Kusje. Nu stop ik je fb te vervuilen. Voor je het weet is die muts hier weer....hoe heet ze? Ivonne ofzo...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zal van je leven een compromis maken..
Doe niet zo tof.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kusje. Nu stop ik je fb te vervuilen. Voor je het weet is die muts hier weer....hoe heet ze? Ivonne ofzo...
Ja akkoord. Het was ook voordat er best een interessante discussie los kwam. Reden dat ik het aanbracht was meer omdat ik geen zin heb in veel van dit soort topics, en als je er 1 toe laat (even los van de inhoud van de docu of hij goed is of niet, daar heb ik niet eens naar gekeken) is het hek van de dam, maar dit topic loopt al goed genoeg zo te zien.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Zie mijn post in het topic. En het is niet zo dat we door de topics het forum niet meer kunnen zien dus er is geen probleem. De docu's in het centrale topic is geen harde regel. Volgens mij heb ik daar in het vorige deel zelfs een regel voor gemaakt want ik krijg een lichtelijke dejavu bij deze post.
Gevonden! GC / Bans mogen niet besproken worden op FOK! Maar......quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:32 schreef Scrummie het volgende:
Kan iemand mij een voorbeeld geven van een post van bert888 waarbij hij zelf tekst heeft getypt? Een post die dus geen 2 alinea's Ninefornews bericht is met een linkje eronder?
Het was meer een vraag van hoe lang word zo'n user getolereerd? Het lijkt haast een bot die puur alleen doet wat ik zei; 2 alinea's copy pasten van ninefornews, een linkje er onder, en weer verder.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Gevonden! GC / Bans mogen niet besproken worden op FOK! Maar......
Of was het een retorische vraag?
Hij en doom123quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was meer een vraag van hoe lang word zo'n user getolereerd? Het lijkt haast een bot die puur alleen doet wat ik zei; 2 alinea's copy pasten van ninefornews, een linkje er onder, en weer verder.
Is een slotje geen reactiequote:Op maandag 8 augustus 2016 12:49 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hij en doom123
Op andere subfora wordt er wel op gereageerd. Hier zie ik wel een slotje maar meer ook niet.
Moet ik het eerst schoonvegen voor een slotjequote:Op maandag 8 augustus 2016 13:11 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Niet als het bericht zelf (de "ingeblikte ham") in het topic er nog gewoon staat
Dat vraag je aan mijquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:12 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Moet ik het eerst schoonvegen voor een slotje
Maar je kunt ook de user "uitdagen" wat meer te posten dan de eerste twee alinea's en een linkje. Meteen slotje/vegen hoeft ook niet altijd denk ik?quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:12 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Moet ik het eerst schoonvegen voor een slotje
Ach andere sites hebben meer reclame dan inhoud (natural nieuws bijv,)quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:17 schreef Scrummie het volgende:
Ach, ninefornews.nl is er bij mee, al die gratis reclame.
BNW-Plottwist; Dance heeft belangen in ninefornews?quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:19 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ach andere sites hebben meer reclame dan inhoud (natural nieuws bijv,)
Wat doom123 betreft was dat niet meer nodig.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:19 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Maar je kunt ook de user "uitdagen" wat meer te posten dan de eerste twee alinea's en een linkje. Meteen slotje/vegen hoeft ook niet altijd denk ik?
Ja, maar dat zijn tenminste nog mensen met meer inhoud dan alleen die linkjes. bert888 is gewoon een spamuser.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:19 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ach andere sites hebben meer reclame dan inhoud (natural nieuws bijv,)
Of je daar nou zo blij mee moet zijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn tenminste nog mensen met meer inhoud dan alleen die linkjes.
Nee, daar moet je niet blij mee zijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:25 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Of je daar nou zo blij mee moet zijn
Geef hem nog ff, wie weet gaat ie nog een keer een beetje discussiëren. Vooralsnog kan ik niet echt zeggen last van hem te hebben eigenlijk. Om iemand er nou uit te gooien hiervoor (het is in ieder geval ontopic en 'nieuw materiaal'. ) is ook weer zoiets.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn tenminste nog mensen met meer inhoud dan alleen die linkjes. bert888 is gewoon een spamuser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |