Zuchtquote:Nintendo verkoopt vanaf volgende maand de Pokémon Go Plus, een armband die gaat trillen als de drager in de buurt van een Pokémon is. Het apparaatje, dat in eerste instantie alleen met iPhones zal werken, verschijnt eind augustus voor 40 euro.
Yes, of hopen dat je een andere Mr Mime vindt met een hogere CPquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:08 schreef Mrmime het volgende:
Vraagje: hoe krijg je nu bijvoorbeeld een Mr mime op een hoge cp? Omdat deze niet kan evolven.. Kan dat dus alleen door te "power uppen"?
Bij mij om de hoek is elke middag een Mr mime te vinden dus ik spaar ze even op dan inderdaad! Vanmiddag een gevangen van 368 cpquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:09 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Yes, of hopen dat je een andere Mr Mime vindt met een hogere CP
Tsjah, pech. Dat gebeurt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fucking Lure aangezet komt er een Tentacruel mijn vriendin op level 11 vangt hem met cp24 voor mij is de cp440 ik doe berries en een blauwe curveball het was zelfs Excellent en heb hem gewoon niet dit is de fucking derde dag op rij met een nieuwe Pokémon.
In 1 keer gevangen met een normale bal zonder effect. Soms zit het mee en soms zit het tegen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fucking Lure aangezet komt er een Tentacruel mijn vriendin op level 11 vangt hem met cp24 voor mij is de cp440 ik doe berries en een blauwe curveball het was zelfs Excellent en heb hem gewoon niet dit is de fucking derde dag op rij met een nieuwe Pokémon.
ik denk gewoon elektrische pokemon? weet het niet zekerquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Welke pokemons winnen er van een slowbro?
werkt al de hele dag goed bij mijquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:46 schreef KingRadler het volgende:
en hoe is het met stabiliteit verbinding deze avond
Boh, waar vond je Pikachu?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb vandaag n Pikachu gevangen![]()
En ik had al twee Charmanders uit n 2km ei en n Squirtle gevangen en Bulbasaur was m'n beginpokemon
Ik heb al 4 Pikachu's.quote:
Het is daar de hele dag druk met spelers... Kwam er zojuist nog langs met hardlopen en idd weer erg drukquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:51 schreef Remqo het volgende:
Weer wezen jagen op de Zaanse schans, en het is er 's avonds nog nooit zo druk geweest.
Ik heb m'n pokedex weer aardig kunnen bijvullen:
Metapod
Beedrill
Nidorina
Nidoran (mannetje)
Gloom
Venonat
Diglet
Bellsprout
Seeking
Dratini
Dragonair (wel een slappe)
in Vlissingenquote:
We moeten een keer samen, het is niet alsof ik 3298473829 uur verderop woonquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:51 schreef Remqo het volgende:
Weer wezen jagen op de Zaanse schans, en het is er 's avonds nog nooit zo druk geweest.
Ik heb m'n pokedex weer aardig kunnen bijvullen:
-lijstje-
Weet niet of er al antwoord is gegeven, maar vanaf het terras van de mexicaan zijn er twee bereikbaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja zijn er. Alleen niet die van af de terrasjes bij kunt geloof ikMaar dat weet ik niet 100% zeker. Maar bij die sportschool zitten er 2. Club vie is er 1. Begin van de brug is er 1 en op die kleine brug richting blaak zitten er 2.
edit: oke wel van af het terras dus
ook veel nieuwe?quote:
Een paarquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ook veel nieuwe?
O, en m'n eerste gym veroverd dus. Drie tellen ofzo, maar toch
ik heb vandaag ook wel asociaal veel gepokemond eigenlijk..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een paar
Porygon?
Venomoth
Drowzee
Echt ik vind het heel wat![]()
Iedereen wordt blij van nieuwe Pokémonquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een paar
Porygon?
Venomoth
Drowzee
Echt ik vind het heel wat![]()
Dat is toch best wel erg hoog. Congrats. Welk lvl ben je?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:25 schreef Nystiq het volgende:
Enige goeie vangst vandaag was een lickitung van 861.
22. Meestal krijg ik wel mooiere dingen in Kijkduinquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat is toch best wel erg hoog. Congrats. Welk lvl ben je?
Ik ben 21, en zo hoog kom ik ze toch echt niet tegen hier.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:27 schreef Nystiq het volgende:
[..]
22. Meestal krijg ik wel mooiere dingen op KijkduinViel tegen vandaag.
Constant 4 lures aan hier en gister 1760 Lapras gevangenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:27 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ben 21, en zo hoog kom ik ze toch echt niet tegen hier.
16 hier kwam een 811 Pidgeot tegen, helaas gevlogen. Kan dus wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:27 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ben 21, en zo hoog kom ik ze toch echt niet tegen hier.
Master balls? Das knapquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:28 schreef Loux het volgende:
Ik liep vanavond tegen een Blastoise van 1092 aan, maar kreeg 'm met geen mogelijkheid te pakken. Minstens tien masterballs aan verspild tot ie vluchtte.
Wáááát ?!?! Heel erg jammer zeg.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:28 schreef Loux het volgende:
Ik liep vanavond tegen een Blastoise van 1092 aan, maar kreeg 'm met geen mogelijkheid te pakken. Minstens tien masterballs aan verspild tot ie vluchtte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |