Vanaf wanneer is iemand een terrorist?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:40 schreef Onnoman het volgende:
het is mogelijk niet eens een is terrorist
Volgens mij zijn er in Israel vaker aanslagen dan in Europaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:40 schreef Superpush het volgende:
MVolgens mij is het tijd voor Europa om heel lief aan Israel te vragen hoe om te gaan met aanvallen door moslims. De situatie is namelijk hetzelfde met 2 verschillen. Hier zijn de mensen laf en we kunnen ons niet verdedigen. sneu he.....en altijd maar zeiken over Israel....
dan is 5 doden dus niet realistischquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:41 schreef KrappeAuto het volgende:
Politie zegt nu 3 daders met ''long rifles''.
bedoel een moslimterroristquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Vanaf wanneer is iemand een terrorist?
Als iemand geweld pleegt vanuit politiek of religieus motief.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
[zelfstandig naamwoord]• iemand die geweld gebruikt om een politiek doel te bereikenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als zijn baard langer is dan 2,1 centimeter.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nee, Real World nog.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:41 schreef Maver24 het volgende:
Is RTL Z nog live? Is het geen herhaling inmiddels
Ik bel even met Duitsland om te vragen hoe om te gaan met jodenmquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:40 schreef Superpush het volgende:
MVolgens mij is het tijd voor Europa om heel lief aan Israel te vragen hoe om te gaan met aanvallen door moslims. De situatie is namelijk hetzelfde met 2 verschillen. Hier zijn de mensen laf en we kunnen ons niet verdedigen. sneu he.....en altijd maar zeiken over Israel....
Hele andere situatie ook, volstrekt niet te vergelijken met Europa.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er in Israel vaker aanslagen dan in Europa
Als bijna dagelijks iets plaatsvindt, dan is het geen toeval.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:39 schreef beantherio het volgende:
Het is toch wel heel toevallig dat dit precies 5 jaar na Breivik plaatsvindt. Dat kan gewoon geen toeval zijn.
Wat. Karabijnen of ARs? Wat nietszeggend weer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:41 schreef SoldMayor het volgende:
Skynews meld dat oogetuigen 3 daders hebben gezien met ''long rifles''
Israel zit dan ook over het algemeen een steenworp afstand van die landen, hebben wij hier niet helemaal. En toen ze die muur om gaza heen bouwden hielt het redelijk op. Gaat alleen weer mis zodra ze dat hek weer open zettenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er in Israel vaker aanslagen dan in Europa
Die willen nog weleens ver gaan voor sensuele vrouwtjes.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:37 schreef lavacaloca het volgende:
Maar gefrustreerde blanke mannen doen zulk acties toch niet?
Het is toch allemaal de schuld van links?
twitter:Reuters twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:41:58MORE: Witnesses in Munich rampage saw three shooters with long rifles - local police spokesman reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wensdenken? Waar heb jij gezeten de afgelopen paar maanden? Het is nogal logisch dat daar als eerst aan gedacht wordt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:39 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Weliswaar in reactie op de wensdenkerige veronderstelling dat het wel een moslim zou zijn.
Of een gefrustreerde Turk (geboren in Duitsland)?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij schreeuwde: "ik ben een Duitser. Ik ben hier geboren."
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:40 schreef Superpush het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
"Bild Online are reporting that one gunman has shot himself -- injuries unknown at present. Remain indoors."
Ik ken negers die ook niet Nederlands uitzien maar toch hier geboren zijn en een Nederlands paspoort hebbenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:43 schreef sonnyspek het volgende:
Die gozer van de mac ziet er niet echt Duits uit...
Ja erg vaag allemaal.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wat. Karabijnen of ARs? Wat nietszeggend weer.
Ja die had ik vorige week ook al in mijn kop, is helaas al weer toepasselijk.quote:
Een gefrustreerde Turk zeg niet datie Kaas is natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:43 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Of een gefrustreerde Turk (geboren in Duitsland)?
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:44 schreef sonnyspek het volgende:
Had iemand nog close-up foto van dader op dak?
Zelfs video's van politietrainingen, en oude plaatjes met nieuwslogos of huidige datum erin geshoptquote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:45 schreef Harlon het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje van de schutter. Gemaakt met potato cam, maar ziet er niet echt uit als een arier. Eerder een neurochirurg?
Of dit is gewoon een georkestreerde actie van Erdo om de aandacht even van zijn land af te halen zodat hij nog meer mensen kan oppakken #bnw.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een gefrustreerde Turk zeg niet datie Kaas is natuurlijk.
Die lijkt verdacht veel op de gast die gister mijn ramen heeft schoongemaaktquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:45 schreef Harlon het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje van de schutter. Gemaakt met potato cam, maar ziet er niet echt uit als een arier. Eerder een neurochirurg?
Fucking 2016 en dan nog zo'n kwaliteitquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:45 schreef Harlon het volgende:
[ afbeelding ]
Zwarte hebben ook zo'n kaart. Als je blank bent en je zint ze niet, ben je een racist. Een zwarte die een zwarte niet zint is gewoon een idioot.quote:
Dat kan echt van alles zijn. Wat heb je aan zo'n camera.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:45 schreef Harlon het volgende:
[ afbeelding ]
Wel fijn dat je Kaas met een hoofdletter schrijftquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een gefrustreerde Turk zeg niet datie Kaas is natuurlijk.
Ik zie die, of zo'n AK gekkie eerder elkaar dan burgers vermoorden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:45 schreef Klummie het volgende:
Een Gülenist behoort ook tot de mogelijkheden.
Of het is een georkestreerde actie om mensen te laten denken dat Erdogan er achter zit?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of dit is gewoon een georkestreerde actie van Erdo om de aandacht even van zijn land af te halen zodat hij nog meer mensen kan oppakken #bnw.
Het is dan ook logisch dat het benoemd wordt als het tegendeel zich aandient. Het hoeft van mij allebei niet, de daad op zich is erg genoeg.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wensdenken? Waar heb jij gezeten de afgelopen paar maanden? Het is nogal logisch dat daar als eerst aan gedacht wordt.
Het is een ingezoomd screenshot van dat filmpje bij de Mac.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat kan echt van alles zijn. Wat heb je aan zo'n camera.
false flag operatie van Erdoganquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:45 schreef Klummie het volgende:
Een Gülenist behoort ook tot de mogelijkheden.
quote:
Lijkt me dat de fotograaf niet echt dichtbij stond. Dit is natuurlijk extreem ver (digitaal) ingezoomed.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Check homiequote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel fijn dat je Kaas met een hoofletter schrijft
Ja ik snap precies wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:45 schreef female81 het volgende:
Wat een opbeurend nieuws om te lezen als je zelf net terug bent van een paar dagen Duitsland (al heeft die man met die hakbijl best weleens door het hoofd gespookt, de afgelopen dagen - zeker gezien het overvloedige gebruik van het openbaar vervoer).
Maar ja, om jezelf nou in je eigen, relatief veilig lijkende omgeving op te sluiten, en niet meer aan vakanties/midweeks te doen omdat er overal wel een idioot met een bijl en/of geweer rond kan lopen...
Is een ingezoomde screencap van een filmpje volgens mij, dan krijg je niet de beste resultaten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Is van een filmpje die van veraf gemaakt werd (schietpartij bij Mc Donald's) vervolgens heeft iemand het filmpje ingezoomd en een screenshot gemaakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me dat de fotograaf niet echt dichtbij stond. Dit is natuurlijk extreem ver (digitaal) ingezoomed.
Zeik niet zo joh, ik ben ook wel eens in een Mac Donalds geweest, en nu?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:45 schreef female81 het volgende:
Wat een opbeurend nieuws om te lezen als je zelf net terug bent van een paar dagen Duitsland (al heeft die man met die hakbijl best weleens door het hoofd gespookt, de afgelopen dagen - zeker gezien het overvloedige gebruik van het openbaar vervoer).
Maar ja, om jezelf nou in je eigen, relatief veilig lijkende omgeving op te sluiten, en niet meer aan vakanties/midweeks te doen omdat er overal wel een idioot met een bijl en/of geweer rond kan lopen...
Het lijkt wel het pre-social media tijdperkquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:47 schreef Roland_Deschain het volgende:
Toch bizar dat het zo lang duurt voordat er iets concreets te melden is.
Gewoon rustig op de ochtendkrant wachten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:48 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Het lijkt wel het pre-social media tijdperk
Politie wil de daders niet wijzer maken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:47 schreef Roland_Deschain het volgende:
Duitsland is grootquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:45 schreef female81 het volgende:
twitter:ForexLive twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:43:16Euro sits on the weekly low after German shooting spree https://t.co/NLrnriG84X https://t.co/sMKQy1hPRw reageer retweet
https://www.reddit.com/live/xatg2056flbiquote:
#schuldvanbrexitquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:49 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ForexLive twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:43:16Euro sits on the weekly low after German shooting spree https://t.co/NLrnriG84X https://t.co/sMKQy1hPRw reageer retweet
Ik begrijp het wel. Zo bizar is dat niet. Zo'n situatie heb je niet ff zo in kaart gebracht.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:47 schreef Roland_Deschain het volgende:
Behoorlijk relevant met zoveel stoffelijke overschotten in ons achterhoofd. Ik hou het sober.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:47 schreef YazooW het volgende:
Die presentatrice van RTLZ heeft wel mooie ogen
twitter:DreigingNL twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:45:58BREAKING: Politie bevestigd dat schietpartij #München vermoedelijk een terreuraanslag is https://t.co/Dg7BIsOnKR https://t.co/TlTyXHAddj reageer retweet
twitter:FMCnl twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:47:583 helicopters Eurocopter AS322 Super Puma with GSG 9 antiterrorism unit of the German Federal Police inbound #Munich https://t.co/Ww8uZwtyg5 reageer retweet
Net zo rulevant als die kutsmilie van jou.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Behoorlijk relevant met zoveel stoffelijke overschotten in ons achterhoofd. Ik hou het sober.²
Als je het over wensdenken hebt. Man man man.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:51 schreef hottentot het volgende:
Vreemd dat de politici al jaren roepen dat zij goed zijn voorbereid, maar ondertussen is de GSG9 nog niet ter plaatse
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:50 schreef Infection het volgende:
twitter:FMCnl twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:47:583 helicopters Eurocopter AS322 Super Puma with GSG 9 antiterrorism unit of the German Federal Police inbound #Munich https://t.co/Ww8uZwtyg5 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |