland te maken heeft of bedoel je dat als je een vuurwapenvergunning hebt je een vuurwapen op een bepaald terrein mag gebruiken?
Ja, de situatie in Bulgarije is superrelevant wanneer het onderwerp vuurwapenbezit in Nederland betreft. Dat begrijp je zelf toch ook wel?

Probeer het nog een keertje met een normale vraag :)
  Admin zaterdag 23 juli 2016 @ 10:19:48 #170
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_163948911
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 10:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom hebben meerdere regeringsleiders al gesproken maar blijft Merkel stil?
Nu hoor ik nét op zie m'n linkje dat er straks een of andere bespreking is waar zij ook bij is.

Admin zaterdag 23 juli 2016 @ 10:20:04 #171
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_163948914
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 10:19 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja, de situatie in Bulgarije is superrelevant wanneer het onderwerp vuurwapenbezit in Nederland betreft. Dat begrijp je zelf toch ook wel?

Probeer het nog een keertje met een normale vraag :)
Maar niet in dit topic }:|

pi_163948917
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 10:18 schreef Falco het volgende:

[..]

Ik ken veel Iraniërs en die zijn altijd bizar hoog opgeleid, supervriendelijk en vrouwen dragen allemaal geen hoofddoek.
Moest wel denken aan een kerel die ik ken. Is op zijn vijfde naar Nederland vanuit Iran gekomen en vertelde dat ie op de basisschool wel eens gepest werd door zijn Iraanse achtergrond. Hij was echter even nuchter geworden als waar de streek om bekend is. Dus dat deerde hem uiteindelijk niet zoveel.
iraniers doen het ruimschoots het beste van alle vluchtelingengroepen in nederland. Heb ik als groep echt geen slecht woord over te zeggen.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 10:20:29 #173
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163948920
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 10:19 schreef noidey het volgende:

[..]

De enige manier om als burger aan een vuurwapen te komen is om een gecertificeerd jager te worden, of actief lid bent van de schietclub. We mogen geen vuurwapen thuis houden voor zelfverdediging.
Is dat wat ik zeg dan? Je moet het alleen niet doen overkomen alsof dat in Nederland niet toegestaan is. En nogmaals ; De illegale markt is in Nederland ook groot. Lekker een blaffer onder je kussentje leggen dus :)

Maar goed, bespaar je de moeite om hierop te reageren en laten we vooral weer eens een keertje ontopic blijven. Dan is ons Yvonne ook weer een gelukkig mens :)
pi_163948930
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 10:18 schreef Falco het volgende:

[..]

Klopt, blijkt ook uit cijfers. Iraanse kinderen doen het ook allemaal heel erg goed op scholen. Ik weet niet waar het aan ligt dat deze groep er zo uitschiet, want andere allochtone groepen liggen vaak wat anders.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 10:21:32 #175
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163948933
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 10:20 schreef Murdera het volgende:

[..]

iraniers doen het ruimschoots het beste van alle vluchtelingengroepen in nederland. Heb ik als groep echt geen slecht woord over te zeggen.
Praten ook vrij vlot goed Nederlands, maar dat komt omdat Farsi uit dezelfde grote familie komt als de Germaanse talen. Denk echt dat dit eerder een Tristan van der Vlisje is, maar laten we de nieuwsberichten nog maar afwachten.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')