twitter:arielhelwani twitterde op maandag 25-07-2016 om 14:00:12Link to watch #themmahour
Sonnen, Hunt, Nurmagomedov, Peña, Page, Waterson, Dern, Leith: https://t.co/U1FlWqgIq5 https://t.co/0jIVUn50vo reageer retweet
quote:Jason Lee, a jiu-jitsu athlete living in Rio de Janeiro, was kidnapped on Saturday and forced to withdraw money from an ATM at gunpoint with the 2016 Olympics less than two weeks away.
The New Zealander took to Twitter after the ordeal, while his girlfriend, Laura McQuillan, a journalist covering the Games in Rio, supplied further details:
I'm not sure what's more depressing, the fact this stuff is happening to foreigners so close to the Olympic Games or the fact that Brazilians have to live in a society that enables this absolute bulls--t on a daily basis.
This place is well and truly f---ked in every sense of the word imaginable.
Lee subsequently deleted the post but elaborated on the incident to Henry Cooke of Kiwi outlet Stuff.
While driving, the 27-year-old was stopped and searched by armed men dressed in police uniforms.
After being told he was committing an offence by driving as a foreigner without a passport—which is not illegal in Brazil—he was told to hand over 2,000 Brazilian Reais (about $612) or be arrested.
"These guys have pulled me over, they have weapons. I'm not in any position to negotiate," he said.
Lee was forced to drive the wrong way down a highway before the men transferred him to an unmarked vehicle and took him to some ATMs, where he withdrew the money while they stayed in the car to remain hidden from security cameras.
Als Ronaldo zich op mma had gericht dan zou hij tot de top behoren. Zou ie American football of de 100 meter doen idem dito. Wat is dat een atleet zeg. Bizar.quote:Op maandag 25 juli 2016 08:44 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gevecht zou ik wel willen zien.
UFC 200 leek een knaller van een card, maar de fight night en tuf finale waren toffer qua gevechten. De card zegt niet altijd alles hequote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:32 schreef THEFXR het volgende:
Man, wat is UFC 201 slecht zeg, fox cards zijn nog beter
Facebook, ik heb hem alleen gelijk op imgur geplaatst zodat deze niet verloren ging.quote:
Lawler by tko 2de roundquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
UFC 200 leek een knaller van een card, maar de fight night en tuf finale waren toffer qua gevechten. De card zegt niet altijd alles he
Ik ben heel benieuwd naar Lawler () vs Woodley (
)
het viel dan ook erg tegen. De prelims waren het leukstequote:
Cain, Aldo en Nunes maakte alles goed. Plus de positieve Lesnar.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
het viel dan ook erg tegen. De prelims waren het leukste
Nate Diaz is een van de grootste niet-denkers van deze tijd.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:18 schreef Nober het volgende:
Nate Diaz won TUF, had $16k en dacht daar wel even een Cadillac en een huis van te gaan kopen.
én een van de grootste hype train derailers van deze tijd.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:43 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Nate Diaz is een van de grootste niet-denkers van deze tijd.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
Joe Rogan re-signs with UFC for ‘at least one more year,’ but with reduced schedule
"USADA, you're taking everything I worked for motherfucker, I'm a fight your fucking ass." - Jon Jonesquote:
Gezien zijn denkvermogen en achtergrond heeft die dude het wel gemaaktquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:43 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Stockton behoort tot een van de gevaarlijkste steden van de VS dus was vechten belangrijker dan school.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:43 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Deed Duffy al in 2011.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
én een van de grootste hype train derailers van deze tijd.
Alleen de PPV's in de VS dus dat zijn er hooguit 12?quote:
True, maar toen was de hype nog lang niet zo groot natuurlijk.quote:
Vraag mij af of hij 145 nog gaat halen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
True, maar toen was de hype nog lang niet zo groot natuurlijk.
Zou toch voor geen goud willen ruilenquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gezien zijn denkvermogen en achtergrond heeft die dude het wel gemaakt
Ik zou voor goud best willen ruilen met Diaz.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:40 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Zou toch voor geen goud willen ruilen
Karolinaquote:Op donderdag 28 juli 2016 00:19 schreef Nober het volgende:
En voor de Stephens fans:
[..]
Vraag mij af of hij 145 nog gaat halen.
Nou, het gaat dus toch gebeuren!twitter:mousasi_mma twitterde op woensdag 13-07-2016 om 17:22:26Sorry, Everyone. April fools came early. @vitorbelfort will never fight me. If he wanted to it would have happened years ago. reageer retweet
Go, Moose!quote:Gegard Mousasi vs. Vitor Belfort set for UFC 204
A middleweight clash between Gegard Mousasi and Vitor Belfort will finally go down at UFC 204 on Oct. 8. MMAFighting confirmed an initial Tuesday report by Combate. The promotion has yet to officially announce the fight card, which is expected to take place in Manchester, England.
Mousasi (39-6-2) enters the bout coming off wins over a pair of Brazilians, Thales Leites and Thiago Santos. The former Strikeforce and Dream light heavyweight champion is 4-1 in his past five bouts.
Belfort (25-12) recently suffered his first loss in a non-tile fight since returning to the UFC in 2009. "The Phenom," who suffered a first-round TKO defeat to Ronaldo Souza in May, was 7-3 in his past 10 going into the fight, with all of his wins coming by knockout or submission.
UFC middleweight champion and Manchester native Michael Bisping is expected to headline the pay-per-view card in a rematch against Dan Henderson.
Aldoquote:Op donderdag 28 juli 2016 01:37 schreef Nober het volgende:
Belfort's afscheid?
Edit:
UFC 204 in Manchester? Wel slim als Mousasi wint krijgt 'ie misschien wel een title shot.
Edit:
Aldo vs Cruz?
zeik niet zoquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:46 schreef LuieSurinamer het volgende:
Ik word echt moe van al die vrouwen gevechten.
Nu ineens wordt de UFC overspoeld met al die vrouwen.
UFC wil Invicta overnemen dus dan komt er een 105, 125 en 145 divisie bij.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:46 schreef LuieSurinamer het volgende:
Ik word echt moe van al die vrouwen gevechten.
Nu ineens wordt de UFC overspoeld met al die vrouwen.
Inderdaad, wat doen die mannen daar nog? Laat ze lekker de rol van octagon girls overnemen, wij willen vrouwen in de octagon en mannen met de rondebordjes!quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Zin om Rose weer te zien vechten dit weekend.
WMMA
Dat is toch een man?quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
WMMA
Ze zou jou wel manhandelen ja.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:09 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat is toch een man?
[ afbeelding ]
je had onlangs toch die Pool zwaargewicht , die had een vrouw in zijn corner, die tussen de ronden hem verzorgde en zij was alleen nog wel.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Inderdaad, wat doen die mannen daar nog? Laat ze lekker de rol van octagon girls overnemen, wij willen vrouwen in de octagon en mannen met de rondebordjes!
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ze zou jou wel manhandelen ja.
Jij denkt serieus dat je haar kan hebben ja? Volgens mij ben je binnen een minuut geRNC'd in de ring.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat je haar kan hebben ja? Volgens mij ben je binnen een minuut geRNC'd in de ring.
Net de weigh in van Invivta FC 18 gekeken. Zin innquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
WMMA
Lol, Joanna heeft haar titel 3 keer achter elkaar verdedigd. Die prestatie heeft nog niemand weten te evenaren op HW de afgelopen 19 jaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:44 schreef Luppie0110 het volgende:
Niemand kan zijn titel ook verdedigen. De lamme tegen de blinde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |