Vanaf wanneer is iemand een terrorist?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:40 schreef Onnoman het volgende:
het is mogelijk niet eens een is terrorist
Volgens mij zijn er in Israel vaker aanslagen dan in Europaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:40 schreef Superpush het volgende:
MVolgens mij is het tijd voor Europa om heel lief aan Israel te vragen hoe om te gaan met aanvallen door moslims. De situatie is namelijk hetzelfde met 2 verschillen. Hier zijn de mensen laf en we kunnen ons niet verdedigen. sneu he.....en altijd maar zeiken over Israel....
dan is 5 doden dus niet realistischquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:41 schreef KrappeAuto het volgende:
Politie zegt nu 3 daders met ''long rifles''.
bedoel een moslimterroristquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Vanaf wanneer is iemand een terrorist?
Als iemand geweld pleegt vanuit politiek of religieus motief.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
[zelfstandig naamwoord]• iemand die geweld gebruikt om een politiek doel te bereikenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als zijn baard langer is dan 2,1 centimeter.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nee, Real World nog.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:41 schreef Maver24 het volgende:
Is RTL Z nog live? Is het geen herhaling inmiddels
Ik bel even met Duitsland om te vragen hoe om te gaan met jodenmquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:40 schreef Superpush het volgende:
MVolgens mij is het tijd voor Europa om heel lief aan Israel te vragen hoe om te gaan met aanvallen door moslims. De situatie is namelijk hetzelfde met 2 verschillen. Hier zijn de mensen laf en we kunnen ons niet verdedigen. sneu he.....en altijd maar zeiken over Israel....
Hele andere situatie ook, volstrekt niet te vergelijken met Europa.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er in Israel vaker aanslagen dan in Europa
Als bijna dagelijks iets plaatsvindt, dan is het geen toeval.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:39 schreef beantherio het volgende:
Het is toch wel heel toevallig dat dit precies 5 jaar na Breivik plaatsvindt. Dat kan gewoon geen toeval zijn.
Wat. Karabijnen of ARs? Wat nietszeggend weer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:41 schreef SoldMayor het volgende:
Skynews meld dat oogetuigen 3 daders hebben gezien met ''long rifles''
Israel zit dan ook over het algemeen een steenworp afstand van die landen, hebben wij hier niet helemaal. En toen ze die muur om gaza heen bouwden hielt het redelijk op. Gaat alleen weer mis zodra ze dat hek weer open zettenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er in Israel vaker aanslagen dan in Europa
Die willen nog weleens ver gaan voor sensuele vrouwtjes.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:37 schreef lavacaloca het volgende:
Maar gefrustreerde blanke mannen doen zulk acties toch niet?
Het is toch allemaal de schuld van links?
twitter:Reuters twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:41:58MORE: Witnesses in Munich rampage saw three shooters with long rifles - local police spokesman reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wensdenken? Waar heb jij gezeten de afgelopen paar maanden? Het is nogal logisch dat daar als eerst aan gedacht wordt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:39 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Weliswaar in reactie op de wensdenkerige veronderstelling dat het wel een moslim zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |