SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Ik was al blij met een 119cp Pokemonquote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:32 schreef ForzaMilan het volgende:
Gisteren een Alakazam gevangen!![]()
Helaas maar 780 CP
kwam uit een 5km ei, ik ga vandaag proberen om nog twee eitjes uit te laten komenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:29 schreef Vidura het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een Vulpix
Ik wil Ninetales
Lenie 't Hart zou dit niet leuk vindenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:38 schreef Zelfscanner het volgende:
Een seal op het platteland. Moet kunnen.
Stel ik heb 10 pidgeysquote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:35 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Transferren voor candy doe ik ook. Ik hou 1, maximaal 2, van dezelfde pokemon en de rest verkoop ik. Waarom zou dat niet goed zijn?
Niet. moet 1 voor 1.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:43 schreef Vidura het volgende:
Ik las gister dat iemand hier al z'n pokemons tegelijk kon evolueren, hoe doe je dat?
Klopt. Daarom max rond de 50 evoluties klaar hebben staanquote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:44 schreef Vidura het volgende:
[..]
En ondertussen tikt de Lucky Egg-tijd door zeker?
Ja, als je als een idioot gaat evolven kan je max 60 doen, 50 is meer realistisch.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:44 schreef Vidura het volgende:
[..]
En ondertussen tikt de Lucky Egg-tijd door.
Oh, als dat het is..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:42 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Stel ik heb 10 pidgeys
Dan heb ik 30 candy
Doe ik er 9 blenden heb ik 1 pydgey over en 39 candy.
Ik kan nu 1 pidgey evolven
Als ik in dezelfde situatie en er 7 blend heb ik 37 candy.
Dan kabn ik 3 pidgeys evolven.
hogere wiskunde ik weet
Dit. Ik deed er vanochtend 40 en had 7 minuten over, geen enkele keer vastgelopen (wonder op zich). Dan had ik er dus ongeveer 50 kúnnen doen in een halfuur. Maar als 'ie één keer vastloopt ben je al screwed natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:45 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja, als je als een idioot gaat evolven kan je max 60 doen, 50 is meer realistisch.
En weer 2 (of 1) Pidgeots blenden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:42 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Stel ik heb 10 pidgeys
Dan heb ik 30 candy
hogere wiskunde ik weet
Boh, was ik nog maar docent. Dan had ik dit soort tentamens gemaaktquote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:42 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Stel ik heb 10 pidgeys
Dan heb ik 30 candy
hogere wiskunde ik weet
Niet zo bitchen, ik heb gisteren er 1 gepakt van 168 CPquote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:32 schreef ForzaMilan het volgende:
Gisteren een Alakazam gevangen!![]()
Helaas maar 780 CP
Je hebt 8 pidgeys, En er komt een meowth aan en eet de helft op. Hoe veel pidgeys zijn er nog over?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Boh, was ik nog maar docent. Dan had ik dit soort tentamens gemaakt
Geen, want de resterende pigdey's zijn weggevlogenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je hebt 8 pidgeys, En er komt een meowth aan en eet de helft op. Hoe veel pidgeys zijn er nog over?
120quote:
1260 gyarados, ik zou nog ff doorzoeken naar een hogere magikarp ..quote:
vrijdag 22 juli 2016 14:02 schreef over_hedge het volgende:[/b]quote:Op [quote]
[b]Op vrijdag 22 juli 2016 14:08 schreef probeer het volgende:
[..]
1260 gyarados, ik zou nog ff doorzoeken naar een hogere magikarp ..
Of vind gewoon meer magikarp en lvl dan je hoogste up...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
vrijdag 22 juli 2016 14:02 schreef over_hedge het volgende:[/b]
[..]
120
Hier gaat wat misquote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:10 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Of vind gewoon meer magikarp en lvl dan je hoogste up...
3, want ik stuurde er 1 per ongelijk naar de blenderquote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je hebt 8 pidgeys, En er komt een meowth aan en eet de helft op. Hoe veel pidgeys zijn er nog over?
Denk dat hier veel een moord zouden doen voor een Chansey, level 20 of niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
Jullie gaan hard
Ik zelf overigens ben net level 12, maar ik kom maar weinig hoge Pokemon tegen. Wel wat nieuwe als een Chansey maar die was level 20
Ik vind het erger dat ik direct wist welke Pokemon het wasquote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:14 schreef over_hedge het volgende:
Ik wist niet eens wat een Chansey was. Moest het echt ff opzoeken
De moeder onder de Pokemonquote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat ik direct wist welke Pokemon het was
Niets mis met stukjes jeugdherinneringen. Ik ken ook alle Pokemons nog hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat ik direct wist welke Pokemon het was
Ik dacht dat ik ze allemaal wistquote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:15 schreef Vidura het volgende:
[..]
Niets mis met stukjes jeugdherinneringen. Ik ken ook alle Pokemons nog hoor.
Die moet ik nog vindenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:14 schreef over_hedge het volgende:
Ik wist niet eens wat een Chansey was. Moest het echt ff opzoeken
Ho ho het zijn er 729quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ze allemaal wistMaar blijkbaar 150/151
Nee, 151quote:
721 tot Gen 6quote:
Dan zijn we van dezelfde generatiequote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, 151Alles er na telt niet.
(oke silver en gold heb ik ook nog gespeeld vroeger)
Ik heb niet verder gelezen dan de eerste alinea van de Pokewikiquote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:32 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
721 tot Gen 6
(En er zijn er al meer dan 8 confirmed voor gen 7, maar hoeveel het er precies worden, weten we rond november)
2e waren ook nog wel leuk. En 3 hooguit. Daarnaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:32 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso die Pokemons na de 151! De games waren wel leuk en werden beter, maar de Pokemons
Pokemon silver/gold ging nog wel maar daarna...waren bijna geen beesten meer te noemen zeg....quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:32 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso die Pokemons na de 151! De games waren wel leuk en werden beter, maar de Pokemons
Je vergeet Geelquote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:35 schreef Vidura het volgende:
Rood/Blauw/Goud/Zilver waren pareltjes. Daarna was het alleen maar ruk.
En groen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je vergeet GeelPikachu die een beetje achter je aan zit te waggelen
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
Jullie gaan hard
Ik zelf overigens ben net level 12, maar ik kom maar weinig hoge Pokemon tegen. Wel wat nieuwe als een Chansey maar die was level 20
Die is toch nooit uitgegeven in Nederland c.q. Europa?quote:
Ohja.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je vergeet GeelPikachu die een beetje achter je aan zit te waggelen
Dat is beter!quote:
Dacht van niet. Maar ik heb hem welquote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die is toch nooit uitgegeven in Nederland c.q. Europa?
De Japanse Pokémon Blauwquote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:49 schreef over_hedge het volgende:
Wat is pokemon groen? Kan je daar alle 151 pokemons in vangen?
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:49 schreef over_hedge het volgende:
Wat is pokemon groen? Kan je daar alle 151 pokemons in vangen?
Ah niet zo boeiend dusquote:
De drie die ik niet hebquote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:55 schreef julius123 het volgende:
Gisteren een porygon van 641 gevangen en een electrabuzz van 437. Een eergisteren een vulpix van 167
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:01 schreef over_hedge het volgende:
deze [ afbeelding ]
Dat was zo tof vroegerKon je als je er 1 gevangen had een sticker plakken. Dat was helemaal geweldig als 7 jarig jongetje.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:01 schreef over_hedge het volgende:
deze [ afbeelding ]
Dat was zo tof vroegerKon je als je er 1 gevangen had een sticker plakken. Dat was helemaal geweldig als 7 jarig jongetje.
Was zo tofquote:
Even verdiept in die IV's en blijkbaar heb ik een 15/15/15 Evee tussen mijn pokemon.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:58 schreef DannyDeko het volgende:
Weedles: Seen 8.
Caterpies: Seen 3.
Bijna level 19
Ik had hem ook nietquote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was zo tofEen hele guide ook hoe je het spel moest spelen en hoe alles werkte. En hele grafieken over de sterkte van elke pokemon. Welke tm wat is etc etc. Heel handig, die dingen zou je nu gewoon op internet opzoeken. Maar toen dus in dit boek.
CP?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even verdiept in die IV's en blijkbaar heb ik een 15/15/15 Evee tussen mijn pokemon.
390CP.quote:
Volgens een bestandje ergens wordt een magikarp gemiddeld 11x zoveel waard. Dus 120 x 11 = een 1320 gyarados. ;pquote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:08 schreef probeer het volgende:
[..]
1260 gyarados, ik zou nog ff doorzoeken naar een hogere magikarp ..
Dat boek waar ik het over heb?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had zo'n robuuste case bij mijn Gameboy (Green edition)![]()
En nog een of ander Pokemon guide book met goede tips.
Tof hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was zo tofEen hele guide ook hoe je het spel moest spelen en hoe alles werkte. En hele grafieken over de sterkte van elke pokemon. Welke tm wat is etc etc. Heel handig, die dingen zou je nu gewoon op internet opzoeken. Maar toen dus in dit boek.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:04 schreef Maraca het volgende:
Wie was ook alweer bezig met Magicarp?
[ afbeelding ]
Leuk die nostalgie. Zaten altijd pokemon te spelen met dat boek. Onderweg naar zuid frankrijk. Ouders vonden het wel best. Die hadden dan geen last van ons. En mijn zus vond het maar stom want die was net te oud voor pokemon dus die had niks te doen.quote:
Je zus was toen al 40+?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Leuk die nostalgie. Zaten altijd pokemon te spelen met dat boek. Onderweg naar zuid frankrijk. Ouders vonden het wel best. Die hadden dan geen last van ons. En mijn zus vond het maar stom want die was net te oud voor pokemon dus die had niks te doen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:04 schreef Maraca het volgende:
Wie was ook alweer bezig met Magicarp?
[ afbeelding ]
Maar het kan wel heel veel dust schelenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
390CP.
Blijkbaar heeft die CP niet zo veel te maken met de sterkte van je pokemon uiteindelijk. Het is meer de IV wat uitmaakt qua damage enzo.
quote:
SPOILER: IV's ExplainedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een beetje het genenpakket van je Pokémon, die de potentiële kracht van Pokémon bepaalt. Zo kan een Pikachu van gelijk level sneller zijn dan een ander, omdat hij meer 'Speed IV' heeft, om het heel basaal uit te leggen.quote:
Ah mooi, want veel te ingewikkeld.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:17 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Een beetje het genenpakket van je Pokémon, die de potentiële kracht van Pokémon bepaalt. Zo kan een Pikachu van gelijk level sneller zijn dan een ander, omdat hij meer 'Speed IV' heeft, om het heel basaal uit te leggen.
Je kunt er in Pokémon GO niets aan doen, dus is verder ook niet zo heel interessant om te onthouden
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ook.
Moeilijk man...SPOILER: IV's ExplainedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ik geef het een paar weken als Nitanic met zonder updates komt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:18 schreef Maraca het volgende:
Dat is wel jammer eigenlijk. Had liever een systeem gezien als in de andere games. Denk dat dit op den duur wel gaat vervelen eigenlijk
Maar voorlopig nog niet
Pics van je zusquote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]![]()
Nee maar als je kleine broertjes een spelletje spelen met rare beestjes kan je dat natuurlijk ook niet leuk vinden dan ben je daar veel te stoer voor!
quote:
Ik ben echt een newb, ik weet niet eens wat ik moet evodingessen en power uppenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:27 schreef colastroop het volgende:
[..]
ok. ik begrijp niks van dat IV gebeuren
Werd ook wel tijd want Nintendo had echt iets goeds nodig. Ik zelf vind hetzelf weinig aan wat ze maken. Hooguit soms de Pokemon op de DS maar verder, zo'n Wii zou ik echt 2x doen en dan nooit meer..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:29 schreef Slayage het volgende:
ik liep gisteren avond tegen 22:00 langs het spuiplein hier in den haag. een enorme meute mensen bij elkaar. ik dacht, "een demonstratie op dit tijdstip?". toen viel het me op dat iedereen op zijn/haar telefoon aan het kijken was. ja hoor iedereen aan de pokemon.![]()
![]()
![]()
had met een vriend afgesproken die de game ook speelt. het was een pokestop of iemand had een lure gegooid ofzo.
mooi om te zien dat nintendo het weer flikt, na de wii om jan en alleman aan het gamen te krijgen en nu niet in de woonkamer met de gordijnen dicht maar gewoon op straat
Ja zijn er. Alleen niet die van af de terrasjes bij kunt geloof ikquote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:36 schreef Happel het volgende:
Zijn er mensen in Rotterdam die me kunnen zeggen of er pokestops in Oude haven zijn?
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:36 schreef Happel het volgende:
Zijn er mensen in Rotterdam die me kunnen zeggen of er pokestops in Oude haven zijn?
Geloof dat ik een sheet van Reddit hier voorbij zag komen waar je wat in kan vullen om hier achter te komen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:30 schreef colastroop het volgende:
je kan de IV van je pokemon toch nergens zien? of geb ik iets gemist?
Ik zie liever dat dit soort dingen worden gepost in het daarvoor bestemde topic.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alstublieft Zelfs met een paar lures erin.
Dit zijn alleen de pokestops?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:40 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik zie liever dat dit soort dingen worden gepost in het daarvoor bestemde topic.
oh zo. vind dat met die sheets een beetje ver gaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:40 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Geloof dat ik een sheet van Reddit hier voorbij zag komen waar je wat in kan vullen om hier achter te komen?
Als ik het nu zo lees zijn die verschillen vrij marginaal dus ik ga me er voorlopig nog niet mee bezig houden. Ben nu ook nog maar Level 9 (moest opnieuw beginnen omdat m'n vorige account me te vaak inlogproblemen gaf). Net een Machop uit een 5km ei. Al 3 10km eieren te pakken, die bewaar ik nog even...
Ja, je kan toch gewoon een screenshot maken vanuit de app?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mogen pokestops wel gepost worden of is dat ook cheaten?
Dat zijn statische dingen en hebben niks met geluk te maken.
Nice. Morgen vanaf het terras Pokemon vangen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja zijn er. Alleen niet die van af de terrasjes bij kunt geloof ikMaar dat weet ik niet 100% zeker. Maar bij die sportschool zitten er 2. Club vie is er 1. Begin van de brug is er 1 en op die kleine brug richting blaak zitten er 2.
edit: oke wel van af het terras dus
10.5 - 11, dus ik ging van 10.5 uitquote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:06 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Volgens een bestandje ergens wordt een magikarp gemiddeld 11x zoveel waard. Dus 120 x 11 = een 1320 gyarados. ;p
Pokéstops mogen wat mij betreft wel hier gepost worden. Maar het is ook weer niet de bedoeling dat dit een groot request-topic gaat worden, want dan heb ik liever dat het in het andere topic gebeurt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mogen pokestops wel gepost worden of is dat ook cheaten?
Dat zijn statische dingen en hebben niks met geluk te maken.
(Y)quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:51 schreef Unites het volgende:
[..]
Pokéstops mogen wat mij betreft wel hier gepost worden. Maar het is ook weer niet de bedoeling dat dit een groot request-topic gaat worden, want dan heb ik liever dat het in het andere topic gebeurt.
Als je op Items klikt, dan zie je bovenaan iets van X/350 (?). Zo even uit mijn hoofd, heb tel niet bij de hand.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:56 schreef Murmeli het volgende:
Kut. Gooi ik 10 pokeballs weg omdat mn tassie vol is, krijg ik alsnog een melding dat ie vol is
Hoeveel items kunnen erin dan en wat telt daarvoor allemaal mee?
De afgelopen week ben ik maar 2x een Gastly tegengekomen en dat was het.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
428 Gengar First pokeballs gevangen. Meteen mijn sterkste Pokemon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool, tnx!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:59 schreef Vidura het volgende:
[..]
Als je op Items klikt, dan zie je bovenaan iets van X/350 (?). Zo even uit mijn hoofd, heb tel niet bij de hand.
Tof spel is het ook, ik ben lvl 20 en nog geen enkele keer Oddish tegengekomenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:39 schreef Bienelientjee het volgende:
Eerste twee eieren uitgekomenEen oddish (had ik al) en een diglet!
Lvl 8 nu
Idd! Zie hier ook allemaal Pokemons die ik nog niet ben tegengekomen. Meteen ook de Pokemons die écht tof zijn, bv. Dratini, Dudrio, Hitmonchan/lee etc.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 16:33 schreef Donnis het volgende:
[..]
Tof spel is het ook, ik ben lvl 20 en nog geen enkele keer Oddish tegengekomenVoorbeeld van de goede balans in hoe moeilijk het is om ze allemaal te vangen.
Of als je toch voorlopig niet naar de Gym gaat en je Pokemons leven allemaal nog 100%, dan 75% van je gevangen flesjes wegdoen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 16:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Cool, tnx!
386/350![]()
Ff wat kansloze vleermuizen vangen maar. Dan zijn ze zo op
Ik merk wel, nu ik langzaam een hoger level krijg (Ik loop niet echt actief rond nog ofzo), dat ik ooksterkere pokemon tegenkom. Sommige hoog ge-evolueerde die ik dan niet kan vangen helaasquote:Op vrijdag 22 juli 2016 16:33 schreef Donnis het volgende:
[..]
Tof spel is het ook, ik ben lvl 20 en nog geen enkele keer Oddish tegengekomenVoorbeeld van de goede balans in hoe moeilijk het is om ze allemaal te vangen.
was dat niet een paars boek waar bijna alles instond? Kreeg je als pre-order bij de pokemon rood en blauw.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had zo'n robuuste case bij mijn Gameboy (Green edition)![]()
En nog een of ander Pokemon guide book met goede tips.
In Eskisehir (Turkije) zijn ze net zo zeldzaam als een Weedle in Arnhem.quote:
Je kan ook zo bekijken dat je er dan wel langer fun aan hebtquote:Op vrijdag 22 juli 2016 17:26 schreef probeer het volgende:
Ik moet zeggen .. als die tracker niet werkt is het echt vrij onmogelijk om een pokemon te vinden wanneer hij op de tracker verschijnt. Heb nu al 2x een bulbasaur gezien, maar geen flauw idee waar ik dan heen moet. Kan zo'n beetje alles binnen 2 km zijn.
En dat verneukt mijn zin om te spelen toch behoorlijk.
Niet kunnen vinden wat er wel is door een falend systeem is niet fun though.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:06 schreef Vidura het volgende:
[..]
Je kan ook zo bekijken dat je er dan wel langer fun aan hebt
Tja. Blijf moed houden, zo kwam ik gister en vandaag een Squirtle tegen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:07 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Niet kunnen vinden wat er wel is door een falend systeem is niet fun though.
Waren die voetstapjes daar niet voor? 1 = dichtbij, 2 = verderop, 3 = heel wat verderop.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:08 schreef Zelfscanner het volgende:
Er is wel een truc heb ik gemerkt. Zodra die als 1e in je lijst staat, ben je dichtbij. Hoe verder op de lijst hoe verder weg.
Ja klopt. Maar ik merk ook dat zodra die als 1e op de lijst staat, dat die dan ook bijna naast je is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:09 schreef Vidura het volgende:
[..]
Waren die voetstapjes daar niet voor? 1 = dichtbij, 2 = verderop, 3 = heel wat verderop.
Mja, volgens mij had het geen functie, dat ding.
Ja, dat wel inderdaad. Het is nu een kwestie van kijken of de betreffende pokemon stijgt of zakt in die lijst van 9. Maar ja, dan nog is het geen doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:08 schreef Zelfscanner het volgende:
Er is wel een truc heb ik gemerkt. Zodra die als 1e in je lijst staat, ben je dichtbij. Hoe verder op de lijst hoe verder weg.
Klopt, maar die werken dus niet meer. Zelfs als ik naast een gespawnde pokemon sta, geeft die tracker nog 3 stapjes aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:09 schreef Vidura het volgende:
[..]
Waren die voetstapjes daar niet voor? 1 = dichtbij, 2 = verderop, 3 = heel wat verderop.
Mja, volgens mij had het geen functie, dat ding.
Wat is spawn?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:11 schreef probeer het volgende:
[..]
Klopt, maar die werken dus niet meer. Zelfs als ik naast een gespawnde pokemon sta, geeft die tracker nog 3 stapjes aan.
Individual Value.quote:
Ehm .. zegmaar als de pokemon zichtbaar op de kaart verschijnt. Zelfs als ik er dan naast/op sta, geeft de tracker nog 3 stapjes aan. Ook focussen op 1 pokemon (door op de tracker te selecteren) verandert niets aan het aantal stapjes. Is nu zelfs compleet nutteloos, want je kan dan niet meer zien of de pokemon bovenaan in de tracker staat (en dus dichterbij is) of onderaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:13 schreef Vidura het volgende:
[..]
Wat is spwan?
Als je erop klikt, en dan op een Pokemon klikt, dan gaat dat ding wel focussen op die Pokemon. Dat is het enige wat ik aan dat ding heb kunnen ontdekken.
Dat zou fijn zijn voor wat meer spelers die niet al level 20 zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:20 schreef KingRadler het volgende:
ik zie nieuwe gyms verschijnen op de kaart
toch niet een bug in spelquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn voor wat meer spelers die niet al level 20 zijn
geoooquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
"Pokemon Go is already more popular than Tinder, another app where you swipe to find monsters in your area."
430 en heel veel candies verzamelenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:35 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb een nidoran van 430 en een nidorino van 642
welke is beter om nidoking van te maken?
Met een Dratini is het het al waard vind ikquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:41 schreef Loux het volgende:
Vanochtend een lure gezet op mijn 'thuis-pokestop', en toen lag na drie minuten de server er voor een uur uit.![]()
Nu poging twee en de eerste pokémon die spawnt is een dratini! Hopelijk zet dit door en is dit een goede lure en niet eentje met enkel pidgeys en weedles!
Die is hier in de buurt vrij common.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met een Dratini is het het al waard vind ik
Aha, ik heb had er ook 1, Dratini, Squirtle en Krabby bij elkaar maar was 1 malig, dus levelen oid gaat totaal niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:47 schreef Loux het volgende:
[..]
Die is hier in de buurt vrij common.Maar daarom juist fijn; candy sparen!! Zit nu op 19.
Met een tablet rondlopen lijkt me toch wat onhandig.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:50 schreef Noorseviking het volgende:
Zijn er trouwens mensen die het op tablet spelen? Een guy hier op het dorp ''de tablet man'' kan gewoon 2 dagen nonstop spelen zonder dat die batterij leeg is
Zonde... Waarom die candy niet bewaard voor een veel sterkere pikachu?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:05 schreef Vault-Boy het volgende:
Hoogste van mij is nu een Raticate (1 keer evolve en 2 keer een power up) 207cp.
Ik vind hier geen Pikachu en die candy heb ik toch weer zo terug aangezien er hier heel veel rattatas spawnen. Daarbij moet ik ook eerlijk zeggen dat ik dit spel ook gewoon voor de lol speel en ook niet echt weet wat nou goed of slecht is om te doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:09 schreef Loux het volgende:
[..]
Zonde... Waarom die candy niet bewaard voor een veel sterkere pikachu?
Edit: haha, nevermind. Las veeel te snel. :")
Mijn ipad gaat voor mijn gevoel ook erg lang mee met films kijken e.d. dus wie weet, maar ik heb geen zin om met dat ding te gaan lopenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:50 schreef Noorseviking het volgende:
Zijn er trouwens mensen die het op tablet spelen? Een guy hier op het dorp ''de tablet man'' kan gewoon 2 dagen nonstop spelen zonder dat die batterij leeg is
Map gebruiken en dan erheen fietsen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:14 schreef DeLuna het volgende:
Allemaal nieuwe Pokemon in de buurt maar nog geen een echt gezien
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
"Pokemon Go is already more popular than Tinder, another app where you swipe to find monsters in your area."
hypnoquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:20 schreef DeLuna het volgende:
Drowzee van 322 CP in een keer gevangenmaar waar evolueert dat ding in? Ik wist niet dat die kon evolueren
Hypno.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:20 schreef DeLuna het volgende:
Drowzee van 322 CP in een keer gevangenmaar waar evolueert dat ding in? Ik wist niet dat die kon evolueren
Zoals ik al zei; ik las veel te snel. Had in het voorbijlezen Raichu gelezen. Geen idee waarom, lijkt er niet eens op.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn ipad gaat voor mijn gevoel ook erg lang mee met films kijken e.d. dus wie weet, maar ik heb geen zin om met dat ding te gaan lopendat is echt voor Aziaten.
Ohja dat dingquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Hypno.
Toch een beetje het gehandicapte neefje van Alakazam.
De Dr.Phil van Pokémon.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Hypno.
Toch een beetje het gehandicapte neefje van Alakazam.
Evolven kan altijd, maar het liefst terwijl je een 'lucky egg' gebruikt, dan krijg je dubbel xp. Power up voegt weinig toe op dat level omdat je op een iets hoger level Ratatta's vangt die al sterker zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:17 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik vind hier geen Pikachu en die candy heb ik toch weer zo terug aangezien er hier heel veel rattatas spawnen. Daarbij moet ik ook eerlijk zeggen dat ik dit spel ook gewoon voor de lol speel en ook niet echt weet wat nou goed of slecht is om te doen.
Je moeder speelt?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:20 schreef Sarasi het volgende:
Vandaag een Bulbasaur gevangen! En nog twee Eevee. Mijn ouders wonen net binnen radarafstand van een Eeveespawn, dus zodra 'ie verschijnt, weet ik waar ik moet zijn.Bulbasaur was echt super lucky, wel tof! En vervolgens kreeg m'n moeder nog een Charmander uit d'r ei ook, dus nu ben ik een beetje jaloers.
Maar ik had een Mankey, en ik heb weer een nieuwe gym.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb vandaag n Pikachu gevangen![]()
En ik had al twee Charmanders uit n 2km ei en n Squirtle gevangen en Bulbasaur was m'n beginpokemon
mijn dochter speelt ook.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn dochter speelt ook.![]()
Zitten we samen bij n lure te bespreken welke Pokemon zij heeft die ik niet heb en andersom
Coolquote:
Yes!quote:
Ahquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Evolven kan altijd, maar het liefst terwijl je een 'lucky egg' gebruikt, dan krijg je dubbel xp. Power up voegt weinig toe op dat level omdat je op een iets hoger level Ratatta's vangt die al sterker zijn.
Wel muntjes/dust ingecashed?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, én ik had vandaag m'n eerste gym veroverdgelijk ook weer kwijt, maar toch.
Boven 15km/u telt die niks meer mee en het vangen lukt ook niet echt want het gaat veel te snel.Misschien bij het stoppen op stations, maar daar zag ik er geen zitten. Heb het 1x gedaan zo met de trein.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:32 schreef Vault-Boy het volgende:
Werken die eieren ook in de trein of niet? Moet morgen met de trein, maar dan zou het wel chill zijn als die dat ook mee kan berekenen. Of is dat te snel om de afstand te meten?
Eieren werken niet, je kan wel pokestops meepikken en pokemons vangen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:32 schreef Vault-Boy het volgende:
Werken die eieren ook in de trein of niet? Moet morgen met de trein, maar dan zou het wel chill zijn als die dat ook mee kan berekenen. Of is dat te snel om de afstand te meten?
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:33 schreef Tweek het volgende:
[..]
Eieren werken niet, je kan wel pokestops meepikken en pokemons vangen.
Pokemon vangen wil wel, als je echt oplet en op tijd de Pokemon aantikt. Dan kun je zo lang over het vangen zelf doen als je wilt. Het probleem is vooral dat treinen doorgaans door niemandsland rijden en daar zitten gewoon een stuk minder Pokemon dan in gebieden met veel spelers.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Boven 15km/u telt die niks meer mee en het vangen lukt ook niet echt want het gaat veel te snel.Misschien bij het stoppen op stations, maar daar zag ik er geen zitten. Heb het 1x gedaan zo met de trein.
Mijne speelt ook en die is 64quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Yes!62 he, en dan nog sneller doorlopen dan ik doe ook; "Sarasi kom nou daar zit een Jigglypuff!"
Ik moet alleen nog een Charmander. Ik startte met Bulbasaur en heb laatst een Squirtle gevangen, dus ik was wel een beetje jaloers. Maar het eerste wat ze dan zegt is dat ik 'm krijg zodra we kunnen ruilen, dus dat is wel lief (hoewel dat lang niet net zo leuk is als zelf vangen/hatchen natuurlijk).
bij mij heeft hij 3,5 km gerekend van Lelystad naar Vlissingenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:32 schreef Vault-Boy het volgende:
ik had hier al gelezen dat t meteen moestquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Dat was ik de eerste keer vergeten, ik dacht hoelang je blijft zitten hoe meer je krijgt..niet dus en eruit geschopt.
quote:
Nog magnemites kunnen vangen op station Vlissingen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bij mij heeft hij 3,5 km gerekend van Lelystad naar Vlissingen
ja, drie stuks en twee voltorbquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nog magnemites kunnen vangen op station Vlissingen?
SV, mooie vangstquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[ afbeelding ]
Net in het wild gevangen in Utrecht vlakbij CS
Zuchtquote:Nintendo verkoopt vanaf volgende maand de Pokémon Go Plus, een armband die gaat trillen als de drager in de buurt van een Pokémon is. Het apparaatje, dat in eerste instantie alleen met iPhones zal werken, verschijnt eind augustus voor 40 euro.
Yes, of hopen dat je een andere Mr Mime vindt met een hogere CPquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:08 schreef Mrmime het volgende:
Vraagje: hoe krijg je nu bijvoorbeeld een Mr mime op een hoge cp? Omdat deze niet kan evolven.. Kan dat dus alleen door te "power uppen"?
Bij mij om de hoek is elke middag een Mr mime te vinden dus ik spaar ze even op dan inderdaad! Vanmiddag een gevangen van 368 cpquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:09 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Yes, of hopen dat je een andere Mr Mime vindt met een hogere CP
Tsjah, pech. Dat gebeurt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fucking Lure aangezet komt er een Tentacruel mijn vriendin op level 11 vangt hem met cp24 voor mij is de cp440 ik doe berries en een blauwe curveball het was zelfs Excellent en heb hem gewoon niet dit is de fucking derde dag op rij met een nieuwe Pokémon.
In 1 keer gevangen met een normale bal zonder effect. Soms zit het mee en soms zit het tegen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fucking Lure aangezet komt er een Tentacruel mijn vriendin op level 11 vangt hem met cp24 voor mij is de cp440 ik doe berries en een blauwe curveball het was zelfs Excellent en heb hem gewoon niet dit is de fucking derde dag op rij met een nieuwe Pokémon.
ik denk gewoon elektrische pokemon? weet het niet zekerquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Welke pokemons winnen er van een slowbro?
werkt al de hele dag goed bij mijquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:46 schreef KingRadler het volgende:
en hoe is het met stabiliteit verbinding deze avond
Boh, waar vond je Pikachu?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb vandaag n Pikachu gevangen![]()
En ik had al twee Charmanders uit n 2km ei en n Squirtle gevangen en Bulbasaur was m'n beginpokemon
Ik heb al 4 Pikachu's.quote:
Het is daar de hele dag druk met spelers... Kwam er zojuist nog langs met hardlopen en idd weer erg drukquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:51 schreef Remqo het volgende:
Weer wezen jagen op de Zaanse schans, en het is er 's avonds nog nooit zo druk geweest.
Ik heb m'n pokedex weer aardig kunnen bijvullen:
Metapod
Beedrill
Nidorina
Nidoran (mannetje)
Gloom
Venonat
Diglet
Bellsprout
Seeking
Dratini
Dragonair (wel een slappe)
in Vlissingenquote:
We moeten een keer samen, het is niet alsof ik 3298473829 uur verderop woonquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:51 schreef Remqo het volgende:
Weer wezen jagen op de Zaanse schans, en het is er 's avonds nog nooit zo druk geweest.
Ik heb m'n pokedex weer aardig kunnen bijvullen:
-lijstje-
Weet niet of er al antwoord is gegeven, maar vanaf het terras van de mexicaan zijn er twee bereikbaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja zijn er. Alleen niet die van af de terrasjes bij kunt geloof ikMaar dat weet ik niet 100% zeker. Maar bij die sportschool zitten er 2. Club vie is er 1. Begin van de brug is er 1 en op die kleine brug richting blaak zitten er 2.
edit: oke wel van af het terras dus
ook veel nieuwe?quote:
Een paarquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ook veel nieuwe?
O, en m'n eerste gym veroverd dus. Drie tellen ofzo, maar toch
ik heb vandaag ook wel asociaal veel gepokemond eigenlijk..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een paar
Porygon?
Venomoth
Drowzee
Echt ik vind het heel wat![]()
Iedereen wordt blij van nieuwe Pokémonquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een paar
Porygon?
Venomoth
Drowzee
Echt ik vind het heel wat![]()
Dat is toch best wel erg hoog. Congrats. Welk lvl ben je?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:25 schreef Nystiq het volgende:
Enige goeie vangst vandaag was een lickitung van 861.
22. Meestal krijg ik wel mooiere dingen in Kijkduinquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat is toch best wel erg hoog. Congrats. Welk lvl ben je?
Ik ben 21, en zo hoog kom ik ze toch echt niet tegen hier.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:27 schreef Nystiq het volgende:
[..]
22. Meestal krijg ik wel mooiere dingen op KijkduinViel tegen vandaag.
Constant 4 lures aan hier en gister 1760 Lapras gevangenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:27 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ben 21, en zo hoog kom ik ze toch echt niet tegen hier.
16 hier kwam een 811 Pidgeot tegen, helaas gevlogen. Kan dus wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:27 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ben 21, en zo hoog kom ik ze toch echt niet tegen hier.
Master balls? Das knapquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:28 schreef Loux het volgende:
Ik liep vanavond tegen een Blastoise van 1092 aan, maar kreeg 'm met geen mogelijkheid te pakken. Minstens tien masterballs aan verspild tot ie vluchtte.
Wáááát ?!?! Heel erg jammer zeg.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:28 schreef Loux het volgende:
Ik liep vanavond tegen een Blastoise van 1092 aan, maar kreeg 'm met geen mogelijkheid te pakken. Minstens tien masterballs aan verspild tot ie vluchtte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |