SPOILER: ronde 2 t/m finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format
First Round - Best of 19 legs
Second Round - Best of 21 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 33 legs
Final - Best of 35 legs
* Each game must be won by two clear legs, with up to a maximum of five additional legs being played before the sixth "extra" leg is sudden-death. For example, should a First Round game (best of 19 legs) reach 12-12 then the 25th leg would be the final and deciding leg.SPOILER: PrijzengeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste zestien van de wereldranglijst en de zestien beste darters van de Pro Tour, geschoond voor de top 16 van de wereldranglijst nemen deel aan het op één na belangrijkste toernooi van het jaar.
RTL is er iedere avond bij. Michael van Gerwen is de titelverdediger. Ook Barney, Benito, Vincent en Jelle zijn van de partij. Game On.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Ik zal mijn best voor je doen maar ik geef geen garantiesquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Michael van Gerwen v Adrian Lewis
Gary Anderson v Phil Taylor
Absent zijn is verboden, 20:00 morgen.
Op FOK! posten erbij nietquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan prima babysitten en dartsen kijken tegelijk
Ik dacht dat iedereen inmiddels wel een smartphone had.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kies geen kant vandaag. Dan kan ik schaamteloos hard juichen voor beide mensen.
Ah, jaquote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben uitgesproken, jullie niet.
Vertel mij meer, ik kom net thuisquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen zappen en lachen om Feyenoord. Wat een leven.
Dit zat daadwerkelijk nog in mijn geheugenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb je dit 1-2-3 opgerakeld?
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:16 schreef Szura het volgende:
Ondertussen haalt Rooowwwbbbiiinnn Haase een ATP-finale door twee tiebreaks te winnen.
sowquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:16 schreef luckass het volgende:
Intussen haalt Robin Haase weer eens een ATP-finale #lekkersportweekendje
Allemaal voor Koen Everinkquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:16 schreef Szura het volgende:
Ondertussen haalt Rooowwwbbbiiinnn Haase een ATP-finale door twee tiebreaks te winnen.
Van mij mag je voor beiden zijn ouwe reus, niks mis mee. Ik heb overigens een lichte voorkeur voor Van Gerwen en straks Anderson, dat terzijdequote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overigens, waarom mag ik niet voor beiden zijn?
Ik heb al de Schotse vlag op mijn dak gelegd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Van mij mag je voor beiden zijn ouwe reus, niks mis mee. Ik heb overigens een lichte voorkeur voor Van Gerwen en straks Anderson, dat terzijde
luckass, want die had een minuut eerder eenzelfde akkefietjequote:
Als Dumoulin niet van zijn fiets was geflikkert, en Mollema 2e zou zijn gebleven in het algemeen klassement, en de wedstrijd van PSV was doorgegaan, dan was het compleet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:16 schreef luckass het volgende:
Intussen haalt Robin Haase weer eens een ATP-finale #lekkersportweekendje
NL wielrenners in grote rondesquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als Dumoulin niet van zijn fiets was geflikkert, en Mollema 2e zou zijn gebleven in het algemeen klassement, en de wedstrijd van PSV was doorgegaan, dan was het compleet.
Best sneu ansich.quote:
En morgen Groenewegen in Parijs.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Best sneu ansich.
Hoewel deze TdF echt wel een succes was door Dumoulin, Poels, Clement en tot gisteren Mollema.
Klein beetje chauvinistisch in de eerste pot, al ben ik volgens mij ook één van de weinige Adie-supporters in Nederland.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kies geen kant vandaag. Dan kan ik schaamteloos hard juichen voor beide mensen.
Dat hadden we al gezien met Stief-Smithquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
De 'hoe dikker, hoe beter' dartmythe wordt afgestraft.
Adie vind ik ook wel tof hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klein beetje chauvinistisch in de eerste pot, al ben ik volgens mij ook één van de weinige Adie-supporters in Nederland.
Ik noem hem vaak Spekpot, Snackpot of #viesdik, maar ik kan hem wel waarderen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klein beetje chauvinistisch in de eerste pot, al ben ik volgens mij ook één van de weinige Adie-supporters in Nederland.
Je bent (alweer) te laat, aldus Sjakquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees hier dat de wedstrijd al voorbij is
Sjakpot?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent (alweer) te laat, aldus Sjak
Erg sympathieke vent in mijn ogen, maar de weight watchers hier lijken doorgaans nogal moeite met hem te hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik noem hem vaak Spekpot, Snackpot of #viesdik, maar ik kan hem wel waarderen.
Over het algemeen aardig en bescheiden aan de microfoon, en geen verkeerde peer.
Redelijk niveau, echt briljant is het niet.quote:
97 vs 94quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Redelijk niveau, echt briljant is het niet.
Vertel dat Hankey en Whitlockquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch wel een klote systeem zo zonder sets...een comeback zit er op deze manier niet in.
Goed dat je weer terug bent, mede-gesneuvelde in NWS #neverforgetquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Publiek lijkt het ook wel best te vinden
Welk verhaal heb ik gemist? Mocht het verhaal het daglicht niet kunnen verdragen staat mijn DM altijd open voor topusersquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Goed dat je weer terug bent, mede-gesneuvelde in NWS #neverforget
Laten we maar niet verder erop ingaan want ze loerenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Hadden jullie ook een ban gekregen in dat topic over Muenchen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Die worden gelezen door Danny #trapernietinquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welk verhaal heb ik gemist? Mocht het verhaal het daglicht niet kunnen verdragen staat mijn DM altijd open voor topusers
En daar was echt geen hol aanquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Het wielrennen was tien keer leuker vanmiddag.
Ohquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:57 schreef luckass het volgende:
[..]
Die worden gelezen door Danny #trapernietin
Huh, maar je zei gister toch dat Anderson van Taylor ging winnen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:58 schreef F.M.D. het volgende:
van gerwen speelt weer niet heel best, maar lewis is nog slechter. de kansen van taylor groeien steeds meer.
Crewbash, TR gemachtquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh
Danny, laat de volgende keer iBenny GEEN mod meer zijn van ESF graag
Je gebruik van hoofdletters is ook niet zo bestquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:58 schreef F.M.D. het volgende:
van gerwen speelt weer niet heel best, maar lewis is nog slechter. de kansen van taylor groeien steeds meer, want anderson was ook niet best.
Die had het niet helemaal in de hand volgens mij.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh
Danny, laat de volgende keer iBenny GEEN mod meer zijn van ESF graag
had niet verwacht dat anderson zo tegen zou vallen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Huh, maar je zei gister toch dat Anderson van Taylor ging winnen?
Ze hebben nog niet gespeeldquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:59 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
had niet verwacht dat anderson zo tegen zou vallen.
Dat zou je kunnen stellenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:59 schreef luckass het volgende:
[..]
Die had het niet helemaal in de hand volgens mij.
Ik heb medelijden met dat soort mensenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:59 schreef Max23 het volgende:
Jongens, het is al een maand oud maar wat vonden jullie hiervan?
[ afbeelding ]
Sommige users posten ook als een wijf dus wat dat betreftquote:
Toch hebben die best leuke acties af en toequote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer die absurdistische Vakantieveilingenreclame.
Smaakte het anders dan gewone Heineken-biertje?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:10 schreef luckass het volgende:
Ik had vandaag bij het eten een Heineken Vers biertje, op aanraden van een FOK!ker in dit topic. Was genieten.
Doet iets frisser/lichter aan qua smaak. Maar de verschillen zijn miniemquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Smaakte het anders dan gewone Heineken-biertje?
Blaagquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:17 schreef luckass het volgende:
[..]
Jammer dat deze snotneus gelijk krijgt
Jammer dat je me als een snotneus ziet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:17 schreef luckass het volgende:
[..]
Jammer dat deze snotneus gelijk krijgt
ik zal wel stoppen, straks heb ik weer een ban te pakkenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je me als een snotneus ziet.
Stijn is niet zo'n zielepootquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:18 schreef luckass het volgende:
[..]
ik zal wel stoppen, straks heb ik weer een ban te pakken
Ajacied is niet zo'n mietjequote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:18 schreef luckass het volgende:
[..]
ik zal wel stoppen, straks heb ik weer een ban te pakken
Misschien kan Arjan dit even navragenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom gaat Lewis zo lollerig zitten doen nadat hij z'n pijlen gegooid heeft?
wordenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Stijn is over het algemeen een prima mod, dat mag gezegd
rare zin ditquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Stijn is over het algemeen een prima mod, dat mag gezegd
Nooit van gehoord, bedankt!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/558/
wat is dezequote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/558/
Sluit ik niet uitquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:23 schreef luckass het volgende:
[..]
Tag heeft die pagina net zelf aangemaakt
quote:
De ellende stapelt zich opquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:26 schreef Tagliano het volgende:
Roland: "Vincent zegt net dat het vloeiende er een beetje uit is bij Lewis"
Maijer: "Het lijkt erop dat het vloeiende er een beetje uit is bij Lewis he?"
jesuisscotlandquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu allemaal op de barricade voor Gerrie.
Ik moest aan die commentators uit de film Dodgeball denken.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:26 schreef Tagliano het volgende:
Blij dat ik niet naar Maijeraids luisterquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:26 schreef Tagliano het volgende:
Dodgeballquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moest aan die commentators uit de film Dodgeball denken.
Ik zou best wat willen inleggen voor AAD300 als callerquote:
Dat zou idd behoorlijk genottelijk zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou best wat willen inleggen voor AAD300 als caller
bij een score van 21 'vijf' omroepen, genotquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En mocht er ooit iets tot 21 legs gaan zou dat ook korte partijtjes op gaan leverenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:35 schreef luckass het volgende:
[..]
bij een score van 21 'vijf' omroepen, genot
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En mocht er ooit iets tot 21 legs gaan zou dat ook korte partijtjes op gaan leveren
Hoe is het met zijn ziekte trouwens?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
twitter:aad300 twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 08:20:29Gm ff lekker doorwaaien alles tegen elkaar open #doortochten #frisselucht reageer retweet
De man heeft op alle toernooien natuurlijk een bizarre staat van dienst.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:39 schreef StephanL het volgende:
Echt niet normaal, gewoon 15 x finale, 15 x gewonnen die Taylor.
Buitencategorie die man.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
De man heeft op alle toernooien natuurlijk een bizarre staat van dienst.
Je bent zelf leuk en spannendquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:40 schreef Szura het volgende:
Ik keek ff toen het 12-9 was en dacht: leuk, spannend.
Dat is zo ongeveer ieder dartstoernooiquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel grappig dat FMD komt janken dat Gando niet zo goed was vorige ronde terwijl Phil ook maar met hakken over sloot door ging
Is wel een beetje het principe van dit topic, dat we een beetje commentaar op het darts leverenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:57 schreef TheTraveler het volgende:
Dartcommentaar vind ik altijd ietwat vreemd
Heb je weer te veel van de appelcider gesnoept?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Dit is het definitieve einde van het tijdperk Phil Taylor.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Dit is het definitieve einde van het tijdperk Phil Taylor.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is het definitieve einde van mijn aanwezigheid in dit topic.
Oké, dag.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had het over die lui die daar aan tafel zittenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is wel een beetje het principe van dit topic, dat we een beetje commentaar op het darts leveren
Met een vraagteken erachter zou het zeker Maijer kunnen zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:07 schreef Max23 het volgende:
Van Gerwen gaat nooit winnen morgen
Wie zou dit kunnen zeggen?
Dat doen wij hier ook wel bij tijd en wijlequote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:07 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Ik had het over die lui die daar aan tafel zitten
Ik lach me kapot als Taylor mogen weer keihard choket tegen MvG.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:08 schreef F.M.D. het volgende:
als taylor zo speelt morgen of nog beter dan wordt het weer een huilende michael. kan wel alle partijen makkelijk hebben gewonnen, maar de hoogste versnelling ontbreekt al een tijdje.
Fordham heeft geen handen maar vleeskwabbenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:11 schreef Mani89 het volgende:
Tegen MVG zie je die hand van Taylor nog erger trillen dan die van Fordham.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:08 schreef F.M.D. het volgende:
als taylor zo speelt morgen of nog beter dan wordt het weer een huilende michael. kan wel alle partijen makkelijk hebben gewonnen, maar de hoogste versnelling ontbreekt al een tijdje.
Over 3 legs haalt hij de 100 gemiddeld niet meer, dan is FMD ook weer wegquote:
na gisteren zeg ik niks meer over Duitsersquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
FMD is een soort Schijz0r
Ook een Duitser
Verdomme ik blijf benieuwdquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:19 schreef luckass het volgende:
[..]
na gisteren zeg ik niks meer over Duitsers
40-45 schuimbekkende modsquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:19 schreef luckass het volgende:
[..]
na gisteren zeg ik niks meer over Duitsers
Ik heb nooit zo'n behoefte aan NWS-topics bij dergelijke gebeurtenissenquote:
Ik begreep van FMD dat Gando de angstgegner van MvG is. Aangezien MvG weer de angstgegner van Taylor is, is dit een ideale gang van zaken.quote:
Checkoutpercentage van Gando is te laagquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:28 schreef Tagliano het volgende:
Gemiddeldes kruipen wel naar elkaar toe, maar daar heb je geen fuck aan natuurlijk
Kijk, jij bent tenminste uitgesproken.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:36 schreef luckass het volgende:
Ik denk dat de finale gaat tussen van Gerwen en Taylor
In de zomerquote:
Barry kan voor mijn part de griep krijgenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:44 schreef luckass het volgende:
[..]
hopelijk luistert Barry niet mee, dan in Zjak zijn baantje kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |