Ja, ik wil in september ook nog twee dagen vrij, TL zei dat het geen probleem wasquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:38 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
als je echt vrij wilt kun je altijd nog onbetaald verlof aanvragen. Doen ze vaak niet heel moeilijk over.
5% minder tot vanwege de zaterdag. Nog dagen geweest dat je normaal gesproken in de Vos zit die je nu niet gehad hebt?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:17 schreef gelestipjes het volgende:
Ik zat net even te kijken op mijn salarisstrook, die eenmalige uitkering zal wel vanwege de versobering van de Tot-regeling zijn, maar ik heb ineens maar 20 euro aan Tot, terwijl ik normaal 80 euro heb of zo. Iemand hier een verklaring voor?
Een collega had het er ook al over dat die ineens veel minder Tot had dan normaal.
Die 5% is pas vanaf deze maand. En wel iets minder omdat ik 1 week vrij had, maar er staat voor dat het over 10 uren gaat, normaal over 40 of zo, ik heb echt veel meer toturen gemaakt dan die 10 hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
5% minder tot vanwege de zaterdag. Nog dagen geweest dat je normaal gesproken in de Vos zit die je nu niet gehad hebt?
Oh ja dat is vanaf deze maand pas.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:54 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Die 5% is pas vanaf deze maand. En wel iets minder omdat ik 1 week vrij had, maar er staat voor dat het over 10 uren gaat, normaal over 40 of zo, ik heb echt veel meer toturen gemaakt dan die 10 hoor.
dat heb ik al gedaan, heb alle harmony uitdraaien gechecked en kom op veel meer dan die 10 uur, en dat is dan nog exclusief de Toturen van de zaterdag. Maar het rare is dus dat een collega exact hetzelfde probleem heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja dat is vanaf deze maand pas.
Dan zou ik toch je begin tijden eens nalopen.
Dan weet ik het ook niet. Beetje apart.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:57 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
dat heb ik al gedaan, heb alle harmony uitdraaien gechecked en kom op veel meer dan die 10 uur, en dat is dan nog exclusief de Toturen van de zaterdag. Maar het rare is dus dat een collega exact hetzelfde probleem heeft.
Wel een erg goedkope manier om die eenmalige uitkering te financieren, gewoon 75% Tot inhouden![]()
Een uur? Op zaterdagen gaat er toch 6% vanaf? Dat moet wel een gigantische wijk zijn als 6% gelijk staat aan een uur!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:10 schreef diesnelle het volgende:
Met hier en daar een handjevol post in de folderwijk ging het best wat vlotter dan normaal, maar niet een uur vlotter, zoals men wenste.
Hier is meer dan een derde van de oorspronkelijke tijden afgehaald, slaat nergens meer op!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:40 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Een uur? Op zaterdagen gaat er toch 6% vanaf? Dat moet wel een gigantische wijk zijn als 6% gelijk staat aan een uur!
Nee, dat lijkt me niet te kloppen. Maar goed, misschien wel weer een gevalletje van "we proberen het gewoon en iedere persoon die er niet tegenin gaat is weer een lekkere meevaller voor ons"quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:48 schreef diesnelle het volgende:
[..]
Hier is meer dan een derde van de oorspronkelijke tijden afgehaald, slaat nergens meer op!
Inderdaad, wat vorig jaar zomerdal was, werd in september normale tijd (tenzij je er dmv bezwaar nog een paar minuten bij kon praten). En nu dus nog 30 - 40% eraf, inderdaad. Nog even en de tijd is al om als je de pakjes op route hebt gelegd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:55 schreef Globetrottertje het volgende:
De krappe tijden lopen bij ons door tot week 35. Maar... dat was vorig jaar ook zo en toen bleven wij de te krappe tijden tot eind november houden. Zomerdal was bij ons tot de KNJ-periode. Ouch.
die aantallen kloppen dan niet als voorbeeld staat er 25 stuks(lijst die bijgevoegd is) en er zitten dan 35 in, bij de hah voorbereiding wordt ook een beetje met lik me vestje gewerkt.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:56 schreef Peterselieman het volgende:
Was blij dat ik vroeg kon beginnen.
Weet alleen niet wat ze met de HAH hebben gedaan bij die wijken, want ik hield grote stapels over, terwijl ik bij ieder adres geweest ben
Hier zijn volgende week alweer de tijden aangepast, ach ze proberen het toch hequote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:55 schreef Globetrottertje het volgende:
Doordeweeks is er bij sommige wijken 40% afgegaan.
Ik heb een wijk doordeweek waar je op een daldag met weinig post 35 minuten over doet en met veel post 40 minuten. Ik kreeg er voordat de zomerdal inging maar 25 minuten voor. Meertijd werd overigens wel goedgekeurd.
Tijdens de zomerdal krijg ik er maar 16 minuten voor, terwijl je er echt minstens 30 minuten over doet.
Diezelfde wijk is voor een piekdag zonder hah nu nog maar 42 minuten tijdens de zomerdal. Voordat de zomerdal inging kreeg je er 1:05 voor en deed je er bij weinig post precies een uur over.
Dus bij ons hebben ze flink lopen snijden in de tijden.
De krappe tijden lopen bij ons door tot week 35. Maar... dat was vorig jaar ook zo en toen bleven wij de te krappe tijden tot eind november houden. Zomerdal was bij ons tot de KNJ-periode. Ouch.
En daar KAN ik dus niks in selecteren of invullen, dus ik kan geen melding doen. Ben ondertussen al een kwartier bezig om uberhaupt die melding te kunnen doen.... ik kan nu echt wel een potje schelden op dat ******** systeem hoorquote:Fout:
Loop is een verplicht veld.
Die collega moet een oranje kaart invullen.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:33 schreef VixenFromHell het volgende:
Het is uiteindelijk wel geluktzal me benieuwen of de TC alles goedkeurt. Ook per wijk wat tijd doorgegeven met als reden dat de normtijd niet goed is, maar daar wordt nog steeds moeilijk om gedaan. Collega had op 3 wijken bij elk uitloop, maar dat werd dan bijv maar bij 1 wijk goedgekeurd. Dan heb je dus 30 min uitloop en krijg je 10 minuten want dat vinden ze wel voldoende.
Deze collega heeft het nu ook aan de stok omdat ze volgens postnl dus minuren weg moet werken, terwijl zij volgens haar eigen berekening inmiddels al zo'n 7 uur aan onbetaalde uitloop heeft staan.
Ja, eigenlijk wel. Je zou denken dat ze het niet voor niets allemaal heel goed bijhoudt, maar ze doet er volgens mij niets mee.. zonde van de moeite dan om wel alles te noteren.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:24 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Die collega moet een oranje kaart invullen.
De bestelpagina is duidelijk een pagina van Hollands Nieuwe, niet van PostNL. PostNL heeft juist met opzet willen kiezen voor een systeem waarin zij enkel de vergoeding verstrekt, en wij zelf via Hollands Nieuwe (of een andere provider naar keuze) een toestel moeten regelen.quote:Op maandag 25 juli 2016 13:29 schreef Talvara het volgende:
Gegroet broeders en zusters,
Ik loop een beetje tegen wat frustraties aan met het aanbod van een smartphone en bundel van hollandsnieuwe en ben benieuwd of collegas vergelijkbare of andere ervaringen hebben.
Ik heb de Huawei y6 optie gekozen waar aangegeven staat dat daar 2gig ram in zou moeten zitten, (en ik had begrepen via de klantenservice van hollandsnieuwe dat dit ook een dualsim hoort te zijn als je via postnl besteld)
ik heb echter ontvangen, een Huawei y6 met maar 1 gig ram en geen dualsim functie. (modeltype Huawei SCL-L01)
ben vandaag aan het bellen geweest met klantenservice van hollandsnieuwe en IT helpdesk van postnl, en wordt lekker heen en weer gestuurd tussen kastje en de muur, hollandsnieuwe claimt dat postNl zelf de webpagina met aanboden beheert en zij dus daar niks over kunnen zeggen. (dat het geleverde toestel 2gig aan ram zou hebben dus) en dat postNL de toestellen heeft opgekocht en zelf zou leveren,
De IT helpdesk zegt dat de levering nog steeds via hollandsnieuwe zou gaan, en weet niks over de beheer van de webpagina met aanbiedingen. (de IT helpdesk durfde ook niks te zeggen over het modeltype telefoon dat ze opgekocht hebben)
Heerlijk frustrerend en onduidelijk dus!
---------
In ieder geval, hebben mensen hier die ook voor de Y6 optie hebben gekozen eenzelfde model telefoon ontvangen (Huawei SCL-L01)? of hebben jullie een Y6 met dualsim en 2gig variant ontvangen (Huawei SCL-L21)?
als iemand nog ideeën heeft over hoe ik toch het juiste toestel kan krijgen hoor ik dat graag
Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik de enigste ben met dit probleem, maar de klantenservice lijkt het allemaal voor de eerste keer te horen.quote:Op maandag 25 juli 2016 14:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
...
Juridisch is het ook heel simpel: Jij hebt een contract afgesloten bij Hollands Nieuwe voor een telefoon met abonnement. Jij hebt dus een overeenkomst met HN, en bent hun klant. PostNL heeft hier dus niets mee te maken.
Ik denk dat we gewoon weer te maken hebben met de beroerde en beruchte klantenservice van Hollands Nieuwe, en dit illustreert ook precies waarom ik geen zin heb om daar een abonnement af te sluiten. Vanwege dit gezeik dus.
Heb sowieso nog helemaal niets gemerkt van enige 'zomerdaling'. Moet elke dag plussen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:56 schreef V__L_N het volgende:
Leuk dat zomerdal. 1.45 uur op het rooster. Doe je er 2.50 uur over. Dat is toch ook van de zotten.
Een astronomisch aantal pakketjes trouwens. Worden er ook steeds meer, vandaag al goed voor 2 tassen. Hoewel ze van mij al die A5 pakketjes ook wel gewoon in de bundel hadden mogen stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |