abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 22 juli 2016 @ 12:01:18 #151
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_163925255
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 11:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

- op bezoek bij vriendinnetje (in de 4e klas vwo) gevraagd door haar vader of ik Nederlands praat. Dit is al ontelbaar keer voorgevallen
- ontelbare keren geweigerd bij clubs. (alleen leden - het is al vol - privé feest) en 10 minuten later mogen blanke jongens wel naar binnen. Waarvan ik wist dat ze ook geen lid waren.
- 2x cv ingestuurd, met mijn naam erop --> geweigerd, met initialen --> uitgenodigd
- in een winkel komen en direct in de gaten worden gehouden
- ik heb zelf in een winkel gewerkt, en werd toen door een collega gewezen op 2 donkere jongens, die binnenkwamen. 'Hou hen extra in de gaten'. Ik vraag nog waarom, omdat ik dacht dat ze misschien eerder hadden gestolen ofzo. Maar nee, omdat ze buitenlanders waren. Toen ik haar wees op mijn kleur, wist ze even niet wat te zeggen.
- tijdens de studie, niet in studiegroep opgenomen door een paar Zeeuwen, omdat die liever geen tamil ( :') ) in hun groep hadden
- en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Meestal krijg ik dan inderdaad als opmerking, maar dat valt toch wel mee... Nee, dat valt niet mee. Het voelt klote en went niet.
:{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 juli 2016 @ 12:01:42 #152
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_163925268
@ TT: Trumpgod _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_163925269
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 11:59 schreef Saind het volgende:

[..]

Leg dat van dat tamil eens uit? Ik dacht dat dat sri Lanka was niet Walcheren
Ik heb ze niet echt om uitleg gevraagd. Weet je wat het klote daarvan is: alle buitenlanders kwamen toch weer bij elkaar in 1 groep. Niet omdat we dat zelf wilden of hadden uitgezocht. En dan hoor je achteraf weer zeggen, ja jullie integreren ook niet.... :')
BFF met GGMM
  vrijdag 22 juli 2016 @ 12:02:30 #154
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_163925275
Clinton of Trump dat doet me denken aan gigantdouce vs turdsandwich.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_163925284
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 11:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

- op bezoek bij vriendinnetje (in de 4e klas vwo) gevraagd door haar vader of ik Nederlands praat. Dit is al ontelbaar keer voorgevallen
- ontelbare keren geweigerd bij clubs. (alleen leden - het is al vol - privé feest) en 10 minuten later mogen blanke jongens wel naar binnen. Waarvan ik wist dat ze ook geen lid waren.
- 2x cv ingestuurd, met mijn naam erop --> geweigerd, met initialen --> uitgenodigd
- in een winkel komen en direct in de gaten worden gehouden
- ik heb zelf in een winkel gewerkt, en werd toen door een collega gewezen op 2 donkere jongens, die binnenkwamen. 'Hou hen extra in de gaten'. Ik vraag nog waarom, omdat ik dacht dat ze misschien eerder hadden gestolen ofzo. Maar nee, omdat ze buitenlanders waren. Toen ik haar wees op mijn kleur, wist ze even niet wat te zeggen.
- tijdens de studie, niet in studiegroep opgenomen door een paar Zeeuwen, omdat die liever geen tamil ( :') ) in hun groep hadden
- en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Meestal krijg ik dan inderdaad als opmerking, maar dat valt toch wel mee... Nee, dat valt niet mee. Het voelt klote en went niet.
Als je het zo stelt wordt iedereen wel eens gediscrimineerd. Ik ben ook wel eens een club niet binnen gekomen en iemand anders wel. Ik ben ook wel eens geweigerd in een groepje tijdens de studie.Mijn CV leidt ook niet altijd tot een gesprek. En verder is het etnisch profileren. "Buitenlanders" zijn nu relatief vaker betrokken bij winkeldiefstal.

Kan heel klote voelen ja, maar om dan de racisme kaart te spelen..
pi_163925292
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Clinton of Trump dat doet me denken aan gigantdouce vs turdsandwich.
Trump is een lijp, maar Clinton is een engnek. Die wil alleen president worden om de eerste vrouw te kunnen zijn.
BFF met GGMM
pi_163925325
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:02 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Als je het zo stelt wordt iedereen wel eens gediscrimineerd. Ik ben ook wel eens een club niet binnen gekomen en iemand anders wel. Ik ben ook wel eens geweigerd in een groepje tijdens de studie. En verder is het etnisch profileren. "Buitenlanders" zijn nu relatief vaker betrokken bij winkeldiefstal.

Kan heel klote voelen ja, maar om dan de racisme kaart te brengen..
Tja, als jij wel eens geweigerd worden wil vergelijken met stelselmatig geweigerd worden, dan denk ik dat het geen zin heeft om hierover verder te praten.
BFF met GGMM
pi_163925339
quote:

[..]

Als je het zo stelt wordt iedereen wel eens gediscrimineerd. Ik ben ook wel eens een club niet binnen gekomen en iemand anders wel. Ik ben ook wel eens geweigerd in een groepje tijdens de studie.Mijn CV leidt ook niet altijd tot een gesprek. En verder is het etnisch profileren. "Buitenlanders" zijn nu relatief vaker betrokken bij winkeldiefstal.

Naïef opper.
pi_163925360
quote:

[..]

Ik heb 2 jaar in die winkel gewerkt, de enige diefstallen daar werden gepleegd door blanken. Ik kon niet zien of het allochtonen of autochtonen waren, toch ging ik niet elke blanke met argusogen bekijken.
BFF met GGMM
  vrijdag 22 juli 2016 @ 12:07:40 #160
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_163925391
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 11:59 schreef Saind het volgende:

[..]

Leg dat van dat tamil eens uit? Ik dacht dat dat sri Lanka was niet Walcheren
Je hebt schijnbaar ook Tamil's in India.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_163925407
Dit vond ik wel een grappig verhaal, einde bericht.

http://www.vkmag.com/maga(...)ijk_nieuws_voor_haar
pi_163925416
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:04 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Tja, als jij wel eens geweigerd worden wil vergelijken met stelselmatig geweigerd worden, dan denk ik dat het geen zin heeft om hierover verder te praten.
Je hebt toch een heel succesvol leven Don. Ik vind het vervelend als er overal iets achter wordt gezocht en altijd iemand anders schuld moet hebben. Ik denk dat ik ook raar aan wordt gekeken als ik een Turks theehuis instap.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 12:08:56 #163
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163925418
Eigenlijk kan je alleen Marokkanen niet vertrouwen. De rest valt wel mee

Gr gr
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163925425
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik heb 2 jaar in die winkel gewerkt, de enige diefstallen daar werden gepleegd door blanken. Ik kon niet zien of het allochtonen of autochtonen waren, toch ging ik niet elke blanke met argusogen bekijken.
Heb hier een paar keer mensen betrapt zien worden en dat waren wel negers.
Kan natuurlijk ook dat ze betrapt werden omdat er beter op ze gelet wordt.
En zag laatst een neger van 15 ofzo een fles JW red stelen en bij het wegsprinten vol op z'n plaat gaan. Best leuk
pi_163925452
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:08 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk kan je alleen Marokkanen niet vertrouwen. De rest valt wel mee

Gr gr
Zelfs daarin is verschil. Berbers zijn vaak meer prima dan andere Marokkanen
pi_163925469
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:09 schreef Saind het volgende:

[..]

Heb hier een paar keer mensen betrapt zien worden en dat waren wel negers.
Kan natuurlijk ook dat ze betrapt werden omdat er beter op ze gelet wordt.
En zag laatst een neger van 15 ofzo een fles JW red stelen en bij het wegsprinten vol op z'n plaat gaan. Best leuk
Sowieso een neger met een slechte smaak dan.
pi_163925472
2 seizoenen geleden zat ik nog op vak Z in de Kuip. Vooraf aan één van de wedstrijden werden jeugdteams of scholen gehuldigd. Die kinderen mochten allemaal een ereronde maken in de Kuip. Er liep één meisje met een hoofddoekje bij en een vrouw achter mij ging helemaal los over het feit dat er zo'n kutmoslim door de Kuip liep.

Voordat ik iets kon zeggen, werd zij al terecht gewezen door andere blanke medesupporters. Op zulke momenten groei ik een beetje van trots. Dat hypocriete wijf stond trouwens wel te applaudisseren toen Karim El Ahmadi het veld opkwam.
BFF met GGMM
pi_163925516
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:08 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Je hebt toch een heel succesvol leven Don. Ik vind het vervelend als er overal iets achter wordt gezocht en altijd iemand anders schuld moet hebben. Ik denk dat ik ook raar aan wordt gekeken als ik een Turks theehuis instap.
Goh. Ik kan me niet herinneren dat ik iemand ergens de schuld van geef. Ik geef aan wat mij is overkomen en hoe dat voelt. Ik haal in 99% van de gevallen mijn schouders op en ga verder. Ik weet alleen niet of ik zo ook reageer als ik merk dat het mijn kinderen overkomt.
BFF met GGMM
pi_163925533
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:10 schreef Saind het volgende:

[..]

Zelfs daarin is verschil. Berbers zijn vaak meer prima dan andere Marokkanen
Die hier zitten zijn toch vooral Berbers? Ik dacht dat het juist andersom was.
BFF met GGMM
  vrijdag 22 juli 2016 @ 12:15:58 #170
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_163925556
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:14 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 12:16:12 #171
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_163925562
Sowieso alle berbers terug naar turkije.
pi_163925571
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:14 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Kan me vergissen. Mn buren zijn iig berbers en die zijn echt top. Krijg altijd eten van ze als ze bbqen :P
  vrijdag 22 juli 2016 @ 12:17:08 #173
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_163925582
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:03 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Trump is een lijp, maar Clinton is een engnek. Die wil alleen president worden om de eerste vrouw te kunnen zijn.
Ja daarom beide wil je niet aan de knoppen van een atoombom hebben.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 juli 2016 @ 12:17:23 #174
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_163925585
Alle blanken terug naar de noordpool.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_163925587
Hoi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')