SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Whehehe!quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels is gedegradeerd tot iets onzijdigs?
quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels is gedegradeerd tot iets onzijdigs?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:38 schreef knokkels het volgende:
Met dank aan Fogel dat hij me op deze wees toentertijd
Oh, zo maar weer gaan verlengen dan?quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:41 schreef Elfletterig het volgende:
Het cirkeltje is bijna weer rond nu
Ik doelde op Oerend Hardquote:Op donderdag 21 juli 2016 00:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh, zo maar weer gaan verlengen dan?
Ah!quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik doelde op Oerend Hard
En ik zie dat je al tot 02:00 uur staat.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:52 schreef knokkels het volgende:
Het is qua temperatuur nu wel te doen eigenlijk
Zal nog wel boven de 20 graden zijnquote:
Ik dacht wel dat jij deze kon waarderenquote:
Goed gedachtquote:Op donderdag 21 juli 2016 00:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat jij deze kon waarderen
Ik was aan het zoeken naar Stardust, maar deze cover had ik ook.quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed gedacht
Ik heb laatst een track van Benjamin Diamond gedraaid. Dat is de zanger van het origineel. En volgens mij hoor je 'm hier ook gewoon; de vocals zijn wat omlaag gepitcht.
Hij brengt het gevoel wel goed over. Geniaal, op die leeftijdquote:Giraffage is the creation of 23-year old multi-instrumentalist/producer Charlie Yin of San Francisco, California. The general sound of Giraffage is described as a weaver of refreshingly crisp electro dream pop tunes that thread their way through loose-knit grooves and tightly-toothed rhythms. Gaining inspiration from things as diverse as dreams or the weather, Giraffage evokes a woozy yet familiar mood that is sure to stimulate your eardrums and leave you feeling a sense of nostalgia and melancholy.
Macklemore heeft leuke dingen gedaanquote:
Ik bedoelde Placebo!quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Macklemore heeft leuke dingen gedaan![]()
Ook voordat ie wijd en zijd bekend werd
film is ook goedquote:Op donderdag 21 juli 2016 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog een nummer liggen dat zo heet...
Ow ja, ik ook in het verlengde daarvanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
Het komt Piet zijn neus uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ah, Piet Snot. Duhquote:
Lekker nummer, ofniequote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
Actuele temperatuur in Zwolle: 22 graden
Actuele temperatuur in mijn woonkamer: 29 graden
(En in het kamertje waar ik zit, waarschijnlijk nog wel wat warmer)
Actuele temp 19,9 (brrrrrr pakt winterjas ed... )quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
Actuele temperatuur in Zwolle: 22 graden
Actuele temperatuur in mijn woonkamer: 29 graden
(En in het kamertje waar ik zit, waarschijnlijk nog wel wat warmer)
quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Actuele temp 19,9 (brrrrrr pakt winterjas ed... )
Binnen temp 25,5
Goed spelquote:Op donderdag 21 juli 2016 01:25 schreef ToT het volgende:
[..]
1 van de games waarom ik toentertijd een Commodore Amiga wilde hebben!
quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Actuele temp 19,9 (brrrrrr pakt winterjas ed... )
Binnen temp 25,5
Hoezo proefkonijn dan?quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekker (ondanks dat ik me een proefkonijn voel). Bij jou?
Little Computer Peoplequote:
Proefknijn?quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Baas Knokkels![]()
![]()
extra kalium en magnesium, al geprobeerd?quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo proefkonijn dan?
Hier is het iets beter dan vanmiddag, maar nog steeds goed kut; koppijn, nekpijn, misselijk, zwaar vermoeid (maar ik kan echt niet slapen met die hitte) enz.
Ik voel me ook weleens een konijn.quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Little computer people is zeg maar de jaren '80 - '90 versie van The Simms.quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Little Computer People
Of ben ik nou in de war met Little Big World?
Ik wist dat je ziek / beroerd was. Beterschap!quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo proefkonijn dan?
Hier is het iets beter dan vanmiddag, maar nog steeds goed kut; koppijn, nekpijn, misselijk, zwaar vermoeid (maar ik kan echt niet slapen met die hitte) enz.
Ik heb hier vitaminetabletten en dergelijke, dus ik vul wel het één en ander aan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
extra kalium en magnesium, al geprobeerd?
Thx man.quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wist dat je ziek / beroerd was. Beterschap!
Ow ja inderdaad.quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Little computer people is zeg maar de jaren '80 - '90 versie van The Simms.
Sterkte ermee.. Maar ja, het is ook echt wel heet. HEETquote:Op donderdag 21 juli 2016 01:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier vitaminetabletten en dergelijke, dus ik vul wel het één en ander aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Moest stoppen met een medicijn, terwijl men wist wat het zou doen. Toch stoppen want mn bloeddruk was veel te laag. ok nu is mn bloeddruk redelijk en mijn hardslag 120.... (het middel wat ik slik verlaagd je hartslag en zo ook je bloeddruk) Dus toch maar weer aan het medicijn maar dan de helft van wat ik slikte....quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo proefkonijn dan?
quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:39 schreef knokkels het volgende:
Tijd voor:
[ afbeelding ]?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CATFIGHT!!!!
![]()
Ken ik geen van 2e....quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Little Computer People
Of ben ik nou in de war met Little Big World?
Oefffff damn, dat zijn geen fijne dingen, nee!quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moest stoppen met een medicijn, terwijl men wist wat het zou doen. Toch stoppen want mn bloeddruk was veel te laag. ok nu is mn bloeddruk redelijk en mijn hardslag 120.... (het middel wat ik slik verlaagd je hartslag en zo ook je bloeddruk) Dus toch maar weer aan het medicijn maar dan de helft van wat ik slikte....
Had je niet beter mijn meds kunnen halveren en dan kijken hoe het is ipv er compleet mee te moeten stoppen??? Nu loop ik al dagen met een gejaagd gevoel door een mega hartslag....![]()
Maak je niet druk man, lukt het niet deze week of volgende week dan passen we er wel een mouw aan.
Ik normaal niet maar ik eet dan ook zelden sla.quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik voel me ook weleens een konijn.
Wow, klinkt heftige, je gejaagd voelen is inderdaad goed klote jaquote:Op donderdag 21 juli 2016 01:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moest stoppen met een medicijn, terwijl men wist wat het zou doen. Toch stoppen want mn bloeddruk was veel te laag. ok nu is mn bloeddruk redelijk en mijn hardslag 120.... (het middel wat ik slik verlaagd je hartslag en zo ook je bloeddruk) Dus toch maar weer aan het medicijn maar dan de helft van wat ik slikte....
Had je niet beter mijn meds kunnen halveren en dan kijken hoe het is ipv er compleet mee te moeten stoppen??? Nu loop ik al dagen met een gejaagd gevoel door een mega hartslag....![]()
Maak je niet druk man, lukt het niet deze week of volgende week dan passen we er wel een mouw aan.
Ach het positieve punt is dat ik met regelmaat bij de doktersassistente mag komen en DAMN wat is dat een mooie meid!quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Oefffff damn, dat zijn geen fijne dingen, nee!
En idd, komt goed!
Nieuwe omgeving, Possie:quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik normaal niet maar ik eet dan ook zelden sla.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach het positieve punt is dat ik met regelmaat bij de doktersassistente mag komen en DAMN wat is dat een mooie meid!Compleet plaatje en al voor mij!
![]()
![]()
Jaartje of 30 gok ik, slank, kleed zich lekker sexy en is maar 165 max qua lengte....Brunette met mooi lang haar.....
Vorige week was ze aan het twijfelen of ik mn broek aan moest houden of moest uit trekken... Ik zag haar twijfelen... Aan het einde zei ze, ik moet nog wel even je broekspijpen oprollen want ik moet ook daar wat censoren aan brengen... (was voor een hartfilmpje)
Ehm ja schat ik had met alle liefde mijn broek voor je nieuwschierigheid uit getrokken.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach het positieve punt is dat ik met regelmaat bij de doktersassistente mag komen en DAMN wat is dat een mooie meid!Compleet plaatje en al voor mij!
![]()
![]()
Jaartje of 30 gok ik, slank, kleed zich lekker sexy en is maar 165 max qua lengte....Brunette met mooi lang haar.....
Vorige week was ze aan het twijfelen of ik mn broek aan moest houden of moest uit trekken... Ik zag haar twijfelen... Aan het einde zei ze, ik moet nog wel even je broekspijpen oprollen want ik moet ook daar wat censoren aan brengen... (was voor een hartfilmpje)
Ehm ja schat ik had met alle liefde mijn broek voor je nieuwschierigheid uit getrokken.
Graag gedaan kerelquote:
Ik voel me ook niet letterlijk een konijn hoor. Het was meer een beetje cryptisch bedoeldquote:Op donderdag 21 juli 2016 01:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik normaal niet maar ik eet dan ook zelden sla.
Klinkt heftiger dan het is. Ik overleef het wel maar het had ook anders gekunt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wow, klinkt heftige, je gejaagd voelen is inderdaad goed klote ja
Jij bent ook zomaar niet klein te krijgenquote:Op donderdag 21 juli 2016 01:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klinkt heftiger dan het is. Ik overleef het wel maar het had ook anders gekunt.
Lekker lekkerquote:Op donderdag 21 juli 2016 01:50 schreef ToT het volgende:
DAMN! Ook weer eentje die je HEEL lang niet meer gehoord hebt!
Het is met dat soort medicatie altijd een beetje experimenteren. Mijn moeder heeft ook medicatie, maar juist vanwege te hoge bloedsdruk. Sterkte met de situatie.quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klinkt heftiger dan het is. Ik overleef het wel maar het had ook anders gekunt.
Er staat nog een vraag open:quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:34 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels, wanneer is trouwens de officiële inwijding van je DJ-desk?
#dtv
Volgens mijn collega....quote:
Ow, morgenquote:Op donderdag 21 juli 2016 01:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er staat nog een vraag open:
[..]
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij bent ook zomaar niet klein te krijgen
Oké. Helaas ben ik morgenavond tussen 19:20 en 23:20 uur niet thuis. Hopelijk pak ik nog een staartje van de uitzending mee.quote:
Ik had ook een te hoge bloeddruk. Bij mijn laatste controle was mijn bloeddruk ineens veel te laag. Nu zijn ze dus aan het onderzoeken hoe ze dat onder controle moeten krijgen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is met dat soort medicatie altijd een beetje experimenteren. Mijn moeder heeft ook medicatie, maar juist vanwege te hoge bloedsdruk. Sterkte met de situatie.
relevant nummerquote:Op donderdag 21 juli 2016 01:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mijn collega....![]()
Is dit hele verhaal gelogen....
Alles mbt mijn bloeddruk troubles en te hoge hartslag enzo...
Hoe kan jij nou problemen hebben daarmee? Je hebt niet eens een hart mafkees!
Nah, zal wel ergens 's middags zijnquote:Op donderdag 21 juli 2016 01:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké. Helaas ben ik morgenavond tussen 19:20 en 23:20 uur niet thuis. Hopelijk pak ik nog een staartje van de uitzending mee.
En wat doe ik dan, ik kap 'em gewoon afquote:
Hakkuh!quote:Op donderdag 21 juli 2016 02:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
En wat doe ik dan, ik kap 'em gewoon af!
Aso
Hakkûh, ja? U bent zeker?quote:
Eigenlijk hetzelfde als m'n moeder dus. Komt vanzelf goed.quote:Op donderdag 21 juli 2016 02:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had ook een te hoge bloeddruk. Bij mijn laatste controle was mijn bloeddruk ineens veel te laag. Nu zijn ze dus aan het onderzoeken hoe ze dat onder controle moeten krijgen.
Zo dan, tijm vliegt als je lol hebtquote:
Ah okéquote:Op donderdag 21 juli 2016 02:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nah, zal wel ergens 's middags zijn
Laurier ook!quote:Op donderdag 21 juli 2016 02:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zo dan, tijm vliegt als je lol hebt
Dit soort zeikplaten wordt een stuk leuker als ze radicaal worden verbouwd of geremixtquote:Op donderdag 21 juli 2016 02:13 schreef knokkels het volgende:
distortion? Check!
synths: Check!
Sampled voice, bad accent: Check!
Hard Bass. Oh yesh
quote:Op donderdag 21 juli 2016 02:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit soort zeikplaten wordt een stuk leuker als ze radicaal worden verbouwd of geremixt
Deze is beter dan het origineel?quote:Op donderdag 21 juli 2016 02:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit soort zeikplaten wordt een stuk leuker als ze radicaal worden verbouwd of geremixt
scherp!quote:
Dan voor jou deze nogquote:Op donderdag 21 juli 2016 02:16 schreef Outpost76 het volgende:
Hakkuh ja heerijk maar kom niet aan dit nummmer! Goffer voor mij het beste nummer van Metallica en dat word zo verkracht....
Ah sorry, niet gezienquote:
heb je mijn nieuwe dj stekje al gezien?quote:Op donderdag 21 juli 2016 02:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geeft net man.Ik ben de dj niet. Ik verzoek, de dj draait.
Ja had je net gepost.quote:Op donderdag 21 juli 2016 02:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
heb je mijn nieuwe dj stekje al gezien?![]()
![]()
^^
quote:Op donderdag 21 juli 2016 02:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja had je net gepost.Ziet er netjes uit man!
Ga weer ff door met hakkuh als je het niet erg vind.
ff pissenquote:Op donderdag 21 juli 2016 02:26 schreef knokkels het volgende:
[..]Ik hou je niet tegen
![]()
Nou ja, om de zoveel tijd wel even iets typen, niet dat je tegen de vlakte gaat, anders hebben we een probleem hoor![]()
Succes man, slaap lekker en hopen dat je morgen beter voeltquote:Op donderdag 21 juli 2016 02:38 schreef ToT het volgende:
Ja, ik ga proberen te maffen.Thx voor de tunes man!
Maar wat wás ik stil hequote:Op donderdag 21 juli 2016 02:45 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij staat je mic nog open, Knokkels. De muziek klinkt ook heel zacht...
Slaap lekker kerelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |