Vre-se-lijk. Ik bedoel maar; je ziet allerlei verschrikkingen in Nice, Parijs, Istanboel, Ankara, Syrie, noem maar op. Maar dat verbleekt bij dit soort persoonlijke drama's natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moest eens weten wat mij overkomen is. Stuur ik mijn laptop op ter reparatie voor de behuizing, dus niet de laptop zelf. Krijg ik hem gisteren terug en moet ik alles opnieuw instellen.
Ik hoop dat God een teken van leven zendt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
Zou je stichting Korrelatie ook kunnen bellen voor dit soort drama's, of is het meer werk voor de lokale GGZ?
Tong80 is toch gezonden om ons te vermaken met briljante topics en fantastische stukken proza? Is dat geen teken genoeg?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat God een teken van leven zendt.
Wowquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tong80 is toch gezonden om ons te vermaken met briljante topics en fantastische stukken proza? Is dat geen teken genoeg?
Plottwist. Daardoor is de laptop van ajaxied overledenquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tong80 is toch gezonden om ons te vermaken met briljante topics en fantastische stukken proza? Is dat geen teken genoeg?
Ghehe, oververhit door al die notes, edits en slotjes die Tong genereert op VBL?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Plottwist. Daardoor is de laptop van ajaxied overleden
Tong valt best mee, Loveless.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ghehe, oververhit door al die notes, edits en slotjes die Tong genereert op VBL?
Dan zou ik als ik jou was ook maar vast naar een vervangende laptop uitkijken...
Ja daar hou ik ook niet van.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong valt best mee, Loveless.
Ik heb meer problemen met haasjes die puur op dit forum zijn om users te bashen en te trollen.
Mwah, zit nu nog op de zaak waar ik een beest van een PC heb staan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ghehe, oververhit door al die notes, edits en slotjes die Tong genereert op VBL?
Dan zou ik als ik jou was ook maar vast naar een vervangende laptop uitkijken...
Mwah, ik vind hem juist een van de betere mods (uiteraard samen met KANOVINNIE VAN GC). Niet bang om z'n fouten toe te geven en open voor een andere invalshoek.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom zou ik? Hij heeft ook geen spat empathie in zich zitten.
Waarom? Het staat hier prima.quote:
Het is obsessief.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb ik op VBHL ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Best meequote:Op donderdag 21 juli 2016 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong valt best mee, Loveless.
Ik heb meer problemen met haasjes die puur op dit forum zijn om users te bashen en te trollen.
houdquote:
Niet van mijn kant. Hij weet hier weer een Tong topic van te maken. Need to say more ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, zit nu nog op de zaak waar ik een beest van een PC heb staan.
Ik moet eerlijk zeggen dat met de notes en edits die ik de laatste tijd bij jou heb moeten toepassen het gevaar van meerdere kanten begint te komen
Een internet plaatjequote:
Daar zit een Koos-grap inquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo doet tong het al 15 jaar.quote:
Ik hoop dat je door hebt dat je met al deze post het hele topic om zeep helpt?quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet van mijn kant. Hij weet hier weer een Tong topic van te maken. Need to say more ?
Notes worden niet besproken. Je kan ze inzien als je de administratiekosten betaald of een bepaald abo hebt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb ik op VBHL ?
En waarvoor ?
Vertel. Ik ben benieuwd.
2 X 4 op een rijquote:
Wat is erquote:
Peulenschil, je moet geduld hebben als sprinter en dan toeslaan.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er
You can't handle the truth.
Nee, ik ga het rijtje af en reageer op posts waar ik in word genoemd.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je door hebt dat je met al deze post het hele topic om zeep helpt?
Ik heb 700 notes, te veel werkquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Notes worden niet besproken. Je kan ze inzien als je de administratiekosten betaald of een bepaald abo hebt.
Leer mij mezelf kennenquote:
En op die waar je niet in genoemd wordquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, ik ga het rijtje af en reageer op posts waar ik in word genoemd.
Dat slipt er dan door, je bent zo gewend aan de verering dat je verblind wordt door succes.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En op die waar je niet in genoemd word
Gelukkig beschik je nog over meer zelfspot dan dat posts hebtquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat slipt er dan door, je bent zo gewend aan de verering dat je verblind wordt door succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |