Ik heb al de Schotse vlag op mijn dak gelegd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Van mij mag je voor beiden zijn ouwe reus, niks mis mee. Ik heb overigens een lichte voorkeur voor Van Gerwen en straks Anderson, dat terzijde
luckass, want die had een minuut eerder eenzelfde akkefietjequote:
Als Dumoulin niet van zijn fiets was geflikkert, en Mollema 2e zou zijn gebleven in het algemeen klassement, en de wedstrijd van PSV was doorgegaan, dan was het compleet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:16 schreef luckass het volgende:
Intussen haalt Robin Haase weer eens een ATP-finale #lekkersportweekendje
NL wielrenners in grote rondesquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als Dumoulin niet van zijn fiets was geflikkert, en Mollema 2e zou zijn gebleven in het algemeen klassement, en de wedstrijd van PSV was doorgegaan, dan was het compleet.
Best sneu ansich.quote:
En morgen Groenewegen in Parijs.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Best sneu ansich.
Hoewel deze TdF echt wel een succes was door Dumoulin, Poels, Clement en tot gisteren Mollema.
Klein beetje chauvinistisch in de eerste pot, al ben ik volgens mij ook één van de weinige Adie-supporters in Nederland.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kies geen kant vandaag. Dan kan ik schaamteloos hard juichen voor beide mensen.
Dat hadden we al gezien met Stief-Smithquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
De 'hoe dikker, hoe beter' dartmythe wordt afgestraft.
Adie vind ik ook wel tof hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klein beetje chauvinistisch in de eerste pot, al ben ik volgens mij ook één van de weinige Adie-supporters in Nederland.
Ik noem hem vaak Spekpot, Snackpot of #viesdik, maar ik kan hem wel waarderen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klein beetje chauvinistisch in de eerste pot, al ben ik volgens mij ook één van de weinige Adie-supporters in Nederland.
Je bent (alweer) te laat, aldus Sjakquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees hier dat de wedstrijd al voorbij is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |