Dit is een grap neem ik aan? Zo langzamerhand weet ik het niet meer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:35 schreef Mestras het volgende:
Witness tells NTV that one of #Munich killers was wearing sunglasses and dressed as Father Christmas
twitter:AlArabiya_Eng twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 23:13:38Witness tells NTV that one of #Munich killers was wearing sunglasses and dressed as Father Christmas https://t.co/aFRb9iVpIV reageer retweet
Tuurlijk wel, maar minder. Ik weet bijvoorbeeld nog precies waar ik was toen Charlie Hebdo en Parijs gebeurde. Nu het bijna een maandelijks fenomeen is geworden, onthou je zulk soort dingen niet meer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Impact heeft het zeker.
Voor jouw misschien dan niet.
Als de kerstman....quote:
Its just a prank bro!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:35 schreef Mestras het volgende:
Witness tells NTV that one of #Munich killers was wearing sunglasses and dressed as Father Christmas
Nee.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar niet 1 op 1 Amerikaanse CNN?
CNN International ofzo
Ze is bezig met intens meeleven met de nabestaanden en de slachtoffers.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Merkel heeft weer date met Erdo oid? Waar is die vrouw?
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:35 schreef Mestras het volgende:
twitter:Percolator_HNJ twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 23:35:48Na #Parijs #Brussel #Orlando #Nice #Wurzburg snakt goedvolk naar massamoord die eens een keer NIET door een moslim is gepleegd: #München reageer retweet
Crisis beraad aan het houden. Was net op het nieuws.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Merkel heeft weer date met Erdo oid? Waar is die vrouw?
Dit is ook doelbewust, deze mediastilte.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hier wordt meer achtergehouden dan wij nu weten. Ik heb mijn bedenkingen waarom de identiteit nog niet is vrijgegeven..
no shit sherlockquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hier wordt meer achtergehouden dan wij nu weten. Ik heb mijn bedenkingen waarom de identiteit nog niet is vrijgegeven..
Dit is NWS, BNW is twee straten verder.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
quote:
twitter:AlArabiya_Eng twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 23:13:38Witness tells NTV that one of #Munich killers was wearing sunglasses and dressed as Father Christmas https://t.co/aFRb9iVpIV reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:38 schreef Mestras het volgende:
[..]twitter:AlArabiya_Eng twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 23:13:38Witness tells NTV that one of #Munich killers was wearing sunglasses and dressed as Father Christmas https://t.co/aFRb9iVpIV reageer retweet
Thee over mn laptop na die foto.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is ook doelbewust, deze mediastilte.
[ afbeelding ]
Duidelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:38 schreef Mestras het volgende:
[..]twitter:AlArabiya_Eng twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 23:13:38Witness tells NTV that one of #Munich killers was wearing sunglasses and dressed as Father Christmas https://t.co/aFRb9iVpIV reageer retweet
Al die nieuwszenders zijn in handen van de joden inderdaadquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ach, ze hadden er ook geen problemen mee om al die aanrandingen met oud&nieuw buiten de media te houden, wordt wel wat lastiger nu denk ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:38 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dit is NWS, BNW is twee straten verder.
Knappe manquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is ook doelbewust, deze mediastilte.
[ afbeelding ]
Homoquote:
moslim of getint?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:40 schreef BarryOSeven het volgende:
Waar is die foto van die gast die zelfmoord pleegde die hier net nog stond? Was duidelijk een moslim.
Die ben ik ook kwijt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:40 schreef BarryOSeven het volgende:
Waar is die foto van die gast die zelfmoord pleegde die hier net nog stond? Was duidelijk een moslim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |