Meer bij RTL Nieuws.quote:"Namen als Souad, Osama, Saddam dienen 50 procent vooruit te betalen." De Amsterdamse Souad was verbijsterd toen ze deze reactie kreeg van een bedrijf dat ze in wilde huren om een website te laten maken. "Dit doet pijn. Het is 2016, moet dat echt zo?"
"Ik had vijf bedrijven om een offerte gevraagd", vertelt Souad aan RTL Nieuws. "Van de eerste kreeg ik een hele nette, leuke reactie. Twee anderen belden omdat ze nog wat extra informatie wilden. En toen kwam de reactie van Martijn van Webstick. Ik dacht eerst: dit zal toch niet kloppen? Ik heb het mailadres gecontroleerd om te kijken of het wel echt was. Maar dat is het dus."
Ben benieuwd naar de redenering. Misschien hebben ze vaak problemen gehad met mensen met die namen qua betalingen dat ze nu geen risico's meer willen lopen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Meer bij RTL Nieuws.
[ afbeelding ]
Zo fout dat het grappig wordt. Dat bedrijf kan zichzelf nu wel opheffen.
Zelfs als dat waar is, dan is zo'n mailtje alsnog niet handig.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:41 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de redenering. Misschien hebben ze vaak problemen gehad met mensen met die namen qua betalingen dat ze nu geen risico's meer willen lopen.
Nee, het is oer- en oerdom. Op zoveel niveaus.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfs als dat waar is, dan is zo'n mailtje alsnog niet handig.
"In een reactie laat Martijn van Webstick weten dat de reactie 'niet beledigend bedoeld was'. 'Het is mijn goed recht om mensen af te wijzen', stelt hij. 'Ik heb in het verleden slechte ervaringen gehad met bepaalde groepen, dus ik bouw liever sites voor de ene, dan voor de andere klant.'quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:41 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de redenering. Misschien hebben ze vaak problemen gehad met mensen met die namen qua betalingen dat ze nu geen risico's meer willen lopen.
Mijn vermoedens bevestigd. Bedankt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
"In een reactie laat Martijn van Webstick weten dat de reactie 'niet beledigend bedoeld was'. 'Het is mijn goed recht om mensen af te wijzen', stelt hij. 'Ik heb in het verleden slechte ervaringen gehad met bepaalde groepen, dus ik bouw liever sites voor de ene, dan voor de andere klant.'
Ook hij krijgt de nodige reacties over zich heen. 'Ik word beledigd en bedreigd', stelt hij. 'Het is belachelijk, al die reacties. Die dame heeft niet gereageerd maar is gelijk dit soort dingen gaan publiceren. Ik had sowieso nee gezegd, want ik ben op dit moment toch te druk.'"
AT5
Dit noemt men een drogreden Ad Novitatem. Beroep op de tijd.quote:"Dit doet pijn. Het is 2016, moet dat echt zo?"
Dit idd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:42 schreef KoosVogels het volgende:
Zelfs als dat waar is, dan is zo'n mailtje alsnog niet handig.
Mweh. Het lijkt me geen groot bedrijf. Die overleefd het wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:46 schreef Jigzoz het volgende:
Originele manier om je bedrijf op te heffen. Wel een erg inefficiënte manier om gratis publiciteit te genereren.
Waarom dan 50% vooruitbetaald willen hebben?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:44 schreef TheJanitor het volgende:
[..]Ik had sowieso nee gezegd, want ik ben op dit moment toch te druk.
Hij moet natuurlijk persoonlijk kapot gemaakt worden, zo werkt dat tegenwoordig (in 2016).quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:48 schreef Kopiko het volgende:
Wel triest dat de (volledige) naam van Assie niet geblurd is in de weergegeven mail.
2016, het jaar van de hypocrisie.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:52 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Hij moet kapot gemaakt worden, zo werkt dat tegenwoordig (in 2016).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |