Daar zit een Koos-grap inquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tong80 is toch gezonden om ons te vermaken met briljante topics en fantastische stukken proza? Is dat geen teken genoeg?
Zo doet tong het al 15 jaar.quote:
Ik hoop dat je door hebt dat je met al deze post het hele topic om zeep helpt?quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet van mijn kant. Hij weet hier weer een Tong topic van te maken. Need to say more ?
Notes worden niet besproken. Je kan ze inzien als je de administratiekosten betaald of een bepaald abo hebt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb ik op VBHL ?
En waarvoor ?
Vertel. Ik ben benieuwd.
2 X 4 op een rijquote:
Wat is erquote:
Peulenschil, je moet geduld hebben als sprinter en dan toeslaan.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er
You can't handle the truth.
Nee, ik ga het rijtje af en reageer op posts waar ik in word genoemd.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je door hebt dat je met al deze post het hele topic om zeep helpt?
Ik heb 700 notes, te veel werkquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Notes worden niet besproken. Je kan ze inzien als je de administratiekosten betaald of een bepaald abo hebt.
Leer mij mezelf kennenquote:
En op die waar je niet in genoemd wordquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, ik ga het rijtje af en reageer op posts waar ik in word genoemd.
Dat slipt er dan door, je bent zo gewend aan de verering dat je verblind wordt door succes.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En op die waar je niet in genoemd word
Gelukkig beschik je nog over meer zelfspot dan dat posts hebtquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat slipt er dan door, je bent zo gewend aan de verering dat je verblind wordt door succes.
Ik heb in mijn leven wel leren relativeren.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gelukkig beschik je nog over meer zelfspot dan dat posts hebt
Says whoquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
Vinden jullie het nou heel respectvol een gevoelig topic als deze te verpesten met jullie onzin?
#Unite4Stijn
Dat is jouw mening.quote:
Ha ha haquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |