Fucking 2016 en dan nog zo'n kwaliteitquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:45 schreef Harlon het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje van de schutter. Gemaakt met potato cam, maar ziet er niet echt uit als een arier. Eerder een neurochirurg?
Zwarte hebben ook zo'n kaart. Als je blank bent en je zint ze niet, ben je een racist. Een zwarte die een zwarte niet zint is gewoon een idioot.quote:
Dat kan echt van alles zijn. Wat heb je aan zo'n camera.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:45 schreef Harlon het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje van de schutter. Gemaakt met potato cam, maar ziet er niet echt uit als een arier. Eerder een neurochirurg?
Wel fijn dat je Kaas met een hoofdletter schrijftquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een gefrustreerde Turk zeg niet datie Kaas is natuurlijk.
Ik zie die, of zo'n AK gekkie eerder elkaar dan burgers vermoorden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:45 schreef Klummie het volgende:
Een Gülenist behoort ook tot de mogelijkheden.
Of het is een georkestreerde actie om mensen te laten denken dat Erdogan er achter zit?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of dit is gewoon een georkestreerde actie van Erdo om de aandacht even van zijn land af te halen zodat hij nog meer mensen kan oppakken #bnw.
Het is dan ook logisch dat het benoemd wordt als het tegendeel zich aandient. Het hoeft van mij allebei niet, de daad op zich is erg genoeg.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wensdenken? Waar heb jij gezeten de afgelopen paar maanden? Het is nogal logisch dat daar als eerst aan gedacht wordt.
Het is een ingezoomd screenshot van dat filmpje bij de Mac.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat kan echt van alles zijn. Wat heb je aan zo'n camera.
false flag operatie van Erdoganquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:45 schreef Klummie het volgende:
Een Gülenist behoort ook tot de mogelijkheden.
quote:
Lijkt me dat de fotograaf niet echt dichtbij stond. Dit is natuurlijk extreem ver (digitaal) ingezoomed.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Check homiequote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel fijn dat je Kaas met een hoofletter schrijft
Ja ik snap precies wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:45 schreef female81 het volgende:
Wat een opbeurend nieuws om te lezen als je zelf net terug bent van een paar dagen Duitsland (al heeft die man met die hakbijl best weleens door het hoofd gespookt, de afgelopen dagen - zeker gezien het overvloedige gebruik van het openbaar vervoer).
Maar ja, om jezelf nou in je eigen, relatief veilig lijkende omgeving op te sluiten, en niet meer aan vakanties/midweeks te doen omdat er overal wel een idioot met een bijl en/of geweer rond kan lopen...
Is een ingezoomde screencap van een filmpje volgens mij, dan krijg je niet de beste resultaten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Is van een filmpje die van veraf gemaakt werd (schietpartij bij Mc Donald's) vervolgens heeft iemand het filmpje ingezoomd en een screenshot gemaakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me dat de fotograaf niet echt dichtbij stond. Dit is natuurlijk extreem ver (digitaal) ingezoomed.
Zeik niet zo joh, ik ben ook wel eens in een Mac Donalds geweest, en nu?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:45 schreef female81 het volgende:
Wat een opbeurend nieuws om te lezen als je zelf net terug bent van een paar dagen Duitsland (al heeft die man met die hakbijl best weleens door het hoofd gespookt, de afgelopen dagen - zeker gezien het overvloedige gebruik van het openbaar vervoer).
Maar ja, om jezelf nou in je eigen, relatief veilig lijkende omgeving op te sluiten, en niet meer aan vakanties/midweeks te doen omdat er overal wel een idioot met een bijl en/of geweer rond kan lopen...
Het lijkt wel het pre-social media tijdperkquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:47 schreef Roland_Deschain het volgende:
Toch bizar dat het zo lang duurt voordat er iets concreets te melden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |