Maar dat is dan ook een vent.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Lol, Joanna heeft haar titel 3 keer achter elkaar verdedigd. Die prestatie heeft nog niemand weten te evenaren op HW de afgelopen 19 jaar.
Kom op zeg, je kan die dunne takjes niet vergelijken met heavy weight, waar met elke klap het voorbij kan zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Lol, Joanna heeft haar titel 3 keer achter elkaar verdedigd. Die prestatie heeft nog niemand weten te evenaren op HW de afgelopen 19 jaar.
Dat doe ik ook niet, maar mensen moeten niet doen alsof de kwaliteit van WMMA slecht is op basis van dat soort uitspraken. Op LW heb je, net zoals op womens BW, 4 champs sinds 2012, maar daar wordt het als een goed iets gezien omdat de divisie diep is en er veel kwaliteit is.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kom op zeg, je kan die dunne takjes niet vergelijken met heavy weight, waar met elke klap het voorbij kan zijn
Was op LHW ook altijd, eerst was de divisie zo goed dat niemand lang kampioen kon blijven, maar daarna was het opeens dat iedereen zo slecht wasquote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, maar mensen moeten niet doen alsof de kwaliteit van WMMA slecht is op basis van dat soort uitspraken. Op LW heb je, net zoals op womens BW, 4 champs sinds 2012, maar daar wordt het als een goed iets gezien omdat de divisie diep is en er veel kwaliteit is.
Zelfde met Mighty Mouse nu, lol. Maar serieus, die gast is gewoon bizar goed.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was op LHW ook altijd, eerst was de divisie zo goed dat niemand lang kampioen kon blijven, maar daarna was het opeens dat iedereen zo slecht was
Sowieso, haar laatste gevecht was echt baas. Eerste twee rondes duidelijk verliezen en dan door meerdere 10-8 rondes keihard winnenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Anders vergelijk je een random iemand met de meest atletische vechter ooitquote:
Titeluitdager Bethe Correia een ''random iemand'' noemen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Anders vergelijk je een random iemand met de meest atletische vechter ooit![]()
Tegen wat voor tegenstandquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik reageer op de stelling dat vrouwen hun titel niet kunnen verdedigen, dat klopt niet.quote:
Die tegen Cookie Monster en Penne ook, wat een slooppartijenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:27 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Sowieso, haar laatste gevecht was echt baas. Eerste twee rondes duidelijk verliezen en dan door meerdere 10-8 rondes keihard winnen
Stefan Struve vs Ruslan Magomedov ook op UFC 204quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:22 schreef Vox_Populi het volgende:
Herinneren jullie je deze tweet nog?
Nou, het gaat dus toch gebeuren!twitter:mousasi_mma twitterde op woensdag 13-07-2016 om 17:22:26Sorry, Everyone. April fools came early. @vitorbelfort will never fight me. If he wanted to it would have happened years ago. reageer retweet
[..]
Go, Moose!
Jaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:09 schreef Aethereal het volgende:
Is er eigenlijk al zo'n MMA bingo kaart in Joe Rogan versie gemaakt? "EXPLOSIVE KNOCKOUT POWER" ding ding ding
Invicta en UFC is beide van Zuffa, Bellator niet. Dat is het grote verschil. Daarom gaan de echt goede van Invicta meestal direct door naar de UFC.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 08:14 schreef Aethereal het volgende:
Is de Invicta FC en UFC competition eigenlijk gescheiden net als UFC en Bellator of is dat gewoon bij elkaar?
In vergelijking met Randleman zeker wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:34 schreef bascross het volgende:
[..]
Titeluitdager Bethe Correia een ''random iemand'' noemen.
Klopt, dat was ook mijn punt. Vrouwen stellen weinig voor in vergelijking met mannen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:38 schreef irish.joe het volgende:
[..]
In vergelijking met Randleman zeker wel.
Maar de oefeningen/bewegingen heeft ze zeker wel overgenomen van Randleman.
Ik ben nog steeds van mening dat Correia eigenlijk nog niet dat gevecht had mogen hebben.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:55 schreef bascross het volgende:
[..]
Klopt, dat was ook mijn punt. Vrouwen stellen weinig voor in vergelijking met mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |