En daar KAN ik dus niks in selecteren of invullen, dus ik kan geen melding doen. Ben ondertussen al een kwartier bezig om uberhaupt die melding te kunnen doen.... ik kan nu echt wel een potje schelden op dat ******** systeem hoorquote:Fout:
Loop is een verplicht veld.
Die collega moet een oranje kaart invullen.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:33 schreef VixenFromHell het volgende:
Het is uiteindelijk wel gelukt zal me benieuwen of de TC alles goedkeurt. Ook per wijk wat tijd doorgegeven met als reden dat de normtijd niet goed is, maar daar wordt nog steeds moeilijk om gedaan. Collega had op 3 wijken bij elk uitloop, maar dat werd dan bijv maar bij 1 wijk goedgekeurd. Dan heb je dus 30 min uitloop en krijg je 10 minuten want dat vinden ze wel voldoende. Deze collega heeft het nu ook aan de stok omdat ze volgens postnl dus minuren weg moet werken, terwijl zij volgens haar eigen berekening inmiddels al zo'n 7 uur aan onbetaalde uitloop heeft staan.
Ja, eigenlijk wel. Je zou denken dat ze het niet voor niets allemaal heel goed bijhoudt, maar ze doet er volgens mij niets mee.. zonde van de moeite dan om wel alles te noteren.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:24 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Die collega moet een oranje kaart invullen.
De bestelpagina is duidelijk een pagina van Hollands Nieuwe, niet van PostNL. PostNL heeft juist met opzet willen kiezen voor een systeem waarin zij enkel de vergoeding verstrekt, en wij zelf via Hollands Nieuwe (of een andere provider naar keuze) een toestel moeten regelen.quote:Op maandag 25 juli 2016 13:29 schreef Talvara het volgende:
Gegroet broeders en zusters,
Ik loop een beetje tegen wat frustraties aan met het aanbod van een smartphone en bundel van hollandsnieuwe en ben benieuwd of collegas vergelijkbare of andere ervaringen hebben.
Ik heb de Huawei y6 optie gekozen waar aangegeven staat dat daar 2gig ram in zou moeten zitten, (en ik had begrepen via de klantenservice van hollandsnieuwe dat dit ook een dualsim hoort te zijn als je via postnl besteld)
ik heb echter ontvangen, een Huawei y6 met maar 1 gig ram en geen dualsim functie. (modeltype Huawei SCL-L01)
ben vandaag aan het bellen geweest met klantenservice van hollandsnieuwe en IT helpdesk van postnl, en wordt lekker heen en weer gestuurd tussen kastje en de muur, hollandsnieuwe claimt dat postNl zelf de webpagina met aanboden beheert en zij dus daar niks over kunnen zeggen. (dat het geleverde toestel 2gig aan ram zou hebben dus) en dat postNL de toestellen heeft opgekocht en zelf zou leveren,
De IT helpdesk zegt dat de levering nog steeds via hollandsnieuwe zou gaan, en weet niks over de beheer van de webpagina met aanbiedingen. (de IT helpdesk durfde ook niks te zeggen over het modeltype telefoon dat ze opgekocht hebben)
Heerlijk frustrerend en onduidelijk dus!
---------
In ieder geval, hebben mensen hier die ook voor de Y6 optie hebben gekozen eenzelfde model telefoon ontvangen (Huawei SCL-L01)? of hebben jullie een Y6 met dualsim en 2gig variant ontvangen (Huawei SCL-L21)?
als iemand nog ideeën heeft over hoe ik toch het juiste toestel kan krijgen hoor ik dat graag
Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik de enigste ben met dit probleem, maar de klantenservice lijkt het allemaal voor de eerste keer te horen.quote:Op maandag 25 juli 2016 14:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
...
Juridisch is het ook heel simpel: Jij hebt een contract afgesloten bij Hollands Nieuwe voor een telefoon met abonnement. Jij hebt dus een overeenkomst met HN, en bent hun klant. PostNL heeft hier dus niets mee te maken.
Ik denk dat we gewoon weer te maken hebben met de beroerde en beruchte klantenservice van Hollands Nieuwe, en dit illustreert ook precies waarom ik geen zin heb om daar een abonnement af te sluiten. Vanwege dit gezeik dus.
Heb sowieso nog helemaal niets gemerkt van enige 'zomerdaling'. Moet elke dag plussen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:56 schreef V__L_N het volgende:
Leuk dat zomerdal. 1.45 uur op het rooster. Doe je er 2.50 uur over. Dat is toch ook van de zotten.
Een astronomisch aantal pakketjes trouwens. Worden er ook steeds meer, vandaag al goed voor 2 tassen. Hoewel ze van mij al die A5 pakketjes ook wel gewoon in de bundel hadden mogen stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |