Vre-se-lijk. Ik bedoel maar; je ziet allerlei verschrikkingen in Nice, Parijs, Istanboel, Ankara, Syrie, noem maar op. Maar dat verbleekt bij dit soort persoonlijke drama's natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moest eens weten wat mij overkomen is. Stuur ik mijn laptop op ter reparatie voor de behuizing, dus niet de laptop zelf. Krijg ik hem gisteren terug en moet ik alles opnieuw instellen.
Ik hoop dat God een teken van leven zendt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
Zou je stichting Korrelatie ook kunnen bellen voor dit soort drama's, of is het meer werk voor de lokale GGZ?
Tong80 is toch gezonden om ons te vermaken met briljante topics en fantastische stukken proza? Is dat geen teken genoeg?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat God een teken van leven zendt.
Wowquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tong80 is toch gezonden om ons te vermaken met briljante topics en fantastische stukken proza? Is dat geen teken genoeg?
Plottwist. Daardoor is de laptop van ajaxied overledenquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tong80 is toch gezonden om ons te vermaken met briljante topics en fantastische stukken proza? Is dat geen teken genoeg?
Ghehe, oververhit door al die notes, edits en slotjes die Tong genereert op VBL?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Plottwist. Daardoor is de laptop van ajaxied overleden
Tong valt best mee, Loveless.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ghehe, oververhit door al die notes, edits en slotjes die Tong genereert op VBL?
Dan zou ik als ik jou was ook maar vast naar een vervangende laptop uitkijken...
Ja daar hou ik ook niet van.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong valt best mee, Loveless.
Ik heb meer problemen met haasjes die puur op dit forum zijn om users te bashen en te trollen.
Mwah, zit nu nog op de zaak waar ik een beest van een PC heb staan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ghehe, oververhit door al die notes, edits en slotjes die Tong genereert op VBL?
Dan zou ik als ik jou was ook maar vast naar een vervangende laptop uitkijken...
Mwah, ik vind hem juist een van de betere mods (uiteraard samen met KANOVINNIE VAN GC). Niet bang om z'n fouten toe te geven en open voor een andere invalshoek.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom zou ik? Hij heeft ook geen spat empathie in zich zitten.
Waarom? Het staat hier prima.quote:
Het is obsessief.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb ik op VBHL ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |