Er valt nergens meer op te reageren. Ene moment is het een extreem rechtse Breivik copycat, andere moment een allah ackbar schreeuwende terrorist. Ze weten niks.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Topic gaat langzaam, niemand durft meer te reageren hier?
Ik kan me wel voorstellen dat de politie zich richt op de klopjacht en niet zozeer op berichtgeving.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik had altijd het beeld van een zeer grondige duitse politie, dat heeft nu wel een deuk opgelopen.
Iedereen blij?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:02 schreef Physsic het volgende:
Misschien zijn het wel gewoon een rechtsextremist en een moslimterrorist die samenwerken en afwisselend long rifles en handwapens gebruiken.
Er is niks te melden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
kan ook zelfde soort menschquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:02 schreef Physsic het volgende:
Misschien zijn het wel gewoon een rechtsextremist en een moslimterrorist die samenwerken en afwisselend long rifles en handwapens gebruiken.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Zou Bono van U2 in München zijn vanavond?
Ik zou dr doenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goede timing.twitter:nickyromero twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:36:47Arrived in Germany! https://t.co/Gqws3pyB5C reageer retweet
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Duitsland is geen Frankrijk. tzal meteen afgelopen zijn met die terroristen daar
Omdat we alles al gehoord hebben behalve buitenaardse wezens. Niemand weet wat, het is een chaos. Dus we wachten maar wat af.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja, wat moeten we? Schreeuwen dat alle Moslims het land uitgetrapt moeten worden of dat Wilders/Trump de nieuwe Hitler zijn die dit soort dingen veroorzaken? De onzekerheid..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vice versa toch ook?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:02 schreef Pek het volgende:
Als extreem rechtse schutter zou ik ook "Allah Ackbar!" roepen, om alles en iedereen op het verkeerde been te zetten.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goede timing.twitter:nickyromero twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:36:47Arrived in Germany! https://t.co/Gqws3pyB5C reageer retweet
Kan nog wel eens hard gaan in Europa. Paar jaar geleden had nog niemand van IS gehoord, sinds een maand of negen kijken we nauwelijks op van een aanslag. Je merkt het gewoon, eerst stonden de groepswhatsapps op springen (bijv. bij aanslagen Parijs) nu wordt er, in ieder geval bij mij, niet of nauwelijks over gesproken. Erg man.quote:
Als moslimterrorist zou ik roepen dat ik een Duitser ben en een halve liter bier bestellen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:02 schreef Pek het volgende:
Als extreem rechtse schutter zou ik ook "Allah Ackbar!" roepen, om alles en iedereen op het verkeerde been te zetten.
Nou ja, er is iig een 15-jarig meisje overleden aan haar wonden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:03 schreef ChrisCarter het volgende:
Als er gericht op kinderen geschoten is... bah bah.
Volgens mij is CNN de enige met dit bericht.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:04 schreef Tyr80 het volgende:
Getuige op CNN meldt geroep van 'Allahu akbar' etc.
Als IS-adept zou ik "Scheiss Ausländer!" roepen om alles en iedereen op het verkeerde been te zetten...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:02 schreef Pek het volgende:
We hebben veel andere mogelijkheden geëlimineerd en deze twee over, dat is iets?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:02 schreef Twiitch het volgende:
Er valt nergens meer op te reageren. Ene moment is het een extreem rechtse Breivik copycat, andere moment een allah ackbar schreeuwende terrorist. Ze weten niks.
WOW! Nieuws!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:04 schreef Tyr80 het volgende:
Getuige op CNN meldt geroep van 'Allahu akbar' etc.
True. *loopt naar de koelkastquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als moslimterrorist zou ik roepen dat ik een Duitser ben en een halve liter bier bestellen.
2 aanslagen idd. Zat ik even ook aan te denken maar dat leek me gewoon te bizar.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:05 schreef Strani het volgende:
Als we dan toch speculeren.. misschien was er een 'moslimschutter' en vervolgens een neo-nazigekkie die doordraaide en zelf ook rare dingen ging doen.
waar kan ik dat filmpje zien?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:04 schreef CoolGuy het volgende:
Net het filmpje gezien waar Onnoman eerder aan refereerde. Je wordt er euhh..niet blij van, je ziet een hoop mensen op de grond liggen sommigen nog bewegend. Daarna schreeuwen, schieten en mensen rennen.
Het is euh..mja, hoewel niet heel erg veel gore is het toch euh..ik word er toch onpasselijk van.
Hmm dus toch naziquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:05 schreef Ryan3 het volgende:
Vertaling van conversatie op het dak in deze link:
http://pastebin.com/kF84hMfy
IS verliest hard nu.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kan nog wel eens hard gaan in Europa. Paar jaar geleden had nog niemand van IS gehoord, sinds een maand of negen kijken we nauwelijks op van een aanslag. Je merkt het gewoon, eerst stonden de groepswhatsapps op springen (bijv. bij aanslagen Parijs) nu wordt er, in ieder geval bij mij, niet of nauwelijks over gesproken. Erg man.
Politie die doorverwijst naar de politie......quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
De politie kan een 7e dode niet bevestigen.
Unser Stand ist noch immer: 6 Tote. Berichte über einen siebten Toten kann die Bundespolizei nach eigenen Angaben (bislang?) nicht bestätigen und verweist auf die Münchner Polizei.
Ja het is chaos.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:06 schreef Starm het volgende:
[..]
Politie die doorverwijst naar de politie......
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:05 schreef Ryan3 het volgende:
Vertaling van conversatie op het dak in deze link:
http://pastebin.com/kF84hMfy
Mij ook, maar het zou de verwarring wel verklaren. Maar dan wel dat de neonazi dit deed uit reactie op de eerdere aanslag.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
2 aanslagen idd. Zat ik even ook aan te denken maar dat leek me gewoon te bizar.
Het is een voorbereiding op wat komen gaat. Ik verwacht dat het in 2017 los gaat barsten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kan nog wel eens hard gaan in Europa. Paar jaar geleden had nog niemand van IS gehoord, sinds een maand of negen kijken we nauwelijks op van een aanslag. Je merkt het gewoon, eerst stonden de groepswhatsapps op springen (bijv. bij aanslagen Parijs) nu wordt er, in ieder geval bij mij, niet of nauwelijks over gesproken. Erg man.
Niet laten leiden door terreur.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:08 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb zin aan de Mac, maar nu durf ik niet meer
Waarom pas in 2017?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is een voorbereiding op wat komen gaat. Ik verwacht dat het in 2017 los gaat barsten.
Deze valt in vergelijking met de andere aanslagen ook nog best mee, en veel onduidelijkheid.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |