Correia is ook een willekeurige en vooral inwisselbare vectherquote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:34 schreef bascross het volgende:
[..]
Titeluitdager Bethe Correia een ''random iemand'' noemen.
Zoals alle vrouwen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:24 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Correia is ook een willekeurige en vooral inwisselbare vecther
En je punt is? Haar judo is briljant. Haar striking is bar slecht.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:48 schreef bascross het volgende:
[..]
Ronda werd een tijd lang gezien als de beste vrouwelijke vechter en was zeer dominant.
[ afbeelding ]
Dat je blijkbaar alleen judo nodig hebt om een zeer dominante kampioen te zijn bij de vrouwen. En dat zegt dan weer genoeg over het niveau.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:54 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
En je punt is? Haar judo is briljant. Haar striking is bar slecht.
Omdat het nog in de kinderschoenen staat. Was vroeger bij de mannen ook geel meer.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:54 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat je blijkbaar alleen judo nodig hebt om een zeer dominante kampioen te zijn bij de vrouwen. En dat zegt dan weer genoeg over het niveau.
Wellicht. Maar dat betekent nog niet dat álle vrouwelijke vechters inwisselbaar zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:54 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat je blijkbaar alleen judo nodig hebt om een zeer dominante kampioen te zijn bij de vrouwen. En dat zegt dan weer genoeg over het niveau.
Het niveau zal nooit in de buurt komen van de mannen. Dat is toch niet zo moeilijk om te accepteren? Kijk naar een voetbalwedstrijd van professionele vrouwen, die kunnen er ook geen reet van. Dat is niet erg, maar ga niet doen alsof ze het wel kunnen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat het nog in de kinderschoenen staat. Was vroeger bij de mannen ook geel meer.
Jammer dat dat gevecht dus niet door gaat.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:39 schreef Nober het volgende:
Wilson Reis![]()
Zou de co main zijn voor de titel tegen Johnson is nu een early prelim.
[..]
Ben je dan ook fan van Thompson? Indien ja, dan ga je ook genieten van McCall tegen Scoggins aankomend weekend.
Karo Parysian, meer zeg ik niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:54 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik deel zijn mening niet. Ze mogen prima de kooi in, waarom niet? Ik snap ook wel dat UFC ze een podium biedt, er is genoeg vraag voor. Ik vind het ook best vermakelijk om te zien, maar we moeten niet doen alsof ze goed zijn.quote:
Voetbal is een extreem slechte vergelijking. In bijvoorbeeld atletiek en tennis, waarin vrouwen vergelijkbaar beloond worden als mannen, ligt het niveau gewoon erg hoog. Genoeg mensen die vrouwentennis momenteel bijvoorbeeld interessanter vinden dan mannentennis.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:59 schreef bascross het volgende:
[..]
Het niveau zal nooit in de buurt komen van de mannen. Dat is toch niet zo moeilijk om te accepteren? Kijk naar een voetbalwedstrijd van professionele vrouwen, die kunnen er ook geen reet van. Dat is niet erg, maar ga niet doen alsof ze het wel kunnen.
Dat bedoelde ik ook niet. Kan nooit op het niveau van de mannen. Kan fysiologisch niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:59 schreef bascross het volgende:
[..]
Het niveau zal nooit in de buurt komen van de mannen. Dat is toch niet zo moeilijk om te accepteren? Kijk naar een voetbalwedstrijd van professionele vrouwen, die kunnen er ook geen reet van. Dat is niet erg, maar ga niet doen alsof ze het wel kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |