Het hoeft voor jou geen logica te zijn om voor een ander de gewoonste zaak ter wereld te zijn he.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:32 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Door kinderen af te schieten in een winkelcentrum
Een verwarde verwarde man?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:34 schreef Stimorol- het volgende:
Zelfmoord staat gelijk aan ticketje hel volgens de islam. Snap dit niet.
Als hij 7 jaar in een woongroep gewoond heeft en nu weer 2 jaar bij zijn ouders woonde dan klinkt dat alsof er meer aan de hand was, en al heel lang.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe weten we dat hij in de bijstand zat?
Feedback is een deurtje verder.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:33 schreef Elzies het volgende:
[..]
Pardon? Ik geef toch gewoon antwoord op de vraag? Wat zet radicalen aan tot dit soort geweld waarbij ze zelf omkomen? Lijkt mij prima aan te sluiten bij deze topic.
Ik ben hier geboren en getogen. Wat ga je met mij doen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:31 schreef noidey het volgende:
[..]
Dus waarom zouden we ze Europa in laten als ze ''gewoon wat gekker dan gemiddeld'' zijn, oftewel 84 doden Nice?
Als jij zegt dat ze wat gekker dan gemiddeld zijn laat je het wel heel triviaal klinken. Bijna alsof het hetzelfde is als Eindhoven de gekstuuuh. Erg respectloos tegenover de slachtoffers.
En het uitmoorden van ongelovigen een ticktje hiernamaals.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:34 schreef Stimorol- het volgende:
Als het een gevalletje 'Tristan' is en een Iraniër die niet zo gelovig was, dan is zelfmoord weer wat logischerquote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:34 schreef Stimorol- het volgende:
Tenzij het natuurlijk martelaarschap heet. Dan verdien je het Paradijs. Zo werkt de indoctrinatie.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:34 schreef Stimorol- het volgende:
Het is een feit en daarmee is er niks subjectief aan. En het voegt wel degelijk iets toe om de waarheid onder ogen te zien, ook als die niet zo leuk is.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is subjectief en voegt niets toe.
Wel jammer dat je daar als buitenlander niet welkom bent. -knip-quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:35 schreef noidey het volgende:
[..]
Polen wil ze al helemaal niet. Over een paar jaar is Oost-Europa welvarender dan West-Europa door dit drama.
Sikkeltje op je mouw en met je soortgenoten een enkeltje met de trein naar Polen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren en getogen. Wat ga je met mij doen?
Veronderstelde feit. Voegt niets toe.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een feit en daarmee is er niks subjectief aan. En het voegt wel degelijk iets toe om de waarheid onder ogen te zien, ook als die niet zo leuk is.
Wat mensen niet begrijpen is dat een Iranier of Shia is of ongelovig. Dat mensen durven te refereren naar IS geeft ook aan hoe achterlijk het volk is want IS bestrijdt shia's.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als het een gevalletje 'Tristan' is en een Iraniër die niet zo gelovig was, dan is zelfmoord weer wat logischer
Ja maar hij was niet Van Duytschen Bloedt dus dan mogen we ze op de grote nare hoop van buitenlanders en moslims gooien.quote:
Ow ok. Spannendquote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Sikkeltje op je mouw en met je soortgenoten een enkeltje met de trein naar Polen.
Tenminste, daar komt het voor veel lieden blijkbaar op neer.
Ik denk dat dit nog wel even gaat duren, de kritieken vanuit de samenleving zijn nog te beperkt. In Frankrijk word wat gefloten op de regering, Duitsland gaat weer verder met de normale gang van zaken. Er zijn nog geen demonstraties, en mensen die de vinger op de zere plek durven te leggen komen zelden tot nooit aan het woord in de media.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies! Hoe lang pikt het volk dit nu nog?!?!?!?
Hoewel een klein percentage zijn er ook soennitische Iraniërs, maar dit terzijde.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat mensen niet begrijpen is dat een Iranier of Shia is of ongelovig. Dat mensen durven te refereren naar IS geeft ook aan hoe achterlijk het volk is want IS bestrijdt shia's.
Boeie. Is niet mijn schuld.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:39 schreef noidey het volgende:
[..]
Met jou doen we niks, zolang je je aan onze normen en waardes kan houden. Maar om meer moslims op te nemen is belachelijk. Wist je dat Nederland het dichtsbevolkte land van Europa is na Malta, dat maar 316km² is?
Monaco, Gibraltar, Vaticaanstad en San Marino zijn het niet met jouw 'feitje' eens.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:39 schreef noidey het volgende:
[..]
Met jou doen we niks, zolang je je aan onze normen en waardes kan houden. Maar om meer moslims op te nemen is belachelijk. Wist je dat Nederland het dichtsbevolkte land van Europa is na Malta, dat maar 316km² is?
Verwaarloosbaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:40 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Hoewel een klein percentage zijn er ook soennitische Iraniërs, maar dit terzijde.
Ik geloof dat je inmiddels bent vergeten over welk feit we het hadden. Ik schreef dat de meeste, recente aanslagen zijn gepleegd door moslims. Dat is een feit. Dat is niet verondersteld. En dat is een feit dat we best onder ogen mogen zien. Je kop in het zand steken leidt zelden tot een oplossing.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Veronderstelde feit. Voegt niets toe.
Ik steek mn kop in het zand. Is prima. Maar als dat betekent dat ik niet hoef te discussiëren met mensen als jij: prima.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof dat je inmiddels bent vergeten over welk feit we het hadden. Ik schreef dat de meeste, recente aanslagen zijn gepleegd door moslims. Dat is een feit. Dat is niet verondersteld. En dat is een feit dat we best onder ogen mogen zien. Je kop in het zand steken leidt zelden tot een oplossing.
*Gibraltar is het niet met jouw feitje eens.quote:
Hier offtopic blijven neuzelen leidt ook niet tot een oplossing.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof dat je inmiddels bent vergeten over welk feit we het hadden. Ik schreef dat de meeste, recente aanslagen zijn gepleegd door moslims. Dat is een feit. Dat is niet verondersteld. En dat is een feit dat we best onder ogen mogen zien. Je kop in het zand steken leidt zelden tot een oplossing.
Aangezien er ontopic weinig te zeggen valt kun je het net zo goed sluiten. Dan hoef je ook niet steeds in herhaling te vallen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier offtopic blijven neuzelen leidt ook niet tot een oplossing.
Aan speculeren hebben we niets, hou je bij de feiten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij 7 jaar in een woongroep gewoond heeft en nu weer 2 jaar bij zijn ouders woonde dan klinkt dat alsof er meer aan de hand was, en al heel lang.
Hoe lang pikken de hardwerkende en vrome moderatoren dit nog?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:46 schreef yvonne het volgende:
Ja er verdwijnen posts, hebben we dat alvast gehad.
Zeg, de nachtploeg die meestal voor 897 topics offtopic zorgt was verdomde braaf vannacht.
Proberen jullie dat overdag ook ff.
Stokpaardjes kunnen op stal, iedere verdere non-discussie kan in een van de 98678768756 lopende topics.
En dan nu:
ontopic
Mensen als jij? Je bedoelt mensen die gewoon de realiteit onder ogen zien?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik steek mn kop in het zand. Is prima. Maar als dat betekent dat ik niet hoef te discussiëren met mensen als jij: prima.
Heb je hier een bron voor?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:37 schreef SeLang het volgende:
Balcony man: ‘You f***ing a*****e you...’
Gunman: ‘Because of you I was bullied for 7 years...’
Balcony man: ‘You w****r you. you’re a w****r’
Gunman: ‘...and now I have to buy a gun to shoot you’
Ik denk dus dat dit er een is in de catagorie Columbine (gepeste nerd neemt wraak op "de maatschappij")
Arme jongen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Gisteren zei voetbalmanager dat de mensen die wegrenden bij de MDonalds waarschijnlijk niet zijn geraakt. Dat is helaas wel zo
http://www.liveleak.com/view?i=03d_1469227803
quote:De politie onderzoekt volgens de Britse krant Daily Mail ook een nep-advertentie die op Facebook zou hebben gestaan, waarin de Mac Donald's zou adverteren met gratis eten. Mogelijk is deze advertentie gemaakt door de schutter, om meer jongeren naar het fastfood-restaurant te lokken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_onduidelijk___.html
RTL had toch een paar maanden geleden een item over hoe makkelijk je aan een wapen kan komen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 10:05 schreef noidey het volgende:
[..]
Trouwens ook opmerkelijk dat hij gewoon een wapen kan kopen. De regering houdt ons zo veilig dat wapens illegaal zijn, zodat incidenten zoals dit verkomen worden.
Oh wacht, criminelen geven niets om de wet en kopen het wapen illegaal. Dus nu hebben de criminelen wapens, en de onschuldige burgers hebben niets om zichzelf te verdedigen tegen dit soort toestanden. Geweldige logica, EU!
Inderdaad. Nederlandquote:Op zaterdag 23 juli 2016 10:05 schreef noidey het volgende:
[..]
Trouwens ook opmerkelijk dat hij gewoon een wapen kan kopen. De regering houdt ons zo veilig dat wapens illegaal zijn, zodat incidenten zoals dit verkomen worden.
Oh wacht, criminelen geven niets om de wet en kopen het wapen illegaal. Dus nu hebben de criminelen wapens, en de onschuldige burgers hebben niets om zichzelf te verdedigen tegen dit soort toestanden. Geweldige logica, EU!
Telegraaf en Dailey Mail, kweenie.quote:
Wij gaan zo op een ban-rampage.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 09:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe lang pikken de hardwerkende en vrome moderatoren dit nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |