abonnement Unibet Coolblue
pi_163963725
Help.. iemand al wel eens via meldingen fouten in de voorbereiding doorgegeven? Ik MOET de naam vd voorbereider opgeven, maar die geven ze al heel lang niet meer. Moet ook nummer vd bestelloop invullen.. is dat de naam/code vd wijk.. het staat op de labels maar die heb ik niet mee naar huis genomen :N

En zonder dit soort info wordt een verzoek om extra tijd volgens mij niet goed gekeurd, fijn is dat :')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_163963927
En dan te bedenken dat de meeste fouten gemaakt worden als de laatste wijk weer eens met heel veel mensen tegelijkertijd onder tijdsdruk wordt gezet. Dan kan je toch niet meer achterhalen wie het gesorteerd heeft.
pi_163964294
Anders wordt het gewoon extra tijd invullen en de uitleg mailen.. zal toch moeten mailen want ik was ook veel tijd kwijt om een pakje terug te brengen naar het depot (de TC gaf overigens ook gewoon toe dat ze te dikke pakjes van oa bol door de vingers zien!). Die optie staat er toch niet bij en dan moet je toch uitleg geven als je het toegekend wil krijgen.

Alles bij elkaar gaat het toch nog om 45 minuten, te krappe zomerdaltijd, fouten en gedoe met pakketje. Dat ga ik niet laten zitten...
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zaterdag 23 juli 2016 @ 22:47:58 #29
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_163964797
Gewoon XXX invoeren bij voorbereider of ngt (niet genoteerd). Nummer bestelloop is je wijknummer. Die staat ook op je rooster.

Ik geef vaak zat verbeteringen door voor een wijk zo. Meestal weet ik de voorbereider niet, de gene die wel iets opschrijven hebben onleesbare hanepoten.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_163965115
Zucht.. fouten in 3 verschillende straten en ik moet dus ook invullen dat het gaat om die en die postcode en dat en dat huisnummer.. maar dat werkt dus niet met verschillende straten :') vul het wel in vd eerste straat waar wat mis ging, de rest staat dan wel in de omschrijving. Ga niet voor elke fout een aparte melding maken.

En ik vul dan idd maar zoiets in bij naam voorbereider :)

quote:
Fout:
Loop is een verplicht veld.
En daar KAN ik dus niks in selecteren of invullen, dus ik kan geen melding doen. Ben ondertussen al een kwartier bezig om uberhaupt die melding te kunnen doen.... ik kan nu echt wel een potje schelden op dat ******** systeem hoor :(

Okee dat komt dus omdat ik bij depot het gebied heb geselecteerd waar dit bij hoort, maar dat depot bestaat niet meer als een echt apart depot, dus daar kun je geen loop meer bij kiezen.. wat een faalsysteem dit.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zondag 24 juli 2016 @ 14:50:31 #31
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_163974421
Anders zet je hem onder volgorde bundels (volgens mij ongeveer zo). Daar hoef je veel minder in te vullen.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_163975574
Het is uiteindelijk wel gelukt :P zal me benieuwen of de TC alles goedkeurt. Ook per wijk wat tijd doorgegeven met als reden dat de normtijd niet goed is, maar daar wordt nog steeds moeilijk om gedaan. Collega had op 3 wijken bij elk uitloop, maar dat werd dan bijv maar bij 1 wijk goedgekeurd. Dan heb je dus 30 min uitloop en krijg je 10 minuten want dat vinden ze wel voldoende. :N Deze collega heeft het nu ook aan de stok omdat ze volgens postnl dus minuren weg moet werken, terwijl zij volgens haar eigen berekening inmiddels al zo'n 7 uur aan onbetaalde uitloop heeft staan.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_163994878
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:33 schreef VixenFromHell het volgende:
Het is uiteindelijk wel gelukt :P zal me benieuwen of de TC alles goedkeurt. Ook per wijk wat tijd doorgegeven met als reden dat de normtijd niet goed is, maar daar wordt nog steeds moeilijk om gedaan. Collega had op 3 wijken bij elk uitloop, maar dat werd dan bijv maar bij 1 wijk goedgekeurd. Dan heb je dus 30 min uitloop en krijg je 10 minuten want dat vinden ze wel voldoende. :N Deze collega heeft het nu ook aan de stok omdat ze volgens postnl dus minuren weg moet werken, terwijl zij volgens haar eigen berekening inmiddels al zo'n 7 uur aan onbetaalde uitloop heeft staan.
Die collega moet een oranje kaart invullen.
pi_163995604
Qua meldingen vind ik de app wel makkelijk, Vrijdag ook een onleesbaar label, dus daar "zie foto" ingevuld en een foto van het label bijgevoegd. Ik kon kiezen uit alle depots waar ik wel eens werk, dus dat was even klikken en klaar.
Uitloop door dramatische voorbereider kon ik compenseren doordat ik in een andere wijk ineens redelijk slim en snel was, dus de inloop op de ene was even groot als de uitloop op de andere.

Eerste week zomerdal 15 minuten bijgeboekt op een wijkje van 35 minuten vanwege veel volume (hele volle tas, waar die wijk normaal hooguit een half tasje heeft). Is gewoon goedgekeurd en zo hoort het ook.

Hier was de afgelopen weken de normtijd met 12% redelijk haalbaar, ben benieuwd of ik het aankomende week nog steeds haal als er van dinsdag t/m vrijdag 20% gekort wordt.
pi_163995748
Dat ga je dinsdag sowiezo niet redden. Met de dikke gidsen van de H&M ben je eerder langer bezig dan dat je tijd kan besparen. Typisch PostNL, ze weten dat die gidsen dinsdag komen, maar nog steeds trekken ze er tijd vanaf.
pi_163996793
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:24 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

Die collega moet een oranje kaart invullen.
Ja, eigenlijk wel. Je zou denken dat ze het niet voor niets allemaal heel goed bijhoudt, maar ze doet er volgens mij niets mee.. zonde van de moeite dan om wel alles te noteren.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_163997418
Gegroet broeders en zusters,

Ik loop een beetje tegen wat frustraties aan met het aanbod van een smartphone en bundel van hollandsnieuwe en ben benieuwd of collegas vergelijkbare of andere ervaringen hebben.

Ik heb de Huawei y6 optie gekozen waar aangegeven staat dat daar 2gig ram in zou moeten zitten, (en ik had begrepen via de klantenservice van hollandsnieuwe dat dit ook een dualsim hoort te zijn als je via postnl besteld)

ik heb echter ontvangen, een Huawei y6 met maar 1 gig ram en geen dualsim functie. (modeltype Huawei SCL-L01)

ben vandaag aan het bellen geweest met klantenservice van hollandsnieuwe en IT helpdesk van postnl, en wordt lekker heen en weer gestuurd tussen kastje en de muur, hollandsnieuwe claimt dat postNl zelf de webpagina met aanboden beheert en zij dus daar niks over kunnen zeggen. (dat het geleverde toestel 2gig aan ram zou hebben dus) en dat postNL de toestellen heeft opgekocht en zelf zou leveren,

De IT helpdesk zegt dat de levering nog steeds via hollandsnieuwe zou gaan, en weet niks over de beheer van de webpagina met aanbiedingen. (de IT helpdesk durfde ook niks te zeggen over het modeltype telefoon dat ze opgekocht hebben)

Heerlijk frustrerend en onduidelijk dus!

---------
In ieder geval, hebben mensen hier die ook voor de Y6 optie hebben gekozen eenzelfde model telefoon ontvangen (Huawei SCL-L01)? of hebben jullie een Y6 met dualsim en 2gig variant ontvangen (Huawei SCL-L21)?

als iemand nog ideeën heeft over hoe ik toch het juiste toestel kan krijgen hoor ik dat graag ;)
  maandag 25 juli 2016 @ 14:10:24 #38
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_163998392
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:29 schreef Talvara het volgende:
Gegroet broeders en zusters,

Ik loop een beetje tegen wat frustraties aan met het aanbod van een smartphone en bundel van hollandsnieuwe en ben benieuwd of collegas vergelijkbare of andere ervaringen hebben.

Ik heb de Huawei y6 optie gekozen waar aangegeven staat dat daar 2gig ram in zou moeten zitten, (en ik had begrepen via de klantenservice van hollandsnieuwe dat dit ook een dualsim hoort te zijn als je via postnl besteld)

ik heb echter ontvangen, een Huawei y6 met maar 1 gig ram en geen dualsim functie. (modeltype Huawei SCL-L01)

ben vandaag aan het bellen geweest met klantenservice van hollandsnieuwe en IT helpdesk van postnl, en wordt lekker heen en weer gestuurd tussen kastje en de muur, hollandsnieuwe claimt dat postNl zelf de webpagina met aanboden beheert en zij dus daar niks over kunnen zeggen. (dat het geleverde toestel 2gig aan ram zou hebben dus) en dat postNL de toestellen heeft opgekocht en zelf zou leveren,

De IT helpdesk zegt dat de levering nog steeds via hollandsnieuwe zou gaan, en weet niks over de beheer van de webpagina met aanbiedingen. (de IT helpdesk durfde ook niks te zeggen over het modeltype telefoon dat ze opgekocht hebben)

Heerlijk frustrerend en onduidelijk dus!

---------
In ieder geval, hebben mensen hier die ook voor de Y6 optie hebben gekozen eenzelfde model telefoon ontvangen (Huawei SCL-L01)? of hebben jullie een Y6 met dualsim en 2gig variant ontvangen (Huawei SCL-L21)?

als iemand nog ideeën heeft over hoe ik toch het juiste toestel kan krijgen hoor ik dat graag ;)
De bestelpagina is duidelijk een pagina van Hollands Nieuwe, niet van PostNL. PostNL heeft juist met opzet willen kiezen voor een systeem waarin zij enkel de vergoeding verstrekt, en wij zelf via Hollands Nieuwe (of een andere provider naar keuze) een toestel moeten regelen.

Het lijkt mij dat die helpdeskfiguur van Hollands Nieuwe uit zijn/haar nek lult.

Juridisch is het ook heel simpel: Jij hebt een contract afgesloten bij Hollands Nieuwe voor een telefoon met abonnement. Jij hebt dus een overeenkomst met HN, en bent hun klant. PostNL heeft hier dus niets mee te maken.

Ik denk dat we gewoon weer te maken hebben met de beroerde en beruchte klantenservice van Hollands Nieuwe, en dit illustreert ook precies waarom ik geen zin heb om daar een abonnement af te sluiten. Vanwege dit gezeik dus.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_164000323
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

...

Juridisch is het ook heel simpel: Jij hebt een contract afgesloten bij Hollands Nieuwe voor een telefoon met abonnement. Jij hebt dus een overeenkomst met HN, en bent hun klant. PostNL heeft hier dus niets mee te maken.

Ik denk dat we gewoon weer te maken hebben met de beroerde en beruchte klantenservice van Hollands Nieuwe, en dit illustreert ook precies waarom ik geen zin heb om daar een abonnement af te sluiten. Vanwege dit gezeik dus.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik de enigste ben met dit probleem, maar de klantenservice lijkt het allemaal voor de eerste keer te horen.

Ik denk niet dat ik nog lang klant bij hun zal blijven. ze hebben nu ook mijn account stopgezet, Prima zou je denken. maar bij een bestellings fout heb ik twee paketten ontvangen en 1tje aan de deur geweigerd. Het abonoment wat ze hebben stopgezet is dus voor de simkaart die ik nog heb en niet voor de simkaart die ik geweigerd heb aan de deur.

(over gebeld en ze zouden dat probleem rectificeren, maar ik zie het gebeuren dat ik zometeen deze telefoon terugstuur en ze denken dat ik er nog 1 heb omdat ze de bestellings nummers in hun system perongelijk hebben omgewisseld)

de aangeboden prijzen waren wel aantrekkelijk, maar tot dus ver is het voor mij in ieder geval een drama.
pi_164016903
Ja das duidelijk.. niet doen dus die HN :N wat een gedoe zeg...

Hier wel wat goed nieuws, de uitloop is gewoon netjes betaald :) alles dus. Fijn :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_164017864
Lekker begin van de week. Mijn eerste loop niet aangekomen op depot, ik bellen naar admi, die komt over een uurtje hebben we net te horen gekregen.
Ok, geen probleem, ik fiets wel naar het andere depot om loop 2 te doen. Dat was goed, want daar kwamen alleen loop X en Y later.
Kom op dat depot, mist loop 2 ook.
Naar huis gefietst, admi weer gebeld, die kwaad dat zij niks door kregen van voorbereiden.
Bellen daarna terug. Alle missende lopen worden om 12.15 gebracht. Uur wachttijd moet (en ga) ik doorgeven van admi, zij zorgen ervoor dat ik dat krijg.
Zo krijg je de dag wel om.
  Moderator dinsdag 26 juli 2016 @ 12:50:50 #42
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_164019240
Hier maar drie lopen vertraagd door de h en m. En allemaal stond er al een stuk op het depot. Best netjes gedaan.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_164021611
Hier alles mooi op tijd klaar, ondanks de h&m en het ontbreken van aardig wat mensen.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 16:56:01 #44
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_164024588
Leuk dat zomerdal. 1.45 uur op het rooster. Doe je er 2.50 uur over. Dat is toch ook van de zotten.
Een astronomisch aantal pakketjes trouwens. Worden er ook steeds meer, vandaag al goed voor 2 tassen. Hoewel ze van mij al die A5 pakketjes ook wel gewoon in de bundel hadden mogen stoppen.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  Redactie Sport dinsdag 26 juli 2016 @ 17:01:53 #45
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_164024698
Hier vanochtend voor het eerst alleen op pad. 2:08 stond ervoor, 2:50 over gedaan. Veel toeristen alweer buiten die foto's van mij en mijn fiets(tassen) wilden maken :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_164024797
Vooruit maar weer: min of (vooral) meer gedwongen verlof omdat anderen anders minuren maken, maar wel met een stapel loopwijzers aan huis komen: of ik die nog even na wil kijken. Wil mijn laatste dagen niet moeilijk doen, maar eh... waar kan ik mijn tijd declareren? :(
pi_164026699
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 16:56 schreef V__L_N het volgende:
Leuk dat zomerdal. 1.45 uur op het rooster. Doe je er 2.50 uur over. Dat is toch ook van de zotten.
Een astronomisch aantal pakketjes trouwens. Worden er ook steeds meer, vandaag al goed voor 2 tassen. Hoewel ze van mij al die A5 pakketjes ook wel gewoon in de bundel hadden mogen stoppen.
Heb sowieso nog helemaal niets gemerkt van enige 'zomerdaling'. Moet elke dag plussen. :')
pi_164026718
Hier 1 uur uitloop over 3 wijken. Je tilt je een hernia met die H&M gidsen :P
  Redactie Sport woensdag 27 juli 2016 @ 10:10:02 #49
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_164040085
Ik heb gisteren tijd bijgeschreven, maar ik zie vandaag dat ze gewoon die 40 minuten van de geplande tijd hebben afgehaald? Was eerst 2:08, nu 1:28... zo kan ik het ook wel... Of mis ik iets hier?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_164041432
Dat komt omdat de woensdag e vrijdag daldagen zijn. Dan krijg je minder tijd vanwege minder volume. Als je tijd tekort komt, gewoon bijschrijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')