SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door Kirb op 21-07-2016 11:12:57 ][i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
Nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb na het verhaal van geps toch maar even een nieuw fris scheermesje gekocht ipv het exemplaar dat ik al zeven ( ja echt) jaar gebruikte.
Ja de mesjes heb ik wel vervangen! Maar dat handvat was zo schmutzig.. Ik kreeg het er ineens benauwd van.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:26 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Nietalleen het handvat dan toch ook mag ik hopen?
Ja logisch! Ik heb altijd wegwerpers, maar zit me nu af te vragen hoe oud het handvat van mijn vriends mes isquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:28 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja de mesjes heb ik wel vervangen! Maar dat handvat was zo schmutzig.. Ik kreeg het er ineens benauwd van.
+1quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:31 schreef Vanyel het volgende:
Ik zat echt met enorme ogen te bedenken hoe je er nog haar af kreeg met een 7 jaar oud mes. Maar gelukkig alleen het handvat. Toch een goed idee
heftig!was t niet de ex-man van snakelady die dir bacterie in zijn zaakje kreeg na ren sterilisatiequote:Op donderdag 21 juli 2016 15:12 schreef geppie het volgende:
De bacterie An sich hebben we allemaal he (geloof vnl in mond en keel) het is alleen gevaarlijk als ie op het verkeerde moment op de verkeerde plek terecht komt. Bij mij dus via wondje door scheren uiteindelijk ook in mijn bloedbaan.
Een van mijn dokters zei dat het slecht 1a 2 keer per jaar in Nederland voorkomt. Maar aangezien er sinds vanmorgen een vent naast me ligt met hetzelfde in zijn teen lijkt het me stug![]()
Las zelf ergens 4: 1.000.000
Dus niet massaal panisch worden van scheren![]()
Mijn man werd wel meteen de volgende dag gebeld door GGD dat ze preventief een antibiotica kuur moesten. Man en oudste vijf dagen lang pillen en dreumes drie dagen een drankje.
Ik was in eerste instantie toen ik er niks van wist wel verbaasd dat ik niet apart in een kamer moest. In mijn beleving zou de verpleging dan in van die astronautenpakken naar binnen komen enzo maar dat doen ze bij de MRSA (ofwel de ziekenhuisbacterie).
kloptquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
heftig!was t niet de ex-man van snakelady die dir bacterie in zijn zaakje kreeg na ren sterilisatie
Ah ja, zo'n statistiekje ben ik ook: 1,6 tot 1,9 op de 100.000. Ik kreeg een heleboel longembolieën van de pil. En inderdaad, het duurt best een tijdje voordat het 'oh..... ik was er bijna geweest' gevoel helemaal weg is, maar het gaat wel degelijk weg. Zo te horen ben je op de goede weg.quote:
daar moest ik ook meteen aan denken toen ik het verhaal van geppy las.quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
heftig!was t niet de ex-man van snakelady die dir bacterie in zijn zaakje kreeg na ren sterilisatie
Hoe was het in je afwezigheid?quote:
druk en intensiefquote:
dank je!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:46 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Buuf. Natuurlijk kan jij dingen
![]()
.
Welkom terug, in je nieuwe rol, maar wel 'terug'.![]()
Ik dacht nog aan je laatst. Je grootste het huis uit zeker?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dank je!ik zag zomaar dat jij nog een prachtdochter baarde
Gefeliciteerd! Wat prachtig. Hoe bevalt het leven als moeder van drie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 08:09 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan je laatst. Je grootste het huis uit zeker?Yesyes! Op naar Utrecht. Volgende week gaat hij verhuizen. En mijn jongste gaat al naar V2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
En de middelste?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Yesyes! Op naar Utrecht. Volgende week gaat hij verhuizen. En mijn jongste gaat al naar V2![]()
Jaaaa! En danku. Ik ben gewoon moeder van driequote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Groofsken ben je al bevallen?!Gefeliciteerd!!
![]()
![]()
Yes, een derde! Een echt kaboutervrouwtje. Merciquote:Op zaterdag 30 juli 2016 00:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja Groofsken een derde? Wat enorm leuk, gefeliciterd!
Wat een rijkdom!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Jaaaa! En danku. Ik ben gewoon moeder van drie. Toch een beetje mijn grote gezin.
h4. Hakken/sloot enzo.quote:
Heb je Godiva van LUSH al eens geprobeerd in combinatie met American Cream? Daar wordt je haar echt zijdezacht vanquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:11 schreef pinquit het volgende:
Zeg, waren er hier nou ook fervent Yes To Carrots (of andere yes to) gebruikers? Ik herinner me zoiets. Ik gebruik inmiddels twee maanden de yes to carrots shampoo en conditioner, maar ik krijg er heel stro-ig en droog haar van. Is het een kwestie van doorzetten, of heb ik gewoon de pech dat het voor mijn haar niks doet?
Ik las juist dat het je haar zo zacht maakt enzomeh.
het mooie haren topic kan ik niet vinden![]()
Zit er bleemmmiddel in je wasmiddel? Dat kan chloorachtige vlekken geven die hier ook oranja uitvallenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:22 schreef danic het volgende:
Jongens andere huishoudvraag. Ik kom er via Google namelijk niet uit:
Ik heb al sinds jaar en dag af en toe een oranjekleurig vlekje op mijn was. Naar mijn idee ontstaat dit ergens in het wasproces. Toen ik het de eerste keer zag dacht ik dat het oorsmeer was. Beetje die kleur. Wel een vreemde plek. Maar het bleef. Toen ineens een iets grotere vlek op een dekbedovertrek. Maar vervolgens weer een tijd (misschien wel jaren) niks.
Het zat eigenlijk nooit op de kleding van de meisjes of mijn kleding. Alleen op t-shirts van mijn vriend en dan ook nog alleen van zijn werk. Dus niet zo boeiend. Wel gek trouwens.
Ik heb altijd gedacht dat het aan de wasmachine of droger lag, dat er een schroefje geroest was ofzo. Gezien de leeftijd van die dingen.
Maar nu zagen we het weer op een hoeslaken. Ik dacht dat een oude vlek was dus geen aandacht aan besteed.
Nu zie ik net bij het strijken ook zo'n vlek op de spijkerbroek van mijn vriend. Op zijn shirts waren ze altijd zo groot als een stip met een viltstift. Of iets groter. De vlek op zijn broek is zo groot als de omtrek van een sinaasappel. Best groot dus.
Spijkerbroek gaat niet in de droger dus daar ligt het niet aan. Kan nu uitgesloten worden.
We hebben ook net een nieuwe wasmachine dus het is toch gek dat het nog steeds gebeurd?
Eenmaal een vlek gaat het er ook nooit meer uit.
Wat zou dit nou kunnen zijn? Het ontstaat dus alleen op witte was en is roest/oranje-kleurig.
Ik was met vloeibaar wasmiddel van Robijn. Nooit overgestapt ivm allergie van vriend.
Maar het wasmiddelbakje wordt dus niet gebruikt.
Help!?!?
Ik heb er 4 kan hij komen kijken haha.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:33 schreef Burdie het volgende:
Mocht iemand een tip hebben wat te gaan doen met een 2,5 jarige waarbij hij veel doet en ik vooral kan uitrusten, graag!
Ik had bedacht eens langs een asiel te gaan "poezen kijken" (dat wil hij graag), maar het asiel hier werkt alleen op afspraak.
- Binnenspeeltuin (en dan in het 0-4 jaar deel blijven)quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:33 schreef Burdie het volgende:
Mocht iemand een tip hebben wat te gaan doen met een 2,5 jarige waarbij hij veel doet en ik vooral kan uitrusten, graag!
Ik had bedacht eens langs een asiel te gaan "poezen kijken" (dat wil hij graag), maar het asiel hier werkt alleen op afspraak.
Bleek lijkt me niet, met de witte stoffen... wel heel vreemd!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:38 schreef danic het volgende:
Burdie, dat kan eigelijk niet. Dat dekbedovertrek is apart van andere klein gewassen en t-shirts gaan met de handdoeken mee.
Ik las ergens anders ook al iets over bleekmiddel. Maar ik ken alleen dat dat kleur onttrekt uit donkere stoffen. Maar dit zijniet oranje vlekken op witte stof. Kan dat ook door bleekmiddel komen?
Ik ga morgen iig nakijken of er bleekmiddel in zit.
Dealquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:39 schreef Sam1993 het volgende:
Ik heb er 4 kan hij komen kijken haha.
Ja. Alleen varianten. Dus Robijn vloeibaar voor witte was, voor gekleurde was en voor zwarte was.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:43 schreef Elleska het volgende:
gebruik je voor al die wassen hetzelfde wasmiddel?
Even uitzoeken welke McDonalds in je buurt een goede speelhoek heeftquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Deal.
Krijshal is idd een optie, maar ik kan er niet achteraan rennen.
Opa's en oma's wonen helaas te ver weg om even naartoe te gaan, maar was wel een leuk idee geweest op zich.
Ze is inmiddels thuis. Verder zal ze eerdaags zelf wel weer een keer hier langs komen. Kwam per toeval op dit topic en door het verhaal wist ik om wie het ging :-Dquote:
Welnee! Zo heb ik zelf ook een paar keer gezeten in de afgelopen 4 weken hoor als ik even niks van haar vernam. Maar gelukkig is ze nu lekker thuisquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:19 schreef LuDann het volgende:
Ok! Nu voel ik me een beetje idioot voor het zorgen maken.Blij te lezen dat ze weer thuis is!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bellenblaaszeep maakt ook vervelende vlekken die je pas ziet na het wassen. Maar ik neem aan dat als het alleen maar bij kleding van je man voorkomt dat dit het ook niet is.
En het is eigenlijk alleen op de spullen van je man? Dan kan het toch niet aan de machine liggen? Misschien een leren label van een spijkerbroek dat afgeeft?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 08:20 schreef danic het volgende:
[..]![]()
Niet dat ik zou verwachten nee. Maar ik heb ook begrepen dat dat meer grijze vlekken zijn.
Dit zijn oranje vlekken.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:19 schreef LuDann het volgende:
Ok! Nu voel ik me een beetje idioot voor het zorgen maken.Blij te lezen dat ze weer thuis is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |