Goed dat je weer terug bent, mede-gesneuvelde in NWS #neverforgetquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Publiek lijkt het ook wel best te vinden
Welk verhaal heb ik gemist? Mocht het verhaal het daglicht niet kunnen verdragen staat mijn DM altijd open voor topusersquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Goed dat je weer terug bent, mede-gesneuvelde in NWS #neverforget
Laten we maar niet verder erop ingaan want ze loerenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Hadden jullie ook een ban gekregen in dat topic over Muenchen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Die worden gelezen door Danny #trapernietinquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welk verhaal heb ik gemist? Mocht het verhaal het daglicht niet kunnen verdragen staat mijn DM altijd open voor topusers
En daar was echt geen hol aanquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Het wielrennen was tien keer leuker vanmiddag.
Ohquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:57 schreef luckass het volgende:
[..]
Die worden gelezen door Danny #trapernietin
Huh, maar je zei gister toch dat Anderson van Taylor ging winnen?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:58 schreef F.M.D. het volgende:
van gerwen speelt weer niet heel best, maar lewis is nog slechter. de kansen van taylor groeien steeds meer.
Crewbash, TR gemachtquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh
Danny, laat de volgende keer iBenny GEEN mod meer zijn van ESF graag
Je gebruik van hoofdletters is ook niet zo bestquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:58 schreef F.M.D. het volgende:
van gerwen speelt weer niet heel best, maar lewis is nog slechter. de kansen van taylor groeien steeds meer, want anderson was ook niet best.
Die had het niet helemaal in de hand volgens mij.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh
Danny, laat de volgende keer iBenny GEEN mod meer zijn van ESF graag
had niet verwacht dat anderson zo tegen zou vallen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Huh, maar je zei gister toch dat Anderson van Taylor ging winnen?
Ze hebben nog niet gespeeldquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:59 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
had niet verwacht dat anderson zo tegen zou vallen.
Dat zou je kunnen stellenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:59 schreef luckass het volgende:
[..]
Die had het niet helemaal in de hand volgens mij.
Ik heb medelijden met dat soort mensenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:59 schreef Max23 het volgende:
Jongens, het is al een maand oud maar wat vonden jullie hiervan?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |