Dezequote:
Ben je nou zelf een advocaat, of een hulpje?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Deze. Vrijdags is mijn vrije dag. Heb al bijltjes gehakt vanmorgen met de gemeente tilly. DPD/Adidas kunnen er ook nog wel bij.
paralegal. hulpje dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je nou zelf een advocaat, of een hulpje?
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja oke maar Typisch heb ik wel enigszins hoog zitten en Tjacka is een erkende randdebiel.
quote:
Niet verkeerd voor een ondersteunende functie waarbij je de verantwoording altijd af kan schuivenquote:Als Paralegal ga je aan de slag bij een internationale werkgever. Het betreft een fulltime functie (4 tot 5 dagen per week) met een salaris tussen de ¤ 2700,- en ¤ 3700,- per maand, afhankelijk van jouw kennis en ervaring
Je had de quotes beter om kunnen keren. Dat leest net wat makkelijker. Hoewel lezen je nog steeds moeilijk afgaat volgens mijquote:
Paralegal is heel breed, ook als MBO'er kun je al juridisch medewerker worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Niet verkeerd voor een ondersteunende functie waarbij je de verantwoording altijd af kan schuiven
Nerd werk, front end developer. Websites maken dusquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk ouwe reus?
*af gaatquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je had de quotes beter om kunnen keren. Dat leest net wat makkelijker. Hoewel lezen je nog steeds moeilijk afgaat volgens mij
Inkoper bij een productiebedrijfquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nerd werk, front end developer. Websites maken dus. Jij?
Dit dus. Het een te grote dekking/status gekregen door programmas als Suits.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Paralegal is heel breed, ook als MBO'er kun je al juridisch medewerker worden.
Maar Suitsquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit dus. Het een te grote dekking/status gekregen door programmas als Suits.
Ik ben een beetje als de AH. Moet op de kleintjes lettenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt, geld uitgeven als baan lijkt me echt geweldig.
Wat is volgens jou de beste advocaat? Iemand die criminelen vrij pleit?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar Suits
Beetje film quotes strooien en boem, beste advocaat van New York
Wat?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:12 schreef napoleonfour het volgende:
DPD echt. Ja we bezorgen niet omdat onze bezorger zegt dat er geen deurbellen zijn. De tering zeg
Nee, ik ben meer een Mike Ross, nog wel een beetje gevoel.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de beste advocaat? Iemand die criminelen vrij pleit?
Ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat?
Mijn ervaring met DPD is overigens uitstekend. 1 van de meest betrouwbare pakketdiensten. Zoveel beter dan een DHL of zo.
Iemand die het beste in bewoordingen ogenschijnlijk overtuigend bewijs om kan buigen en naar zijn hand kan lullenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de beste advocaat? Iemand die criminelen vrij pleit?
Je weet dat vooral in de USofA letselschadeadvocaten het ergst zijn?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik ben meer een Mike Ross, nog wel een beetje gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |