SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
Tsjiks:
Noot noot.
Heb alleen last van jou op dit moment. En iedereen die het niet eens is met de tt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga jij eens met je zwangere kop ergens anders last hebben van je hormonen.
Ok. Doei.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb alleen last van jou op dit moment. En iedereen die het niet eens is met de tt.
Tegendoelpunt dus?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:20 schreef vincenzo78 het volgende:
Cillessen penalty tegen. Drie keer raden wat er gebeurde?
Dan moeten jullie wel van goede huize komen hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat je niet wegjagen hoor.
Te makkelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mijn ballen zijn ook geleegd in je moeder
Grappig, vaak lijkt het alsof je geen ballen hebt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mijn ballen zijn ook geleegd in je moeder
Dat was jij toch?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Grappig, vaak lijkt het alsof je geen ballen hebt.
Zie post 18quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Jezus, hoeveel slechte opmerking wil je maken in een paar minuten.
oefenwedstrijdquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
Ajax achter. Ongelooflijk, die hadden in de eerste helft met 0-3 voor moeten staan.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil geen grap maken, dit laat ik aan anderen over.
Yepquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Oh ja in Belgica is dat allemaal makkelijker verkrijgbaar toch?
Je keek live naar een friendly van Ajax? Chutia sala...quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:52 schreef vincenzo78 het volgende:
Heb Ajax maar afgezet voor een B-film. Kwaliteit is hetzelfde.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je keek live naar een friendly van Ajax? Chutia sala...
Ik begrijp dat ook niet.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je keek live naar een friendly van Ajax? Chutia sala...
Naar een wedstrijd van Feyenoord gaan, mi gadoquote:
Ik ga voor je kijkenquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:58 schreef JanCees het volgende:
Waar kan ik het goedkoopst een website hosten
Ik heb thuis 4 kinderen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Naar een wedstrijd van Feyenoord gaan, mi gado
In je hoofd, daar is veel loze ruimte.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:58 schreef JanCees het volgende:
Waar kan ik het goedkoopst een website hosten
Niet zo mad doenquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In je hoofd, daar is veel loze ruimte.
Gecondoleerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste managerspel dat ik speelde was Tactical Manager 2quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
FIFA '94
oldskool
Ken je TIF?quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eerste managerspel dat ik speelde was Tactical Manager 2
[ afbeelding ]
En ik speelde Actua Soccer
[ afbeelding ]
Ja volgensmij wel, kon je van amateurclubje van een of ander school uitgroeien tot een topclub. Vermakelijk wel.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van naam, was alleen op de console toch?
Die bovenste heb ik ook gespeeld.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eerste managerspel dat ik speelde was Tactical Manager 2
[ afbeelding ]
En ik speelde Actua Soccer
[ afbeelding ]
Leuk om te weten.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik ook gespeeld.
Klopt, in dat spel kreeg je 4 namen te zien en 4 negers en moest je raden welke naam bij welke neger hoorde.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
Co Adriaanse had ook een eigen spel.
Daar had ik er altijd 3 van fout. Zo stom.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, in dat spel kreeg je 4 namen te zien en 4 negers en moest je raden welke naam bij welke neger hoorde.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, in dat spel kreeg je 4 namen te zien en 4 negers en moest je raden welke naam bij welke neger hoorde.
Ja, in een later (zwaar uitgemolken) deel. Maar ook door het Binnenhof.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar kon je door scheveningen toch?
Mooie tijd was dat, toen was Tekken en Street Fighter ook baasquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, in een later (zwaar uitgemolken) deel. Maar ook door het Binnenhof.
Yepquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat, toen was Tekken en Street Fighter ook baas
rammen op knopjes en deze god
[ afbeelding ]
ik heb nog een hoop van ps1 en ps2quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben alles kwijt qua games en consoles van die tijd, baal er wel van
De NES komt weer terug las ik.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb heel veel verkocht. Ook de Commodore '64. Wat een bazen ding was datquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is wel nicequote:
Ja zag het, hoewel ik daar niet zoveel herinneringen van heb, PSX was echt mijn ding. Ik had wel the Simpsons voor de NES weet ik nog en TMNT.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De NES komt weer terug las ik.
Die ken ik nietquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb heel veel verkocht. Ook de Commodore '64. Wat een bazen ding was dat
Deze was ook baasquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opper, Don, Onlo en denk Vicenzo wel.
California gamesquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]Was een van de eerste consoles voor het grote publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |