Of dit word gewoon zo veel mogelijk uit de media gehouden, daar lijkt het meer op.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoe kan dit in hemelsnaam dat er niks bekend is. Hier gaan 100% koppen rollen (no pun intended) in DL vanwege deze slechte communicatie en profilering
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:30 schreef Childofthe90s het volgende:
Meestal blijven ze schieten tot ze worden doodgeschoten door de politie.
Blitzkriegquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zie Wolf, dus gewoon Amerikaans nu.
ja iedereen krijgt zwijggeld denk het ookquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:31 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze mss meer weten dan ze loslaten. De autoriteiten.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Of dit word gewoon zo veel mogelijk uit de media gehouden, daar lijkt het meer op.
Als de dader een van de doden is, lijkt het me dat hij zelfmoord heeft gepleegd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:32 schreef Oversight het volgende:
[..]En daarom raakten ze te snel op, nieuwe richtlijn, toeslaan en wegkomen, morgen weer een nieuwe ronde.
Die link leg ik niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja iedereen krijgt zwijggeld denk het ook
Blitzer? die zit in het zionistisch komplot, niet serieus nemenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zie Wolf, dus gewoon Amerikaans nu.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
^Wie licht deze man even in met de feiten
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:30 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Jij weet net zoveel als wij, vrees ik.
Dank. Klinkt raar, maar ik was niet eens verrast meer dat er een terroristische aanval is geweest.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:30 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Er is werkelijk niks bekend
6 uur was er een schietpartij
- dader op de vlucht
- kan zowel extreem-rechts als moslim zijn (geruchten)
tja dat is het.
Dat denk ik nu ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:31 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze mss meer weten dan ze loslaten. De autoriteiten.
STEP ER NOT IN!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:33 schreef Pek het volgende:
[..]
Blitzer? die zit in het zionistisch komplot, niet serieus nemen
Dan hebben ze iig geleerd van Parijs. Daar was alles via internet te volgen. Ook de belegering van de supermarkt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Of dit word gewoon zo veel mogelijk uit de media gehouden, daar lijkt het meer op.
Dat hoop ik ook, anders zijn ze wel erg incompetentquote:
Impact heeft het zeker.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank. Klinkt raar, maar ik was niet eens verrast meer dat er een terroristische aanval is geweest.
Dat is bij mij voor het eerst. Misschien begint het 'gewoon' te worden voor mij.
En of dat dan positief is of niet, weet ik niet. Ben optimistisch, dus ik zeg maar ja.
Als het normaal wordt, dan hebben die terroristen ook niet zo'n impact meer. En ze willen juist zoveel mogelijk shockeren.
Al Arabiya Englishquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:35 schreef Mestras het volgende:
Witness tells NTV that one of #Munich killers was wearing sunglasses and dressed as Father Christmas
Maar niet 1 op 1 Amerikaanse CNN?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Sommige programma's komen van CNN in Atlanta.
Dit is een grap neem ik aan? Zo langzamerhand weet ik het niet meer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:35 schreef Mestras het volgende:
Witness tells NTV that one of #Munich killers was wearing sunglasses and dressed as Father Christmas
twitter:AlArabiya_Eng twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 23:13:38Witness tells NTV that one of #Munich killers was wearing sunglasses and dressed as Father Christmas https://t.co/aFRb9iVpIV reageer retweet
Tuurlijk wel, maar minder. Ik weet bijvoorbeeld nog precies waar ik was toen Charlie Hebdo en Parijs gebeurde. Nu het bijna een maandelijks fenomeen is geworden, onthou je zulk soort dingen niet meer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Impact heeft het zeker.
Voor jouw misschien dan niet.
Als de kerstman....quote:
Its just a prank bro!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:35 schreef Mestras het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar niet 1 op 1 Amerikaanse CNN?
CNN International ofzo
Ze is bezig met intens meeleven met de nabestaanden en de slachtoffers.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Merkel heeft weer date met Erdo oid? Waar is die vrouw?
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:35 schreef Mestras het volgende:
twitter:Percolator_HNJ twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 23:35:48Na #Parijs #Brussel #Orlando #Nice #Wurzburg snakt goedvolk naar massamoord die eens een keer NIET door een moslim is gepleegd: #München reageer retweet
Crisis beraad aan het houden. Was net op het nieuws.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Merkel heeft weer date met Erdo oid? Waar is die vrouw?
Dit is ook doelbewust, deze mediastilte.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hier wordt meer achtergehouden dan wij nu weten. Ik heb mijn bedenkingen waarom de identiteit nog niet is vrijgegeven..
no shit sherlockquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hier wordt meer achtergehouden dan wij nu weten. Ik heb mijn bedenkingen waarom de identiteit nog niet is vrijgegeven..
Dit is NWS, BNW is twee straten verder.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
quote:
twitter:AlArabiya_Eng twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 23:13:38Witness tells NTV that one of #Munich killers was wearing sunglasses and dressed as Father Christmas https://t.co/aFRb9iVpIV reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:38 schreef Mestras het volgende:
[..]twitter:AlArabiya_Eng twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 23:13:38Witness tells NTV that one of #Munich killers was wearing sunglasses and dressed as Father Christmas https://t.co/aFRb9iVpIV reageer retweet
Thee over mn laptop na die foto.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is ook doelbewust, deze mediastilte.
[ afbeelding ]
Duidelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:38 schreef Mestras het volgende:
[..]twitter:AlArabiya_Eng twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 23:13:38Witness tells NTV that one of #Munich killers was wearing sunglasses and dressed as Father Christmas https://t.co/aFRb9iVpIV reageer retweet
Al die nieuwszenders zijn in handen van de joden inderdaadquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ach, ze hadden er ook geen problemen mee om al die aanrandingen met oud&nieuw buiten de media te houden, wordt wel wat lastiger nu denk ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:38 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dit is NWS, BNW is twee straten verder.
Knappe manquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is ook doelbewust, deze mediastilte.
[ afbeelding ]
Homoquote:
moslim of getint?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:40 schreef BarryOSeven het volgende:
Waar is die foto van die gast die zelfmoord pleegde die hier net nog stond? Was duidelijk een moslim.
Die ben ik ook kwijt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:40 schreef BarryOSeven het volgende:
Waar is die foto van die gast die zelfmoord pleegde die hier net nog stond? Was duidelijk een moslim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |