Ooit gehoord van een zelfmoordterrorist?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:27 schreef Childofthe90s het volgende:
Het feit dat de dader mogelijk zelfmoord heeft gepleegd is dan weer niet echt in lijn met IS.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:27 schreef Oversight het volgende:
Breitbart heeft altijd goede pics.
Beetje bloed te zien, dat wel...
Is allang gepost joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Beste mensen, het lijkt erop dat de Paus katholiek is."quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
"Dit type geweld lijkt bedoeld om angst aan te jagen."
Meen je dat nou jôh?
Idd en actie ho maar. Vooral lekker downsizen wst er gebeurt. Insert: verwarde eenling, niet over een kam scheren, rust bewaren, alert blijven, etc.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:26 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wie zit er serieus te wachten op reacties van de Nederlandse regering. Net als constant die reacties dat Obama/Merkel/<insert name> het betreurt.
Hoi Judith.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Er is geen enkel bewijs dat er terroristen tussen asielzoekers zitten
Ow hebben ze een andere tactiek opeens? Praat me bij.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:27 schreef Childofthe90s het volgende:
Het feit dat de dader mogelijk zelfmoord heeft gepleegd is dan weer niet echt in lijn met IS.
Wat? Plofkippen ploffen nog minder.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:27 schreef Childofthe90s het volgende:
Weggegooide handschoenen zien er niet zo professioneel uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie niet...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik zou graag duidelijkheid willen zsm.
Want anders zouden Christenen de kerkklok luiden in de trein?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:27 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Iedereen heeft ook het recht om een kerkklok mee te nemen, hoor?
Wie niet....quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
neequote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:27 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Ben jij nog niet bang dat je 1000 euro kwijt bent?
Wtf?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:27 schreef Childofthe90s het volgende:
Dat is een blanke man, waarom zou iemand die extreem rechts is een blanke doodschieten, dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#jesuisiksnaputnieHet is pas echt crisis als het bier op is.
wtf ?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:27 schreef Childofthe90s het volgende:
Gaat niet meer gebeuren vandaag, vermoed ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ook mee nokken! Tyfus dingen op zondag ochtend!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:25 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
En het luidden van de kerkklok dan?
niksquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Jezus, ik kom net thuis en lees nu voor het eerst van deze aanval.
Wat is er al bekend?
^Wie licht deze man even in met de feitenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat is er al bekend?
9 doden. Openbaar vervoer gesloten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat is er al bekend?
Jij weet net zoveel als wij, vrees ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat is er al bekend?
Op SBS laten ze echt alles zienquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Welke internationale zender heeft (beste) live coverage en is online te zien?
Zit je nou CNN na te wauwelen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:27 schreef Childofthe90s het volgende:
- Ab 17.52 Uhr fielen Schüsse in München im "Olympia Einkaufszentrum".quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat is er al bekend?
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ow hebben ze een andere tactiek opeens? Praat me bij.
quote:
quote:
Meestal blijven ze schieten tot ze worden doodgeschoten door de politie.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weggegooide handschoenen zien er niet zo professioneel uit
0,0quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat is er al bekend?
Nog bijna niks, zeker 8 doden, klopjacht op mogelijke daders waar verder weinig over bekend wordt gemaakt en 1 van de doden heeft mogelijk explosieven bij zich dus die wordt nu benaderd door robots las ikquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat is er al bekend?
Wow, toch al even geleden gebeurd. Daders zijn niet gedood/opgepakt?quote:
Er is werkelijk niks bekendquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat is er al bekend?
Die plegen doorgaans dan weer niet 'gewoon' zelfmoord, maar blazen zich op om zoveel mogelijk slachtoffers te maken bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een zelfmoordterrorist?
Goede conclusie helaasquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:30 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Jij weet net zoveel als wij, vrees ik.
neenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wow, toch al even geleden gebeurd. Daders zijn niet gedood/opgepakt?
Je weet net zoveel als wijquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat is er al bekend?
Ik ga er vanuit dat ze mss meer weten dan ze loslaten. De autoriteiten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:31 schreef KrappeAuto het volgende:
Ze zullen binnenkort wel iets bekend moeten maken? Ze laten nu iedereen naar bed gaan zonder informatie. Morgen willen mensen gewoon weer over straat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |