Het is geen geweldige zomer nee. Nou ben ik door omstandigheden wel blij dat het niet zo warm is, maar normaal gesproken stond ik ook vooraan bij de klagers nu.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Dit is echt de triestste zomer die ik in jaren heb meegemaakt hier![]()
Tijdens die halve hittegolf zat ik in het warme zuiden, maar 4 dagen maken geen zomer, de overige 90% regen en bagger wel.
Het is een heel normale hollandse zomer, die nog te warm is ook als je kijkt naar het langjarig gemiddeldequote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Tijdens die halve hittegolf zat ik in het warme zuiden, maar 4 dagen maken geen zomer, de overige 90% regen en bagger wel.
Gelukkig is die ene week dat het warm en zonnig was wel de juiste week geweest...., met de 4daagse. En die paar uur regen op de vrijdag nemen we dan voor lief.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Maar wel gigantisch nat en somber (nat in het aantal uren dan, want echt zomerse buien ontbreken ook nog)quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
Het is een heel normale hollandse zomer, die nog te warm is ook als je kijkt naar het langjarig gemiddelde
Had je in het zuiden moeten blijven. Hier is het vandaag weer 23 graden, half bewolkt, prima zomerdagje.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Jeps, helemaal mee eens, was prima toeven hier vandaag :-)quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Had je in het zuiden moeten blijven. Hier is het vandaag weer 23 graden, half bewolkt, prima zomerdagje.
Misschien dat 'ie eens wat minder somber moet verlopen in vergelijking met het gemiddelde.quote:Op zondag 31 juli 2016 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is gewoon een zomer naar Nederlandse begrippen en maatstaven. Wat verwachten jullie nou? 3 maanden lang temperaturen van 30+ ofzo?
twitter:helgavanleur twitterde op zondag 31-07-2016 om 12:10:00Voor de #zomermopperaars: in juli was het 95% van de tijd droog. En sinds 1901 waren 100 zomers kouder dan deze! https://t.co/y2ay8EkBdn reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Op zn minst!quote:Op zondag 31 juli 2016 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is gewoon een zomer naar Nederlandse begrippen en maatstaven. Wat verwachten jullie nou? 3 maanden lang temperaturen van 30+ ofzo?
quote:Op zondag 31 juli 2016 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier scheen de zon ook weer eens voor de verandering. Helemaal prima zo.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:40 schreef zoem het volgende:
In Zeeland vrijwel de hele dag een blauwe lucht met hier en daar wat verdwaalde wolken. Beter dan dat grijze weer van de afgelopen dagen. Het hoeft niet altijd >25 te zijn om zomers weer te hebben
Volgens mij was dat vanaf afgelopen vrijdag al.quote:Op zondag 31 juli 2016 23:06 schreef Jojoortje het volgende:
Komen er vannacht nou ook vallende sterren? Las ik dat nou ergens!?
Den Helder, hier ook. Gierende wind erbij. Maar ja, gierende wind is hier dan weer niet zo heel erg abnormaal.quote:Op maandag 1 augustus 2016 07:18 schreef marcel-o het volgende:
Wtf
Sudden onweer in Gouda![]()
En mega regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |