Al 25.000/50.000 kaarten verkochtquote:Op donderdag 21 juli 2016 00:03 schreef hafcfan het volgende:
20 euro en nog niet uitverkocht? Jeetje.
Snap daar echt helemaal niks van. Lekker potje voetbal in de zomer. Ben je eindelijk van Frank af...quote:
Komt vooral door de vakantie denk ik, groepje waarmee ik normaal ga zijn er 4/5 van op vakantie.quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Snap daar echt helemaal niks van. Lekker potje voetbal in de zomer. Ben je eindelijk van Frank af...
Maar met zo'n achterban kun je me niet wijsmaken dat het niet vol komt. Ik ga er zelf misschien ook nog heen. Zeker nu ik die prijs zo zie.quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:39 schreef Brammess het volgende:
[..]
Komt vooral door de vakantie denk ik, groepje waarmee ik normaal ga zijn er 4/5 van op vakantie.
Prijzen vallen bizar mee.
Die is nu al bijna uitverkocht en nu is bijna de hele 1e ring leegquote:Op donderdag 21 juli 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij die vorige wedstrijd tegen PAOK was bijna de hele tweede ring leeg
Is zeker stuk duurder.quote:Op donderdag 21 juli 2016 01:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die is nu al bijna uitverkocht en nu is bijna de hele 1e ring leeg
Haha, Heracles speelt voor het eerst in hun historie Europees voetbal en daar raken ze de kaarten aan de straatstenen niet kwijt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Snap daar echt helemaal niks van. Lekker potje voetbal in de zomer. Ben je eindelijk van Frank af...
Nogal een verschil of je een achterban van +- 20.000 of 2.000.000 hebt. Oh wacht ik reageerde op een troll. Als er dan een paar duizend op vakantie zijn is dat veel makkelijker op te vangen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, Heracles speelt voor het eerst in hun historie Europees voetbal en daar raken ze de kaarten aan de straatstenen niet kwijt.
Een keer? wij zijn vooralsnog de enige die het de laatste 10 jaar deed via de voorrondesquote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Mag hopen dat Ajax een keer de poulefase van de CL haalt. Zou goed zijn voor het Nederlands voetbal. Maar die falers zullen het wel weer niet gaan halen. Is dit tweede voorronde? Dan komen ze daarna zeker tegen clubs van het niveau FC Kopenhagen, Dinamo Zagreb of Slavia Praag en vliegen ze er alsnog uit. Maar laten we hopen van niet!
Nee dit is de derde voorronde. En daarna tegen clubs van het niveau Mönchengladbach, Roma..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Mag hopen dat Ajax een keer de poulefase van de CL haalt. Zou goed zijn voor het Nederlands voetbal. Maar die falers zullen het wel weer niet gaan halen. Is dit tweede voorronde? Dan komen ze daarna zeker tegen clubs van het niveau FC Kopenhagen, Dinamo Zagreb of Slavia Praag en vliegen ze er alsnog uit. Maar laten we hopen van niet!
Sowieso, Grieken zijn over het algemeen homo's behalve morgen dan steun ik ze evenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:44 schreef kostasnisos het volgende:
PAOKMijn cluppie en gaat zeker winnen, naja dat hopen we uiteraard
Jij bent niet voor Nederlandse clubs in Europa?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso, Grieken zijn over het algemeen homo's behalve morgen dan steun ik ze even
In de Europe League wel, maar de CL nee, anders loopt PSV geld misquote:Op maandag 25 juli 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent niet voor Nederlandse clubs in Europa?
Dat vind ik altijd zo korte termijn denken.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In de Europe League wel, maar de CL nee, anders loopt PSV geld mis
Just businessquote:Op maandag 25 juli 2016 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo korte termijn denken.
Ja of je hoopt dat Ajax zich voor de CL plaatst zodat Nederland genoeg punten houdt om over een paar jaar de kampioen nog steeds rechtstreeks Europa in te laten gaan.quote:
Ja want Ajax staat algemeen bekend om punten te halen voor Nederlandquote:Op maandag 25 juli 2016 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of je hoopt dat Ajax zich voor de CL plaatst zodat Nederland genoeg punten houdt om over een paar jaar de kampioen nog steeds rechtstreeks Europa in te laten gaan.
En dat tv geld is toch niet zoveel in Nederland.
Ja want als PSV als enigste punten binnenhaalt heb je er veel aan als alles gedeeld wordt door het aantal Nederlandse ploegen.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja want Ajax staat algemeen bekend om punten te halen voor Nederland
Nice try, laat het maar weer aan PSV over
Als ik de selectie van Ajax zo bekijk lijkt me het juist beter dat ze in de EL verder gaan, daar gaan ze meer punten halen dan in de CL, nogmaals laat dat maar aan PSV over, het grote mensen werk.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want als PSV als enigste punten binnenhaalt heb je er veel aan als alles gedeeld wordt door het aantal Nederlandse ploegen.
Ajax haalt gewoon bonuspunten als ze CL halen en halen daar net zoveel punten als in de EL. Dat Ajax de laatste jaren wanprestaties heeft behaald Europees ben ik volkomen met je eens, maar dat is een andere discussie.
Na het EL fiasco van vorig jaar zou ik daar niet zeker van zijn. Ook PSV haalde meer punten vorig jaar in de CL dan in de EL de seizoenen ervoor.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik de selectie van Ajax zo bekijk lijkt me het juist beter dat ze in de EL verder gaan, daar gaan ze meer punten halen dan in de CL, nogmaals laat dat maar aan PSV over, het grote mensen werk.
Muah soms gedijen spelers beter bij een wedstrijd onder druk. Dat kan juist meer concentratie brengen en zeker met verdedigen kan dat helpen.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:37 schreef Ziewel het volgende:
De uitslagen van de oefenwedstrijden zeggen niet alles, wel iets natuurlijk. Ik kan me niet voorstellen dat ze ineens deze wedstrijd zomaar gaan winnen. Als een scholier alleen maar onvoldoendes heeft gehaald haalt hij normaal gesproken zijn examen niet. Dit zal morgen en volgende week niet anders zijn.
Ajax heeft in de afgelopen vijf jaar meer punten gehaald dan PSV.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 09:42:28Goedemorgen D-Day voor @AFCAjax voorronde @ChampionsLeague tegen @PAOK_FC vanavond analyse met @jackvangelder @ziggo https://t.co/m9KE1i2RPU reageer retweet
Misschien dat Ziggo een stream online gooit.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is dit voor mensen met kpn als provider ook live te zien?
Tering, wat een goed Europees seizoen al niet met een mens kan doen.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Deze ronde geef ik ze wel een grote kans, ronde daarna wordt onmogelijk.quote:Op maandag 25 juli 2016 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al geloof ik niet dat Ajax de CL haalt hoor.
Maar de EL zal daarna wel weer een drama worden.
Ik denk niet enorm groot. Hij heeft nauwelijks met de belangrijkste elf meegespeeld in oefenwedstrijden. Tegen Beziers en Krylia Sovetov speelde hij met het tweede elftal mee waar voor de belangrijkste elf AA Gent en Olympique Marseille de tegenstanders waren. Maar maak je geen zorgen: Viergever doet ook mee. Die speelt als een drol.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe groot is de kans dat Westermann speelt?
Jammer, negentig minuten leedvermaak door de neus geboord.quote:
Viergever zakt ook regelmatig door de ondergrens dus ik denk dat het weinig verschil maakt. Al zal Riedewald wel weer terugzakken naar die positie als Gudelj en Bazoer weer terug zijn, volgende week. Of het huidige middenveld bevalt dusdanig.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jammer, negentig minuten leedvermaak door de neus geboord.
Ziggo neemt de wereld over.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:53 schreef GGMM het volgende:
Wacht, dit is alleen op ziggo?
WAT IS DIT VOOR ONZIN
https://go.ziggosporttotaal.nl/payment/purchase/1/12590quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:53 schreef GGMM het volgende:
Wacht, dit is alleen op ziggo?
WAT IS DIT VOOR ONZIN
quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:03 schreef hafcfan het volgende:
20 euro en nog niet uitverkocht? Jeetje.
Betaal dan direct 10 euro ipv 4, kan je gelijk een maand kijken ipv 1 losse wedstrijd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://go.ziggosporttotaal.nl/payment/purchase/1/12590
Je kan een streampje kopen
Ja want GIF ERVARING ROUTINE > kunnen voetballenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:59 schreef DaggerOne het volgende:
Inmiddels al overgestapt van Fox Sports naar Ziggo. 17,50 voor de Eredivisie per maand, yeah right Fox![]()
Overigens wordt dit weer lachen vanavond met het jeugdelftal van Ajax.
Nee, maar bij Ajax is er elk jaar sprake van een overload aan talenten in de basis. Leuk voor in Nederland, maar in Europa komen ze nog niet eens voorbij Molde. Dat zegt wat.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja want GIF ERVARING ROUTINE > kunnen voetballen
Zagen we vorig jaar met Heitinga
En dat los je op door oudere ( let op; niet betere ) spelers op te stellen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:42 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Nee, maar bij Ajax is er elk jaar sprake van een overload aan talenten in de basis. Leuk voor in Nederland, maar in Europa komen ze nog niet eens voorbij Molde. Dat zegt wat.
Nee, dat los je op door oudere, betere spelers op te stellen. Een 25-jarige gelijkwaardige speler is daarnaast sowieso een beter plan, die zijn over het algemeen minder foutgevoelig (zie Sinkgraven vorig jaar.) Uiteindelijk kun je het beste een mix van jong/oud hebben IMOquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:53 schreef Brammess het volgende:
[..]
En dat los je op door oudere ( let op; niet betere ) spelers op te stellen?
Klopt, maar Ziggo zendt bijna alle potten uit. SBS/Veronica een gratis pot.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:56 schreef Nober het volgende:
CL komt nu het hele seizoen op Ziggo Sport? Ging toch van SBS naar Veronica...
Gewoon switchen van Fox naar Ziggo, heb je meteen weer de BPL.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
......
Pas vanaf de vierde voorronde is het hoofdpakket van SBS6 geldend.
Het interesseert mij vrij weinig hoe oud die spelers zijn. Het gaat om tactiek en daarop is het bij Ajax in Europa keer op keer misgegaan. Niet om ervaring, niet om FYSIEK BELEVING of MENTALITEIT of dat ene foutje van een Sinkgraven. De Europa League was daar ook kenmerkend voor. Ervaring my ass.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:55 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Nee, dat los je op door oudere, betere spelers op te stellen. Een 25-jarige gelijkwaardige speler is daarnaast sowieso een beter plan, die zijn over het algemeen minder foutgevoelig (zie Sinkgraven vorig jaar.) Uiteindelijk kun je het beste een mix van jong/oud hebben IMO
lol echt niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:59 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Gewoon switchen van Fox naar Ziggo, heb je meteen weer de BPL.
SBS had niet de verwachting dat er een Nederlandse club in de derde voorronde van de CL zouden spelen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
......
Pas vanaf de vierde voorronde is het hoofdpakket van SBS6 geldend.
Ja maar oude spelers maken die fouten niet!!!!!!!!!!! overmars oprotteN!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het interesseert mij vrij weinig hoe oud die spelers zijn. Het gaat om tactiek en daarop is het bij Ajax in Europa keer op keer misgegaan. Niet om ervaring, niet om FYSIEK BELEVING of MENTALITEIT of dat ene foutje van een Sinkgraven. De Europa League was daar ook kenmerkend voor. Ervaring my ass.
Voor de duidelijkheid, het gaat hier over Ziggo Sport. Niet over de provider.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:00 schreef Ooku het volgende:
[..]
lol echt niet.
Internet is waardeloos bij Ziggo. Heb al jaren KPN glasvezel en deze is altijd stabiel geweest. Hiervoor had ik Ziggo en haalde ik vrijwel nooit de beloofde snelheden.
Nee, Ziggo heeft ze gewoon gekocht omdat de 3e voorronde vrij uit te zenden is. De 4e voorronde behoort pas tot het CL pakket.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:00 schreef Nober het volgende:
[..]
SBS had niet de verwachting dat er een Nederlandse club in de derde voorronde van de CL zouden spelen?
Of jonge spelers die de tactiek gewoon nog niet uit konden voeren vanwege een gebrek aan ervaring?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het interesseert mij vrij weinig hoe oud die spelers zijn. Het gaat om tactiek en daarop is het bij Ajax in Europa keer op keer misgegaan. Niet om ervaring, niet om FYSIEK BELEVING of MENTALITEIT of dat ene foutje van een Sinkgraven. De Europa League was daar ook kenmerkend voor. Ervaring my ass.
Wat is nou precies de denkwijze achter het feit dat een "ervaren" of "oude" speler die naar Ajax toe wilt komen wel degelijk wat toe gaat voegen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:02 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Of jonge spelers die de tactiek gewoon nog niet uit konden voeren vanwege een gebrek aan ervaring?
Jij snapt niet dat ervaring van toegevoegde waarde kan zijn?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:04 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wat is nou precies de denkwijze achter het feit dat een "ervaren" of "oude" speler die naar Ajax toe wilt komen wel degelijk wat toe gaat voegen?
Dat kan, maar als die ervaring kwaliteit moet inleveren dan maar liever niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:05 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat ervaring van toegevoegde waarde kan zijn?
Hoe heeft PSV dit wel kunnen doen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat kan, maar als die ervaring kwaliteit moet inleveren dan maar liever niet.
Want ervaring + hogere kwaliteit dan de huidige selectie zul je niet tot nauwelijks vinden voor Ajax' prijsklasse.
Voltreffer geraakt op Guardado, dat was het.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:15 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hoe heeft PSV dit wel kunnen doen dan?
Moreno, Luuk de Jong?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Voltreffer geraakt op Guardado, dat was het.
Je haptquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:16 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Moreno, Luuk de Jong?
De as van het elftal.
Ja De Jongquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:16 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Moreno, Luuk de Jong?
De as van het elftal.
Want Guardado was wel een vedette bij Valencia?quote:
Hmm, hopelijk is hij dan weer niet bijzonder dit seizoenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:22 schreef Brammess het volgende:
en die bovendien niet bijzonder was dit seizoen.
Toch wel het bewijs dat dat nog altijd beter is dan het jeugdelftal van Ajax, denk ik zo.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja De Jong2x gescoord in het buitenland in 2 seizoenen
MorenoToch wel DE vedette van Espanyol en die bovendien niet bijzonder was dit seizoen.
Nee, dit is ook niet voor de Europa League geldend. Anders had RTL7 donderdag ook wel AZ/Heracles uitgezonden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:00 schreef Nober het volgende:
[..]
SBS had niet de verwachting dat er een Nederlandse club in de derde voorronde van de CL zouden spelen?
De groeten, deze sla ik lekker over.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://go.ziggosporttotaal.nl/payment/purchase/1/12590
Je kan een streampje kopen
We hebben hier met een kwajongen te makenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan voor de illegale kanalen en als dat niet werkt: pech.
Ik ga geen 4 euro uitgeven aan ajax.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:11 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
We hebben hier met een kwajongen te maken
ik ook
Heb je Ziggo of zit je bij een andere aanbieder? Zo ja, kanaal 14, zo nee dan houdt het wel op als je geen Ziggo Sport pakket hebtquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:03 schreef louter_genieten het volgende:
Ik wil dit wel ff kijken, maar hoe en waar? geen Ziggo en ga ook niet betalen voor een stream, dan luister ik nog liever naar radio 1.
Als je even googelt vind je wel een Nederlandse site die hem in matige kwaliteit streamt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:03 schreef louter_genieten het volgende:
Ik wil dit wel ff kijken, maar hoe en waar? geen Ziggo en ga ook niet betalen voor een stream, dan luister ik nog liever naar radio 1.
Wat een elftalquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet enorm groot. Hij heeft nauwelijks met de belangrijkste elf meegespeeld in oefenwedstrijden. Tegen Beziers en Krylia Sovetov speelde hij met het tweede elftal mee waar voor de belangrijkste elf AA Gent en Olympique Marseille de tegenstanders waren. Maar maak je geen zorgen: Viergever doet ook mee. Die speelt als een drol.
Cillessen, Tete, Veltman, Viergever, Dijks, Klaassen, Riedewald, Van de Beek, El Ghazi, Dolberg, Cassierra
Wat zou jij anders doen? Gudelj is geschorst, Bazoer geblesseerd. Niet dat ik beiden op zou stellen overigens. Younes is nog geblesseerd..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat een elftal![]()
Dit wordt een gelijkspelletje
Ik heb niet veel van Westermann gezien, maar minder dan Viergever kan het toch niet zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zou jij anders doen? Gudelj is geschorst, Bazoer geblesseerd. Niet dat ik beiden op zou stellen overigens. Younes is nog geblesseerd..
Dat klopt, ik doel er meer op dat je met Dolberg en Viergever de CL in probeert te gaanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zou jij anders doen? Gudelj is geschorst, Bazoer geblesseerd. Niet dat ik beiden op zou stellen overigens. Younes is nog geblesseerd..
Net zo triest als Viergever als ik waarde Koffieplanter hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb niet veel van Westermann gezien, maar minder dan Viergever kan het toch niet zijn
Dolberg? Heb hem weinig zien spelen dus weet niet of hij goed/slecht wat dan ook is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat klopt, ik doel er meer op dat je met Dolberg en Viergever de CL in probeert te gaan
Het enige wat ik van hem herinner van vorig jaar is die achterlijke rode kaart en verder wat potjes waarin hij niet echt opviel. Maar goed, hier heeft hij het in de oefenpotjes aardig gedaan naar verluidtquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net zo triest als Viergever als ik waarde Koffieplanter hoor.
Een 18 jarige die pas net bij het eerste meedoet, daarvan hoef je nog niet te verwachten dat hij direct in de vCL potten gaat breken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dolberg? Heb hem weinig zien spelen dus weet niet of hij goed/slecht wat dan ook is.
Wie zou jij in de spits zetten?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Een 18 jarige die pas net bij het eerste meedoet, daarvan hoef je nog niet te verwachten dat hij direct in de vCL potten gaat breken.
Hij is dan ook geen Zuid-Amerikaan natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net zo triest als Viergever als ik waarde Koffieplanter hoor.
Voor nu is er inderdaad geen veel beter alternatief, als Ajax een back-up buitenspeler had gehaald zou ik zeggen: buitenspeler - Cassierra - El Ghaziquote:
Afkomst is niet van relevantie in mijn beoordeling.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is dan ook geen Zuid-Amerikaan natuurlijk
Alleen Heitinga toont al aan dat het goed mogelijk is dat hij er niks meer van kan en je gelijk hebt maar tot ik het met mijn eigen ogen zie vind ik het lastig te geloven dat hij niet van waarde kan zijn voor dit Ajax gezien zijn carriere en prestaties.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Afkomst is niet van relevantie in mijn beoordeling.
Westermann kreeg bij Betis de Van der Vaart treatment, iets wat niet heel positief is kan ik je vertellen. Nu beoordeel ik hem op basis van wat ik gezien heb in Spanje, dus het kan heel goed zijn dat hij het in Nederland wel goed doet. Het is moeilijk om zoiets in te schatten als het om competities gaat waar een wereld van verschil in zit. Maar wat hij bij Betis heeft laten zien was behoorlijk matig, en dan ben ik nog aardig voor Heiko. Buiten dat heeft Westermann een hele rits aan wedstrijden moeten missen vanwege bot oedeem. Tel uit je winst.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen Heitinga toont al aan dat het goed mogelijk is dat hij er niks meer van kan en je gelijk hebt maar tot ik het met mijn eigen ogen zie vind ik het lastig te geloven dat hij niet van waarde kan zijn voor dit Ajax gezien zijn carriere en prestaties.
Ik ervaar dat niet zo. Er zijn zat Zuid-Amerikaanse spelers waar ik minder enthousiast over ben en er zijn voldoende niet Zuid-Amerikaanse spelers waar ik wel enthousiast over ben.quote:En nou ja, een beetje wel toch
Dat geloof ik zonder meer en ik wil ook absoluut niet beweren dat je onzin uitkraamt over zijn prestaties bij Betis, wellicht heb ik gewoon een nog lager beeld van de Eredivisie dan jij.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Westermann kreeg bij Betis de Van der Vaart treatment, iets wat niet heel positief is kan ik je vertellen. Nu beoordeel ik hem op basis van wat ik gezien heb in Spanje, dus het kan heel goed zijn dat hij het in Nederland wel goed doet. Het is moeilijk om zoiets in te schatten als het om competities gaat waar een wereld van verschil in zit. Maar wat hij bij Betis heeft laten zien was behoorlijk matig, en dan ben ik nog aardig voor Heiko. Buiten dat heeft Westermann een hele rits aan wedstrijden moeten missen vanwege bot oedeem. Tel uit je winst.
Het is ook niet zo dat Betis een wonderbaarlijk slechte ploeg had waardoor het min of meer imminent was dat hij het slecht zou doen. Musonda, Ceballos, Ruben Castro, Pezzella. Die mensjes kunnen voetballen. Pezzella was nota bene zijn kompaan centraal achterin en die heeft wel het nodige gepresteerd afgelopen jaar en had niet mistaan in het Argentijnse elftal op de afgelopen Copa.
[..]
Ik ervaar dat niet zo. Er zijn zat Zuid-Amerikaanse spelers waar ik minder enthousiast over ben en er zijn voldoende niet Zuid-Amerikaanse spelers waar ik wel enthousiast over ben.
Hij viel mij tegen OM mee, al was mijn verwachtingspatroon niet al te hoogquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Voor Cassierra ga ik wel even kijken.
Het was ook geen tegenaanval op jou hoor. Gewoon even duidelijkheid scheppen dat ik geen voor- of tegenstander van een speler ben wegens diens afkomst.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh en je Zuid-Amerika fandom opmerking was ook geen aanval hoor. Ik vind het slechts mooi hoe jij daar gepassioneerd over post daar waar ik er anders nooit iets over zou lezen of zien.
Ben benieuwd. Er zijn dagen geweest dat ik Deportivo Cali wel eens oversloeg. Dat gezegd hebbende speelt Davinson Sanchez (en Marlos Moreno!) morgennacht de return in de finale van de Copa Libertadores. #kijktipsvankoffieplanterquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij viel mij tegen OM mee, al was mijn verwachtingspatroon niet al te hoog
Het is dat ik overmorgen om 5:30 moet opstaan, anders had ik graag mee gekeken. Gaat Sanchez eigenlijk nog richting OS?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Er zijn dagen geweest dat ik Deportivo Cali wel eens oversloeg. Dat gezegd hebbende speelt Davinson Sanchez (en Marlos Moreno!) morgennacht de return in de finale van de Copa Libertadores. #kijktipsvankoffieplanter
Sanchez is niet geselecteerd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is dat ik overmorgen om 5:30 moet opstaan, anders had ik graag mee gekeken. Gaat Sanchez eigenlijk nog richting OS?
Als jij TV van Ziggo hebt wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Sorry traag internet dus kan niet alles lezen, maar wordt dit op een open kanaal uitgezonden?
Als jij Ziggo hebt, dan kanaaltje 14. Als je geen Ziggo hebt, dan kan het alleen als je Ziggo Sport hebtquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Sorry traag internet dus kan niet alles lezen, maar wordt dit op een open kanaal uitgezonden?
Nee, dat gaat automatisch, geintje van Danny om wat geld binnen te harkenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Bedankt!
Ps is het een nieuwe gimmick om Ziggo te linken?![]()
quote:
Pax zit al klaar, maar zitten jullie nu ook klaar? zo ja, op de bank of op een stoel?quote:
Ik zit momenteel op een stoel, met het broekje uit. Voor verdere informatie verwijs ik graag naar mijn DMquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Pax zit al klaar, maar zitten jullie nu ook klaar? zo ja, op de bank of op een stoel?
In FIFA 06 begon mijn irritatie naar hem al. Die one-liners met Evert, man man man man man.quote:
Ik zit er klaar voor op m'n stoel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Pax zit al klaar, maar zitten jullie nu ook klaar? zo ja, op de bank of op een stoel?
Mwoh, tegen OM zag het er al een stuk beter uit. Al vrees ik wel voor het centrale duoquote:
Tegen PEC speelde Gent met het B-elftal meen ik, dat scheelt ook wel natuurlijkquote:
Tuurlijk, maar met een B-elftal hoor je niet 3-0 af te gaan tegen PEC.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tegen PEC speelde Gent met het B-elftal meen ik, dat scheelt ook wel natuurlijk
Ik heb werkelijk geen idee van het verschil tussen de A- en B-ploeg van Gent, het was slechts een kleine nuancering op je verhaalquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar met een B-elftal hoor je niet 3-0 af te gaan tegen PEC.
Ziggo sport aanschaffen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:26 schreef NoNickOne het volgende:
Iemand enig idee hoe je die wedstrijd kunt kijken als je geen Ziggo hebt?
Het is net mijn FM games, oefenpotjes gaan kut.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat puur op basis van resultaat Ajax geen goede voorbereiding hadGelukkig gaat het daar niet om in oefenpotjes
Een stream?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:26 schreef NoNickOne het volgende:
Iemand enig idee hoe je die wedstrijd kunt kijken als je geen Ziggo hebt?
Ajax heeft nog niet verloren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:27 schreef GGMM het volgende:
Zo irritant dat ik niet kan kijken.
Ik verwacht dat jullie mij via dit topic goed op de hoogte houden.
Werken?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:27 schreef GGMM het volgende:
Zo irritant dat ik niet kan kijken.
Ik verwacht dat jullie mij via dit topic goed op de hoogte houden.
1 april valt laat dit jaarquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik lees dat we straks gemarteld worden met commentaar van Albert Mantingh.
Via internet ook niet? Lijkt me sterkquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:29 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar waar ik woon kan je niet eens Ziggo krijgen
zullen beide absolute versterkingen zijn hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:33 schreef Tagliano het volgende:
Haller en Ziyech
Youri noemt even twee debiele aankopen
Team HTC-Highroad is het inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:34 schreef Ooku het volgende:
[..]
zullen beide absolute versterkingen zijn hoor.
8 miljoen voor ziyech
10 miljoen voor haller
Laat ik dit maar afdoen met een "uh, nee."quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:34 schreef Ooku het volgende:
[..]
8 miljoen voor ziyech
10 miljoen voor haller
nee joh, veel meerquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:34 schreef Ooku het volgende:
[..]
8 miljoen voor ziyech
10 miljoen voor haller
En zeker geen absolute versterkingen, vooral Haller nietquote:
Ja, of Henk Vos.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haller is overrated. Kun je beter Ramselaar halen.
Als spits?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haller is echte ajax spits hoor, meer dan die ene Milikquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schei uitquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Haller is echte ajax spits hoor, meer dan die ene Milik
Lees nog een keer op wie je reageert en vraag je dan af waarom je de moeite deedquote:
Je hebt helemaal gelijk, was vergeten wat een enorme debiel dat is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lees nog een keer op wie je reageert en vraag je dan af waarom je de moeite deed
Ik lach mee.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Insinueren ze dat de BPL de sterkste competitie is?
Koffieplanter en ik lachen nu.
Verkooppraatjes. La Liga spuugt op de NBA van het voetbal. Ik ga vanaf augustus t/m december toeren door Spanje om zoveel mogelijk wedstrijden te bekijken in la Liga. Hoera voor mij.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Insinueren ze dat de BPL de sterkste competitie is?
Koffieplanter en ik lachen nu.
Jij wordt een gelukkig mens.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Verkooppraatjes. La Liga spuugt op de NBA van het voetbal. Ik ga vanaf augustus t/m december toeren door Spanje om zoveel mogelijk wedstrijden te bekijken in la Liga. Hoera voor mij.
Ik keek toch al alles uit Spanje, dus zoveel verschil zal het niet maken.quote:
In het stadion is toch magischer.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik keek toch al alles uit Spanje, dus zoveel verschil zal het niet maken.
Aad is zo trots op zijn kleinkind. Mooi man.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi he hoe je zijn litteken op de neus nog amper ziet
#KIETquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aad is zo trots op zijn kleinkind. Mooi man.
Ik doelde meer op het herstel van zijn huidkanker maar oke. Dat kleinkind is een werkelijke alien overigens.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aad is zo trots op zijn kleinkind. Mooi man.
Ligt eraan. Pizjuan, Calderón, San Mames zijn indrukwekkende stadions. Camp Nou is wat dat betreft niet heel bijzonder.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het stadion is toch magischer.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het herstel van zijn huidkanker maar oke. Dat kleinkind is een werkelijke alien overigens.
Wellicht helpt het je over de streep een FOX abonnement te nemen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Naar Ajax kijken op een stream ... dat is echt een eeuwigheid geleden.
Dat is die dartdebiel toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Albert Mantingh
Goed teken dat je hem niet kent
Tsja, jammer dat het niet op FOX is zullen we maar zeggen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat gejank om een stream kan hier: Topicreeks: Live wedstrijden via internet streams #40
Die heb ik al.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht helpt het je over de streep een FOX abonnement te nemen.
Ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, jammer dat het niet op FOX is zullen we maar zeggen?
Donderdag wel op FOX 1?
Herkende m niet. Weet wel dat ie er is. Ik ken alleen Jacquesgod.quote:
Frank Verhoeven ken je waarschijnlijk ook welquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Herkende m niet. Weet wel dat ie er is. Ik ken alleen Jacquesgod.
Ah dat is de co commentator?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Frank Verhoeven ken je waarschijnlijk ook wel
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Een minuut stilte voor een persoon die Ajax naar de klote hielp
Ajax gaat een 9 darter gooienquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Albert Mantingh
Goed teken dat je hem niet kent
Die huldiging ooit vond ik zo vreselijk pijnlijk dat er een sfeermaker op het podium stond met een microfoon om een liedje voor een speler te zingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |