SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
dat kijkduin vind ik wel triestquote:Op vrijdag 22 juli 2016 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
@ TT.
Zuiderpark
Kijkduin
Vissers haven.
Wat zijn nog meer hotdpots?
Er zit zo'n 20 jaar aan ontwikkelingen voor dat Pokemon Go onstond, en het is dus geen over night succes.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 02:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
Er zit zo'n 20 jaar aan ontwikkelingen voor dat Pokemon Go onstond, en het is dus geen over night succes.
En als je het echt niet gelezen hebt, de persoon die google Earth, Maps en Street view heeft bedacht zit achter dit spel.quote:
Ik las het daarna eig pasquote:Op vrijdag 22 juli 2016 02:59 schreef Tweek het volgende:
[..]
En als je het echt niet gelezen hebt, de persoon die google Earth, Maps en Street view heeft bedacht zit achter dit spel.
Het is een gaaf verhaal, ze vergeten alleen te vertellen dat als je bedrijf opgekocht wordt door google en je daarna 6 jaar de leiding over zo'n belangrijk project hebt je ook al binnen bent qua geld.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 03:59 schreef colastroop het volgende:
[..]
that's a lot of stardust right there
Ik ben best wel benieuwd of dit soort mensen later ook in de geschiedenisboeken zullen staan. Die gast heeft echt een wereldprestatie geleverd met google maps.quote:
ik zal nu bv garydos wel upgraden elk lvlquote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:09 schreef colastroop het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen met sparen en heb nu pas 19000 ofzo. Maak het op!
Lief van jequote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:41 schreef KingRadler het volgende:
Trainers in Japan, thank you for being patient. Pokémon GO is now available to download in Japan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |