Of een gefrustreerde Turk (geboren in Duitsland)?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij schreeuwde: "ik ben een Duitser. Ik ben hier geboren."
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:40 schreef Superpush het volgende:
MVolgens mij is het tijd voor Europa om heel lief aan Israel te vragen hoe om te gaan met aanvallen door moslims. De situatie is namelijk hetzelfde met 2 verschillen. Hier zijn de mensen laf en we kunnen ons niet verdedigen. sneu he.....en altijd maar zeiken over Israel....
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
"Bild Online are reporting that one gunman has shot himself -- injuries unknown at present. Remain indoors."
Ik ken negers die ook niet Nederlands uitzien maar toch hier geboren zijn en een Nederlands paspoort hebbenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:43 schreef sonnyspek het volgende:
Die gozer van de mac ziet er niet echt Duits uit...
Ja erg vaag allemaal.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wat. Karabijnen of ARs? Wat nietszeggend weer.
Ja die had ik vorige week ook al in mijn kop, is helaas al weer toepasselijk.quote:
Een gefrustreerde Turk zeg niet datie Kaas is natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:43 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Of een gefrustreerde Turk (geboren in Duitsland)?
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:44 schreef sonnyspek het volgende:
Had iemand nog close-up foto van dader op dak?
Zelfs video's van politietrainingen, en oude plaatjes met nieuwslogos of huidige datum erin geshoptquote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:45 schreef Harlon het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje van de schutter. Gemaakt met potato cam, maar ziet er niet echt uit als een arier. Eerder een neurochirurg?
Of dit is gewoon een georkestreerde actie van Erdo om de aandacht even van zijn land af te halen zodat hij nog meer mensen kan oppakken #bnw.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een gefrustreerde Turk zeg niet datie Kaas is natuurlijk.
Die lijkt verdacht veel op de gast die gister mijn ramen heeft schoongemaaktquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:45 schreef Harlon het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje van de schutter. Gemaakt met potato cam, maar ziet er niet echt uit als een arier. Eerder een neurochirurg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |