Klopt, maar die dozen bij RTL Z denken niet verder kennelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Jezus man, wat een slechte berichtgeving. Om zes uur is het begonnen en we hebben alles al gehoord, van een zieke einzelgänger tot extreemrechts tot IS.
Dat 'ik ben een Duitser'-geroep lijkt mij eerder van een allochtoon afkomstig dan van een autochtone Duitser, hoe raar dat voor sommigen ook zal klinken.
Dat bedoel ik....quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik had altijd het beeld van een zeer grondige duitse politie, dat heeft nu wel een deuk opgelopen.
Er is enige twijfel of het moslims betreft, dus dan durven usual suspect iets minder fel van leer te trekken, omdat ze bang zijn dat later blijkt dat ze misschien toch de plank misgeslagen hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Topic gaat langzaam, niemand durft meer te reageren hier?
Er valt nergens meer op te reageren. Ene moment is het een extreem rechtse Breivik copycat, andere moment een allah ackbar schreeuwende terrorist. Ze weten niks.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat de politie zich richt op de klopjacht en niet zozeer op berichtgeving.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik had altijd het beeld van een zeer grondige duitse politie, dat heeft nu wel een deuk opgelopen.
Iedereen blij?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:02 schreef Physsic het volgende:
Misschien zijn het wel gewoon een rechtsextremist en een moslimterrorist die samenwerken en afwisselend long rifles en handwapens gebruiken.
Er is niks te melden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
kan ook zelfde soort menschquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:02 schreef Physsic het volgende:
Misschien zijn het wel gewoon een rechtsextremist en een moslimterrorist die samenwerken en afwisselend long rifles en handwapens gebruiken.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Zou Bono van U2 in München zijn vanavond?
Ik zou dr doenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goede timing.twitter:nickyromero twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:36:47Arrived in Germany! https://t.co/Gqws3pyB5C reageer retweet
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Duitsland is geen Frankrijk. tzal meteen afgelopen zijn met die terroristen daar
Omdat we alles al gehoord hebben behalve buitenaardse wezens. Niemand weet wat, het is een chaos. Dus we wachten maar wat af.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja, wat moeten we? Schreeuwen dat alle Moslims het land uitgetrapt moeten worden of dat Wilders/Trump de nieuwe Hitler zijn die dit soort dingen veroorzaken? De onzekerheid..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vice versa toch ook?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:02 schreef Pek het volgende:
Als extreem rechtse schutter zou ik ook "Allah Ackbar!" roepen, om alles en iedereen op het verkeerde been te zetten.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goede timing.twitter:nickyromero twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 21:36:47Arrived in Germany! https://t.co/Gqws3pyB5C reageer retweet
Kan nog wel eens hard gaan in Europa. Paar jaar geleden had nog niemand van IS gehoord, sinds een maand of negen kijken we nauwelijks op van een aanslag. Je merkt het gewoon, eerst stonden de groepswhatsapps op springen (bijv. bij aanslagen Parijs) nu wordt er, in ieder geval bij mij, niet of nauwelijks over gesproken. Erg man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |