Maakt qua strafrecht tegenwoordig niet echt meer uit, al is het bewijs nog zo dun de politierechter volg in 9 van de 10 zaken het OM.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand die het beste in bewoordingen ogenschijnlijk overtuigend bewijs om kan buigen en naar zijn hand kan lullen
Dat is echt een vieze business of niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet dat vooral in de USofA letselschadeadvocaten het ergst zijn?
Hehe, nee, ik heb geen idee johquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet dat vooral in de USofA letselschadeadvocaten het ergst zijn?
Ik krijg maandag pasquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
Salaris is al weer binnen. Lekker hoor
Hier ookquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
Salaris is al weer binnen. Lekker hoor
Wij eerder ook al.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier ook
Ik kreeg overigens ook veel geld terug van de belastingdienst
#genot
Nederlandse systeem kun je ook moeilijk vergelijken met USA systeem.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit dus. Het een te grote dekking/status gekregen door programmas als Suits.
Die zullen het gebruik van detectives en spionnen in bedrijven niet nalaten nee. In NL weet ik niet, maar zal ook niet al te best zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is echt een vieze business of niet?
Er is een staat met hetzelfde Franse rechtssysteem als bij ons. Ik dacht dat het Louisiana was.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:20 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nederlandse systeem kun je ook moeilijk vergelijken met USA systeem.
Dat is leuk als je 12 bent.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:27 schreef Tjacka het volgende:
Hebben jullie shirts gekocht via ailiexpress?
Het is een goeie gozer, hij had alleen z'n weddenschap na moeten komenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens LR is het een erkend randdebiel.
Niks mis met Tjacka. Hij zal LR een keer afgewezen hebben, die kan dat niet goed hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens LR is het een erkend randdebiel.
Daarmee verspeelt hij het predicaat "goeie gozer"quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is een goeie gozer, hij had alleen z'n weddenschap na moeten komen
Fout. Er is wel degelijk iets mis met je als je weddenschappen niet nakomtquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niks mis met Tjacka. Hij zal LR een keer afgewezen hebben, die kan dat niet goed hebben.
Ik denk dat LR zijn mening baseert op onze fantastische meet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niks mis met Tjacka. Hij zal LR een keer afgewezen hebben, die kan dat niet goed hebben.
Ik kan me alleen niet vinden in zijn clubvoorkeur. Maar over online weddenschappen kan ik me niet echt druk maken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fout. Er is wel degelijk iets mis met je als je weddenschappen niet nakomt
Maar je maakt je wel druk om online gepeupel over wat gevallen helden in een OPtje op een internet forum.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan me alleen niet vinden in zijn clubvoorkeur. Maar over online weddenschappen kan ik me niet echt druk maken.
Ik denk dat jij niet weet waar ik mij wel en niet druk over maak.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar je maakt je wel druk om online gepeupel over wat gevallen helden in een OPtje op een internet forum.
Make sense
Yep denk het wel. Weet nog niet hoe laat...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:59 schreef onlogisch het volgende:
Trouwens Don, kom je die SCC's nog halen voor zaterdag?
wat kost een eenvoudige business to business website? Daar zijn we inmiddels wel aan toequote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nerd werk, front end developer. Websites maken dus. Jij?
Je hebt een eigen bedrijf maar geen website?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat kost een eenvoudige business to business website? Daar zijn we inmiddels wel aan toe
Hebben wij ook niet er toch clienten in overvloed.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt een eigen bedrijf maar geen website?
Toch wat vreemd. Zeker in this day and age.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hebben wij ook niet er toch clienten in overvloed.
Ik heb er wel 1. Toch heb ik het idee dat de meeste mensen niet op mijn site kijken, maar info via LinkedIn ophalen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt een eigen bedrijf maar geen website?
We zijn niet goedkoop, en afhankelijk van wat je wil 1000-2000 euro. Tip: als je nu nog niets hebt, laat iets maken door een goedkope Harry, scheelt je veel geld.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat kost een eenvoudige business to business website? Daar zijn we inmiddels wel aan toe
Of gewoon zelf wordpress inbouwen, is niet zo moeilijk en goed als begin websitequote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We zijn niet goedkoop, en afhankelijk van wat je wil 1000-2000 euro. Tip: als je nu nog niets hebt, laat iets maken door een goedkope Harry, scheelt je veel geld.
ik kan niks vinden bij don ranja op linked in.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1. Toch heb ik het idee dat de meeste mensen niet op mijn site kijken, maar info via LinkedIn ophalen.
Jazeker, met jou dan?quote:
Heb het idee dat er veel bedrijven zijn in België die nog sites hebben van begin 2000.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1. Toch heb ik het idee dat de meeste mensen niet op mijn site kijken, maar info via LinkedIn ophalen.
Hij staat onder zijn Surinaamse schuilnaam Barry Bauxiet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik kan niks vinden bij don ranja op linked in.
Tja, ooit een keer aangemaakt en zolang de business goed loopt is er ook geen reden om er tijd aan te besteden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jazeker, met jou dan?
[..]
Heb het idee dat er veel bedrijven zijn in België die nog sites hebben van begin 2000.
Gevestigd te Transvaal. Stond ooit nog in de belangstelling van Feyenoord.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij staat onder zijn Surinaamse schuilnaam Barry Bauxiet.
Uhm... die reactie van webstick is toch ook debiel?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:13 schreef napoleonfour het volgende:
Ah
NWS / Allochtonen betalen 50% vooruit bij Webstick
Het maandelijkse wij zijn super zielig als allochtoon topic.
Wel grappig dat elk incidentje landelijk uitvergroot wordt, terwijl er op elke straathoek van de parelwijken in de grote steden dagelijks autochtone Nederlanders voor hoer, racist en kankerjood worden uitgemaakt. Niet dat het iets anders goed maakt, slechts om het even in een reëel perspectief te zetten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:13 schreef napoleonfour het volgende:
Ah
NWS / Allochtonen betalen 50% vooruit bij Webstick
Het maandelijkse wij zijn super zielig als allochtoon topic.
Klopt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm... die reactie van webstick is toch ook debiel?
Ja, maar het gaat er weer om het gejank. Meneer zegt iets over mijn voorgangers, snel laat ik het hele internet erbij trekken. Dat een paar van haar voorgangers alleen bij blanke automobilisten inbreken (de code is een tissueboxs op je hoedenplank) mag absoluut niet benoemd worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Naïef iigquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meneer behandelt haar anders dan hij autochtonen zou doen, ze wordt dus zélf direct het dupe. Los van haar voorgangers... en heb jij haar persoonlijk zien inbreken? Ik kijk jou als blanke er toch ook niet op aan, dat de pedo's van Martijn blanke autochtonen zijn?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat er weer om het gejank. Meneer zegt iets over mijn voorgangers, snel laat ik het hele internet erbij trekken. Dat een paar van haar voorgangers alleen bij blanke automobilisten inbreken (de code is een tissueboxs op je hoedenplank) mag absoluut niet benoemd worden.
Martijn heeft ook allochtone leden gehad Ron. Het gaat mij puur om het feit dat alles wat de schijn van discriminatie jegens 'allochtonen' heeft een podium krijgt, maar discriminatie jegens de 'autochtonen' niet mag worden benoemd. Dan moet je je niet aanstellen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meneer behandelt haar anders dan hij autochtonen zou doen, ze wordt dus zélf direct het dupe. Los van haar voorgangers... en heb jij haar persoonlijk zien inbreken? Ik kijk jou als blanke er toch ook niet op aan, dat de pedo's van Martijn blanke autochtonen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |