Ow, morgenquote:Op donderdag 21 juli 2016 01:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er staat nog een vraag open:
[..]
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij bent ook zomaar niet klein te krijgen
Oké. Helaas ben ik morgenavond tussen 19:20 en 23:20 uur niet thuis. Hopelijk pak ik nog een staartje van de uitzending mee.quote:
Ik had ook een te hoge bloeddruk. Bij mijn laatste controle was mijn bloeddruk ineens veel te laag. Nu zijn ze dus aan het onderzoeken hoe ze dat onder controle moeten krijgen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is met dat soort medicatie altijd een beetje experimenteren. Mijn moeder heeft ook medicatie, maar juist vanwege te hoge bloedsdruk. Sterkte met de situatie.
relevant nummerquote:Op donderdag 21 juli 2016 01:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mijn collega....![]()
Is dit hele verhaal gelogen....
Alles mbt mijn bloeddruk troubles en te hoge hartslag enzo...
Hoe kan jij nou problemen hebben daarmee? Je hebt niet eens een hart mafkees!
Nah, zal wel ergens 's middags zijnquote:Op donderdag 21 juli 2016 01:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké. Helaas ben ik morgenavond tussen 19:20 en 23:20 uur niet thuis. Hopelijk pak ik nog een staartje van de uitzending mee.
En wat doe ik dan, ik kap 'em gewoon afquote:
Hakkuh!quote:Op donderdag 21 juli 2016 02:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
En wat doe ik dan, ik kap 'em gewoon af!
Aso
Hakkûh, ja? U bent zeker?quote:
Eigenlijk hetzelfde als m'n moeder dus. Komt vanzelf goed.quote:Op donderdag 21 juli 2016 02:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had ook een te hoge bloeddruk. Bij mijn laatste controle was mijn bloeddruk ineens veel te laag. Nu zijn ze dus aan het onderzoeken hoe ze dat onder controle moeten krijgen.
Zo dan, tijm vliegt als je lol hebtquote:
Ah okéquote:Op donderdag 21 juli 2016 02:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nah, zal wel ergens 's middags zijn
Laurier ook!quote:Op donderdag 21 juli 2016 02:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zo dan, tijm vliegt als je lol hebt
Dit soort zeikplaten wordt een stuk leuker als ze radicaal worden verbouwd of geremixtquote:Op donderdag 21 juli 2016 02:13 schreef knokkels het volgende:
distortion? Check!
synths: Check!
Sampled voice, bad accent: Check!
Hard Bass. Oh yesh
quote:Op donderdag 21 juli 2016 02:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit soort zeikplaten wordt een stuk leuker als ze radicaal worden verbouwd of geremixt
Deze is beter dan het origineel?quote:Op donderdag 21 juli 2016 02:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit soort zeikplaten wordt een stuk leuker als ze radicaal worden verbouwd of geremixt
scherp!quote:
Dan voor jou deze nogquote:Op donderdag 21 juli 2016 02:16 schreef Outpost76 het volgende:
Hakkuh ja heerijk maar kom niet aan dit nummmer! Goffer voor mij het beste nummer van Metallica en dat word zo verkracht....
Ah sorry, niet gezienquote:
heb je mijn nieuwe dj stekje al gezien?quote:Op donderdag 21 juli 2016 02:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geeft net man.Ik ben de dj niet. Ik verzoek, de dj draait.
Ja had je net gepost.quote:Op donderdag 21 juli 2016 02:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
heb je mijn nieuwe dj stekje al gezien?![]()
![]()
^^
quote:Op donderdag 21 juli 2016 02:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja had je net gepost.Ziet er netjes uit man!
Ga weer ff door met hakkuh als je het niet erg vind.
ff pissenquote:Op donderdag 21 juli 2016 02:26 schreef knokkels het volgende:
[..]Ik hou je niet tegen
![]()
Nou ja, om de zoveel tijd wel even iets typen, niet dat je tegen de vlakte gaat, anders hebben we een probleem hoor![]()
Succes man, slaap lekker en hopen dat je morgen beter voeltquote:Op donderdag 21 juli 2016 02:38 schreef ToT het volgende:
Ja, ik ga proberen te maffen.Thx voor de tunes man!
Maar wat wás ik stil hequote:Op donderdag 21 juli 2016 02:45 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij staat je mic nog open, Knokkels. De muziek klinkt ook heel zacht...
Slaap lekker kerelquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 02:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ja, ik hoor Knokkels kuchen. Microfoon staat nog open.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 02:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig zong je niet mee, of zo
Geen idee. Ik ging vanavond - voor de verandering - eens omhoog. Ik begon met 4, meen ik. En ik eindigde op 6. Normaal is het eerder net andersom.quote:Op donderdag 21 juli 2016 02:53 schreef knokkels het volgende:
5 luisteraars net
2 eraf
=
3
En toch heb ik er nog 4 over
Iemand is nog stiekem aan het meeluisteren
Nice!quote:Op donderdag 21 juli 2016 02:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ging vanavond - voor de verandering - eens omhoog. Ik begon met 4, meen ik. En ik eindigde op 6. Normaal is het eerder net andersom.
quote:
Alstu, was weer leukquote:
Alstuquote:
Het antwoord heeft een hoog Captain Obvious-gehalte.quote:Op donderdag 21 juli 2016 03:16 schreef knokkels het volgende:
https://forum.ns.nl/actie(...)n-op-16-1-2016-21523
gniffel
Ergens wel he.quote:Op donderdag 21 juli 2016 03:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het antwoord heeft een hoog Captain Obvious-gehalte.
jaa en over rooster ik ben geen rooster maker.quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
je gaat bij knokkels langs gezellig, chaos in het kwadraat
Altijd.quote:
En gedraag je terwijl ze weg isquote:
nee ik vlucht vanmiddag naar den helderquote:Op donderdag 21 juli 2016 08:54 schreef just me het volgende:
[..]
En gedraag je terwijl ze weg is![]()
mogguh
verder weg kon niet ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee ik vlucht vanmiddag naar den helder
Ow gezelligquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
duo show.
zit nu op schiphol beetje te fokken
ik zit er nu om pokemons te vangen ;pquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ow gezellig
Ik zat daar gisteren ook op Schiphol om mijn trein te pakken en vanavond weer
happy huntingquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zit er nu om pokemons te vangen ;p
dat is ware liefdequote:Op donderdag 21 juli 2016 09:08 schreef tailfox het volgende:
[..]
damn henk is nogniet eens echt weg en ik mis haar al
dat is dan ook weer liefquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
was gistgeren ook onverwachts langs gekomen
Je vroeg 195 euro voor de rit?quote:
En kreeg je dat ookquote:
Ga je daar een heldere show maken met knokkels?quote:
ik en een heldere show?quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga je daar een heldere show maken met knokkels?
iets met een telefoon die mobiel isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |